Siis kyllähän mä nyt tiedän, ettei penkkipunnerrus ole se lätkäjätkien ykköslaji, mutta minkä helvetin takia sekin liike pitää opettaa niille aivan päin vittua? Mikä tekosyy se on sallia perseen nousevan kolme metriä kattoa kohti vaan siksi "koska en mä tätä tosissani nyt tee". Samaan kastiin menee mun mieletä "mun ei tarvi kyykätä niin syvälle ku en tuu koskaan kisaamaan". No ei varmaan nyt kisasyvyyteen asti tarvikkaan, mutta olis se silti kiva kyykistyä enempi kun 5 senttiä alemmas. Mun mielestä vajaat liikeradat nyt on vaan yhtä tyhjän kanssa.
Kyllä teki pahaa vierestä seurata kun jantteri tuli valmentajansa kanssa penkkipaikalle tekemään penkkiä ja jo tangolla lämmiteltäessä perse ilmaan. Ei varmaan sais tälleen aloittelijana arvostella mut aivan käsittämätöntä silti.
Huhhuh. Kylläpä vitutti.
Kyllä teki pahaa vierestä seurata kun jantteri tuli valmentajansa kanssa penkkipaikalle tekemään penkkiä ja jo tangolla lämmiteltäessä perse ilmaan. Ei varmaan sais tälleen aloittelijana arvostella mut aivan käsittämätöntä silti.
Huhhuh. Kylläpä vitutti.