Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Meillä on salilla yksi tyyppi, jolla on tapana jättää hävyttömän iso treenikassinsa ja sen sisältö melko tarkalleen keskelle salin lattiaa romanileirihenkisesti hajalleen. Paita ja mankut oli tänään jätetty dippitelineen päälle säilöön ja osa muita lumppuja oli kasassa säädettävän penkin päällä. Kyykkyräkin oli varannut itselleen koko siksi ajaksi, jonka mä salilla vietin ja jostain syystä sitä ympäröivä lattia oli tämän herran toimesta laatoitettu eri kokoisilla levypainoilla.

Jotenkin haluaisin uskoa, että tällaisessä käytöksessä on taustalla muutakin kuin tyhmyys ja välinpitämättömyys. Todennäköisyys puhuu sen puolesta, että tällä palstallakin kirjoittelee ihmisiä, jotka jättävät painot ja muut tavarat salilla aivan minne sattuu. Tulkaa siis joku ulos kaapista ja selittäkää mulle, että mikä tässä on se juttu?
En itse toimi noin, mutta olen ihmetellyt samaa asiaa. Tämän hetkinen ykkösteoriani on, että kyse on reviirin merkkaamisesta, vähän niin kuin uroskoira nostaa kinttuaan.

Siksi koska se on helppoa. Miksi pitää käydä salilla jossa ei mahdu reenaamaan?
Niin siis on ihan realistista vaihtaa salia joka kerta, kun tulee vastaan sellainen treenikerta, että on vähän täyttä?

Sitä paitsi hyvinhän sitä mahtuu treenaamaan, jos ihmiset vähän ottaisivat muita huomioon eivätkä sortuisi tollaiseen viidakonlakihenkiseen pelleilyyn.

Eihän se nyt tilanpuutteeseen liity, vaan siihen, et joku uuvatti on välineiden tiellä. Kaikilla ei myöskään oo vaihtoehtoja, ku lähin sali voi olla tunnin automatkan päässä. Kyykkytelineestäkin on varsin helppo tehdä hauiskääntöä, penkkipunnerruspenkillä on mukava tehä jalkojen nostoja jne. Mut vaihdetaan salia ihan sen mukaan kuinka idiootteja ihmiset ovat!

Miksi helvetissä pitää tehdä kulmasoutu käsipainoilla nojaten siihen käsipainotelineeseen? Eikö sitä voi tehdä missä tahansa muualla missä ei ole muiden edessä. Helvetin uuvatit..
Oliko kyseessä kenties Hafþór?

Screenshot_20200209_124138.jpg

Ei tainnut olla, mutta helvetin tyhmää tämä on kuuluisan ja laajalti arvostetun ihmisen tekemänäkin olettaen, että salilla on muitakin käyttäjiä.
Juu, ihan samaa mieltä olen asiasta, ei sillä. Olettaen että salilta löytyy jokin muu sopiva nojailupaikka kuten penkki, jonka voi nostaa pystyasentoon.

Ei tainnut olla, mutta helvetin tyhmää tämä on kuuluisan ja laajalti arvostetun ihmisen tekemänäkin olettaen, että salilla on muitakin käyttäjiä.
On pölhöä touhua ja joka ainoa kerta näkee että tehdään vipareita munat kiinni painotelineessä.
Moni tekee kulmasoutu selkä hieman pystyssä niin ei tahdo oikein olla sopivan korkuista tukea muuten?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Meillä on salilla yksi tyyppi, jolla on tapana jättää hävyttömän iso treenikassinsa ja sen sisältö melko tarkalleen keskelle salin lattiaa romanileirihenkisesti hajalleen. Paita ja mankut oli tänään jätetty dippitelineen päälle säilöön ja osa muita lumppuja oli kasassa säädettävän penkin päällä. Kyykkyräkin oli varannut itselleen koko siksi ajaksi, jonka mä salilla vietin ja jostain syystä sitä ympäröivä lattia oli tämän herran toimesta laatoitettu eri kokoisilla levypainoilla.

