Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kerro lisää? Mulla on ensimmäinen olkapäävaiva päällä koko 26 vuotisen uran aikana. Syksyllä alkoi olkapää kipuilla. Etuolkapään alue kipeä. Kiertäjänkalvosin liikkeet koskevat pahiten. Sekä rintaliikkeet jossa kyynärpäät aukeavat sivulle. Nyt alkoi myös kovat hermosäryt. Koko kättä koskee sormenpäitä myöten. Sormet menivät kömpelöiksi. Soitin lekuriin niin ohjasivat kyssin neurologian päivystykseen. Minulla on myös jalan hermovaurio "päällä", niin halusivat varmistaa liittyykö asiaan. Onneksi ei löytynyt mitään vakavampaa. Lieviä neurologisia ongelmia sormissa. Ottavat vielä enmg:n varuilta. Toivottavasti on vain kiertäjäkalvosimen tulehdus. Lääkkeillä, kylmällä ja levolla olen hoitanut. Rintaa en ole tehnyt kuukauteen. Kauankohan nämä paranevat🤔?
Ultra kuvauksella näkivät että kertynyt nestettä ja tulehtunut.
Antoivat tulehduslääke kuurin mut ei rauhoittunut sillä, sanoivat että kortisoonia voisi laittaa jos ei ala asettumaan, en ole vielä sitä käynyt ottamassa.
Just tuosta etuolkapäästä kipuilee.
Rintaa ei oikein pysty tekemään kun kaikki punnertelut tekee kipeää, olkapäille pystypunnerrukset tekee kipeää ja nyt myös vipunostot, hauiksia ei kestä tehdä tangoilla tai käsipainoilla hauiskääntöjä, mut näitä hauislaitteita pystyy tekemään missä käet tukea vasten joissa ei olkapäille tule mitään rasitusta.

Tällä hetkellä pinnalla on se miten vähän pystyt oikeastaan treenaamaan jotain lihasryhmää esim. viikkotasolla. Tykkäisin treenata monipuolisemmin ja useampia moninivelliikkeitä viikon aikana, mutta sitä ei vain tahdo palautua. Pari vähänkään kovempaa treeniä viikossa yhdelle lihasryhmälle tuntuu olevan jo rajoilla, joten aika paljon pitää ohjelmaan tehdä kompromissejä. Kevyemmät treenit tietty olisi yksi ratkaisu, mutta esim. jotain muscle upia on hankala treenata kovin kevyesti kun se on paksuimman vastuskuminauhan avustamana vielä melko raskas, eikä parin muscle up treenin lisäksi enää tunnu kärsivän tehdä esim. leuanvetoja kolmanneksi treeniksi viikolle. Ainakaan joka viikko.

No, onneksi nyt sentään paikat tuntuu ottavan treenin hyvin vastaan, mikään paikka ei toistaiseksi vaikuta olevan hajoamispisteessä ja kehityksen trendikin on kaukaa tarkasteltuna kuitenkin oikean suuuntainen. Niistäkin sietää olla jo tyytyväinen.

Viikon(9d) saldo dieetillä +2kg op ja penkki -1rep/-5kg painolla.
Kyllä motivoi :) Päätin jo tehdä kyykyn ensikerralla kevyemmin suosiolla ettei tulis sitä tarpeetonta mielipahaa...

Mua on aina potuttanu ihan vitusti ku ihmiset projisoi omia henk. koht kokemuksiaan, ja näkemyksiään, pakottaen niitä ikään ku ne pätis kaikkiin muihin. Tätä esiintyy treenijutuissaki hyvin paljon, ja erityisesti sosiaalisessa mediassa toi on välillä niin rasittavaa ja yleistä. Joku 1900-luvun alussa syntyny ''vanha tekijä'' vaikka julistaa kovaan ääneen, kuinka kyykky on ihan Saatanasta koko liike, eikä kenenkään pidä tehä sitä koska --->joku käsittämättömän vammanen yleistys<---. Jos oot eri mieltä ni esiin vedetään ''jos mulleki kävi näin, teilleki käy'', tai ikäkortti eli ''oon teit vanhempi, joten oon oikeessa''. Kaikki isot, jännät liikkeet on kuolettavia, kyykkääminen on turhaa jossei kisaa, reiden ojennus ja laitteet jyrää kuulemma. Ei helvetti... jos ei voi mavettaa, ei oo syytä elää :cool:.

Sinällään ei liity hirveästi aiheeseen mutta tänään ekaa kertaa laitoin tankoon väärät painot mitä piti. Toiselle puolelle penkissä 20kg ja 10kg levyt, toiselle puolelle 20kg ja 15kg levyt. Jaksoin silti ihmetellen nostaa neljän toistot moisia ja vasta sen jälkeen tajusin mokani. Hävetti.

Sinällään ei liity hirveästi aiheeseen mutta tänään ekaa kertaa laitoin tankoon väärät painot mitä piti. Toiselle puolelle penkissä 20kg ja 10kg levyt, toiselle puolelle 20kg ja 15kg levyt. Jaksoin silti ihmetellen nostaa neljän toistot moisia ja vasta sen jälkeen tajusin mokani. Hävetti.
Ai saatana. Itellä meinas käydä sama, mutta painoeroa oli vain 2,5 kiloa ja huomasin heti kun oli tanko kädessä. Hieman jopa sattui ja pelästyi vaikka en yhtään toistoa tehnyt.

@headspin No etpä oo ainoa. Kopioin tähän toisaalle postaamani jutun. Sattuipa eräs kyykkysarja joskus 1000v sitten. Piti tehdä 190 kilolla pitkä sarja, mutta sepä jäi vähä vajaaksi ja kiersiki aina toiselle puolelle. Paska päivä kai. Paitsi penkille paussille mennessä huomasin, että toisella puolella oli 15kg (!!!) enemmän. Epähuomiossa seuraavan sarjan limpun olin jo laittanu... No ihan hyvin se sit menikin, mutten tehny seuraavaa sarjaa toiselle puolelle epätasapainosena silti.

Tämä käy luultavasti suurimmalle osalle meistä ennemmin tai myöhemmin. Olen mäkin lastannut kyykyssä toiselle puolelle 10 kg enemmän, koska yksinkertaisesti unohdin laittaa kiekon myös toiselle puolelle. Huomasin virheeni heti kun nostin tangon telineestä ja ei siinä muuta kuin levy lisää myös toiselle puolelle ja uusi yritys. Mulle ikä on tuonut jonkinlaista itsevarmuutta, ettei jaksa hävetä enää pikkuasioita. Olen mä jäänyt pari kertaa penkissä tangon allekin niin, että random kanssatreenaaja on joutunut pelastamaan ja kerran kolistelin kyykyssä oikein kunnolla, kun oli tanko valahtanut selässä, enkä saanut toista puolta enää telineeseen, joten tanko oli dumpattava. Kaikkien näiden jälkeen jatkoin treeniä normaalisti, koska mitäs me pienistä.

LISÄRAVINNE TEINIT pukkarissa. Salin jannuilla on ihme vouhotus tuoda koko lisäravinne pussinsa salille mukaan. Ei, kotona ei pysty tekemään palkkaria valmiiksi. Se pitää sekottaa pukuhuoneen penkillä. Millon mistäkin purnukoista sitä kaivetaan. Tänäänkin sain etsiä penkkiä jota ei ole sotkettu johonkin mömmöön. Onko niillä näytön halu vai mikä juttu tuo on. Pitää esittää kovaa bodaria kun on herat koneessa.

LISÄRAVINNE TEINIT pukkarissa. Salin jannuilla on ihme vouhotus tuoda koko lisäravinne pussinsa salille mukaan. Ei, kotona ei pysty tekemään palkkaria valmiiksi. Se pitää sekottaa pukuhuoneen penkillä. Millon mistäkin purnukoista sitä kaivetaan. Tänäänkin sain etsiä penkkiä jota ei ole sotkettu johonkin mömmöön. Onko niillä näytön halu vai mikä juttu tuo on. Pitää esittää kovaa bodaria kun on herat koneessa.
Itsekin kuuntelin eilen teiniuhojen puhetta kuinka arginiini jää käyttämättä ku on niin pahan makuista :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jep, kieltämättä tää ärsyttää omissa ikätovereissa, vissiin anabolinen ikkuna on myytti joka on tullut jäädäkseen. Ylipäätänsä vouhotus lisäravinteista, kun treeniä on takana n. 1v. on aika naurettavaa IMO.

Jep, kieltämättä tää ärsyttää omissa ikätovereissa, vissiin anabolinen ikkuna on myytti joka on tullut jäädäkseen. Ylipäätänsä vouhotus lisäravinteista, kun treeniä on takana n. 1v. on aika naurettavaa IMO.
Treenit näillä jannuilla ovat aivan hanurillaan. Joka liike aina pakkotoistojen kanssa failureen. Pakkotoistotkin kestävät 10 sekkaa kpl. Penkki treeni on 1.5 tuntia 5 x viikossa. Mutta lisäravinteissa pitää olla kaikki mahdolliset mitä bulkit ja hulkit neuvovat ( markkinoivat) syömään. Eilen löyty S-marketin munkki pussi pukkarista. Varmaan jäi palkkari kotiin ja katabolinen ikkuna pelotti niin munkit sai kelvata.

Hohhoijjaa, nyt kun olis polvet suht kunnossa niin kaaduin ranteen paskaksi ja toisen käden hauiksen pitkän pään jänne kettuilee. Tuntuu että nyt on viimeiset 4vuotta ollut kokoajan jotakin. Sissybar pitää ostaa varmaan että pystyy kyykkäilemään, ei olkapää taivu kivutta tangon alle. Pitäisi kuulemma keskittyä johonkin muuhun kuin punttiin nyt. Ei, ei onnistu, haistakaa paska.

Tänään taas lisäravinne jannut vauhdissa 😃 Noin 57 kiloinen sekottaa jotain pre worksia ja kaveri mutustaa protsku keksejä vieressä. Sitten alkoi kova väitely heillä kumpi potkii paremmin. Lopulta yrittivät tehdä vaihtarin. Keksimies ei lämmennyt, koska olivat vitun kalliita. Kaveri rukoili että anna edes haukku. Ei antanut. Juuri kun meinasin sanoa vierus toverille että kato nyt tuotakin, niin kaivoi julmetun ämpärin palkkaria ja alkoi sekotella keittoaan. Siinä olikin jauhot pitkin penkkiä. Ei tietenkään siivonnut jälkiään. Mun palkkari oli kotona napolinpataa.

Pikku lapset salilla.
Tänään kun kävin salilla niin huomasin, että perheenäiti tuli salille kolmen lapsen kanssa. Noh ei siinä saahan lapset siellä käydä, koska ikärajaa ei ole. Kuitenkin jonkun ajan päästä alkoi hirveä huuto kun lapset päättivät alkaa leikkiä hippaa ja äiti vain teki vieressä omia treenejään. Asia, joka oikeasti pisti kiehumaan oli se, että ajattelin, että käyn tauon aikana hakemassa lisää vettä ja jätän lippiksen ylätaljan penkille "varaukseksi". Kun tulen takaisin niin yksi lapsi roikkuu ylätaljassa ja kaksi leikki minun helvetin lippikselläni. Paras asia tässä oli, että perheen äiti otti iloisesti kuvia tästä roikkuvasta lapsesta.
Sain sentään lapsilta lippikseni takaisin, mutta meni kyllä kokonaan fiilis siitä treenistä.

Tänään taas lisäravinne jannut vauhdissa 😃 Noin 57 kiloinen sekottaa jotain pre worksia ja kaveri mutustaa protsku keksejä vieressä. Sitten alkoi kova väitely heillä kumpi potkii paremmin. Lopulta yrittivät tehdä vaihtarin. Keksimies ei lämmennyt, koska olivat vitun kalliita. Kaveri rukoili että anna edes haukku. Ei antanut. Juuri kun meinasin sanoa vierus toverille että kato nyt tuotakin, niin kaivoi julmetun ämpärin palkkaria ja alkoi sekotella keittoaan. Siinä olikin jauhot pitkin penkkiä. Ei tietenkään siivonnut jälkiään. Mun palkkari oli kotona napolinpataa.
Eikö voi antaa junnujen fiilistellä, kuulostat semmoselta elämään pettyneeltä keski-ikäiseltä joo valittaa kun nuoret on olemassa.
Toi sotkeminen on kyllä perseestä

Pikku lapset salilla.
Tänään kun kävin salilla niin huomasin, että perheenäiti tuli salille kolmen lapsen kanssa. Noh ei siinä saahan lapset siellä käydä, koska ikärajaa ei ole. Kuitenkin jonkun ajan päästä alkoi hirveä huuto kun lapset päättivät alkaa leikkiä hippaa ja äiti vain teki vieressä omia treenejään. Asia, joka oikeasti pisti kiehumaan oli se, että ajattelin, että käyn tauon aikana hakemassa lisää vettä ja jätän lippiksen ylätaljan penkille "varaukseksi". Kun tulen takaisin niin yksi lapsi roikkuu ylätaljassa ja kaksi leikki minun helvetin lippikselläni. Paras asia tässä oli, että perheen äiti otti iloisesti kuvia tästä roikkuvasta lapsesta.
Sain sentään lapsilta lippikseni takaisin, mutta meni kyllä kokonaan fiilis siitä treenistä.

Oon huomannu saman, lapset salilla on fine jos vanhempi pitää kuria tai lapsia on yksi. Määrän lisääntyessä kontrolli pettää ja tulee vaaratilanteita

Ite oisin vaa nauranu. Sisään tai ulospäin. Elämä ei oo vakavaa, ellei siit tee sellasta.

Pikku lapset salilla.
Jep. Mulla ei meinaa hermot kestää. Se kyllä johtuu siitä että olen vähän sellainen että kun teen omia treenejä olen ihan omissa ajatuksissani luurit päässä. Sit jos niitä herranterttuja juoksee ympäriinsä niin koko ajan hirvittää että jotain sattuu, jos ei heillä keskenään niin itse huitasen vahingossa jollain painolla tai tönäsen nurin kun näe.

Meillä venytään kyllä niin pitkään kuin mahdollista että ei nuorempaa tarttis ottaa salille mukaan. Järjestellään niin että käydään eri aikaan. Pari kertaa on jouduttu ottamaan ja sillon on tehty suorilta niin että vuoronperään ollaan hollilla sen muksun kans ettei se itekseen seikkaile siellä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom