Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harvemmin kai välilevyongelma, rikkinäinen polvi tms. haittaa hauiskääntelyä.On kyllä helvetin jännä juttu että aina se on mave tai kyykky mitä ei vaan voi tehdä, ei koskaan hauiskääntö.
Harvemmin kai välilevyongelma, rikkinäinen polvi tms. haittaa hauiskääntelyä.![]()
Ok, tajusin eka et olis. Tai ajattelin että huippaaminenkin olis vyöstä.Niinhän mä teenkin. En ole käyttänyt moneen vuoteen vyötä kuin satunnaisesti. Mutta se ei olekaan mun suurin ongelma siinä.
Joillekin tuo musiikki on tärkeämpää kuin toisille. Mä en ole ikinä vaivautunut vaihtamaan radiokanavaa vaikka olisin yksin salilla. Joku varmaan pitää ihan pimeänä, jos sattuu tulemaan sinne samaan aikaan kun radiossa soi joku Fröbelin palikat ja yksi kyykkää siellä pää punaisena ja murahtelee miehekkäästi.Tänään potutti hetken verran salilla kun siellä soi joku skrillex tms. Kävin vaihtamassa tilalle Destructionia ja Exodusta. Sit lähti.
Sama täällä, mikä siäl soi. Pystyn sulkemaan halutessani musiikin/hälyäänet mielestäni.Joillekin tuo musiikki on tärkeämpää kuin toisille. Mä en ole ikinä vaivautunut vaihtamaan radiokanavaa vaikka olisin yksin salilla. Joku varmaan pitää ihan pimeänä, jos sattuu tulemaan sinne samaan aikaan kun radiossa soi joku Fröbelin palikat ja yksi kyykkää siellä pää punaisena ja murahtelee miehekkäästi.
Nykyään näkee enemmän ihmiset salilla kuulokkeiden kanssa mihin ryhmää itsekin kuulun. Ja niistä napeista sitten tuleekin suomi räpin ja kirkon polttomusiikin väliltä ihan sitä mikä on kuuntelussa tai muuten vaan soi omassa korvassa hyvältä. Ei se pelkkä kitara ja rumpu mulla tahtia määrääTäällä myös yksi jolle salin musiikilla ei mitään väliä. Osaan keskittyä treeneihin ja sulkea kaiken muun pois. Treenaan mielellään ilman musiikkiakin. Oikeestaan alkaa tulla jo korvista ulos ainainen hevi ja rokki. Ihan kuin voimaileva ihminen ei saisi muuta kuunnella.
Mun mielestä helvetin säälittävää on tollanen elitistinen asenne yhtään mihinkään. Anna niitten jonnejen nylkyttää niillä 8kg käsipainoilla, jos ne sitä haluaa tehdä. Mitä se on sulta pois? Muutenkin sun elämä vois olla helvetin paljo mukavampi, jos et huolehtis muiden väärin tekemisistä, vaan keskittyisit siihen omaan selkeestikin hieman surulliseen elämääsi.On kyllä helvetin jännä juttu että aina se on mave tai kyykky mitä ei vaan voi tehdä, ei koskaan hauiskääntö.Saatanan säälittävää kun nykyään muijat on vallannut kyykky ja mave paikat ja hyvin näyttää jaksavan mutta jonnet nylkyttää 8kg käsipainoja ja siemailee palautusjuomaa välillä että jaksaa.Kasvattakaa ensin selkäranka ja sitten tulette salille.
@J.S.P Hei, mulla on selkä leikattu ja polvet leikattu 8 kertaa ja nyt odottelen vaan tekonivelleikkausta koska tehtiin hoitovirhe eikä polvista tuu enää hyviä. Eikä oo säryttömiä päiviä. Joten ei toi musiikki todellakaan oo meitsin pienin ärsytyksenaihe :D Olisikin...
Kuvan mukaan ainakin selkä+olkapää osasto on mahtavassa kunnossa. Me like! Todella kauniit.Olen kävelevä katastrofi![]()
Kuvan mukaan ainakin selkä+olkapää osasto on mahtavassa kunnossa. Me like! Todella kauniit.
Tuolta näyttäisi löytyvän sopivaa salipaitaa sekä sinulle että sille kyykkyräkin väärinkäyttäjälle:Yks jätkä virittelee aina hauiskäännöilleen tukikohdan räkistä ja valtaa sen kokonaan tunniksi. Ei ilmeisesti halua harrastaa minkäänlaista maastavetoa edes hauiskääntötangon kanssa.
Eilen oli outo, kun ei jostain syystä kuulunut musiikkia ollenkaan. Jäi vähän kaipaamaan edes sitä paskaa musiikkia, oli hieman aneeminen meininki.Salin järkyttävän huono musa :(