Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ei varsinaisesti liity salilla käymiseen, mutta liittyy kuitenkin. Saattaa siis johtua siitä. Viime yö oli oikein hieno. Heräsin kolmelta siihen kun lapojen välissä oikealla puolella tuntui aivan järkyttävää vihlovaa ja polttavaa kipua mikä säteili oikeaan käteen ja pisti rinnan läpi. Kipu oli niin älytön ettei sitä voi edes kuvailla. Jos se olisi ollut vasemmalla puolella, olisin ollut ihan varma, että kyseessä on sydänkohtaus. Mulla on ollut joskus noidannuoli lapojen välissä ja se on ihan pikkujuttu siihen verrattuna mitä nyt koin ja kipukin on kyllä erilaista.

Koitin sitten yöllä putkirullailla selkää ja availla sitä tennispallolla. Sattui niin helvetisti, mutta ei oikeastaan auttanut. Otin Buranan ja Sirdaludin ja etsin asennon missä pystyy edes jotenkuten olemaan ilman että tekee mieli vetää ranteet auki. Se oli oikealla kyljellä oikea käsi suoraan edessä niin että tuo lapa vähän venyi. Nukkumisesta ei siltikään kannattanut edes haaveilla. Kolme tuntia siinä valvoin ja tuumasin, että haen hoisen Sirdaludin ja otin samalla Panadolinkin. Puolen tunnin sisällä kipu helpotti sen verran, että nukahdin ja aamulla se oli poissa. Nyt se on arka ja vähän jumisen oloinen, mutta en ole kyllä varma johtuuko se siitä yöllisestä vai siitä, että runnoin sitä tennispallolla. Ei enää ikinä, kiitos.

Tuttu paikka mut mulla se on yleensä jatkuvaa jomotusta ja vihlomista. Viimeks eilen. Itte ajatellu että johtuu skolioosista joka rasittaa epäsymmetrisestimtreenatessa? Semmonen tunne et toivois et joku pasauttais pesismailalla sinne niin että rusahtais koko selkä.

Miksi jo alkulämpätessä pitää huutaa ku akat synnytyslaitoksella konsanaan? MIKSI?

Mä yritän suhtautua näihin nykyään niin, että ihan ihan sama mistä kukin saa boostinsa treeniin. Siitä tossa kuitenkin on mun mielestä kyse. Joku pitää meteliä, joku pudottelee painoja, joku kävelee kahdeksikkoa vihasena ja läiskii reisiin. Ehkä se ähinä kiinnittää muiden huomion tai muuten vaan oman pään sisällä luo sen hc-meiningin ja homma sujuu aavistuksen paremmin.

Mä yritän suhtautua näihin nykyään niin, että ihan ihan sama mistä kukin saa boostinsa treeniin

Näinpä. Ainakin niin pitkäl ku ei ylihäirii muita ja se ei oo puhdast egoiluu. Ite kans tykkään päästellä ääntä aika paljon, saa boostia mut se tärkein juttu mulle on se et toi äänen pitäminen aktivoi kroppaa ja pitää paineen tukilihaksissa.

Juu ei siinä ääntelyssä sillon mitään kun tehdään asioita kovaa ja oikein, mutku huudetaan jo venytellessä ku teurastettava sika, niin en ymmärrä. Ja voin kertoa tästä kaverista sen verran, että se sen jumppa oli todella kaukana hc-treenistä. Ennemminkin semmosta vanhojen ihmisten kuntojumppaa muistutti. Ja jos elintasovatsan voi laskea tukilihakseksi niin sitten. :D

Varmaan on nämä jo mainittu täällä, mutta:

• Treenaajat jotka tekevät suhteellisen pienillä painoilla, mutta pudottelevat ja heittelevät painoja ympärinsä. Esim. jätkä joka tekee mavea 100kg ja jokaisen toiston jälkeen vapaapudottaa painot maahan kauhealla kolinalla tai toinen jätkä joka tekee vinopenkkiä 20kg käsipainoilla ja sarjan jälkeen heittää käsipainot rinnan korkeudelta maahan.

• Treenaajat, jotka jättävät tangot täyteen painoja sekä käsipainot minne sattuu. Tehkää pienemmillä painoilla jos ette millään jaksa purkaa painoja tangoista tai viedä ne 40kg käsipainot 2 metriä penkiltä telineeseen.

• Treenaajat jotka huutavat kuin tapettu sika. Juu, kun tehdään isoilla painoilla, kuuluu ääntä. No problem. Ei kuitenkaan tarvitse huutaa kuin tapettu sika 50kg penkkipainoilla tai 40kg kulmasoutupainoilla.

:david:

Esim. jätkä joka tekee mavea 100kg ja jokaisen toiston jälkeen vapaapudottaa painot maahan kauhealla kolinalla

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin :ROFLMAO:

Mun selälle on pahinta tuoda paino hallitusti alas ja olis typerää jättää reeni puoles välin kesken ku kaikki voimat menis siihen et varois vaan ettei pitäis ääntä.

Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin :ROFLMAO:

Mun selälle on pahinta tuoda paino hallitusti alas ja olis typerää jättää reeni puoles välin kesken ku kaikki voimat menis siihen et varois vaan ettei pitäis ääntä.

Kukin tyylillään, mutta jos on vaikeuksia tehdä mavea hallitusti, vois varmaan miettiä vaihtoehtoisia liikkeitä. :love:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
@jeppe82 just edellisellä sivulla mainitsin tosta huutamisesta :D On ärsyttävää.
Ja tänään muuten tuo mainitsemani huutava jamppa varasi salin kaikki 3 penkkiä siihen, että hän sai näplätä puhelintaan! Siis jätti 17kilon kässärit yhdelle penkille, shakerin ja hikipyyhkeen toiselle ja istui itse kolmannella! Ja ei muuten sit vahingossakaan jaksanu viedä mitään painoja takasin telineisiin (jätti siis painot myös smithiin ja scottiin) ja tätä istumista jatku vähintään se 20min. Sit mun haistapaskajumpat oli done ja lähdin niin en tiedä kauanko se vielä jakso istuskella ja selata snäppiäkäppiähäppiä tai mitä selaskaan.

haluaisin kuulla, kuinka kovaa tapettu sika huutaa... :)

onhan ne raudat jokaselle suhteessa kovat tai ei. ääntely on yksilöllinen tapa. joku tekee 400kg kyykyn ilmeenkää värähtämättä ja joku ärjyy naama punasena satasen kanssa.

maastavedon alaslaskua ei kyllä oo tarve jarrutella sen kummemmin. käsipainojen heittelyä vaikeempi ymmärtää. varmaan ei tajua, että ne vois laskee reisille ja samalla nousta istumaan.

mutta juu, saahan nää ärsyttää ketä nyt sit ärsyttää.

haluaisin kuulla, kuinka kovaa tapettu sika huutaa... :)

onhan ne raudat jokaselle suhteessa kovat tai ei. ääntely on yksilöllinen tapa. joku tekee 400kg kyykyn ilmeenkää värähtämättä ja joku ärjyy naama punasena satasen kanssa.

maastavedon alaslaskua ei kyllä oo tarve jarrutella sen kummemmin. käsipainojen heittelyä vaikeempi ymmärtää. varmaan ei tajua, että ne vois laskee reisille ja samalla nousta istumaan.

mutta juu, saahan nää ärsyttää ketä nyt sit ärsyttää.

En minäkään "jarruttele" mavessa, mutta en myöskään joka toistolla vapaapudota painoja niin että ne pomppaa 10 senttiä lattiasta joka toistolla. Noh, saahan siinä käytettyä isompia painoja, mutta...

Ääntelykin salilla on normaalia, mutta en yleensä muissakaan paikoissa huuda täysillä vittu saatanaa, joten en sitä salillakaan tee. Koitan treenata niin, että muutkin viihtyvät siellä. :puntti:

juu ei toki pomppua varten pudotella ja kisasäännöissäkin toki on, ettei tankoo saa pudottaa, vaan se pitää saatella alas, vaikkei jarrutella siis.

ja ymmärrän myös ton mölyämisen kritiikin. itelle tuli mieleen lähinnä semmonen suht... normaali murina tässä vaan, mutta onhan meitä teatteriin asti varmaan. poskethan tollasesta yleisöllä kramppaa :)

Mitenköhän on, uskaltaako kukaan pahoittaa mieltään kun tälläinen körmy vähän paiskaa tangon alas mavessa. Ihan hyvin pomppaakin sieltä. Pitäiskö jonkun sanoa käydä sanomassa että voisi harkita vaihtoehtoisia liikkeitä?

View: https://www.instagram.com/p/Bmfk-YGF8JB/?taken-by=ericlilliebridge

Jos joku tekee 100 kg:lla samaa, niin yhtä ok imho jos kuuluu nostajan luonteeseen.

View: https://youtu.be/5M13EBl_jF0

Kyllä miun mielestä tuo tangon paiskominen on ihan yhtä kusipäistä satasella tai neljälläsadalla, mutta ei nyt kuitenkaan silkkihansikkain tarvi asetella takaisin. Vapaapudotus on kisoissakin kielletty niin miksi pitää vielä lisävauhtia antaa perään? :D Jos huomiota haluaa niin rautojen paiskominen on toki melko helppo keino.

Upotteen veto on jo karikatyyrisen söpösti alas saatettu.

Molemmat on myös paikassaan tunnepurkauksia onnistuneesta suorituksesta/siitä fiiliksestä kun "nyt kulkee". Itse syyllistyn molempiin asiaa lainkaan ajattelematta eikä ennakkoon tiedä tuleeko sellainen tai kumpi tulee, mun söpö lasku on vaan hellempi kuin Magnussonin.

Mitenköhän on, uskaltaako kukaan pahoittaa mieltään kun tälläinen körmy vähän paiskaa tangon alas mavessa. Ihan hyvin pomppaakin sieltä. Pitäiskö jonkun sanoa käydä sanomassa että voisi harkita vaihtoehtoisia liikkeitä?

View: https://www.instagram.com/p/Bmfk-YGF8JB/?taken-by=ericlilliebridge

Jos joku tekee 100 kg:lla samaa, niin yhtä ok imho jos kuuluu nostajan luonteeseen.

Eihän tuossa ollut mitään sanomista edes. Saatteli painot maahan sen, mitä noita kiloja voi edes ajatella saateltavan.

Joillekin se sata kiloa mavessa voi olla uus PR! Eikä paukkuja ole pätkääkään saatella tankoa alas kun keskittyy lähinnä tajuissaan pysymiseen. Täällä pakkiksen testosonnien keskuudessa se on toki vaikea ymmärtää ettei kaikki vedä kolmella sadalla pitkää sarjaa. Ja jos sitä ääntä tulee enemmän tai vähemmän em. maksimisuorituksen aikana niin se tuskin on tiedostettua.

Suositut

Back
Ylös Bottom