Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kun sattuu samalle päivälle kaikille samat ohjelmat niin kaikki tangot on viety. Piti venailla jonkin aikaa että pääsi mavettamaan. Jonottaminen on by far mun inhokki, melkein kaikkea muuta voi sietää, jopa painojen keräilyä ja piereskelyä.

Tänään potutti hetken verran salilla kun siellä soi joku skrillex tms. Kävin vaihtamassa tilalle Destructionia ja Exodusta. Sit lähti.
Joillekin tuo musiikki on tärkeämpää kuin toisille. Mä en ole ikinä vaivautunut vaihtamaan radiokanavaa vaikka olisin yksin salilla. Joku varmaan pitää ihan pimeänä, jos sattuu tulemaan sinne samaan aikaan kun radiossa soi joku Fröbelin palikat ja yksi kyykkää siellä pää punaisena ja murahtelee miehekkäästi.

Joillekin tuo musiikki on tärkeämpää kuin toisille. Mä en ole ikinä vaivautunut vaihtamaan radiokanavaa vaikka olisin yksin salilla. Joku varmaan pitää ihan pimeänä, jos sattuu tulemaan sinne samaan aikaan kun radiossa soi joku Fröbelin palikat ja yksi kyykkää siellä pää punaisena ja murahtelee miehekkäästi.
Sama täällä, mikä siäl soi. Pystyn sulkemaan halutessani musiikin/hälyäänet mielestäni.
En sitten tiedä onko nykyaikana menty jo liiallisuuksiin , kun aina pitää jotain saatanan melua olla.
Mieluiten treenaisin niin, ettei kuuluisi, kuin rautojen kolinaa.

Mua ärsyttää hyvinki herkästi eri äänet, biisit jne. Samaten hajut (tosin vahvoista hajuista saan aika ajoin migreeninkin). Pienestä pitäen ollu samanlainen. Eli ei oo mikään sellanen uus juttu mulle.
Musiikilla ollu aina iso vaikutus muhun. Hyvä biisi -> hyvä fiilis.

Täällä myös yksi jolle salin musiikilla ei mitään väliä. Osaan keskittyä treeneihin ja sulkea kaiken muun pois. Treenaan mielellään ilman musiikkiakin. Oikeestaan alkaa tulla jo korvista ulos ainainen hevi ja rokki. Ihan kuin voimaileva ihminen ei saisi muuta kuunnella.

Täällä myös yksi jolle salin musiikilla ei mitään väliä. Osaan keskittyä treeneihin ja sulkea kaiken muun pois. Treenaan mielellään ilman musiikkiakin. Oikeestaan alkaa tulla jo korvista ulos ainainen hevi ja rokki. Ihan kuin voimaileva ihminen ei saisi muuta kuunnella.
Nykyään näkee enemmän ihmiset salilla kuulokkeiden kanssa mihin ryhmää itsekin kuulun. Ja niistä napeista sitten tuleekin suomi räpin ja kirkon polttomusiikin väliltä ihan sitä mikä on kuuntelussa tai muuten vaan soi omassa korvassa hyvältä. Ei se pelkkä kitara ja rumpu mulla tahtia määrää

Olispa itselläkin nuin pienet ärsytykset kuin jokin huono biisi.
Eniten ärsyttää leikattu käsi mikä vaikeuttaa ojentaja ja rinta reenejä. Ojentaja ja rinta oli ennen parhaat lihasryhmät mutta nyt varmaan huonoimmat. Paikat revähtelee melko usein ja toisessa olkapäässä jokin vika minkä kans kyllä pärjää kohtuudella. Nyt tuo leikatun käden kyynärpää ollu kipeänä eikä kovin montaa ojentajaliikettä voi edes tehdä. Koko ojentaja näyttääkin huonommalta kuin leikkaamaton. Eniten ehkä ärsyttää kun tietää että saisin ojentajat kasvamaan tosi hyvin jos voisi kunnolla reenata. Kädestä johtuen ei edes dippiä voi tehdä mikä oli ennen yksi suosikeista.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
On kyllä helvetin jännä juttu että aina se on mave tai kyykky mitä ei vaan voi tehdä, ei koskaan hauiskääntö.Saatanan säälittävää kun nykyään muijat on vallannut kyykky ja mave paikat ja hyvin näyttää jaksavan mutta jonnet nylkyttää 8kg käsipainoja ja siemailee palautusjuomaa välillä että jaksaa.Kasvattakaa ensin selkäranka ja sitten tulette salille.
Mun mielestä helvetin säälittävää on tollanen elitistinen asenne yhtään mihinkään. Anna niitten jonnejen nylkyttää niillä 8kg käsipainoilla, jos ne sitä haluaa tehdä. Mitä se on sulta pois? Muutenkin sun elämä vois olla helvetin paljo mukavampi, jos et huolehtis muiden väärin tekemisistä, vaan keskittyisit siihen omaan selkeestikin hieman surulliseen elämääsi.

@J.S.P Hei, mulla on selkä leikattu ja polvet leikattu 8 kertaa ja nyt odottelen vaan tekonivelleikkausta koska tehtiin hoitovirhe eikä polvista tuu enää hyviä. Eikä oo säryttömiä päiviä. Joten ei toi musiikki todellakaan oo meitsin pienin ärsytyksenaihe :D Olisikin...

@J.S.P Hei, mulla on selkä leikattu ja polvet leikattu 8 kertaa ja nyt odottelen vaan tekonivelleikkausta koska tehtiin hoitovirhe eikä polvista tuu enää hyviä. Eikä oo säryttömiä päiviä. Joten ei toi musiikki todellakaan oo meitsin pienin ärsytyksenaihe :D Olisikin...

No joo. On sulle kerinny sattua. Tuollaiset vie helposti reeni motivaation kokonaan. Saattaa ne tietysti muutkin pikku asiat alkaa helposti vituttaan jos reeneistä ei tule mitään kipujen takia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom