Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Siis päästät heidät sun kaa samaan aikaan kyykkäämään? Fuck no. Teet eka ja muut odottaa, kerkeet siihen ekana.
Jos pieni sali ja yksi kyykkypaikka niin ei sitä voi itselle omia. Joku voimanostaja kyykkää helposti tunnin. Tauot 10 min. Ei kovin fiksua kieltää muita tekemästä välissä. Jos haluaa omia jonkun paikan on treenattava kotona tai mentävä salille jossa on useampi kyykkypaikka. Esim täällä siilinjärvellä pieni voimailusali jota käyttää koko kylän voimailijat. Suurin osa vieläpä treenaa samoihin aikoihin. Yksi pilaa kyykkypaikan omimalla 7 muun treenin. Kyllä se on porukalla treenattu ja hyvin pärjätty. Toki järkeä käyttäen. Esim 250kg ja 60kg kyykkääjien kesken voi mennä hankalammaksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos pieni sali ja yksi kyykkypaikka niin ei sitä voi itselle omia. Joku voimanostaja kyykkää helposti tunnin. Tauot 10 min. Ei kovin fiksua kieltää muita tekemästä välissä. Jos haluaa omia jonkun paikan on treenattava kotona tai mentävä salille jossa on useampi kyykkypaikka. Esim täällä siilinjärvellä pieni voimailusali jota käyttää koko kylän voimailijat. Suurin osa vieläpä treenaa samoihin aikoihin. Yksi pilaa kyykkypaikan omimalla 7 muun treenin. Kyllä se on porukalla treenattu ja hyvin pärjätty. Toki järkeä käyttäen. Esim 250kg ja 60kg kyykkääjien kesken voi mennä hankalammaksi.
Omal salil 2 paikkaa kyykätä. Ei oo ikinä noita ongelmia. MUTTA jos ite oon ekana telineellä, ja joku haluu tulla tekeen samaan aikaan(harvinaista, suurin osa odottaa aina tai tekee jtn muuta), ni hyväksyn asian tietyillä ehdoilla.
Ne on hyvin simppelit: a) jos oot 5 metrii pitkä, ni ei, emme voi nostaa kyykkytelinettä sinne 5 metriin. b) painojen mahdollisen vaihtelun hoidat ite, tai molemmat voi toki jeesata toista. Bonus: jos telineen haluu sinne 5 metriin, ni voit toki myös palauttaa sen mun korkeuteen myös vuoros loputtua joka kerta. Ite en näkis moista vaivaa. Eli käytännössä mun treeni on kyllä vähän niinku etusijalla. Mielestäni täysin reilut ehdot, ja koen aika salietikettiin kuuluviksi nuo. Mut turhaa mölyä, ku ei tuota mitää ongelmia itelle nämä. Jotkut spedet varaa joku 5 mestaa itelleen kerralla. Juu ei mun aikana :ROFLMAO:.

Mä oon sitä mieltä, että jokanen huolehtii omista kyykyistään. Ikävä juttu, jos joku joutuu odottelee, mut ei kaupallinen kuntosali oo mikään iltapäiväkerho, jonne mennään hankkimaan kavereita. Ei tietty nyt mitään tarpeetonta käytöstä (ääriesimerkkinä hauiskäännöt kyykyräkissä), mut jos siihen 5x5 takakyykkyyn menee nousujen kanssa tunti, niin sit menee.

Pakkislaiset on äänestyskopissa oikeistolaisia, mut salilla vassareita? :D

Mä oon sitä mieltä, että jokanen huolehtii omista kyykyistään. Ikävä juttu, jos joku joutuu odottelee, mut ei kaupallinen kuntosali oo mikään iltapäiväkerho, jonne mennään hankkimaan kavereita. Ei tietty nyt mitään tarpeetonta käytöstä (ääriesimerkkinä hauiskäännöt kyykyräkissä), mut jos siihen 5x5 takakyykkyyn menee nousujen kanssa tunti, niin sit menee.

Jos vaikka jollain 5-metrisellä jätillä on 300kg tangossa, ja omat sarjat olis hikiseen puolet siitä, ni en ees lähtis. Kysyisin kauan menee, hyväksyisin asian, ja vetäisin maasta. Levyjen vaihtelu on vaivatonta, mut oon valitettavasti ton telineen edestakas korotteluhommanki(piti olla ihan vitun korkeella jostain syystä, vaikka ei ollu ees 5 metriä pitkä henkilö) kärsiny kerran, koska aika oli rajallista. Voi se olla ripeetäki jos on ohjelmoitu siihen, mut en lähe jatkossa. Ei parturissakaan oo ok et toinen asiakas änkee sun vuorolle, ja leikataan vuorotellen vähän molemmilta 😅.

Todennäköisesti et ole treenannut koskaan pienemmällä salilla jossa on pakko antaa muillekin tilaa. Jos salilla käy useampi suunnilleen samanvahvuinen heppu ja kyykkypäivä osuu yhtä aikaa, ei se vain niin mene että yksi mulukku sanoo että minä kyykkään nyt yksin koska täällä ei olla kavereita hankkimassa. Joka salilla jossa on yksi kyykky paikka ihan perus settiä että porukalla treenataan. Toki saa olla itsekäs mulkkukin. Mutta jos tarvitsee varmistajia sulle vastataan että huolehdi ihan keskenään omista kyykystäsi kun ei kyykkypaikan jakaminenkaan kiinnosta

Haluaisin kyllä kuulla yhdenkin hyvän syyn sille, miksei niitä välineitä voi vuorotella. "Kommaritouhua" ja "ei oo kavereita tultu tekemään" ei omaan korvaan oikein ole kunnon perusteita. Joo tulee hiukan säätämistä mutta en ole ikinä kokenut häiritseväksi. Kuitenkin säätäminen on pieni hinta sille, että odotellaan omaa vuoroa. Jos kaksi kaveria vetää 30 minuutissa treenit, on tämä vaivan arvoista verrattuna tilanteeseen, jossa vedetään 30+30 ja odotellaan, mikäli ei satuttu ensimmäisenä salille. Kyse on ihan yleisestä ihmisyhteisöihin kuuluvasta vastavuoroisuudesta, jolla helpotetaan hommien yleistä hoitumista.

Haluaisin kyllä kuulla yhdenkin hyvän syyn sille, miksei niitä välineitä voi vuorotella. "Kommaritouhua" ja "ei oo kavereita tultu tekemään" ei omaan korvaan oikein ole kunnon perusteita. Joo tulee hiukan säätämistä mutta en ole ikinä kokenut häiritseväksi. Kuitenkin säätäminen on pieni hinta sille, että odotellaan omaa vuoroa. Jos kaksi kaveria vetää 30 minuutissa treenit, on tämä vaivan arvoista verrattuna tilanteeseen, jossa vedetään 30+30 ja odotellaan, mikäli ei satuttu ensimmäisenä salille. Kyse on ihan yleisestä ihmisyhteisöihin kuuluvasta vastavuoroisuudesta, jolla helpotetaan hommien yleistä hoitumista.
Suurin osa ei silti mielellään välttämättä jaa, tai edes moista ehdota. Olennaisin syy oli toi telineen korkeus yms. Muuten ei kiinnosta ittee.

Joutuu vaihtamaan salia kuukausimaksulliseen kun ei ole tässä elämäntilanteessa varaa maksaa nykyisen yksityissalin vuosimaksua edes muutamassa osassa. Paikallinen Liikku ajaa ihan hyvin asiansa mutta jumalauta sen kaikki Eleikon power rackit on leveitä. Kun tangon laittaa koukkuihin ja levyt tankoon niin varaa liikkua sivuun / vinoon ei ole montaa senttiä että ottaa rautoihin. Varsinkin kun nyt tottunut kyykkäämään minimaalisella taka-askeleella niin tuo estää heti kyykkäämisen vanhalla tyylillä koska jos nojaat vähänkin eteenpäin vinossa, bumperit osuu rackiin. Huojut pikkasen sivulle, bumperit osuu rackiin. Ainut vaihtoehto on ottaa ihan kunnolla pakkia ettei mikään kolhaise mihinkään vaikka vähän heiluisikin.

