Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eikö voi antaa junnujen fiilistellä, kuulostat semmoselta elämään pettyneeltä keski-ikäiseltä joo valittaa kun nuoret on olemassa.
Toi sotkeminen on kyllä perseestä
Tulit sitten valittamaan kun ihmiset valittavat valitusketjussa 🤔 Oletkohan oikeassa paikassa ? Sellainen kun mikä ilahdutti salilla ketju on varmaan sinulle oikea. Ps. Mistä tuonkin revit että vihaan nuoria🙄 Sotkevista ihmisistä tässä on kyse.

Tulit sitten valittamaan kun ihmiset valittavat valitusketjussa 🤔 Oletkohan oikeassa paikassa ? Sellainen kun mikä ilahdutti salilla ketju on varmaan sinulle oikea. Ps. Mistä tuonkin revit että vihaan nuoria🙄 Sotkevista ihmisistä tässä on kyse.

Oot nyt kahdesti valittanut lisäravinne TEINEISTÄ peräkkäin ja muistelen että aiemmin. Anna teinien fiilistellä ja jos ne sotkee nii mainitse asiasta.
Jos ei sinua kuuntele niin sano omistajalle. Varmaan lakkaa sotkeminen mutta turha sitä niiden innostusta on morkata

Oot nyt kahdesti valittanut lisäravinne TEINEISTÄ peräkkäin ja muistelen että aiemmin. Anna teinien fiilistellä ja jos ne sotkee nii mainitse asiasta.
Jos ei sinua kuuntele niin sano omistajalle. Varmaan lakkaa sotkeminen mutta turha sitä niiden innostusta on morkata
Niin samoista teineistä olen tehnyt kaksi postausta. Sekö tarkoittaa että vihaan teinejä ? Olisin tehnyt saman postauksen vaikka he olisivat olleet pappoja. Meinaat että heidän innostus lakkaa jos kirjoitan asiasta pakkikselle ? Jos sinulla ei ole ketjuun mitään kerrottavaa, en ymmärrä mitä teet täällä.

Niin samoista teineistä olen tehnyt kaksi postausta. Sekö tarkoittaa että vihaan teinejä ? Olisin tehnyt saman postauksen vaikka he olisivat olleet pappoja. Meinaat että heidän innostus lakkaa jos kirjoitan asiasta pakkikselle ? Jos sinulla ei ole ketjuun mitään kerrottavaa, en ymmärrä mitä teet täällä.
Se koko sun teksti huoku semmosta ylimielistä vanha jäärä tyyppistä mussutusta, että huh. Aino oikea tapa on syödä lihaa ja perunaa ennen ja jälkeen koska PERKELE JÄMPTI NI!

Se koko sun teksti huoku semmosta ylimielistä vanha jäärä tyyppistä mussutusta, että huh. Aino oikea tapa on syödä lihaa ja perunaa ennen ja jälkeen koska PERKELE JÄMPTI NI!
Sehän nyt on vain faktaa ettei ne 16v junnut hyödy lisäravinteistaan mitään kun koko muu tekeminen on päin hanuria. Kuten sanoin, tein itse samoin teininä. En minä silti heitä ala neuvomaan. Johonkin ne viikkorahat on laitettava. Voisit vaikka itse kertoa mikä potuttaa salilla käynnissä. Vai potuttaako eniten ihmiset jotka kertovat mikä potuttaa🤔

Pikku lapset salilla.
Tänään kun kävin salilla niin huomasin, että perheenäiti tuli salille kolmen lapsen kanssa. Noh ei siinä saahan lapset siellä käydä, koska ikärajaa ei ole. Kuitenkin jonkun ajan päästä alkoi hirveä huuto kun lapset päättivät alkaa leikkiä hippaa ja äiti vain teki vieressä omia treenejään. Asia, joka oikeasti pisti kiehumaan oli se, että ajattelin, että käyn tauon aikana hakemassa lisää vettä ja jätän lippiksen ylätaljan penkille "varaukseksi". Kun tulen takaisin niin yksi lapsi roikkuu ylätaljassa ja kaksi leikki minun helvetin lippikselläni. Paras asia tässä oli, että perheen äiti otti iloisesti kuvia tästä roikkuvasta lapsesta.
Sain sentään lapsilta lippikseni takaisin, mutta meni kyllä kokonaan fiilis siitä treenistä.
Jos toi olis käynyt mulle, niin voi olla, että olisin sanonut jotain mitä ei ehkä olisi pitänyt. En muutenkaan erityisesti välitä lapsista ja jos ne riehuu siellä missä niiden ei pitäisi tai tunkevat mun reviirille, eikä vanhemmat sano mitään, niin menee luultavasti hermot. Kyllä meidänkin salilla käy toisinaan lapsia, mutta niiden vanhemmat, ja lapsetkin tietysti, on esimerkillisen fiksuja.

Mä muuten ymmärrän kyllä Predatoria tuossa lisäravinneasiassa. Täällä kun ei ole sellaista "mikä huvittaa salilla käynnissä eniten" -ketjua, niin niitä juttuja kirjoitetaan sitten tänne. Tuskin Predatoria suuremmin vituttaa se, että teinit hifistelee lisäravinteilla, mutta kyllä siinä touhussa on kiistämätön huvittavuuskerroin mukana. Enkä kyllä ymmärrä itsekään sitä, että kaikki purkit ja pussit on mukana. Silloin kun itse käytin lisäravinteita, niin mulla oli jauhot sheikkerissä valmiina. Ei tarvinnut kuin lisätä vesi. Jos treenin aikana hifistellään intrajuomalla ja päälle pitää saada vielä palkkari, niin kaksi sheikkeriä on huomattavasti näppärämpi vaihtoehto kuin kaikki pulverit kassissa mukana.

Sehän nyt on vain faktaa ettei ne 16v junnut hyödy lisäravinteistaan mitään kun koko muu tekeminen on päin hanuria. Kuten sanoin, tein itse samoin teininä. En minä silti heitä ala neuvomaan. Johonkin ne viikkorahat on laitettava. Voisit vaikka itse kertoa mikä potuttaa salilla käynnissä. Vai potuttaako eniten ihmiset jotka kertovat mikä potuttaa🤔
Eipä siinä potuta mikään, lukuunottamatta sitä että nyt isoista kaupungeista tulee jengiä tänne pienempään treenaan, kun sali on auki. Ei mielestäni viksua korona-aikaan

Mua kans inhottaa sellainen vanha teini joka käy samalla salilla kun minä. Jättää levypainot kuinka sattuu, sotkee mankulla, peilin edessä kun treenaa niin se valuu sylkeä se peili, taljoista saa aina etsiä hakoja, muutenkin haisee ihan vitun pahalle.

Treenaan muuten yksin autotallissa................. 🤷‍♂️

Täällä kun ei ole sellaista "mikä huvittaa salilla käynnissä eniten" -ketjua, niin niitä juttuja kirjoitetaan sitten tänne.
Olen tämän maininnut joka postauksessani. Jotkut asiat lähinnä huvittavat. Ei vain ole sopivaa ketjua. En minä kävisi salilla jos joku vituttaisi siellä. Olen onnellinen jos voin edes jollain tapaa treenata. On minulla kyllä sali tuttuja joita tuntuu vituttavan kaikki. Ei tee edes mieli jutella kun aina on joku pielessä.

Potuttaa vieläkin kun ei ollut 2006 pusseja mukana vaan hera-pöytäsokeri-seos levisi sheikkeristä ja tuhosi kamppailukamat. Sokeripusseissa toki ei edes ole sulkijaa mukana.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jos ne käy treenaamassa niin ei se nyt niin päin hanuria oo se tekeminen, ellei kuluta aikaansa tyyliin juoksumatolla.. Mä en ymmärrä mistä tää palkkarin dissaaminen on nyt yhtäkkiä tullu kuvioon? Kaikilla ei oo ruokahalua niin paljon, että pystyisi säällisen määrän proteiinia vetästä naamaan pelkästä ruoasta.. Varmaan, jos pelkkää lihaa söis, mutta kun suht terveellisiin elämäntapoihin kuuluu myös muutkin ruoka-aineet.. Mulla on ainakin itellä ollu aina palkkari osa treenaamista, sillä palkitsen itteni treenin jälkeen ja sitä on mukava juoda matkalla salilta.. Samalla se paikkaa muuten vajaata proteiinin saantiani, koska syömällä en saa sitä sitä tarpeeksi.

Jos ne käy treenaamassa niin ei se nyt niin päin hanuria oo se tekeminen, ellei kuluta aikaansa tyyliin juoksumatolla.. Mä en ymmärrä mistä tää palkkarin dissaaminen on nyt yhtäkkiä tullu kuvioon? Kaikilla ei oo ruokahalua niin paljon, että pystyisi säällisen määrän proteiinia vetästä naamaan pelkästä ruoasta.. Varmaan, jos pelkkää lihaa söis, mutta kun suht terveellisiin elämäntapoihin kuuluu myös muutkin ruoka-aineet.. Mulla on ainakin itellä ollu aina palkkari osa treenaamista, sillä palkitsen itteni treenin jälkeen ja sitä on mukava juoda matkalla salilta.. Samalla se paikkaa muuten vajaata proteiinin saantiani, koska syömällä en saa sitä sitä tarpeeksi.
Meinaat että palkkarilla on iso merkitys päivän kokonais protskumäärän kanssa ? Perus palkkarista saa about sen 20g protskua. Saman verran saa kahdesta munasta ja desistä maitoa. Tai purkista rahkaa. Palkkarin jaksaa juoda, mutta ei syödä paria munaa tai purkkia rahkaa🤔 Erikoista. Palkkarissa on kalorimääräkin triplasti suurempi. Se merkitsee mitä syöt treenin ulkopuolella. Ei otatko palkkarin vai et. Taitaa palkkari olla enempi tapa ja luulo että katabolinen tila alkaa heti treenin jälkeen. Monet kerrat olen nähnyt kun tyypit menevät shokkiin kun palkkari on jäänyt kotiin. Kuulema koko treeni menee hukkaan.

Meinaat että palkkarilla on iso merkitys päivän kokonais protskumäärän kanssa ? Perus palkkarista saa about sen 20g protskua. Saman verran saa kahdesta munasta ja desistä maitoa. Tai purkista rahkaa. Palkkarin jaksaa juoda, mutta ei syödä paria munaa tai purkkia rahkaa🤔 Erikoista. Palkkarissa on kalorimääräkin triplasti suurempi. Se merkitsee mitä syöt treenin ulkopuolella. Ei otatko palkkarin vai et. Taitaa palkkari olla enempi tapa ja luulo että katabolinen tila alkaa heti treenin jälkeen. Monet kerrat olen nähnyt kun tyypit menevät shokkiin kun palkkari on jäänyt kotiin. Kuulema koko treeni menee hukkaan.
Palatusjuoma on mielestäni erittäinkin hyödyllinen. Varsinkin, kun nykysin on todella jo oikeasti hyviä, eikä pelkkiä sokerilitkuja. Itse käytän mieluusti, joissa proden määrä on suurempi, kuin hiilarin. Keskimäärin noin 40 grammaa prodee...Varsinkin näin jo vanhemmalla iällä syöminen on muodostunut välillä todella vaikeaksi ja on loistavaa, kun on hyviä valmiitakin palkkareita, jos ei itse viitsi tehdä sekoituksia. Tässä aivan äärimmäisen hyväartikkeli lihastohtorilta liittyen asiaa.

Anna ihmisten optimoida ja murehtia. Syö sinä sitä lihaa ja perunaa.
Varmasti ei ole isoa merkitystä mutta jos se motivoi ja tuo fiilistä, niin se yksin on iso plussa

Meinaat että palkkarilla on iso merkitys päivän kokonais protskumäärän kanssa ? Perus palkkarista saa about sen 20g protskua.
En tiiä mitä palkkareita sä oot tottunu syynii, mut mun palkkareissa on se 40g.
Palkkarin jaksaa juoda, mutta ei syödä paria munaa tai purkkia rahkaa🤔 Erikoista
Mitäs erikoista siinä on? purkki rahkaa täyttää ihan vitusti.. Ja jos haluat vetästä sen 40g rahkasta saat ihan tosissaan lusikoida sitä.. Palkkari ei täytä lähellekkään saman verran..

Lisäksi palkkari imeytyy nopeammin.. Sillä nyt ei hirveästi ole merkitystä, jos on syöny jotain ennen salia, tai jos syö suoraan salin jälkeen, mutta mä meen yleensä tyhjällä vatsalla, eikä välttämättä oo ruokahalua heti jälkeen..
Palkkarissa on kalorimääräkin triplasti suurempi.
No ei varmasti ole.. Palkkarista saat per gramma proteiinia 5,2kilokaloria, kun taas munasta saat 10,6kilokaloria. (riippuu tietty palkkarista.. Mä puhun star nutrion whey 80.

Rahkastakin, saa 6kilokaloria per gramma proteiinia (kyseessä 0,5 grammaa rasvaa sisältävä rahka), eikä ainakaan mulle maistu rahka sellaisenaan kovinkaan hyvin, varsinkaan isoja määriä.
Se merkitsee mitä syöt treenin ulkopuolella. Ei otatko palkkarin vai et
Toi on yhtä tyhjä lause, kuin, että "se merkitsee, mitä syöt illan ulkopuolella, ei syötkö iltapalaa".. Tai sama päivälliselle.. Eli siis, tottakai se merkitsee mitä sä syöt, mutta pienet asiat tekee kokonaisuuden..
Taitaa palkkari olla enempi tapa ja luulo että katabolinen tila alkaa heti treenin jälkeen. Monet kerrat olen nähnyt kun tyypit menevät shokkiin kun palkkari on jäänyt kotiin. Kuulema koko treeni menee hukkaan.
Mulle se on tapa ja nautin siitä tavasta.. Se on myös hyödyllinen ravintolisä, niinkuin sitä kuuluukin käyttää.. Jos sä saat sun proteiinit täyteen pelkästä mummon muusista niin ole mun vieras, mutta sä et voi millään tavalla väittää etteikö se olisi hyödyllinen ravintolisä oikein käytettynä toisille.

Kierrekantinen sheikkeri oli huima hyppäys kehityksessä. Olikohan juuri jotain noita aikoja?
Kyllä. Ei ollut kierteitä. Toki teippasin kannen kiinni maalarinteipillä, mutta ei auttanut. Vettä ei edes ollut seassa, mutta tuollainen jauheseos on mahdoton puhdistaa. Vedellä ei voi pyyhkiä, koska muuttuu tällöin liisteriksi. Those were the days. Onneksi seuralla oli varakamat.

No ei varmasti ole.. Palkkarista saat per gramma proteiinia 5,2kilokaloria, kun taas munasta saat 10,6kilokaloria. (riippuu tietty palkkarista.. Mä puhun star nutrion whey 80.

Rahkastakin, saa 6kilokaloria per gramma proteiinia (kyseessä 0,5 grammaa rasvaa sisältävä rahka), eikä ainakaan mulle maistu rahka sellaisenaan kovinkaan hyvin, varsinkaan isoja määriä.
Sun palkkarissa ei ole hiilareita ? Ei se silloin ole mikään palkkari, vaan proteiini lisä. Hiilari on olennainen osa palkkaria. Ja näin ollen kaloreita on taatusti enemmän kuin rahkassa.

Toi on yhtä tyhjä lause, kuin, että "se merkitsee, mitä syöt illan ulkopuolella, ei syötkö iltapalaa".. Tai sama päivälliselle.. Eli siis, tottakai se merkitsee mitä sä syöt, mutta pienet asiat tekee kokonaisuuden
Eihän tuo ole yhtään sama asia. Sinä puhut aterioitten väliin jättämisestä. Minä palkkarin pois jättämisestä. Tottakai aterioitten pois jättö vaikuttaa negatiivisesti. Palkkarin ei, jos sen sijasta syö ruokaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom