Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Penkki ja kyykkyteline on paljon tilaa vieviä. Penkki kotiin olis omissa haaveissa, mutta ei taida olla todellisuutta nykyisessä kämpässä.
Minulla on ollut penkki jo parikymmentä vuotta, mutta enimmän aikaa se on ollut varastoituna, osiksi purettuna. Mikä siinä on, kun ei naiset tykkää punnerruspenkistä ja levytangosta olohuoneessa? :confused:

Aivan naurattaa kuinka lähelle menee. Toinen lapsi tulon päällä ja mietityttää kuinka sitten jaksaa jos uusi toukka huutaakin yöt läpeensä kun toisen on saanut jo ihmismäiseen rytmiin tottumaan. Nyt kun toteutuksena aamusali 5.30 ja töissäkin olen jo ennenkuin muut herää niin ei tule sanomisia "vapaa-ajasta" jonka salilla viettää. Pitää vaan toivoa ja olettaa että vaimon ajatus tulevasta kuntokuurista ennen lapsia kuntoon pitää kutinsa ja saisi autotalliin alata kotisalia kasailemaan jossain vaiheessa.
Toivottavasti nuorimmainen pysyy terveenä, eikä oireile ihan hirveesti uudesta tulokkaasta. Sit jos esikoinen alkaa itkemään huomiosta, tulee hankala vauva-aika. Meillä käytiin ihan lastensairaalassa asti, kun tyttö lopetti kävelyn, sai jotain ihme kouristuksia eikä syönyt. Sit kaikki meni ohi.
Tollanen skenaario on omiaan sekottamaan sen kotiäidin kuuppaa vielä lisää.
Jatketaanko pienten lasten ISIEN ketjussa, että ei mee ihan offin puolelle? :woot:

Influenssa. Nukuin su illasta lähtien 40h putkeen, välillä kävin hereillä tovin vain. Lämpö yli 39 koko ajan, nyt iltapäivästä jaksoin sängystä ylös. Kaiken muun kipuilun päälle karmeet domssit selkä-takareisi akselilla, ei vissiin palautunut sunnuntain treenistä ihan kunnolla kun on tauti päällä.

Tästä ei varmaan kannata ryykätä salille kovin pian, jos alkais kokeileen ihan parilla kävelylenkillä kun kuumeesta on päässyt eroon.

Karmean tuntoinen tauti, en ole koskaan tämmöistä kokenut.

Kai mä olen vähän negatiivinen persoona ja ikävä nipottaja kun en oikein osaa arvostaa jättiläissarjoja, tai mitä hiton kuntopiiriä olikaan, kun puolet salin resursseista oli yhden henkilön käytössä...

Kyllähän se kertoo siittä, että ei osata treenata kunnolla jos täytyy 5 eri laitteen välillä juosta.

Kai mä olen vähän negatiivinen persoona ja ikävä nipottaja kun en oikein osaa arvostaa jättiläissarjoja, tai mitä hiton kuntopiiriä olikaan, kun puolet salin resursseista oli yhden henkilön käytössä...

Ite toki niin sunnuntaitreenaaja, että ei varmasti noista osaisi ottaa irtikään tarpeeksi, mutta silti väkisinkin tulee mieleen termi "roskavolyymi".

On tuo normikyykky turhan kivuliasta. Olkapäät ja varsinkin kyynärpäiden sisäreunat huutaa hoosiannaa vaikka kuinka lämmittelee.

Pistetään sitten SSB testiin, vaikkakin epäilen ettei se onnistu ollenkaan.

Vituttaa odottaa laitteeseen pääsyä, kun joku mimmi istuskelee siinä vaan instagrammia räpläten.

Vähän ylläolevaan liittyen vituttaa myös se, miten näistä salihommista ja hyvinvoinnista on tullut sellainen muotijuttu, johon tunnutaan lähtevän mukaan ihan siksi, että näytettäisiin paremmalta muiden silmissä somessa. Olisi hienoa, kun jengi pystyisi treenaamaan ilman, että sitä tarvitsee kuuluttaa koko maailmalle.

Ois kiva toteuttaa jotain tavoitteellista ohjelmaa. Roppa on kuitenkin niin rempallaan että aina pitää ekana miettiä mitä milloinkin pystyy tekemään.

Silti mieluiten treenais just niitä asioita mitkä aiheuttaa eniten kärsimystä...
Siis jos selkä on ollut kipeä niin mavettaminen maistuisi. Jos kyynärvarret särkee niin leuat, habat jne.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ja tänään salilla (Sori, voi tulla liikaa infoa:LOL:)

Pukkarissa laittamassa treenivaatteita päälle samalla kuin oman kaljatynnyrin omaava vanhempi mies suihkussa. Lopetti suihkun, käveli suoraan 20m päähän vesipisteelle täyttämään sheikkerin, tietenkin kastellen koko lattian. Herralla ei selvästikkään ollut kiire. Käveli takaisin suihkuun. Haki lastan kuivatakseen lattian. OIKEIN(y)! Koska toisessa kädessä oli jo se sheikkeri tai jotain ja kädet tätän varattu, niin pyyhe jäi edelleen naulakkoon :cry::cry:

Lähdin kyykkyhäkin alle näkemään painajaisia.....

Ei jaksa herätä tarpeeksi aikasten, että ehtis aamusalin jälkeen töihin ajoissa. Tänään potutti se, kun tuntui ettei mikään oikein kulkenut. Irvistäen kaikki meni, mutta tuskaa teetti. Ei ois huvittanu, mutta tein silti.

Pukkarissa laittamassa treenivaatteita päälle samalla kuin oman kaljatynnyrin omaava vanhempi mies suihkussa. Lopetti suihkun, käveli suoraan 20m päähän vesipisteelle täyttämään sheikkerin, tietenkin kastellen koko lattian. Herralla ei selvästikkään ollut kiire. Käveli takaisin suihkuun. Haki lastan kuivatakseen lattian. OIKEIN(y)! Koska toisessa kädessä oli jo se sheikkeri tai jotain ja kädet tätän varattu, niin pyyhe jäi edelleen naulakkoon :cry::cry:

Radio vietiin salilta pois. Mummot ei kuulema pysty puhumaan, kun musa soi 20 voluumin tasolla

Tuossa pari syytä, miksi alan treenata pelkästään kotona. Siellä musiikin volyymeineen saa valita korkeimman omakätisesti. Lisäksi suihkun jälkeen ainoa munasillaan kekkuloiva vanha läski ukko olen minä itse. Profit.

Mullakaan ei tänään meinannut oikein treeni kulkea. Väsymystä ja rauta painoi tavallista enemmän. Jotenkin kummallista kun odotin ihan päinvastaista.

Mitä salin musaan tulee, niin eihän siellä ikinä soi kun joku geneerinen hissimusa tai sitten joku ylen puhetuokio. Meilläpäin ainakin kaikilla on omat napit ja laput korvilla ja kuunnellaan just sitä mitä halutaan, niin kovaa kun tahtoo. Jos mä pistäisin mankkaan soimaan omat jynkät niin porukka varmaan luulisi että sali on muuttunut diskoksi. :oujee::ROFLMAO:

Kevyet treenit. Ensimmäinen kevyt treeni tänään ikinä, 1x5 sarjat samoilla painoilla kun ke 6x5. Olipa kyllä aika perseestä. Mielummin olisin salilta pois, niin sais nukkua vähän pidempään. Mutta kokeillaan tällä kertaa nyt näin, jospa tästä jotain hyötyä ois...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom