Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ja höpsis. Minusta nykynuoret on hyvin käyttäytyviä. Ne harvat perseilyt mitä näkee salilla on usein keski-ikäisten tai vanhempien suorittamia. Ehkä osa tietämättömyyttä, mutta varmaan osa myös moukkamaisuuttansa.
Perseilyt on maahanmuuttaja nuorten tekemiä. Itsellä kokemusta Hesasta ja espoosta. Edellä kerrottu kisahallista. Mayorsissa onneksi melko vähän ulkomaalaisia. Joskus joutunut jättämään saunan väliin, kun "puhe" saunasta on kuulunut pukuhuoneeseen.

Perseilyt on maahanmuuttaja nuorten tekemiä. Itsellä kokemusta Hesasta ja espoosta. Edellä kerrottu kisahallista. Mayorsissa onneksi melko vähän ulkomaalaisia. Joskus joutunut jättämään saunan väliin, kun "puhe" saunasta on kuulunut pukuhuoneeseen.
Perseilyt joo, tavaroita jättää levälleen ihan kaikki.

Mulla ei sieltäpäin kokemuksia. Ymmärrän yskän. Meidän salilla on ihan kantiksia vain näkynyt.

predatorin vastausta odotellessa.....

"ranskis on hyvä liike", kick back on hyvä liike, penkki punnerrus on hyvä liike, pystäri.....jne mitä vittua? Kohta norppa kurkistaa, ja silloin paska haisee.

PIERU!

Minua vituttaa eniten toi Predatori nimimerkki. "Predator" on suomeksi saalistaja, ja kaveri vaikuttaa aika herkältä, kuten minäkin.

Ei Vittu, että vituttaa!

Viimeksi muokattu:
Eniten vituttaa nyt itsestään muistutteleva tenniskyynärpää tai joku vitun lifters elbow. No onneksi sain muutaman vuoden nostella ilman kyynärpääongelmia.
Toisiks eniten vituttaa se kun salin pukkarissa juntit tulee viereisille kaapeille vaikka pukkari muuten täysin tyhjä. Pukkarikin on varmaan sen 80m2 että olisi varaa mistä valita.

"Parin vuoden aikana ei ole kukaan jättänyt kertaakaan mihinkään painoja" Siis ilmeisesti jättänyt painoja väärille paikoille, vaan kaikki ovat vieneet painot oikeille paikoilleen?

Mistä löytynee tämä sali? Mielenkiinnolla odottelen vastausta!

Hikilammikko ongelma on joka salilla. Olen itsekin siihen syyllistynyt:(

"Toki valtaosa isoista karjuista on fiksuja, mutta heistä silti löytyy ne käytöstavat unohtaneet"

En ole samaa mieltä. Käytöstavat ovat unohtuneet ylipäänsä ihmisiltä.

Vanhat ihmiset tietävät mitä "kohteliaisuus tarkoittaa". Kun äitini oli nuori, naiset käyttivät pitsihansikkaita. Kesällä.

Siinä on käytöstapaa nykynuorisolle.
Tervetuloa kuopion huippucenteriin. Sen pari vuotta olen käynyt 6x viikossa, enkä nähnyt koskaan että joku jättää painot muualle kuin telineisiin. Salilta puuttuvat ne isot tatuoidut örisijät, niin ei ongelmaa. Hikilammikko ongelma joka salilla? Missähän peräkylien räkälöissä käyt? Mun salilla jokaiselle annetaan oma suihkepullo ja rätti mukaan. Joka ei sitä käytä, syödään elävältä. Hikilammikkoja ei ole koskaan. Nykynuoriso osaa käytöstavat paljon paremmin kuin old school treenaajat. Pahimpia ovat 5 kymppiset patut jotka kuvittelee olevansa edelleen 2 kymppisiä maailmanmestareita. Heitä ei koske käytöstavat.

predatorin vastausta odotellessa.....

"ranskis on hyvä liike", kick back on hyvä liike, penkki punnerrus on hyvä liike, pystäri.....jne mitä vittua? Kohta norppa kurkistaa, ja silloin paska haisee.

PIERU!

Minua vituttaa eniten toi Predatori nimimerkki. "Predator" on suomeksi saalistaja, ja kaveri vaikuttaa aika herkältä, kuten minäkin.

Ei Vittu, että vituttaa!
Minua vituttaa vanhat jäärät, joiden kirjotuksista ei ota mitään tolkkua. Paljon mölinää ilman sisältöä. Kännissä kirjotettu vai oletko oikeasti noin tyhmä?

Tänään salilla potutti. Olin menossa kyykkäämään ja olikin normaalia pahempi ruuhka. Kaikki 5 kyykky räkkiä varattuna. Joskus sitä voi joutua hetken jonottelemaan, mutta tässä tapauksessa potutti se, millaisessa käytössä räkit olivat jonon kertymisestä huolimatta.

2 henkilöä kyykkäsi, ok. 1 teki mavea ja lepuutti tankoa sarjojen välissä räkissä. 1 teki kulmasoutua ja lepuutti myös tankoa räkissä. Viimeinen teki olankohautuksia ja myöskin lepuutti tankoa räkissä.

Jotenkin voisin kuvitella, että kolmella noista ei ihan pakollista tarvetta varata noita liikkeitä varten räkkejä, varsinkaan kun porukka jonottaa kyykkäämään. Siinä vielä reiluja sarjataukoja paskaa jauhaen ja pällystellen ihmeissään kun taitaa jonoa kertyä.

Noh, 10min jonotuksella tällä kertaa selvisin muiden jääden perääni jonottamaan, eikä kukaan meistä muutamasta jonottajasta kehdannut mennä kysymään, voisiko joku näistä luopua räkistään. Yksi taisi käydä yhdeltä tekijältä kysymässä, onko monta sarjaa jäljellä.

Siitä huolimatta voisi olla ihan semmoisia kirjoittamattomia kohteliaita salietiketti juttuja miettiä, kun kyseessä oli kuitenkin ainakin useamman vuoden kokeneita treenaajia, että hieman arvioisi ympäriltään tilanteita. Ei kaatunut treeni tuohon, mutta siinä hetkessä hieman vitutti.

Viimeksi muokattu:
Minua vituttaa vanhat jäärät, joiden kirjotuksista ei ota mitään tolkkua. Paljon mölinää ilman sisältöä. Kännissä kirjotettu vai oletko oikeasti noin tyhmä?
Kännissä, oikeasti noin tyhmä, mölinää, vanha jäärä.

Oletan, että "vanha jäärä" on mielestäsi haukkumasana?

Joo. Älykkyystestissä sain lähes idiootin pisteet. pikkuisen jäi vajaaksi. Siitä nimimerkkini ja oma ikäni.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tänään salilla potutti. Olin menossa kyykkäämään ja olikin normaalia pahempi ruuhka. Kaikki 5 kyykky räkkiä varattuna. Joskus sitä voi joutua hetken jonottelemaan, mutta tässä tapauksessa potutti se, millaisessa käytössä räkit olivat jonon kertymisestä huolimatta.

2 henkilöä kyykkäsi, ok. 1 teki mavea ja lepuutti tankoa sarjojen välissä räkissä. 1 teki kulmasoutua ja lepuutti myös tankoa räkissä. Viimeinen teki olankohautuksia ja myöskin lepuutti tankoa räkissä.

Jotenkin voisin kuvitella, että kolmella noista ei ihan pakollista tarvetta varata noita liikkeitä varten räkkejä, varsinkaan kun porukka jonottaa kyykkäämään. Siinä vielä reiluja sarjataukoja paskaa jauhaen ja pällystellen ihmeissään kun taitaa jonoa kertyä.

Noh, 10min jonotuksella tällä kertaa selvisin muiden jääden perääni jonottamaan, eikä kukaan meistä muutamasta jonottajasta kehdannut mennä kysymään, voisiko joku näistä luopua räkistään. Yksi taisi käydä yhdeltä tekijältä kysymässä, onko monta sarjaa jäljellä.

Siitä huolimatta voisi olla ihan semmoisia kirjoittamattomia kohteliaita salietiketti juttuja miettiä, kun kyseessä oli kuitenkin ainakin useamman vuoden kokeneita treenaajia, että hieman arvioisi ympäriltään tilanteita. Ei kaatunut treeni tuohon, mutta siinä hetkessä hieman vitutti.

Missä siis vika? Niissä, jotka luuli voivansa haittaamatta kenenkään muun treeniä varata näitä räkkejä, vai teissä, joista ei sen verran munaa löydy, että pyytäisi/ sanoisi turhia räkkien varaajia painumaan vitukkoon?
Tosin en voi syyttää sua tästä, suomalaiset on aivan saatanan munatonta kansaa. Itketään mieluummin sisäisesti, kuin kohdataan asiat asiallisesti.

Missä siis vika? Niissä, jotka luuli voivansa haittaamatta kenenkään muun treeniä varata näitä räkkejä, vai teissä, joista ei sen verran munaa löydy, että pyytäisi/ sanoisi turhia räkkien varaajia painumaan vitukkoon?
Tosin en voi syyttää sua tästä, suomalaiset on aivan saatanan munatonta kansaa. Itketään mieluummin sisäisesti, kuin kohdataan asiat asiallisesti.
Joo. Salilla jotku luulee olevansa paikan omistajia. Kuten olen sanonut, käytöstavat ovat unohtuneet.

Huvittavinta on, kun joku "varaa" laitteen jättämällä pyyhkeen ym... shittiä laitteeseen.

Kuljen paljon junalla. Välillä piti pyytää kaveria siirtymään: Ei kai sulla noin leveä perse ole ( Ruuhka-aikana vei 2 paikan ).

Aina tuli tilaa :)

Nyt korona aikana tilanne on tietysti toinen.

Joo. Salilla jotku luulee olevansa paikan omistajia. Kuten olen sanonut, käytöstavat ovat unohtuneet.

Huvittavinta on, kun joku "varaa" laitteen jättämällä pyyhkeen ym... shittiä laitteeseen.

Kuljen paljon junalla. Välillä piti pyytää kaveria siirtymään: Ei kai sulla noin leveä perse ole ( Ruuhka-aikana vei 2 paikan ).

Aina tuli tilaa :)

Nyt korona aikana tilanne on tietysti toinen.
Käytöstavat unohtuneet, tai sitten on huomattu, ettei kukaan muukaan anna sitä tilaa muiden mieliksi. Tästä syystä keskitytään lähinnä omaan itseensä tässä meidän nykymaailmassa.
Mutta tilanne korjaantuu lähes täydellä varmuudella, kunhan asiasta mainitsee ko. henkilölle.

Jännä se on, miten noita laitteita varataan, ja sitten tullaan möykkäämään kovaan ääneen, että se oli mulle varattu. Kova, äänekäs palaute varanneelle henkilölle, ja aletaankin pyytelemään anteeksi. Ollaan me ihmiset erikoisia. Sama pätee lähes mihin tahansa, missä joku alkaa motkottamaan. Antaa takaisin pikkusen kovemmin, niin motkottajan ääni muuttuukin kellossa. Saa käyttää vapaasti tätä omassa elämässään, provisiot mulle tietenkin.

Jännä se on, miten noita laitteita varataan, ja sitten tullaan möykkäämään kovaan ääneen, että se oli mulle varattu. Kova, äänekäs palaute varanneelle henkilölle, ja aletaankin pyytelemään anteeksi. Ollaan me ihmiset erikoisia. Sama pätee lähes mihin tahansa, missä joku alkaa motkottamaan. Antaa takaisin pikkusen kovemmin, niin motkottajan ääni muuttuukin kellossa. Saa käyttää vapaasti tätä omassa elämässään, provisiot mulle tietenkin.
Sittenkun sattuu kaksi vastakkain tuolla sinun periaatteella toimivaa, niin onko seuraava vaihe turpaan ja että viimeinen tajuissaan pättää, kumpi siirtyy?

Minä en kuitenkaan salin omistaja ole, joka päättää, mitä liikettä saa missäkin laitteessa tehdä. Toki voi käydä kysymässä mahdollisuutta siirtäytyä toiseen paikkaan, jos nousee sietokyvyn yli tilanne.

On tullut niitäkin tilanteita että olen joskus käynyt kysymässä mave mummoilta, jotka samalla tapaa räkin varasivat pelkästään painojen vaihtoa varten, niin näyttivät lähinnä suuttuvan ja tiuskivan takaisin että he kyllä oikeasti sitä räkkiä tarvitsevat.

Yllättävän moni noissakin tilanteissa osaa vetää herneet nenään siitä asiallisesta sanomisesta / kysymisestäkin. Sitten se kynnys käydä samaa kysymässä seuraavalta hieman nousee. Semmosta se välillä. Tämmöisessä 5 räkin tilanteessa helposti jää ensisijaisesti odottamaan, että yksi vapautuu.

Kunhan ei ruuhka-aikaan varaa superseteilleen kolmea eri paikkaa. Enemmän vituttaa se että ihan liian monella puhelin tarttuu käteen samalla kun viimeinen toisto on tehty ja viikon päästä aloitetaan seuraava sarja. Sitten saatetaan vielä nojailla johonkin toiseen laitteeseen jota ei edes käytä. Ja vaikka aikaa ei käyttäisi sen pidempään niin ärsyttäähän se katsella kun joku tekee jalkaprässiä hikoilematta ja viettää sarjatauon istumalla siellä laitteessa puhelinta selaten. Kyykkysarjan jälkeen ei pitäisi fyysisesti kyetä käyttämään puhelinta, tuhlaisivat happea jossain muualla.

Muiten tekeminen, tai tekemättömyys, ei saisi ahdistaa mutta ahdistaahan se.

Minua potuttaa edelleen puhelimet treeneissä. Tiedän kyllä että niiden kautta kuunnellaan musiikkia ja kenties tsekataan treeni ohjelmaa. Mutta miksi siinä kännykällä pitää olla ihan kokoajan🙄? Mimmit sarjojen aikanakin. Jätkät malttavat tehdä sarjan, mutta heti kun se ohi naama kännykkään koko tauon ajaksi. Eikö nyky luureissa soi musiikki tauotta? Mun korvalappustereoissa ainakin soi 90-luvulla. Onko muisti niin lyhyt että unohtaa ohjelman joka sarjan jälkeen? Ja niitä luureja lojuu joka penkillä ja lattialla. Aina saa viskellä tieltä pois että saa penkin treenikäyttöön. Yks apina rysäytti käsipainon vinopenkissä oman luurinsa päälle. Hajosi atomeiksi. Ois tehnyt mieli tarjota kahvit hyvästä työstä.

Minua potuttaa edelleen puhelimet treeneissä. Tiedän kyllä että niiden kautta kuunnellaan musiikkia ja kenties tsekataan treeni ohjelmaa. Mutta miksi siinä kännykällä pitää olla ihan kokoajan🙄? Mimmit sarjojen aikanakin. Jätkät malttavat tehdä sarjan, mutta heti kun se ohi naama kännykkään koko tauon ajaksi. Eikö nyky luureissa soi musiikki tauotta? Mun korvalappustereoissa ainakin soi 90-luvulla. Onko muisti niin lyhyt että unohtaa ohjelman joka sarjan jälkeen? Ja niitä luureja lojuu joka penkillä ja lattialla. Aina saa viskellä tieltä pois että saa penkin treenikäyttöön. Yks apina rysäytti käsipainon vinopenkissä oman luurinsa päälle. Hajosi atomeiksi. Ois tehnyt mieli tarjota kahvit hyvästä työstä.
Kyllä siellä taidetaan ihan vaan somea plärätä. Kattelisivat oikeita perseitä.

Pitää muistaa, että nyky digiaikana saattaa joku täyttää vaikkapa treenipäiväkirjaakin. Lyhyt muistinen joutuu joka sarjan jälkeen tekemään merkinnän... joissain malleissa on kyllä ajatimet yms. ja laskennat treeni statseille, niin niitä joutuu joka välissä näpräämään.

Suositut

Back
Ylös Bottom