Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Siis kyllähän mä nyt tiedän, ettei penkkipunnerrus ole se lätkäjätkien ykköslaji, mutta minkä helvetin takia sekin liike pitää opettaa niille aivan päin vittua? Mikä tekosyy se on sallia perseen nousevan kolme metriä kattoa kohti vaan siksi "koska en mä tätä tosissani nyt tee". Samaan kastiin menee mun mieletä "mun ei tarvi kyykätä niin syvälle ku en tuu koskaan kisaamaan". No ei varmaan nyt kisasyvyyteen asti tarvikkaan, mutta olis se silti kiva kyykistyä enempi kun 5 senttiä alemmas. Mun mielestä vajaat liikeradat nyt on vaan yhtä tyhjän kanssa.

Kyllä teki pahaa vierestä seurata kun jantteri tuli valmentajansa kanssa penkkipaikalle tekemään penkkiä ja jo tangolla lämmiteltäessä perse ilmaan. Ei varmaan sais tälleen aloittelijana arvostella mut aivan käsittämätöntä silti.

Huhhuh. Kylläpä vitutti.

Mullakin on kaveri joka sanoo aina "en mä tätä niin tosissani ota että viittisin mennä ihan hooceeksi tekniikoiden yms kanssa" ja sitten se tekee aina kaiken ihan päin vittua sinne suuntaan.

Ja sen vakipuheenaihe on miksei se kehity.

Jos teet jotain, tee se kerralla kunnolla. Oli kyse sitten penkkipunnerruksesta tai pankkiryöstöstä.

Siis kyllähän mä nyt tiedän, ettei penkkipunnerrus ole se lätkäjätkien ykköslaji, mutta minkä helvetin takia sekin liike pitää opettaa niille aivan päin vittua? Mikä tekosyy se on sallia perseen nousevan kolme metriä kattoa kohti vaan siksi "koska en mä tätä tosissani nyt tee". Samaan kastiin menee mun mieletä "mun ei tarvi kyykätä niin syvälle ku en tuu koskaan kisaamaan". No ei varmaan nyt kisasyvyyteen asti tarvikkaan, mutta olis se silti kiva kyykistyä enempi kun 5 senttiä alemmas. Mun mielestä vajaat liikeradat nyt on vaan yhtä tyhjän kanssa.

Kyllä teki pahaa vierestä seurata kun jantteri tuli valmentajansa kanssa penkkipaikalle tekemään penkkiä ja jo tangolla lämmiteltäessä perse ilmaan. Ei varmaan sais tälleen aloittelijana arvostella mut aivan käsittämätöntä silti.

Huhhuh. Kylläpä vitutti.
Tero Pitkämäen penkki tuli mieleen tämä

Kerran todistin karseaa tapahtumaa kun kalpan junnuilla oli maximien kokeilu päivä. Kyykky tekniikat oli aivan perseestä, mutta valmentaja pakotti kokeilemaan enkkoja. Polvet käänty yhteen, selkä petti jne..Yksi jo sanoikin että nyt ei tunnu enää hyvältä. Valmentaja huusi että se on korvien välistä kiinni, täällä ei luovuteta. Tärkeintä oli vain saada mahdollisimman iso lukema paperille. Ei väliä oliko kyykky 10cm syvä.

^ tuo 10cm syvä kyykky on oikeasti jo todella huikea. Olen seuraillut itsekkin salilla yhtä sellaista "tough guy" reenailijaa, huppari päällä huppu päässä, joka tekee pääsääntöisesti kaiken päin sitä itseään. Kyykky on silti kaiken huippu. Lämmittelyissä mennään vielä siihen suhtkoht reisi vaakatasossa settiin mutta siitä eteenpäin alkaa mennä +10kg ja 10 senttiä lyhempi matka. Ja kyllä se viimeinen sarja on juurikin tuo max 10 senttiä.

Vaimo varmisti ennätyspenkkiä. 150kg ollut targetti jo pari vuotta. Nosto hidastu loppuojennuksessa ja meni perkele tarttumaan tankoon vaikka yritin huutaa väliin "tulee, älä koske! ". Ei tässä muuten mitään, mutta vasen olkapää vihoitellut jo pari kuukautta ja tuohon nostoon oli ladattu odotukset. Toivottavasti mieli tyyntyy tässä, niin voin postailla videon salikomedia-ketjuun jossain vaiheessa. Nyt kuitenkin hjelevetinmoinen ketutus päällä.

Ns. "nypyttäjät", tehään selvästi liian isoilla painoilla 5-10cm liikeradoilla, sit heitetään ne painot lattialle niin että helisee. En ite mikään expertti ole mutta keskityn kumminkin siihen tekniikkaan ja lasken vaikka painoja jotta se pysyisi nipussa. Seuraava on nää kännykän räplääjät jotka istuu laitteissa räpläämässä puhelinta, huutavista ja kiljuvista teinitytöistä puhumattakaan. Näin Karkkilassa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vaimo varmisti ennätyspenkkiä. 150kg ollut targetti jo pari vuotta. Nosto hidastu loppuojennuksessa ja meni perkele tarttumaan tankoon vaikka yritin huutaa väliin "tulee, älä koske! ". Ei tässä muuten mitään, mutta vasen olkapää vihoitellut jo pari kuukautta ja tuohon nostoon oli ladattu odotukset. Toivottavasti mieli tyyntyy tässä, niin voin postailla videon salikomedia-ketjuun jossain vaiheessa. Nyt kuitenkin hjelevetinmoinen ketutus päällä.
Lol 😁, tuttua.
Pikkubroidi teki saman penkin toistoenkassa... " Ei olis tullu."

Kun menee omasta mielestään hiljaisena aamuna salille tekemään pelkän cardion ja se on ihan fucking loaded koko paikka. Kiva siellä sitten jonottaa vuoroaan juoksumatolle. Ajattelin muutenkin mennä alkujaan vetämään vaan reippaan kävelylenkin raikkaaseen ulkoilmaan niin vitutti tuplana kykkiä siellä hienhajuisten mörököllien keskellä.

Saatana. Jäi kyykyt ja jalkaprässikin tekemättä kun selkä vihoittelee yhä. Oikealla alaselässä kun ojentaa selän suoraksi tuntuu ankaraa kipua heti rasituksen jälkeen. Joku lonkan lihaksista varmaan venähtänyt. Eli tämä viikko vielä taukoa mavesta ja kyykystä. Täytyy tehdä bodausliikkeitä koneissa jaloille ja selälle sen aikaa sitten.

Ärsyttävintä minkä tiedän, on nuoret kebab-miehet, jotka käyttävät axea purkin ennen treeniä, mölisevät keskenään kovalla äänellä, puhuvat puhelimessa facetimella, varaavat laitteita, eivät kunnioita toisen reviiriä, kuvaavat salilla snappiin posetteluja, treenaavat iltaisin ilman paitoja tai siis tekevät sarjan ja sitten otetaan kuvia/videota snäppiin ilman paitaa, katsovat kaikkia nenän vartta pitkin, ovat olevinaan kovaa jätkää, ja kaikki muu siihen kunniakulttuuriin kuuluva paska. Täytyy siis sanoa, että tulee itsekin kyllä valittua sali paljon sen perusteella, millaista jengiä siellä käy. Monesti viidenkympin sali on ilmapiiriltään miellyttävämpi, kuin nämä edulliset kasvukeskuksissa olevat halvat ketjusalit. Ei voi ymmärtää miten kukaan voi treenata niissä.

Hinta on (ikävä) kyllä hyvin tehokas tapa karsia kaikenlainen asiattomampi aines pois nurkista. Itse en tosin käy koskaan salilla ruuhka-aikana (16-21 välillä) koska jengistä riippumatta suurin haitta on ettei mahdu treenaamaan.

Ärsyttävintä minkä tiedän, on nuoret kebab-miehet, jotka käyttävät axea purkin ennen treeniä, mölisevät keskenään kovalla äänellä, puhuvat puhelimessa facetimella, varaavat laitteita, eivät kunnioita toisen reviiriä, kuvaavat salilla snappiin posetteluja, treenaavat iltaisin ilman paitoja tai siis tekevät sarjan ja sitten otetaan kuvia/videota snäppiin ilman paitaa, katsovat kaikkia nenän vartta pitkin, ovat olevinaan kovaa jätkää, ja kaikki muu siihen kunniakulttuuriin kuuluva paska. Täytyy siis sanoa, että tulee itsekin kyllä valittua sali paljon sen perusteella, millaista jengiä siellä käy. Monesti viidenkympin sali on ilmapiiriltään miellyttävämpi, kuin nämä edulliset kasvukeskuksissa olevat halvat ketjusalit. Ei voi ymmärtää miten kukaan voi treenata niissä.

Ikävä kyllä omalla +50e salilla noita riittää ihan reippaasti myös, omaan makuun liikaa joten en halua edes kuvitalla minkälainen meno on jollain parin kympin salilla. Toki nyt hieman vähentynyt, kun kela kuulemma maksaa vuoden salin ja sen jälkeen pitäisi itse alkaa maksamaan. Tämän kuulin yhdeltä salin irakilaiselta.

Onneks täällä pikkukylässä ei tuollaista (ainakaan vielä, onneks) juuri ole. Mä en kertakaikkiaan vaan pystys treenaa siellä seassa, ei. Espoossa ja Helsingissä noita oli sekä vantaalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom