Meinaat että palkkarilla on iso merkitys päivän kokonais protskumäärän kanssa ? Perus palkkarista saa about sen 20g protskua.
En tiiä mitä palkkareita sä oot tottunu syynii, mut mun palkkareissa on se 40g.
Palkkarin jaksaa juoda, mutta ei syödä paria munaa tai purkkia rahkaa
Erikoista
Mitäs erikoista siinä on? purkki rahkaa täyttää ihan vitusti.. Ja jos haluat vetästä sen 40g rahkasta saat ihan tosissaan lusikoida sitä.. Palkkari ei täytä lähellekkään saman verran..
Lisäksi palkkari imeytyy nopeammin.. Sillä nyt ei hirveästi ole merkitystä, jos on syöny jotain ennen salia, tai jos syö suoraan salin jälkeen, mutta mä meen yleensä tyhjällä vatsalla, eikä välttämättä oo ruokahalua heti jälkeen..
Palkkarissa on kalorimääräkin triplasti suurempi.
No ei varmasti ole.. Palkkarista saat per gramma proteiinia 5,2kilokaloria, kun taas munasta saat 10,6kilokaloria. (riippuu tietty palkkarista.. Mä puhun star nutrion whey 80.
Rahkastakin, saa 6kilokaloria per gramma proteiinia (kyseessä 0,5 grammaa rasvaa sisältävä rahka), eikä ainakaan mulle maistu rahka sellaisenaan kovinkaan hyvin, varsinkaan isoja määriä.
Se merkitsee mitä syöt treenin ulkopuolella. Ei otatko palkkarin vai et
Toi on yhtä tyhjä lause, kuin, että "se merkitsee, mitä syöt illan ulkopuolella, ei syötkö iltapalaa".. Tai sama päivälliselle.. Eli siis, tottakai se merkitsee mitä sä syöt, mutta pienet asiat tekee kokonaisuuden..
Taitaa palkkari olla enempi tapa ja luulo että katabolinen tila alkaa heti treenin jälkeen. Monet kerrat olen nähnyt kun tyypit menevät shokkiin kun palkkari on jäänyt kotiin. Kuulema koko treeni menee hukkaan.
Mulle se on tapa ja nautin siitä tavasta.. Se on myös hyödyllinen ravintolisä, niinkuin sitä kuuluukin käyttää.. Jos sä saat sun proteiinit täyteen pelkästä mummon muusista niin ole mun vieras, mutta sä et voi millään tavalla väittää etteikö se olisi hyödyllinen ravintolisä oikein käytettynä toisille.