Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kasipainojen paiskominen viety ihan uudelle tasolle:

- ensin otetaan telineestä ja paiskataan lattialle penkin päätyyn
- sitten nostetaan ja paiskataan lattialle penkin toiseen päätyyn
- tehdään sarja ja paiskataan lattialle
- nostetaan ja paiskataan lattialle telineen viereen

Ei nyt potuttanu mut ensimmäinen kerta kun ei vaan ollu intoa tehdä. Kyykyn lämpät, 2 toistoa kyykkyä ja himaan. :sneaky:

Muistan, ku joskus menin ruokatauolla salille ja suunnitellusta 5x5-penkistä ekalla sarjalla 4. toisto jäi rinnalle. Lähin samantien helvettiin ja tulin illalla uudestaa, jolloin otin samalla raudalla tyyliin 7x5. Joskus on näemmä hyvä siirtää reenejä.

levypainojen levittely ympäri salia. Ei niitä montaa ole ja kaikille löytyy omat paikat, mut aina raahataan sinne omalle suoritus paikalle eikä niitä enää suorituksen jälkeen jaksa viedä takaisin tai jätetään ihan suoraan tanko ja painot roikkumaan telineisiin.

Pukukoppi käyttäytyminen on välillä perseestä kun ei viitti kuivata itseään suihkun puolella ja omalla salilla suihkun ovi kulkuoven vieressä niin välillä vähän säikähtää kun astuu lätäkköön ja meinaa liukastua. Jalka treenin jälkeen saa melkeen venähdyksen jälkeen uudestaan venyttelemään nivuset.

Pääsiäisloman jälkeen ei kulkenu oikein mikään ja kesti aivan helvetin kauan että sai treenin tehtyä. Varmaan liikkeitä pitäis leikata 5->4, kun kuitenkin sarjoja tulee aika paljon...

En tiedä mihin ketjuun tän pitäisi mennä mutta se kun erehtyy ekan kerran menemään aamulla salille niin pukkarissa vastassa joku 70v eläkeläispappa, ketä sanoo treenaavansa niin kovaa et joutuu vetää dinit suihketta sarjojen välissä ettei pumppu lyö kiinni :LOL: hetken aikaa kattelin et mitä helvettiä. Way to go (y)

Mave kyllä vituttaa aina ja ikuisesti. Olen siinä aivan sairaan paska. Se on sellainen ikävä noidankehä, että vihaan sitä koska se on mun heikkous ja se on mun heikkous koska vihaan sitä.

Siinä on sellainen ikävä juttu, että aina sarjan jälkeen saa puhaltaa hetken aikaa, ottaa tolpasta tukea ja toivoa ettei taju lähde, koska syystä tai toisesta se tekee sen mulla aina. Kyykyn voi ottaa miten kovaa tahansa eikä mitään ongelmaa, mutta mave pistää kuupan himmeäksi. Lisäksi vyön käyttökin on ongelmallista kun se tuppaa puristamaan eväät ylös.

Näistä syistä johtuen jaksan mavetella aina hetken ja hilata kuntoa hieman ylöspäin, kunnes kohta totean, että fuck this shit ja lopetan koko paskan muutamaksi kuukaudeksi ja menetän absoluuttisesti aivan kaikki gainssit.

Mave kyllä vituttaa aina ja ikuisesti. Olen siinä aivan sairaan paska. Se on sellainen ikävä noidankehä, että vihaan sitä koska se on mun heikkous ja se on mun heikkous koska vihaan sitä.

Siinä on sellainen ikävä juttu, että aina sarjan jälkeen saa puhaltaa hetken aikaa, ottaa tolpasta tukea ja toivoa ettei taju lähde, koska syystä tai toisesta se tekee sen mulla aina. Kyykyn voi ottaa miten kovaa tahansa eikä mitään ongelmaa, mutta mave pistää kuupan himmeäksi. Lisäksi vyön käyttökin on ongelmallista kun se tuppaa puristamaan eväät ylös.

Näistä syistä johtuen jaksan mavetella aina hetken ja hilata kuntoa hieman ylöspäin, kunnes kohta totean, että fuck this shit ja lopetan koko paskan muutamaksi kuukaudeksi ja menetän absoluuttisesti aivan kaikki gainssit.

Itellä on aina ollut sama noidankehä kyykyn kanssa. Hirvee työmaa tehdä asiat oikein ja keskittyä että pysyy selkä suorana edes siihen 90 asteeseen. Heti kun vähän enemmän tekee niin paikat alkaa jumittaan ja ei pääse edes 90. Ja jos selkä pysyy hyvänä nii jo sattuu lonkkiin. Yks fyssari kyllä jo kerran totesi ettei mun lonkkien rakenne oo tehty kyykkäilyyn, että ehkä pitäs antaa olla

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Erinäiset vaivat ja kivut jotka aiheuttaa sen että mitään treenisuunnitemaa ei saa noudatettua edes yhtä kierrosta, kun tulee jo joku kipu mikä pakottaa jättämään liikkeen x pois. Nyt esim on alaselkä vihoitellut penkissä, ihan jo pelkällä tangolla lämmitellessä, vittu

Mave ja vyö on monelle ongelma. Lähtöasennossa meinaa vyö aina kääntyä huonoon asentoon.

Mitä jos mavettais vaan ilman vyötä ja ottais sen sitäkautta rehellisesti kyykyn apuliikkeenä?

Mave ja vyö on monelle ongelma. Lähtöasennossa meinaa vyö aina kääntyä huonoon asentoon.

Mitä jos mavettais vaan ilman vyötä ja ottais sen sitäkautta rehellisesti kyykyn apuliikkeenä?
Niinhän mä teenkin. En ole käyttänyt moneen vuoteen vyötä kuin satunnaisesti. Mutta se ei olekaan mun suurin ongelma siinä.

Niinhän mä teenkin. En ole käyttänyt moneen vuoteen vyötä kuin satunnaisesti. Mutta se ei olekaan mun suurin ongelma siinä.
Olisihan se hyvä, jos onnistuisi pysymään tajuissaan treenatessaan. Tuo sinun vaivasi ei varmasti todellakaan houkuttele mavettamaan.

On kyllä helvetin jännä juttu että aina se on mave tai kyykky mitä ei vaan voi tehdä, ei koskaan hauiskääntö.Saatanan säälittävää kun nykyään muijat on vallannut kyykky ja mave paikat ja hyvin näyttää jaksavan mutta jonnet nylkyttää 8kg käsipainoja ja siemailee palautusjuomaa välillä että jaksaa.Kasvattakaa ensin selkäranka ja sitten tulette salille.

On kyllä helvetin jännä juttu että aina se on mave tai kyykky mitä ei vaan voi tehdä, ei koskaan hauiskääntö.Saatanan säälittävää kun nykyään muijat on vallannut kyykky ja mave paikat ja hyvin näyttää jaksavan mutta jonnet nylkyttää 8kg käsipainoja ja siemailee palautusjuomaa välillä että jaksaa.Kasvattakaa ensin selkäranka ja sitten tulette salille.

Tätä näkee todella paljon. Itsellä menee vähän käänteisesti, ei oikeen noi käsipainot tahdo tulla käsiin ainakaan hauiskääntö mielessä eikä penkkikään kiinnostele muuna mallina kuin vinona ja sitäkin hyvin harvoin.

Minä en pystynyt viime talvena tekemään hauiskääntöä mutkatangolla kyynärvarsieni/ranteideni rasitusvammojen vuoksi. Varmaankin asenneviasta kertoo se kun en tehnyt väkisin, vaikka tiesin etteivät paikat ole kunnossa.

Mä en valtaa kyykky enkä mavepaikkaa.Tai no. Joskus eksyn sinne. En pysty kyykkäämään ja enkä tekemään mavea. Räkkiveto onnistuu jotenkuten lasten painoilla.

Tänään potutti hetken verran salilla kun siellä soi joku skrillex tms. Kävin vaihtamassa tilalle Destructionia ja Exodusta. Sit lähti.

Toivottavasti ei ollut suunnattu housulle tuo viesti, huudat väärää puuta siinä tapauksessa.

Minä en ole huomannut omalla salilla tuollaista trendiä, kyllä siellä ukot ryskätään voimanostoliikkeitä ja muita enimmäkseen, vanhukset jumppaa yleensä laitteilla ja jos jonnet sattuukin tulemaan nylkyttämään 8kg käsipainoilla haukkaa joskus niin sehän on paljon parempi juttu kuin olla jossain pahanteossa.

Yks jätkä virittelee aina hauiskäännöilleen tukikohdan räkistä ja valtaa sen kokonaan tunniksi. Ei ilmeisesti halua harrastaa minkäänlaista maastavetoa edes hauiskääntötangon kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom