Ultra kuvauksella näkivät että kertynyt nestettä ja tulehtunut.Kerro lisää? Mulla on ensimmäinen olkapäävaiva päällä koko 26 vuotisen uran aikana. Syksyllä alkoi olkapää kipuilla. Etuolkapään alue kipeä. Kiertäjänkalvosin liikkeet koskevat pahiten. Sekä rintaliikkeet jossa kyynärpäät aukeavat sivulle. Nyt alkoi myös kovat hermosäryt. Koko kättä koskee sormenpäitä myöten. Sormet menivät kömpelöiksi. Soitin lekuriin niin ohjasivat kyssin neurologian päivystykseen. Minulla on myös jalan hermovaurio "päällä", niin halusivat varmistaa liittyykö asiaan. Onneksi ei löytynyt mitään vakavampaa. Lieviä neurologisia ongelmia sormissa. Ottavat vielä enmg:n varuilta. Toivottavasti on vain kiertäjäkalvosimen tulehdus. Lääkkeillä, kylmällä ja levolla olen hoitanut. Rintaa en ole tehnyt kuukauteen. Kauankohan nämä paranevat?
Antoivat tulehduslääke kuurin mut ei rauhoittunut sillä, sanoivat että kortisoonia voisi laittaa jos ei ala asettumaan, en ole vielä sitä käynyt ottamassa.
Just tuosta etuolkapäästä kipuilee.
Rintaa ei oikein pysty tekemään kun kaikki punnertelut tekee kipeää, olkapäille pystypunnerrukset tekee kipeää ja nyt myös vipunostot, hauiksia ei kestä tehdä tangoilla tai käsipainoilla hauiskääntöjä, mut näitä hauislaitteita pystyy tekemään missä käet tukea vasten joissa ei olkapäille tule mitään rasitusta.