Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Se vyön käyttö usein jopa helpottaa keskivartalon aktivointia, kun paineet ottaessa tuntee vatsan jännittyvän vyötä vasten. Helpompi säilyttää paineet, kun saa palautteen tuon tuntuman kautta. Ei sen vyönkään tarkoituksena ole treenata keskikroppa löysänä ja antaa vyön tehdä työt.

Eikö tolla logiikalla ne mavetki pitäis jättää nostamatta, jos puristusvoima ei riitä?
.
Ei. Puristusvoimassa käytetttävät lihakset vaan on hiukan eri kaliberia kuin mavessa nostamiseen vaadittavat lihakset? Takareidet, pakarat jne. Totta helvetissä nostan hattua henkilölle joka vetää mavesarjat 200kilolla ilman remmejä myötäotteella. Itseasiassa kelle tahansa joka vetää 200kg.
En mä kapinoi vyötä vastaan, en vaan oikeasti ymmärrä miksi mun sitä pitäisi käyttää? Kuulen mieluusti tyhjentävän selityksen. (y)
Olin mä vetoremmejäkin vastaan kunnes tuli tilanne että sarjat alkoi mavessa kusemaan kun näpit ei pitäny. Hankin Tafferit ja känsätkin kiittää.

Ei. Puristusvoimassa käytetttävät lihakset vaan on hiukan eri kaliberia kuin mavessa nostamiseen vaadittavat lihakset? Takareidet, pakarat jne. Totta helvetissä nostan hattua henkilölle joka vetää mavesarjat 200kilolla ilman remmejä. Itseasiassa kelle tahansa joka vetää 200kg.
En mä kapinoi vyötä vastaan, en vaan oikeasti ymmärrä miksi mun sitä pitäisi käyttää? Kuulen mieluusti tyhjentävän selityksen. (y)

Eihän sitä tarvitsekaan käyttää. Ei tarvitse remmejäkään, jos tarkoituksena on harjoittaa koko kroppaa, kuten itse aikaisemmin sanoit. Sun sanomiset on ristiriidassa.

Molemmat apuvälineet tuo lisäkiloja nostoihin aiheuttamatta suurempaa "vahinkoa" kropalle. Vyöllä ja oikeaoppisella keskivartaloaktivaatiolla saa lisäkiloja kyykkyihin (ja moneen muuhun liikkeeseen). Samoin remmeillä saa enemmän kiloja liikkeelle maastavedossa.

Jos noin puristiks lähtee, niin onko tankojen nostelusta oikeesti mitään iloa, jos pitäiski mennä vaikka pakkasmetsään siirtelemään kiviä ja tukkeja ilman apuvälineitä? En tiedä, miks näin kävis, mut sopis tohon filosofiaan.

En usko että voi. Jos kuva olis niin ehkä sitten...
hyyyyvä yritys, mutta ei. En lähetä. Enkä julkaise. On niitä kyä muutama. Blogissani taitaa muutama pikkarit ja tissiliivit yllä hämäräsä kuva olla... ei,
en linkkaa niitäkään. Ei oo hehkeitä kuvia ne.

Ei. Puristusvoimassa käytetttävät lihakset vaan on hiukan eri kaliberia kuin mavessa nostamiseen vaadittavat lihakset? Takareidet, pakarat jne. Totta helvetissä nostan hattua henkilölle joka vetää mavesarjat 200kilolla ilman remmejä myötäotteella. Itseasiassa kelle tahansa joka vetää 200kg.
Olin mä vetoremmejäkin vastaan kunnes tuli tilanne että sarjat alkoi mavessa kusemaan kun näpit ei pitäny. Hankin Tafferit ja känsätkin kiittää.
Tafferit hyllyyn ja
https://www.fitnesstukku.fi/kaikki-tavaramerkit/fat-gripz

:whistle: nuo kun annat olla tangossa vaikka 1-2kk otat sitten pois ja varmasti vetelet mavet,leuat ja kulmasoudut kun vettä vain:puntti:
Minä kokeilin remmit ja mankun ennen noita.

Potuttaa salilla käynnissä eniten se, että oma sali menee aina pyhäpäivinä ihan miten sattuu kiinni. Tänäänkin aaton aaton vuoksi suljettu muutamaa tuntia aikaisemmin kuin normaalisti.. siis mitä helvettiä? Ovessa kyllä lukee aukioloajat, mutta esim. netistä ei löydä mitään tietoa. Eli tietääkö joku, että onko Forever- ketjun kuntosaleista yksikään auki pk-seudulla joulun aikana?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Potutti tänään kun ei näistä jalkatreeneistä tule lasta eikä paskaa. 4 jalkatreeni tänävuonna ja nyt alko sitten terveempikin polvi vittuilemaan ihan urakalla. Ehkä kohtaloni on olla rinta-hauis-pelle loppuelämäni.

Potuttaa salilla käynnissä eniten se, että oma sali menee aina pyhäpäivinä ihan miten sattuu kiinni. Tänäänkin aaton aaton vuoksi suljettu muutamaa tuntia aikaisemmin kuin normaalisti.. siis mitä helvettiä? Ovessa kyllä lukee aukioloajat, mutta esim. netistä ei löydä mitään tietoa. Eli tietääkö joku, että onko Forever- ketjun kuntosaleista yksikään auki pk-seudulla joulun aikana?
Magneettikortilla esim Varisto ja Kerava.

Magneettikortilla esim Varisto ja Kerava.

24/7n parhaisiin puoliin kuuluu kyllä ehdottomasti nuo nimessä esille tulevat aukioloajat.
Tiedan että Forever on ihan eri sfääreissä laitteiden, tilojen ja oheisjuttujen kanssa mutta silti.

Most important ability is availability.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mummot. Ihanaa että käyvät mutta ei niissä laitteissa tarvi juoruta. Teinit. Ihanaa että käyvät mutta ei niissä laitteissa tarvi näpyttää sitä puhelinta toista varttia... meni reenin loppu ihan mönkään kun oli kiire ja kaikki paikat varattu. :notworthy:

Kuntosalilla oli vain yksi ristikkäistalja, johon ajattelin mennä rintalihaksia vääntämään. Toisessa päässä oli iäkkäämpi rouvashenkilö tekemässä ojentajia köydellä. Ehdotin rouvalle ystävällisesti, että voisiko hän siirtyä yksittäiseen taljaan (6kpl ja kaikki vapaina) vääntämään tricepsejä, jotta voisin toteuttaa omaa treeniäni. No sehän veti hirveet pultit, haistatti vitut ja lähti salilta pois.

Ittelle ja muillekkin salijanttereille varmasti ok ja peruskauraa tällainen tilanne, mutta nää vitun toppahousut pistää välillä kasetin jumiin pahasti. No mutta pääsinpä taljaan.

Teinit on helppo. Juomapullo laittialle laitteen viereen, rannetukia kireämmälle (laitteesta riippumatta), seisot vähän liian lähellä ja sanot "Eiks toi ollut sun vika sarja?".
Mummot on paha. Niihin ei pure kuin ajan hammas.

Tai sit et vaan osaa kysyä kohteliaasti. Parempi moikata ja olla hyvää pataa vanhimpien reenaajienki kaa. On sit kiva kun ne varaa sulle mestoja ja kunnioittaa, kun käyttäydyt hyvin vs. muut minäminäminäsukupolvi. Nykynuorethan osaaki käyttäytyä vimosen päälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom