Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Hirveen moni myös kantelee salilla edestakas jotain helvetin naurettavan näköistä kassia. Mikä järki?

Itselläni kulkee naurettavassa kassissa mukana mm. avaimet ja lompsa, joita en vapaaehtoisesti pukkarin kaappeihin jätä, sekä vetoremmit, mavetossut, rannesiteet, kuminauhakokoelma ym. kama, josta ainakin osaa tarvitsee joka treenissä niin että kassin kuskaaminen aina mukana on mielestäni ihan kätevä ratkaisu.

Hupparin hupun kun vetää päähän antaa +10kg voimaa penkkiin ja maveen. Treenikassissa vyö,vesipullo,painonnostokengät,nyrkkeilyhanskat,pyyhe,mankku,pihkaa,polvilämppärit,treenivihko ainakin. Toki nuo voisi kädessäkin kantaa:whistle:

Mulla on joskus ollut kirjakin salilla mukana. Ei aina jaksa tuijottaa perseitä, jos on pitkät palautukset. Rikollisten ja mamujen suosimalla salilla arvotavarat on parempi pitää mukana, eli kassi salin puolelle kaapin sijaan.

Tänään oli klassinen hauiskääntö kyykkyräkissä. Oli hiljasta (porukka varmaan lomilla jo), ni eihän toi kenenkään tiellä ollut. Ei voi olla niin laiska, ettei jaksa nostaa 30 kg tankoa lattialta.

Hupparin hupun kun vetää päähän antaa +10kg voimaa penkkiin ja maveen. Treenikassissa vyö,vesipullo,painonnostokengät,nyrkkeilyhanskat,pyyhe,mankku,pihkaa,polvilämppärit,treenivihko ainakin. Toki nuo voisi kädessäkin kantaa:whistle:
Mihin tarvitaan vyötä, painonnostokenkiä, polvilämppäreitä?
Ja kuten alkuperäinen viestinikin, myös tämä viesti on piruilua ajankuluksi.:whistle:

Ja kuten alkuperäinen viestinikin, myös tämä viesti on piruilua ajankuluksi.:whistle:

Toivottavasti et kysynyt tätä tosissasi. Toki veikkaan että oli "hyvä" provokaatio johon tartuin. Pidätkö itseäsi kovempana jätkänä kun et ilmeisesti näitä käytä? Vähän sen ymmärryksen tosta viestistä sai ":whistle:"

Hyvin paljon on just sun ikäsillä (mikäli oikein ikäsi muistan) ni just ton kaltasta juttua. Menee ihan samaan kategoriaan kun isäukko aikanaan kun maantiepyöräilyssä kilpailin niin heitti vastaavanlaista "miksei noita lenkkejä ajeta jopolla niin kisoissa maantiepyörä kulkis entistä kovempaa". Hohhoijjaa.

Sitten kun niitä painoja ja nostovuosia alkaa olla enemmän, niin se varustuskin kasvaa. Mulla on vyö vain kovissa sarjoissa. Lämppärit siks, kun välistä polvet kiukuttelee huolimatta hyvistä lämmittelyistä. Vetoremmit ihan siks, kun enää ei kroppa tykkää ristiotteesta kovissa mavesarjoissa. Voisin heittää sulle yhtä fiksun kysymyksen, mihin sitä salia tarvii kun kotona voi tehdä keppijumppaa?

Tuskin oot tosissasi, mutta niin minäkin luulin ennen että painonnostokengät ovat hifistelyä. Eka kerran kun kokeilin, niin paluuta entiseen ei tule. Jalat ovat kuin pultattu nostolavaan. Tukevoitti kyykkyä enemmän kuin olisin edes uneksinut. Polvet ovat alkaneet oireilla kun ikää tullut. Lämppäreillä saan pidettyä lämmön paremmin, auttaa.

Ettekö te oikeasti ymmärrä, että brilleaux heittää läppää aka. huumoria? Jengi ihan tosissaan listaa salikassiensa sisältöä ja selittelee polvilämppärien tarvetta

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ettekö te oikeasti ymmärrä, että brilleaux heittää läppää aka. huumoria? Jengi ihan tosissaan listaa salikassiensa sisältöä ja selittelee polvilämppärien tarvetta
Mä heitän livenä aika paljon läppää ja varmasti myös paskaa sellaista, mutta en mä tosta saa kiinni mitään hauskaa "läppää". Vähän sama kun heittäis ruokakaupassa, että mitä te ostoskorilla/kärryillä teette.

Morjestan kaikille salille tulijoille. Ei se oo mun häpee jos joku ei morjesta takas. Tähän asti kaikki on jossain vaiheessa ruvennu morjestaan takas, paitsi se yks vanha vinkuheinä tilanomistaja. Varmaan 3 vuotta sanonu sille moro 1-5krt viikossa ja se ei oo viekää morottanu takas.
Jonnet puhelimineen ymmärtää räplätä niitä jossain muualla kuin nostopaikoilla/laitteissa joten ei haittaa meikäläistä. Lisäksi puhuu paljon paskaa, virittää mopoja/mopoautoja ja niiden ensimmäisissä autoissa on ainaki 500hevosvoimaa, mutta niin oli mullaki. Täytyy sen verran sanoo ku elän taas vaihteeksi maalla, että jonnet on keskimäärin paljon kesympiä täällä. Jos tekee pahaa ja saa naapurinsedältä kalimoukkua niin jostain syystä äiti ei silitä päätä ja soita poliisille. Jos soittaa, niin susta tulee puskaradion kautta paikkakunnan nössöin jätkä. Yksikään jonne ei halua olla nössö!
Lisäksi salilla ei tarvitse väitellä tekniikasta, lisävarusteista tai ruokavaliosta sillä vahvempi on aina oikeassa. Ihan sama painaako 50kg vai 150kg ainoastaan maksimituloksella on merkitystä ja vain "ämmät" ottaa puheeksi suhteellisen painon. Paikallisessa kuppilassa voimailijoita kovempia ovat ainoastaan kädenvääntäjät.

Keksin myös yhden potutuksen aiheen joten ei täysin offtopic:
Lapset salilla. Mua ei haittaa vaikka ne huutais täyttä kurkkua, kunhan ois vaan pois tieltä. Rupee semisti vituttaan ku otat ykköstä kyykyssä/penkissä ja ääreisnäöllä huomaat, että vaahtosammuttimen kokonen elikko juoksee tangon lähettyvillä. Siinä sitte koitat jarruttaa alaslaskua parhaas mukaan ettei kolise. Tämäkään ei tietenkään ole lapsien vika vaan näiden vanhempien, jotka todistavat Darwinin teoriat vääriksi.

@Mursi ymmärsi sentään yskän. :whistle:
Toki itsellä vyön suhteen periaate; en käytä. Tarkoitus on vahvistaa koko kroppaa, ei tehdä omaa treeniä tyhjäksi vyön käytöllä.
Kenkinä käytän paljasjalkakenkiä. Tarkoitus myös vahvistaa jalkaterää ja nilkkaa. Jalkaterässähän on 26 luuta, 55 niveltä, 107 nivelsidettä ja 31 lihasta. Ja mun liikkuvuus riittää kyykkyyn ilman painonnostokenkiä.
Mavessa käytän Taffereita, en halua käyttää ristiotetta ja mun forkkujen puristusvoima ei riitä siihen mitä reidet ja selkä nostaa. Toisekseen helpottaa noiden känsien kanssa. Ne on sentään saatu salilla kasvamaan. Vatsan ohessa.

Toki munkin mielipiteet ja käytännöt saattaa muuttua kun painot kasvaa, kuten tuolla yllä mainittiin. Aloittelijana leikin vasta päiväkotitason painoilla.
Ja kuten Mies847 sanoi, mihin sitä salia tarvii kun kotona voi tehdä keppijumppaa? No mähän teen, kotisali kun on! :ROFLMAO:
Tästä syystä myöskään salilla käynnissä ei potuta mikään. (y)

Ja pahoittelut jos nyt joku otti pottuiluna mun paskan läpän.

Viimeksi muokattu:
Koska mulla vanhalla jäärällä on mun ohjelma+merkkaukset siellä, samoin treenimusat. :whistle:
Hirveen moni myös kantelee salilla edestakas jotain helvetin naurettavan näköistä kassia. Mikä järki? Toisilla huppari päällä sisällä. Ja huppu päässä. Lippiksiäkin näkee. Että onhan näitä. Mikä ketäkin ärsyttää, mulle aivan sama. Treenaan kotona. :ROFLMAO:
kotisali paras sali, voi treenata vaikka pillusiltee vaik. kyykkyy ja penkkii. Se sitä totaalisen RAWta ja Klassista voimanostotreenausta on. :puntti::oujee::rock:

No toiset kyykkää pujottelumonot jalassa! Ettei nyrjähdä nilkat.

Enkä suostu myöntämään että mun monot näyttää pellekengiltä! :whistle:

75DCA70D-32F2-438D-8F87-C226CBECBFFE.jpeg

Edit: suksen siteet vois laittaa kyykkyhäkkiin, ei ukko kellahda selälleen kun ei liikkuvuus riitä. Ja saa sen asennon vakioks!

Viimeksi muokattu:
Mikäpä mahtaa olla ilmeesi, kun kuulet vatsalihaksien aktivoituvan enemmän vyön kanssa, kuin ilman? Tämä todettu ihan perinteisesti emg-mittauksilla.
En niele purematta. Mutta on siinä keskikropassa muutakin vahvistettavaa kuin vatsat?
Eli vyötä käytetään siis vahvistamaan vatsalihaksia, niinkö väität?:whistle:

En näe mitään kovin järkevää syytä myöskään siihen, miksi vyötä ei tulisi käyttää tai miksi sitä vastaan pitäisi kapinoida? Itse ainakin olen saanut hyötyä, ei painoihin, vaan nimenomaan keskikropan hallintaan kyykyssä ja maastavedossa. Hyvän vyön kun laittaa tiukalle, niin se oikeastaan pakottaa jännittämään ja pitämään vatsan tiukkana koko liikkeen ajan.

Suositut

Back
Ylös Bottom