Jotenkin haluaisin uskoa, että tällaisessä käytöksessä on taustalla muutakin kuin tyhmyys ja välinpitämättömyys. Todennäköisyys puhuu sen puolesta, että tällä palstallakin kirjoittelee ihmisiä, jotka jättävät painot ja muut tavarat salilla aivan minne sattuu. Tulkaa siis joku ulos kaapista ja selittäkää mulle, että mikä tässä on se juttu?
En tahallaan levittele, mutta treenatessa voimabodaus-tyylisesti tarvitsee paljon tavaraa. Mulla on kassissa varalla kyykkykengät, vyö, vetotossut, remmit, Versat, nestemäinen mankku, hikipyyhe, rannetuet, polvilämppärit, polvisiteet jne.
Sitten kun on vain yksi salikassi ja sieltä yrittää tonkia jotain, niin joskus loput tavarat leviää lattialle.

En tahallaan levittele, mutta treenatessa voimabodaus-tyylisesti on kiva hifistellä tavaroilla. Mulla on kassissa varalla kyykkykengät, vyö, vetotossut, remmit, Versat, nestemäinen mankku, hikipyyhe, rannetuet, polvilämppärit, polvisiteet jne.
Sitten kun on vain yksi salikassi ja sieltä yrittää tonkia jotain, niin joskus loput tavarat leviää lattialle.

Korjasin. ;-)

Eihän se nyt tilanpuutteeseen liity, vaan siihen, et joku uuvatti on välineiden tiellä. Kaikilla ei myöskään oo vaihtoehtoja, ku lähin sali voi olla tunnin automatkan päässä. Kyykkytelineestäkin on varsin helppo tehdä hauiskääntöä, penkkipunnerruspenkillä on mukava tehä jalkojen nostoja jne. Mut vaihdetaan salia ihan sen mukaan kuinka idiootteja ihmiset ovat!

En osaa ite kuvitella tuota teidän ongelmaa. Jos näen jonku tekevän sarjan kulmasoutua nojaten telineeseen, niin mitä sitten? Voin odottaa sen puoli minuuttia jos en jaksa kiertää takaa. Välillä voi joutua odottamaan vaikka minuutin tai pari että saa käyttää jotain muuta laitetta niin eipä tuo siitä eroa.

Itse jatkan tuota siihen asti kun se kielletään. En viiti kuljetella "isoja" käsipainoja sopivalle paikalle turhaan. Aika harvoin tulee edes koko liikettä tehtyä.

En osaa ite kuvitella tuota teidän ongelmaa. Jos näen jonku tekevän sarjan kulmasoutua nojaten telineeseen, niin mitä sitten? Voin odottaa sen puoli minuuttia jos en jaksa kiertää takaa. Välillä voi joutua odottamaan vaikka minuutin tai pari että saa käyttää jotain muuta laitetta niin eipä tuo siitä eroa.

Itse jatkan tuota siihen asti kun se kielletään. En viiti kuljetella "isoja" käsipainoja sopivalle paikalle turhaan. Aika harvoin tulee edes koko liikettä tehtyä.
Luulen, että siinä on enemmänkin kyse periaatteesta. Muista piittaamattomat ihmiset ärsyttää vaikka niiden toiminta ei edes itseä koskisi sillä hetkellä.

En kyllä näe, että tuossa on silloin mitään väärää jos voi pitää hyvin todennäköisenä ettei ole kenenkään tiellä. Eli käsipainotelineiden kimpussa ei häärää muita ihmisiä.

Jos nyt mietit tän ketjun kontekstia, niin eihän täällä juuri mikään muita treenaajia koskeva asia ole oikeasti merkittävä. Joku haisee, yks pitää melua ja toinen on epäkohtelias. Omiin treeneihin ne ei vaikuta ratkaisevasti. En mä ikinä arkikeskusteluissa valita samoista jutuista kuin täällä, jos aiheena on salilla käyminen. Tää nyt vaan antaa hyvä kanavan vähän purkaa ja vaihtaa kokemuksia.

Joten jatka vaan, ei se kiellettyä ole ja tuskin tollasta kukaan yrittäjä haluaiskaan kieltää. Ootan toki hartaasti päivää, jolloin lainsäädäntöön tulee mulkkuja koskeva pykälä.

edit: tietysti vähän eri juttu tehdä tota keskellä yötä kuin ruuhka-aikaan

Jotenkin luulen että se mulkku tajuaa harvemmin itse olevansa sellainen?
Sama onko sitten liikenteessä, töissä tai salilla.
Itsekkin varmasti joissain asioissa jonkun mielestä sellainen mutta ei vaan tiedosta niin no can do

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom