Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten ei mikään, mutta kun aina tulee jostain syystä vähän pidempi tauko (näitä on nykyään 2-4 per vuosi) ja vaikka välillä tulee kehitystä, niin ehkä juuri siihen edelliseen huippuun takaisin, jos sitäkään.
Eli kehitys on trendiltään hitaasti lakevaa sinnittelyä.
Kuullostaa haastavalta tilanteelta. Muistuu mieleen ajat kun omat lapset olivat pieniä. Tuntuuhan se tietysti naisesta epäreilulta kun olet ensin töissä mukamas "huilaamassa" ja sit pitäs vielä salille päästä.Nyt potuttaa niin että henki ei kulje. Oon pari viikkoa ollut jo tauolla, tahtomatta. Akka ei pärjää kotona kahden lapsen kanssa. Voisinpa ottaa salikassin kouraan ja lähteä, en vaan jaksa sitä tappelua. Voisin reenailla sen pari kolme kertaa viikossa, ja silti olisin ihan hitosti kotona, duuni on arkiduunia n. Klo 8-16. Teen kotitöitä ihan kokoajan ja oon lasten kanssa, kun oon kotona. Ei muita harrastuksia, en juo, en polta, en käy vieraissa, panen. Mitä tässä voi ihminen tehdä?
Normisti pysty pari kertaa käymään, jolla tavoin pysyi järjissään, mutta toisen lapsen jälkeen kerta viikossa on vaikeaa. Oon tullut vastaan ja käynyt aamulla viideltä salilla, että ei olisi poissa perheen ajasta ja sanomista tulee. Kiitos ja anteeksi vuodatuksesta.
Näin meilläkin.^Kuulostaa, että aika pienet lapset. Nehän on meillä ainakin olleet nukkumassa viimeistään klo 20. Yhteen aikaan treenasin 95% lasten nukkumaanmenon jälkeen.
Nyt potuttaa niin että henki ei kulje. Oon pari viikkoa ollut jo tauolla, tahtomatta. Akka ei pärjää kotona kahden lapsen kanssa. Voisinpa ottaa salikassin kouraan ja lähteä, en vaan jaksa sitä tappelua. Voisin reenailla sen pari kolme kertaa viikossa, ja silti olisin ihan hitosti kotona, duuni on arkiduunia n. Klo 8-16. Teen kotitöitä ihan kokoajan ja oon lasten kanssa, kun oon kotona. Ei muita harrastuksia, en juo, en polta, en käy vieraissa, panen. Mitä tässä voi ihminen tehdä?
Normisti pysty pari kertaa käymään, jolla tavoin pysyi järjissään, mutta toisen lapsen jälkeen kerta viikossa on vaikeaa. Oon tullut vastaan ja käynyt aamulla viideltä salilla, että ei olisi poissa perheen ajasta ja sanomista tulee. Kiitos ja anteeksi vuodatuksesta.
Kuullostaa haastavalta tilanteelta. Muistuu mieleen ajat kun omat lapset olivat pieniä. Tuntuuhan se tietysti naisesta epäreilulta kun olet ensin töissä mukamas "huilaamassa" ja sit pitäs vielä salille päästä.
Ratkaisuna voisit ehdottaa rouvalle että jos sinä pääset salille sen kolme kertaa viikossa,niin tarjoat myös hänelle sitä omaa aikaa mennä minne sitten haluaakaan mennä. Kyllähän ne seinät alkaa kaatua päälle jos lähes koko ajan kotona viettää.
Tsemppiä sinnepäin!
Kerran ollut paikallisella pikkusalilla kanssa tyttö mukana, ihan hyvin meni. Tietysti parasta on ne omat lelut, joista riittää tekemistä pidempäänkin treeniin!^Kotisali on todellakin hyvä ratkaisu. Jäisi itselläkin hyvin usein treenit tekemättä muuten, Ja jos on niukasti aikaa, niin 40 min tekee jo kohtuullisen treenin matkoineen .
Nyt potuttaa niin että henki ei kulje. Oon pari viikkoa ollut jo tauolla, tahtomatta. Akka ei pärjää kotona kahden lapsen kanssa. Voisinpa ottaa salikassin kouraan ja lähteä, en vaan jaksa sitä tappelua. Voisin reenailla sen pari kolme kertaa viikossa, ja silti olisin ihan hitosti kotona, duuni on arkiduunia n. Klo 8-16. Teen kotitöitä ihan kokoajan ja oon lasten kanssa, kun oon kotona. Ei muita harrastuksia, en juo, en polta, en käy vieraissa, panen. Mitä tässä voi ihminen tehdä?
Ratkaisuna tähän oli talliin nurkkaan kalustettu yhdeksän neliön "ruutu". Penkki, kyykkyteline, painot ja tanko - näillä on menty nyt pari vuotta.