Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Se että ei voida moikata,kun samalla salilla käy ja nähny kymmeniä kertoja.
Salilla käydään persettä treenaamassa viis kertaa viikossa,niin ollaan niin fitnesstä.

Se että ne nuoret naiset jotka monta kertaa viikossa käy salilla sitä persettä treenaamassa eivät moikkaa on periaatteessa täysin ymmärrettävää.

Siinä kun se nuori bikini tyttö alkaa jollekkin vanhalle äijälle moikkailemaan se äijä kuvittelee että nyt se tyttö on hänestä kiinnostunut ja alkaa tunkea seuraavaksi juttelemaan.
Sitten kun salien henkilö jakauma on sitä luokkaa että yhtä bikini persettä kohden on vähintään 20 kuolaavaa ukkoa ja kaikki on vuorotellen tunkemassa jutulle, niin koitappa siinä vielä treenata.

Eikä tietenkään kaikki miehet ole tuollaisia että seuraavaksi ovat jutulle tunkemassa, mutta mistä se tyttö sen tietää oletko juuri se ärsyttävä yksilö, koska heitäkin on olemassa.

Ja ”vanhalla äijällä” tarkoitetaan tässä yhteydessä kaikkia mies puolisia treenaajia ikään katsomatta jotka eivät herätä mitään mielenkiintoa ko. Tytössä.

Se että ne nuoret naiset jotka monta kertaa viikossa käy salilla sitä persettä treenaamassa eivät moikkaa on periaatteessa täysin ymmärrettävää.

Siinä kun se nuori bikini tyttö alkaa jollekkin vanhalle äijälle moikkailemaan se äijä kuvittelee että nyt se tyttö on hänestä kiinnostunut ja alkaa tunkea seuraavaksi juttelemaan.
Sitten kun salien henkilö jakauma on sitä luokkaa että yhtä bikini persettä kohden on vähintään 20 kuolaavaa ukkoa ja kaikki on vuorotellen tunkemassa jutulle, niin koitappa siinä vielä treenata.

Eikä tietenkään kaikki miehet ole tuollaisia että seuraavaksi ovat jutulle tunkemassa, mutta mistä se tyttö sen tietää oletko juuri se ärsyttävä yksilö, koska heitäkin on olemassa.

Ja ”vanhalla äijällä” tarkoitetaan tässä yhteydessä kaikkia mies puolisia treenaajia ikään katsomatta jotka eivät herätä mitään mielenkiintoa ko. Tytössä.
Mä oon toi tarinan bikinityttö.

Oma heikkous aina vaan. Jotenkin naurattaa, kuinka paskat voimatasot voi näin painavana olla. No, ehkä sitä joskus 2580-luvulla on sitten vahva.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin tästä kommentista. Maustekurkun nenäänikin tungin.

Terveisin melkein samanpainoinen ja varmaan puolet nostava.

Salilla käydään persettä treenaamassa viis kertaa viikossa,niin ollaan niin fitnesstä.
Tervetuloa miesten arkeen. Sut on vain pikaisesti arvioitu kolmikantaisesti. Joko olit uhka, rasite tai epäkiinnostava. Muutama vuosikymmen ja tilanne kääntyy ympäri. Sama muija toivoo, että joku vielä kiinnittäis huomioita.

Olipa hauskoja kommentteja,kyl teillä ajatuksenjuoksu lähti vähän lapasesta.
Samahan on sit työpaikoilla,ei kannata moikata,muuten tyttö luuleee,ööö jotai,
tai kaupassa.
Kuuluu nyt vain hyviin tapoihin moikata.

Mitä helvettiä te selitätte.
Jos oot käyny vuosia samalla salilla ja nähny samat tyypit kymmeniä,satoja kertoja,niin on se
enemmän ihmeellistä jos ei moikata.
Ja kyl toi sun selitys ontuu Gohard,etkän sä tunne bussikuskia,myyjiä...niin onko väärin moikata?
Ottakaa nyt pää pois sieltä perseestä.

Mitä helvettiä te selitätte.
Jos oot käyny vuosia samalla salilla ja nähny samat tyypit kymmeniä,satoja kertoja,niin on se
enemmän ihmeellistä jos ei moikata.
Ja kyl toi sun selitys ontuu Gohard,etkän sä tunne bussikuskia,myyjiä...niin onko väärin moikata?
Ottakaa nyt pää pois sieltä perseestä.
Kyllä mä moikkaan myyjiä ja kuskeja ja vaikka jos mitä, mutta se on eri asia.. Noissa tapauksissa sulla on vuorovaikutusta niiden ihmisten kanssa.. Salilla en moikkaa kun vaan niitä, joiden kanssa olen jutellut..

Se fitnesstyttö ei nyt vaa tykkää susta, eikä halua moikata.. Hyväksy se ja lopeta toi kriippaaminen..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ja sitäpaitsi gohard,sä voit moikata ihan ketä sä haluat tai et halua,ei kuulu mulle pätkääkään.
Mut älä sä tuu mun moikkaamisiin puuttumaan,kun et asioista tiedä,sopiiko?

Tämä! Tosin pätee myös vanhempiin ihmisiin nykyään. Mikä helevetti siinä on kun ei voi edes treenin ajaksi unohtaa sen kännykän.

Koska mulla vanhalla jäärällä on mun ohjelma+merkkaukset siellä, samoin treenimusat. :whistle:
Hirveen moni myös kantelee salilla edestakas jotain helvetin naurettavan näköistä kassia. Mikä järki? Toisilla huppari päällä sisällä. Ja huppu päässä. Lippiksiäkin näkee. Että onhan näitä. Mikä ketäkin ärsyttää, mulle aivan sama. Treenaan kotona. :ROFLMAO:

Koska mulla vanhalla jäärällä on mun ohjelma+merkkaukset siellä, samoin treenimusat. :whistle:
Hirveen moni myös kantelee salilla edestakas jotain helvetin naurettavan näköistä kassia. Mikä järki? Toisilla huppari päällä sisällä. Ja huppu päässä. Lippiksiäkin näkee. Että onhan näitä. Mikä ketäkin ärsyttää, mulle aivan sama. Treenaan kotona. :ROFLMAO:

Mulla myös, ohjelma, treenipäivyri (suorana kirjaan tonne vippipäivyriin) ja spotify. Löytyy myös iso treenikassi jossa juomapullo, rannesiteet, vetoremmit, gripsit ym ym. Hupparikin on päällä AINA ja huppu päässä vähintään kyykyissä :LOL:

Sä pelle sit jaksat jauhaa tosta.
Jos osaisit lukea,missä mä oon puhunu yhdestä fitnesstytöstä?
Kuka sitä persettä käy treenaamassa ja on niin fitnessiä että, jos ei fitnesstytöt?
Kyllähän toi ny kuulostaa siltä, että näät jotain nättii fitnesstypyy salilla päivittäin ja yrität vähä moikkailla sitä, mutta sitä ei kiinnosta ja oot niin helvetin suolanen siitä.
Ja sitäpaitsi gohard,sä voit moikata ihan ketä sä haluat tai et halua,ei kuulu mulle pätkääkään.
Mut älä sä tuu mun moikkaamisiin puuttumaan,kun et asioista tiedä,sopiiko?
Sähän siitä tulit tänne foorumille avautumaan.. Kyllä on jotkut ihmiset outoja tapauksia. Ottasit vähä rauhallisemmin ennen ku katkee verisuoni päästä.

Vielä sä jaksat,mä oon ymmärtäny et tämä on,mikä potuttaa salilla käynnissä.
Jos tämä asia minua potutti,niin miksi te puututte siihen.En minäkään puutu toisten vitutus asioihin.
Mutta kun pitää ritarien saapua valkoisella ratsullaan puolustamaan.Saitte haluamanne huomion.

Suositut

Back
Ylös Bottom