Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ehkä niinkään ärsytä. Alottelin kaveri kanssa salitreeni kuukausi takaperin ajatuksella että kuljetaan yhdessä. Ei loppujen lopuksi ole ku muutama kerta ku yhessä ollaan keretty käymään, mutta ymmärrän tietenkin aikataulu ongelmat. Viihdyn kyllä salilla niin että meen sinne yksin ku laitan napit tai kuulokkeet korville ja alan touhuamaan.
Tämä on kyllä tullut koettua itsekin. Yhden kaverin kanssa oli aikanaan ihan mahdotonta käydä salilla, kun tyypillä ei ollut mitään käsitystä ajankäytöstä ja se oli aina minimissään puoli tuntia myöhässä. Sitten kun sovitettiin aikatauluja vähän uudestaan niin, että oltaisiin oltu samaan aikaan paikalla, tyyppi rupeaa kiukuttelemaan mulle kuinka olen myöhässä ja alkoi oikein tahallaan myöhästellä lisää. Totesin että antaa olla. Tyyppi nyt tosin muutenkin kävi tekemässä 3 sarjaa jotain kitkutteluja ja sen jälkeen tuli vinkumaan että oonko valmis kun olen saanut vasta tyyliin ekat sarjat tehtyä. Hyvien tyyppien kanssa on taas se ongelma että paskanjauhanta venäyttää salireissut äkkiä monituntisiksi. Yksin kun treenaa niin ei ole kuin kaksi olotilaa: sarja tai lepo ja treenit tulee tehtyä välillä ihan ennätystehokkaasti.
Ristitaljassa sarjojen välissä lattialla istuskelija. Kävin kysyyn saisko tehä välissä niin mutisi jotain "mää oon nyt tässä, voit tehä mun jälkee". Sit se istuskeli siinä ja teki pari sarjaa välillä. Ei auttanu ku ootella vieressä.
Oon huomannut saman. Emäntä oli joskus ketjusalin pt:n opastuksessa ja se oli kyllä ihan hukkaan heitettyä rahaa ja aikaa. Tämä kyseinen pt opetti toisella kerralla mm. vetoremmien käyttöä...Ei potuttavia asioita, mutta huomioita. Maven teko ns. kaupallisella salilla. Ei helkkari miten hukassa porukan tekniikat ovat. Mimmien suosiossa sumoveto, mutta aijai kun kiskotaan pelkällä selällä suorin jaloin. Toisena huomioina peeteiden/salivalvojien treeni ohjelmien teko. Laitteita laitteiden perään. Kaikki normaalit levytanko liikkeet puuttuvat. En kyllä suosittele kenellekään kaupallisen salin peeteetä. Aika itsestään selvyys että ensin opetetaan perusliikkeet levytangolla. Eihän ihminen opi käyttämään edes kroppaansa jos istutetaan laitteisiin saman tien.
Ei potuttavia asioita, mutta huomioita. Maven teko ns. kaupallisella salilla. Ei helkkari miten hukassa porukan tekniikat ovat. Mimmien suosiossa sumoveto, mutta aijai kun kiskotaan pelkällä selällä suorin jaloin. Toisena huomioina peeteiden/salivalvojien treeni ohjelmien teko. Laitteita laitteiden perään. Kaikki normaalit levytanko liikkeet puuttuvat. En kyllä suosittele kenellekään kaupallisen salin peeteetä. Aika itsestään selvyys että ensin opetetaan perusliikkeet levytangolla. Eihän ihminen opi käyttämään edes kroppaansa jos istutetaan laitteisiin saman tien.
Miksei jengi vaan käytä kantapäiden alla mitään, saatika venyttele jollei liikkuvuus riitä. Järkyttävää katsoa joitain 80 kilolla tehtäviä hokipyllistyksiä jotka jää auttamati vajaiksi.
Tuohon sarjaan voisin ilmoittaa aikoinaan näkemäni tapauksen: kaveri hyppäsi roikkumaan ristitaljalaitteen yläpuomiin (suunnilleen minun mittainen kaveri, joutui siis hyppäämään), heilautti jalkansa puomin päälle, irroitti kädet puomista ja hamusi taljan kahvan käteensä. Siitä sitten alkoi muina miehinä taljaa vetelemään, pää alaspäin roikkuen.Johan taas pomppas sarjassa kuka keksii erikoisemman treeni liikkeen.
Tuohon sarjaan voisin ilmoittaa aikoinaan näkemäni tapauksen: kaveri hyppäsi roikkumaan ristitaljalaitteen yläpuomiin (suunnilleen minun mittainen kaveri, joutui siis hyppäämään), heilautti jalkansa puomin päälle, irroitti kädet puomista ja hamusi taljan kahvan käteensä. Siitä sitten alkoi muina miehinä taljaa vetelemään, pää alaspäin roikkuen.
Ei vaan täällä Perämeren perukassa. Tätä siis harrastetaan muuallakin?Onko tää tapahtunu kuusankosken kalliosuojassa tai urheilutalolla?