Onneksi tuolta löytyy vielä joku erillinen kyykky / pystypunnerrusteline jossa pitää ensi kerralla testata jos se antaisi vähän enemmän vapautta. Mutta ärsyttäähän se kun ei voi laaturackeja käyttää niin kuin niitä on tarkoitettu. Hyvä juttu sentään että noilla uskaltaa ottaa ohjelmistoon pystypunnerrukset tangolla sentään.

Joutuu vaihtamaan salia kuukausimaksulliseen kun ei ole tässä elämäntilanteessa varaa maksaa nykyisen yksityissalin vuosimaksua edes muutamassa osassa. Paikallinen Liikku ajaa ihan hyvin asiansa mutta jumalauta sen kaikki Eleikon power rackit on leveitä. Kun tangon laittaa koukkuihin ja levyt tankoon niin varaa liikkua sivuun / vinoon ei ole montaa senttiä että ottaa rautoihin. Varsinkin kun nyt tottunut kyykkäämään minimaalisella taka-askeleella niin tuo estää heti kyykkäämisen vanhalla tyylillä koska jos nojaat vähänkin eteenpäin vinossa, bumperit osuu rackiin. Huojut pikkasen sivulle, bumperit osuu rackiin. Ainut vaihtoehto on ottaa ihan kunnolla pakkia ettei mikään kolhaise mihinkään vaikka vähän heiluisikin.

Onneksi tuolta löytyy vielä joku erillinen kyykky / pystypunnerrusteline jossa pitää ensi kerralla testata jos se antaisi vähän enemmän vapautta. Mutta ärsyttäähän se kun ei voi laaturackeja käyttää niin kuin niitä on tarkoitettu. Hyvä juttu sentään että noilla uskaltaa ottaa ohjelmistoon pystypunnerrukset tangolla sentään.
Lukot tai pieniä hilulevyjä tangon päihin ja sitten vasta isommat levyt niin ne on vähän kauempana. Osassa eleikon tankoja on vielä ne tosi kapeat laakerit ja se vaan pahentaa tilannetta. Mulla on luksus treenata monoliftillä enkä saatana halua räkkiin enää koskeakaan 😁 Ihan jo senkin takia hyödyllinen että saa kädet leveälle koukkujen ulkopuolelle eikä ne rajoita käsien paikkaa, sen asian toki ajaa myös ihan vaan ständit/comboräkki joissa voi säätää leveyttä. Normi räkissä en meinaa mahtua olemaan.

Lukot tai pieniä hilulevyjä tangon päihin ja sitten vasta isommat levyt niin ne on vähän kauempana. Osassa eleikon tankoja on vielä ne tosi kapeat laakerit ja se vaan pahentaa tilannetta. Mulla on luksus treenata monoliftillä enkä saatana halua räkkiin enää koskeakaan 😁 Ihan jo senkin takia hyödyllinen että saa kädet leveälle koukkujen ulkopuolelle eikä ne rajoita käsien paikkaa, sen asian toki ajaa myös ihan vaan ständit/comboräkki joissa voi säätää leveyttä. Normi räkissä en meinaa mahtua olemaan.
Ajattelin itsekin että pitäisi testata varmaan niitä pikkulevyjä. Lukot voisi toimia itseasiassa paremmin kun tuolla ne on sitä halpaa muovimallia joka nipistyy tangon ympärille joten kokonsa puolesta toimisi varmaankin hyvin. Pitää testailla.

Saliturismia harrastellessa tuli törmättyä tähän samaan ongelmaan, pienikin sivuliike ni paino osuu turvarautaan ja koko hommasta tulee heiluva sirkus.

Jep ,ite meen näköjään monenkin gymillä tosissan tekevän kanssa samoilla linjoilla et vituttaa aivan sikana jos tulee jengi vaan patsastelee ja viisastelee gymille..varsinkin HUOMAAT SEN KYLLÄ JOS ON JOKU NOSTELLUT JA EI NOSTELLUT ,niin tälläinen ei nostelia vielä viisastelemaan miten mikäkin liike käy mihinki yms yms..ja tietty JOS GYMILLÄ ON LIIAN HOT/HOTTEJA naisia reenailemassa niin alkaa keskittyminen herpaantuu ja pp/jk/veto menee perseelleen...siksi kannatan kellari/autotalli gymejä,koska siellä tapahtuu tai sitten ei..heheheheheh hyvä topiicki!!ja HYVIÄ REENEJÄ miehille sekä naisille!!

Paikallinen Liikku ajaa ihan hyvin asiansa mutta jumalauta sen kaikki Eleikon power rackit on leveitä. Kun tangon laittaa koukkuihin ja levyt tankoon niin varaa liikkua sivuun / vinoon ei ole montaa senttiä että ottaa rautoihin. Varsinkin kun nyt tottunut kyykkäämään minimaalisella taka-askeleella niin tuo estää heti kyykkäämisen vanhalla tyylillä koska jos nojaat vähänkin eteenpäin vinossa, bumperit osuu rackiin. Huojut pikkasen sivulle, bumperit osuu rackiin.

Ahtaat rackit voi nähdä myös positiivisena asiana, antaa suoraa palautetta jos kyykyt kallistuu tms tekniikkavikaa. Ei tuollaiset vuosia toistettuina välttämättä ole ihan terveellisiä.

Ahtaat rackit voi nähdä myös positiivisena asiana, antaa suoraa palautetta jos kyykyt kallistuu tms tekniikkavikaa. Ei tuollaiset vuosia toistettuina välttämättä ole ihan terveellisiä.
Mua vituttaa tuollaisissa räkeissä se, kun ottaa askeleen taakse, niin siinä tulee väkisinkin pientä sivuttaissiirtymää ja siinä vaiheessa kun painoa on niskassa tarpeeksi ja se kolahtaa jonnekin kiinni, niin ei ole terveellistä sekään. Sehän ottaa osumasta kimmokkeen toiseen suuntaan ja sit tanko viekin miestä. Toi on ihan puhdas suunnitteluvirhe eikä siinä ole mitään positiivista.

Mua vituttaa tuollaisissa räkeissä se, kun ottaa askeleen taakse, niin siinä tulee väkisinkin pientä sivuttaissiirtymää ja siinä vaiheessa kun painoa on niskassa tarpeeksi ja se kolahtaa jonnekin kiinni, niin ei ole terveellistä sekään. Sehän ottaa osumasta kimmokkeen toiseen suuntaan ja sit tanko viekin miestä. Toi on ihan puhdas suunnitteluvirhe eikä siinä ole mitään positiivista.
Mä aattelin et oon vaan kömpelö, kun aina kolistelen peruutellessa tanko niskassa. On kyllä vähän kehnosti suunnitelu, kun ei sais lainkaan liikkua sivusuunnassa

3-askeleen walkout:ssa se eka askel lyhyenä suoraan taakse niin ei kolisi ahtaassa rackissa.
Hankalaa kun on opetellut kahdella askeleella. Mieluummin kyykkään muualla kuin paskassa räkissä, kuin alan varomaan liikkeitäni. Siis jos on vaihtoehto, niin kuin mulla on. Jos ei ole, niin pitää sopeutua. Perseestä se silti on ja räkkien tekijät voisi vähän miettiä tällaistakin asiaa.

Räkistä vielä saa pois just ja just mutta takaisin laittaessa saattaa olla pientä havinaa ja vapinaa niin sehän siitä vielä puuttuu että kolahtaa romut räkkiin. Varsinkin etukyykysssä tangosta haluaisi mahdollisimman nopeasti eroon.

Lisätään listaan vielä liukkaat penkkipunnerruspenkit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom