Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Se on häilyvä raja se, pitää olla sopivan keskittynyt. Somea jos plärää joka välissä niin ei se tekeminenkään kovin tehokasta ole.
Ihan tuosta psyykkisestä syystä tykkään tehdä paljon variaatioita, esim lattiapenkissä ole niin paljon suorituspaineita kuin normaalissa penkissä. Tai jos etukyykyssä tulee huti niin se ahdistaa vähemmän kuin normaali kyykky.
Totta. Some ja luurin räpläys menee itsellä yli. Tauot venyvät ja ajatus karkaa. Itselle tulee juurikin suorituspaineita jos latautuminen menee yli. Siksi vaatii sarjatauoilla antaa ajatuksen käydä muuallakin. Mutta kukin tyylillään. Ei pitäisi arvostella muiden tapaa psyykata itseään. Sillä otin asian puheeksi. Kun aina väitetään että perseiden katselu on väärin ja tarkoittaa huonoa treeniä.

Sitä vaan ihmetyttää että jos on noin paljon valitettavaa. Eiks ois parempi pysyä kotona
Paljon ? Oisinko 2 tai 3 postausta tänne laittanut. Nekin lähinnä sen takia että saa ketjua ylemmäs. Puhelimet ovat ainoa mikä ärsyttää. Huppupäät ovat olleet vain esimerkkejä vastauksiin. Kuten oudot treeniliikkeet. Olen kyllä maininnut niissä että ne eivät ärsytä, vaan huvittavat. Onko se väärin jos on aktiivinen ja haluaa herättää keskustelua eri ketjuissa. En ymmärrä miksi edes luet näitä jos valittaminen ärsyttää🙄

Paljon ? Oisinko 2 tai 3 postausta tänne laittanut. Nekin lähinnä sen takia että saa ketjua ylemmäs. Puhelimet ovat ainoa mikä ärsyttää. Huppupäät ovat olleet vain esimerkkejä vastauksiin. Kuten oudot treeniliikkeet. Olen kyllä maininnut niissä että ne eivät ärsytä, vaan huvittavat. Onko se väärin jos on aktiivinen ja haluaa herättää keskustelua eri ketjuissa. En ymmärrä miksi edes luet näitä jos valittaminen ärsyttää🙄
Jos inoksi on itse niitä jotka käyttää puhelimen treenipäiväkirjaa ja nyt kuvittelee, että hän ärsyttää sua ja kokee sen ärsyttävästi että sä koet sen ärsyttäväksi. Nyt ärsytän itseäni omalla logiikallani.

Se on melkein pahinta oman treenin kannalta, jos oikein hyvännäkönen nuori böönä tiukoissa trikoissa tulee siihen tuoksumaan vastapäiselle paikalle napapaidassa. Varsinkin jos salilla jotain 3 ihmistä ja se tulee mun just mun eteen tekemään, keskittyminen kärsii, kolisee omat painot telineisiin ja huono treeni. Mut siis eihän se sen vika, kai? En voi syyttää mistään..? =D Viimeksi penkki meni just tälleen.
Oikeasti paha on sitten joku ryystöröhä-tapaus, pari kertaa olen lähtenyt himaan sellasen takia kesken treenin. Pysykää himassa jos ette ole terveitä stna.
Kaikesta muusta nyt selviää, ei se omaa suorittamista kuitenkaan haittaa jos joku ei laita levyjä paikoilleen tms. aivan sama. Tai ei nyt ihan sama, mut joskus korjailen niitä sarjatauolla mitä muut jättäny lattialle ja muualle päin helvettiä, pysyy lämpimänä ja jotain tekemistä. Jos tommoset häiritsee niin näyttäkää esimerkkiä ja korjatkaa niitä paikoilleen. Kyllä ne oppii tai sitten lopettaa käymisen. Ehkä...

Se on melkein pahinta oman treenin kannalta, jos oikein hyvännäkönen nuori böönä tiukoissa trikoissa tulee siihen tuoksumaan vastapäiselle paikalle napapaidassa. Varsinkin jos salilla jotain 3 ihmistä ja se tulee mun just mun eteen tekemään, keskittyminen kärsii, kolisee omat painot telineisiin ja huono treeni. Mut siis eihän se sen vika, kai? En voi syyttää mistään..? =D Viimeksi penkki meni just tälleen.
Oikeasti paha on sitten joku ryystöröhä-tapaus, pari kertaa olen lähtenyt himaan sellasen takia kesken treenin. Pysykää himassa jos ette ole terveitä stna.
Kaikesta muusta nyt selviää, ei se omaa suorittamista kuitenkaan haittaa jos joku ei laita levyjä paikoilleen tms. aivan sama. Tai ei nyt ihan sama, mut joskus korjailen niitä sarjatauolla mitä muut jättäny lattialle ja muualle päin helvettiä, pysyy lämpimänä ja jotain tekemistä. Jos tommoset häiritsee niin näyttäkää esimerkkiä ja korjatkaa niitä paikoilleen. Kyllä ne oppii tai sitten lopettaa käymisen. Ehkä...
Vaikka salilla on vaan muutama muu henkilö jotka tuijottaa kuin hullua kun itse siinä raivaan lämppäreiten aikana tavaroita paikalleen, niin silti heillä on otsaa jättää ne levyt vitulleen. Varsinkin kun ak...naiset tekee niitä hipthrusteja ja sitten nostopaikalla on tanko, stepperi, lukot ja joogamatto pitkin pituuttaan. Tekee mieli käydä huutamassa ja kättä pitäen näyttää minne ne romut kuuluu. Koko tätä ongelmaa ei olisi jos kaikki jättäisivät tavarat sinne mistä ottivat, mutta se on kai liikaa vaadittu. Vähänkään isommalla salilla se ongelma vielä pahenee kun niitä levyjä on melkonen määrä mutta silti joutuu etsimään 20kg levyjä pitkin pitäjää.

Yhden kerran muistan kun paikalla oli valitettavan viehättävä kanssaurheilija joka sitten koko treenin ajan sattui samalle alueelle salia ja koita siinä sitten keskittyä.

Jos inoksi on itse niitä jotka käyttää puhelimen treenipäiväkirjaa ja nyt kuvittelee, että hän ärsyttää sua ja kokee sen ärsyttävästi että sä koet sen ärsyttäväksi. Nyt ärsytän itseäni omalla logiikallani.
Itseasiassa mä valitsen treeniajat niin että olen lähes aina yksin salin "voimapuolella". Puheimen käyttö vaihtelee, nyt vähäistä kun siirryin kirjaamaan vihkoon asioita.
Tartuin ehkä vähän tahalleen provotakseni predan juttuihin, kun puhuu välillä niin pehmoisia siellä täällä

Itseasiassa mä valitsen treeniajat niin että olen lähes aina yksin salin "voimapuolella". Puheimen käyttö vaihtelee, nyt vähäistä kun siirryin kirjaamaan vihkoon asioita.
Tartuin ehkä vähän tahalleen provotakseni predan juttuihin, kun puhuu välillä niin pehmoisia siellä täällä
Mä kirjaan aina vihkoon asiat. Ovat hyvä muisto vanhana. Vuodesta 93 kaikki treenit ylhäällä ja tallessa. Ja osa inttää täällä etten ole treenannut tosissaan🤦‍♂️ Ei taida olla yhtään tyyppiä palstalla joka on antanut yhtä paljon treeneille elämänsa aikana.

Mä kirjaan aina vihkoon asiat. Ovat hyvä muisto vanhana. Vuodesta 93 kaikki treenit ylhäällä ja tallessa. Ja osa inttää täällä etten ole treenannut tosissaan🤦‍♂️ Ei taida olla yhtään tyyppiä palstalla joka on antanut yhtä paljon treeneille elämänsa aikana.
Jos yli 25v jälkeen kyykkää 110 niin ei sitä kovin tosissaan voi ottaa 🤷‍♂️

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eihän tosissaan tekeminen ja väärin tekeminen ole toisena pois sulkevia asioita.
Vaikka tekisi tosissaan väärin niin joitain asioita on vaikea uskoa.

Jotta tulis jotain aiheeseenkin niin tänään potutti punnertaa, oli niitä päiviä että paino tuntuu vaan saatanan raskaalta käsissä eikä missään muualla.

Mites ihmeessä se "antanut treeneille niin ja niin paljon" määritellään? Ja mistä ihmeestä voi tietää, miten paljon kukin on treeneille antanut? Aika ylimielistä puhetta kyllä. Mulla on myös treenivihkoja pino olemassa, vuodesta 1989. Aika vähän on puhtaita lepopäiviä seassa. Treenin aikana saatan luvut pikasesti kirjata kännyyn, mutta kotona kierreselkäseen ruutuvihkoon :) Onhan ne hienoja!

Jaa ja mikäs MUA sitten ottaa päähän? No tänään tappelin 5h yhden reitin kanssa ja en meinannu jaksaa autolle kävellä. Meni sieluun. Ei siinä mitään, mutta hirvikärpäset äkkäs mut... Punttiaikoina oli helpompaa. Sillon oli vaan perskärpäsiä.

Eihän tosissaan tekeminen ja väärin tekeminen ole toisena pois sulkevia asioita.
[/QUOTE
Jos yli 25v jälkeen kyykkää 110 niin ei sitä kovin tosissaan voi ottaa 🤷‍♂️
Sitäkö ei ole muita lajeja olemassa kuin voimanosto ja kyykkymaximin kehittäminen ? Jätkät on veivannut pelkkää punttia ykköslajina koko elämänsä ja olettavat että jokainen muukin palstalainen tekee niin🤦‍♂️ Valitan mutta olen urheillut aina tosissaan. Lajeja on vain useampi. Jos oisin harrastanut voimanostoa 25 vuotta, tulokset olisivat ihan eri tasoa.

Mites ihmeessä se "antanut treeneille niin ja niin paljon" määritellään? Ja mistä ihmeestä voi tietää, miten paljon kukin on treeneille antanut? Aika ylimielistä puhetta kyllä. Mulla on myös treenivihkoja pino olemassa, vuodesta 1989. Aika vähän on puhtaita lepopäiviä seassa. Treenin aikana saatan luvut pikasesti kirjata kännyyn, mutta kotona kierreselkäseen ruutuvihkoon :) Onhan ne hienoja!

Jaa ja mikäs MUA sitten ottaa päähän? No tänään tappelin 5h yhden reitin kanssa ja en meinannu jaksaa autolle kävellä. Meni sieluun. Ei siinä mitään, mutta hirvikärpäset äkkäs mut... Punttiaikoina oli helpompaa. Sillon oli vaan perskärpäsiä.
Se määritellään siten millä sijalla urheilu on elämässä. Itsellä se on mennyt aina KAIKEN muun yläpuolelle. Arjen aikataulut rakentuvat treenien ehdoille. Valehtelematta en ole koskaan jättänyt treeniä väliin minkään syyn takia. Poislukien sairastumiset. Nyt en pysty edes kävelemään ilman keppejä, ja treenejä 7-13 viikossa ( useaa eri lajia). Edes nyrkkeily treenejä on ole jättänyt väliin vaikka en voi kävellä. Ja jotkut Nero Rennelot vinkuu että predatori ei ota urheilua tosissaan🤦‍♂️ Tuo vituttaa kun ihmistä tuntematta vedetään omia johtopäätöksiä. Mielellään lasken treenituntini vaikka tältä vuodelta. Tarjoan täytekakkukahvit jokaiselle jolla on ollut enemmän treeniä👌Ja ei, en väitä että enempi on parempi. Mulla on vaan lähtenyt homma lapasesta☠️ Jos treenaisin pelkkää punttia, treenimääräni olisivat 1/3 nykyisestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Itsellä se on mennyt aina KAIKEN muun yläpuolelle.
Vaikka päälajina olisi keilaaminen niin kyykkäisi enemmän. En väitä ettetkö noin olisi tehnyt, mutta toivoisin että et ole. Top5 on urheilulle jo korkea sijoitus elämässä, jotta se kannattaisi nostaa ykköseksi vuosikymmeniksi on oltava kiikarissa jotain muuta kuin kevyen sarjan sm-taso ja vittuilua kyykystä. Kannattaa ehkä pitää ihan harrastuksena.

Mulla on vaan lähtenyt homma lapasesta☠️
Niin on mutta se ei ole mikään ylpeyden aihe.

Se määritellään siten millä sijalla urheilu on elämässä. Itsellä se on mennyt aina KAIKEN muun yläpuolelle. Arjen aikataulut rakentuvat treenien ehdoille. Valehtelematta en ole koskaan jättänyt treeniä väliin minkään syyn takia. Poislukien sairastumiset. Nyt en pysty edes kävelemään ilman keppejä, ja treenejä 7-13 viikossa ( useaa eri lajia). Edes nyrkkeily treenejä on ole jättänyt väliin vaikka en voi kävellä. Ja jotkut Nero Rennelot vinkuu että predatori ei ota urheilua tosissaan🤦‍♂️ Tuo vituttaa kun ihmistä tuntematta vedetään omia johtopäätöksiä. Mielellään lasken treenituntini vaikka tältä vuodelta. Tarjoan täytekakkukahvit jokaiselle jolla on ollut enemmän treeniä👌Ja ei, en väitä että enempi on parempi. Mulla on vaan lähtenyt homma lapasesta☠️ Jos treenaisin pelkkää punttia, treenimääräni olisivat 1/3 nykyisestä.

Jos treeni on sulle kaikki kaikessa, etkä ole yli 110kg yli päässyt kyykyssä, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin asioiden teko rajusti päin peetä.
Miksi et ole ottanut yhteyttä johonki osaavaan valmentajaan ja laittanut hommaa kuntoon?

Meillä on todella vähän painoja ja vain 1 pari suurimmalle osalle, voi että mun maailma särkyy joka kerta(oikeasti),
kun niitä hiton kiekkoja on tankojen eripäissä eripareina :( (siis 15 kyykyn vasemmalla, toinen penkin oikealla, molempien peilikaverina vaikka erikokoinen samanpainoinen tai samankokoien eripainoinen jne.). Tiedän että tavallaan on vain neuroosia, kilothan ne määrää mutta kyllä sielu nautti
kun @P.Paaso tais Jessen videolla kysyä kun lastasi metallisen kiekon "kummin päin" :). Ne pitää olla samanlailla molempipuolin perkele!

e: Ja toinen mikä on vituttanut kun tutut jätkät lastaa 200-300kg maveen niin on pakko käyttää vain metallisia kiekkoja(tää on uus juttu, ennen kyllä käytettiin kumisia 190 asti ja siihen jos lyö 50 lätyt perään ni taitaa jäädä tanko maahan ekoilla metallisilla), sanoin jo kerran että lastatkaa nyt vittu edes jokatoinen kumia kun kerta on samat halkaisijat ja tanko ei tule täyteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom