Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sama homma. Joudun nostelee säärtä kaasupolkimelle kun meinaa tippua alemmas enkä ole varma onko kaasulla. Manuaalivaihteista en voi ajaa. Jarrua käytän vasemmalla. Hyvin siihenkin on oppinut. Aluksi jalka piti nostaa autoon käsin. Nyt saan jo ilman käsien apua. Jipii!!
Outs :D No mut edistystä se on pienikin edistys! Mites äijän vointi muuten? Tossa just pari pv sit mietin et mitä sulle mahtaa kuulua kun täällä pakkiksen kautta lukenu sun juttuja.

Sori offtopic :D

Alkaa taas vuoden vanha "vamma" uusiutumaan. Yöllä oikean puolen ojentajaa särkee ja käsi puutuu. Viime vuonna kävin viidesti hierojalla ja kivut lähti veks. Lepoa annoin kanssa pari viikkoa. No, saapahan nyt panostettu kyykkyyn hetken enempi 😅

Alkaa taas vuoden vanha "vamma" uusiutumaan. Yöllä oikean puolen ojentajaa särkee ja käsi puutuu. Viime vuonna kävin viidesti hierojalla ja kivut lähti veks. Lepoa annoin kanssa pari viikkoa. No, saapahan nyt panostettu kyykkyyn hetken enempi 😅
Ootko kokeillut naprapaattia tai osteopaattia ? Ei hieronnassakaan vikaa ole, mutta he eivät välttämättä löydä oireen syytä. Ensiksi mainitut tutkivat tarkemmin vamman aiheuttajan. Jänteet, nikamat ja muut.

Mä olen aina sanonut, että suurin osa vammoista sattuu kevyillä kuormilla, kun pää ei ole ihan 100% mukana hommassa. Mutta miksi mä sitten taas unohdin sen ja jonkinlainen katastrofi oli lähellä. Nopeuskyykkyä pienillä prosenteilla, toiseksi viimeisen sarjan viimeinen toisto niin räväkästi ylös, että tanko hyppäsi niskasta ja tipahti viisi senttiä alemmas kuin missä sen paikka on. Teki olkapäissä aika eetvarttia. Mitään akuuttia vammaa ei tainnut tulla, mutta toinen olkapää on tällä hetkellä sitä mieltä, ettei se hirveästi diggaillutkaan siitä. Onneksi oli vain 110 kg niskassa, eikä enempää.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllähän salilla käymisessä vituttaa kaikkien eniten isojen painojen nostelu ja siihen liittyvä kipu. Joo tietenkin hyvä olo treenin jälkeen, en itse ole koskaan ymmärtänyt miten joku ihminen voi nauttia siitä itse treenaamisesta, itse käyn salilla muiden asioiden takia.

Ootko kokeillut naprapaattia tai osteopaattia ? Ei hieronnassakaan vikaa ole, mutta he eivät välttämättä löydä oireen syytä. Ensiksi mainitut tutkivat tarkemmin vamman aiheuttajan. Jänteet, nikamat ja muut.

En itseasiassa ole. Pitää laittaa kokeiluun. Hieronnalla lähti viimeksi aika hyvin, mutta tällä hetkellä edelleen puutuu käsi öisin. Kevyen jumpan tein tiistaina, kun ei uskalla kovaa.

Kyllähän salilla käymisessä vituttaa kaikkien eniten isojen painojen nostelu ja siihen liittyvä kipu. Joo tietenkin hyvä olo treenin jälkeen, en itse ole koskaan ymmärtänyt miten joku ihminen voi nauttia siitä itse treenaamisesta, itse käyn salilla muiden asioiden takia.
Ai niinkuin minkä takia? Paskan musan, vaatteiden vaihdon, ylimääräisen pyykkäyksen ja suihkussakäynnin, jonottamisen takia vai minkä asioiden takia käyt?

Ai niinkuin minkä takia? Paskan musan, vaatteiden vaihdon, ylimääräisen pyykkäyksen ja suihkussakäynnin, jonottamisen takia vai minkä asioiden takia käyt?
Mä käyn ainakin melko narsistisista syistä. Haluan tulla vahvemmaksi ja näyttää myös siltä. Jos se onnistuisi muuten, niin en todellakaan kävisi salilla. Harva varmaan kävisi. Itse treenaaminen ei ole kovin mukavaa ja sen jättäisi mieluusti väliin.

Mä käyn ainakin melko narsistisista syistä. Haluan tulla vahvemmaksi ja näyttää myös siltä. Jos se onnistuisi muuten, niin en todellakaan kävisi salilla. Harva varmaan kävisi. Itse treenaaminen ei ole kovin mukavaa ja sen jättäisi mieluusti väliin.
Jännä. Ite oon niitä jotka tykkää treenaamisesta yhtä paljon kuin tuloksesta. Eihän se aina tietysti kivaa kuulu olla mutta harvoin jälkeenpäin harmittaa että kävi tekemässä. Pitäähän tässä touhussa menestyäkseen olla hieman masokisti ja pipi päästään.

Mä kyllä tykkään treenaamisesta silloin kun ei ole jokin vamma päällä joka määrää tahdin ja tyylin. Hyvästä treenistä tulee välittömästi hyvä olo. Arjessa semmoista kunnon ponnistelua ei kyllä muuten tulisi mistään syystä tehtyä jos ei lähtis reenaamaan.

Mulle taas itse treeni on se juttu. Rakastan haastaa itseni. Tulokset ja kehitys ovat vain bonusta. Huomasin jo 15 vuotta sitten ettei minulla ole lahjoja merkittäviin tuloksiin ja lihasmassaan, mutta ei ole haitannut pätkääkään. Tämä on elämäntapa enkä voisi kuvitella muuta. Ja kehitystä tulee kaikille kunhan muistaa realiteetit eikä vertaa itseään massamonstereihin.

Älä nyt ihmeessä sinne mene enää, ku oot tuon onnekses huomannut! Vaivalloista on se touhu ihan ja pahimmillaan voi hikeäkin pukata. Kaikki ponnistelu on muutenkin turhaa ja eihän siinä ähinässä mitään järkee ole. Kirotut olkoot kyykintä, penkitseminen, maastaylöstely, leuvoittelu, mahaaminen ja muut tuhoisat ja kavalat variaatiot niistä! Kun tuon nyt tiedostat, voit helpommin pysyä poissa. Yleensä ne kulkuväylätkin on suht hyvin merkitty, ettet salille ihan vahingossa osu menemään. Usein sana gym voi liittyä aiheeseen, joten varo! Valitettavasti muunkin nimisiä saleja on, mutta aika nopeesti oppii tunnistamaan vaaranpaikat kyllä. Se on tämä aika semmoista, että hereillä pitää olla! Uskoisin, että joku appi tuohon on kehitetty myös. BewareGyms tms. Tsemppiä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom