Heh, tämä on ihan hauska ketju. Saahan sitä puhelinta nyt sentään salilla katsella, kunhan ei tyyliin istu laitteessa/penkissä* vaan selailemassa sitä 5-10min, itsekin saatan tuijotella puhelinta vaikka minuutin jos en keksi minnepäin katsoisin. Eihän mulla oikeesti toimi siinä edes netti (paitsi joku kokoajan hintaa raksuttava) ilman wi-fiä tms, voihan siitä katella vaikka kelloa että koska on minuutti menny ja seuraava sarja alkaa/peilailla itteensä narsistisesti... Pitää kuitenkin vaikuttaa että tekee jotain eikä vaan hengaile (No okei, ei ehkä PIDÄ, mutta siltä musta usein tuntuu).
Voisin tähän kertailla mitkä asiat itseä on "potuttanut".
- Huutajat, siis ymmärrän että jonkinlaista ähkimistä/puuskutusta voi reenatessa kuulua, mutta sitten osa jengistä huutaa kun olis jonkun gore-leffan kuvaukset menossa :D, no mikäs siinä jos se oikeesti auttaa.
- Kolistelijat, miksi laittaa siihen alataljaan 20kg enemmänkun jaksaa oikeesti nostaa, ymmärrän jos jossain penkissä tms vähän kolisee vapaat painot, mutta eikö laitteissa kannattais tehä sellasilla millä jaksaa.
- Vähän törkeetä ehkä jättää jotain kalsareita ja treenikasseja pitkin lattiaa pukkarissa, vaikkei siellä olekaan varsinaisia vaatekaappeja vaan pelkät naulakot/penkit joka on tän asian suhteen toinen joka potuttaa.
Kaikki nää asiat on kuitenkin ihan ylitse päästävissä, että ei mua sikäli ne ärsytä mitenkään pahasti. Oikeesti näistä pahin on ehkä tuo että ei ole niitä vaatekaappeja siellä pukkarissa, salimaksu on kuitenkin 50e/kk niin vois kait tohon hintaan olla vaatekaapit.
Monet näistä asioista lähinä potuttais kunnolla jos olis itse salin omistaja.
* Siis varsinkin jos nuo penkit/laitteet on sellasia ettei niitä ole useampia, tuol salil mis ite käyn on esim monta penkkipunnerrus penkkiä, joten sikäli ihansama jos joku yhdellä niistä istuskelee.