No joo, lyijykynä olisi tietty helppo ratkaisu. Mutta juuri tuon säilyvyyden takia olen suosinut musteversiota.Lyijykynä. Sutuksihan se muuttuu jos vihko pyörii salikassissa mutta ajanee asian jos vaan tarkistaa että mitä viime viikolla tuli tehtyä. En kyl tiedä mitä missasin mutta pakkasella treenatessa taitaa olla isompiakin ongelmia kuin jämähtänyt kynä
Ja joo, onhan pakkasessa treenaamisessa toki omat haasteensa, mutta hanskat kädessä kylmä rauta ei tunnu niin pahalta kätösiin. Toki mieluiten sitä treenaisi vähän lämpöisemmässä, mutta vanha riihi sattui olemaan ainoa paikka johon sai rakennettua paikan 6-metriselle kiipeilyköydelle, kiipeilyseinälle ja tarpeeksi korkealle leuanvetotelineelle jossa voi treenailla muscle upia, front leveriä yms. Pakkasen ohella ärtymystä saattaa tosin tämän takia aiheuttaa myös se kun tuuli pöläyttää pakkaslunta naamalle kesken tiukan penkkisarjan, kissa on käynyt kusemassa jumppamatolle tai lintu paskonut treenivihon päälle. Mutta nää on näitä.
Samaa vaivaa. Itse olen treenaillut tosi katkonaisesti, mutta ensimmäiset muistiinpanot on kanssa 90-luvun puolelta. Noihin on aina hauska törmätä ja varsinkin vanhat kropan mitat vuosien varrelta on omalla tavallaan mielenkiintoista dataa.Mulla on tallessa treenivihkot alkaen vuodesta 94. Lyijykynällä tehtyjä. Hyvin kyllä säilyvät. Diagrammit ja pylväät piirretty eri liikkeille mitkä edistynyt eniten. Ja oli pisteytetty mikä lihas voittaa kisan eniten enkkoja tehneenä Otin yber tosissaan treenit silloin. Otan toki vieläkin, mutta en ihan noin vakavasti.