Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Viikonloppuna skippasin treenin ekaa kertaa kahteen kuukauteen ja vedin normiruokien lisäks 5000kcal pringlesiä ja suklaata. Oon ollu siis vajailla kaloreilla kohta puol vuotta. Tänään kävin sitte vittuuntuneena nyppäseen penkissä sarjaennätyksen. Edellisestä aikaa vajaa vuosi. Enää ei vituta.
Päätin koittaa samaa taktiikkaa ku viime vklp. Sillä erotuksella, että hain rullakebabin oudosta mestasta(logistisista syistä). No koitin sitte mennä ottaan penkkimaksimit ku olin paskantanu 20 tuntia 1-2tunnin välein. Muutenki toi ykkösmaksimikunnon haku on nykyään semmosta sirkusta, että pitää olla kaikki tähdet linjassa ja yhtäkää mustaa kissaa ei saa näkyä päivän aikana ennenku kannattaa edes harkita.
Voin kertoo, että ei tullu maksimi ennätystä.

Päätin koittaa samaa taktiikkaa ku viime vklp. Sillä erotuksella, että hain rullakebabin oudosta mestasta(logistisista syistä). No koitin sitte mennä ottaan penkkimaksimit ku olin paskantanu 20 tuntia 1-2tunnin välein. Muutenki toi ykkösmaksimikunnon haku on nykyään semmosta sirkusta, että pitää olla kaikki tähdet linjassa ja yhtäkää mustaa kissaa ei saa näkyä päivän aikana ennenku kannattaa edes harkita.
Voin kertoo, että ei tullu maksimi ennätystä.

Jos enkka nousis joka vkpl, niin hetken päästähän penkkais 500kg

Muuten ei mikään, mutta kun aina tulee jostain syystä vähän pidempi tauko (näitä on nykyään 2-4 per vuosi) ja vaikka välillä tulee kehitystä, niin ehkä juuri siihen edelliseen huippuun takaisin, jos sitäkään.
Eli kehitys on trendiltään hitaasti lakevaa sinnittelyä.

43950200475_70fd1b2c23_z.jpg

Perkeleen perkele, 6 viikkoa ollut flunssa, josta kuukausi oltu reenaamatta. Olo on kokoajan ku jyrän alle jääneenä, silti crp alle 5 ja nieluviljely täysin normaali. Jo on saatana!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo eikait se alilämpö itsessään ns. vaarallista ole ellei liian alas laske vaan se että minkä takia sitä alilämpöä yleisesti ottaen on. Eihän kuumekaan mikään sairaus ole vaan oire sairaudesta.

Joo eikait se alilämpö itsessään ns. vaarallista ole ellei liian alas laske vaan se että minkä takia sitä alilämpöä yleisesti ottaen on. Eihän kuumekaan mikään sairaus ole vaan oire sairaudesta.
Mutta kuume voi olla vaarallinen ja myöskin se tekijä miksi salille ei mennä. Alilämpö ei tietääkseni ole vaarallinen näin niinkun normaalin terveen ihmisen kohdalla.

Joo en tietenkään tarkoittanutkaan että kuumeessa salille lähettäisikään. Kyse olikin lähinnä vain alilämmöstä mutta yleisestiottaen olisi hyvä selvittää mistä tuo kuume taikka alilämpö johtuu. :)

Perkeleen perkele, 6 viikkoa ollut flunssa, josta kuukausi oltu reenaamatta. Olo on kokoajan ku jyrän alle jääneenä, silti crp alle 5 ja nieluviljely täysin normaali. Jo on saatana!

Jaa on täällä muitakin tautisia, itsellä nyt kolmatta viikkoa flunssa päällä eikä hellitä millään, ei ole tullut pahemmin tehtyä mitään.

Jaa on täällä muitakin tautisia, itsellä nyt kolmatta viikkoa flunssa päällä eikä hellitä millään, ei ole tullut pahemmin tehtyä mitään.

Tartuntatauteja, onneks duunissa ei tartte olla kovin paljoa ihmisten kanssa tekemisissä, otan heti takapakkia jos joku röhii tai niiskuttelee. Lentsukautena ei kannata riekkua ulkona missään kissan ristiäisissä ja vaimo päiväkodissa töissä niin 3-5 kertaa vuodessa lentsussa, passitan välittömästi vierashuoneeseen nukkumaan kun alkaa oireilemaan ja pusut ja seksit sun muut nyhväilyt banniin välittömästi. :cool:
Pari viikkoa sitten olin kaupassa ja joku ihme pariskunta röhi siellä älyttömästi, tyhjensin korin lähimpään hyllyyn ja lähdin veke välittömästi.
Tää on se mindset jos ei halua noita lentsuja sairastella, on toiminu.

Tartuntatauteja, onneks duunissa ei tartte olla kovin paljoa ihmisten kanssa tekemisissä, otan heti takapakkia jos joku röhii tai niiskuttelee. Lentsukautena ei kannata riekkua ulkona missään kissan ristiäisissä ja vaimo päiväkodissa töissä niin 3-5 kertaa vuodessa lentsussa, passitan välittömästi vierashuoneeseen nukkumaan kun alkaa oireilemaan ja pusut ja seksit sun muut nyhväilyt banniin välittömästi. :cool:
Pari viikkoa sitten olin kaupassa ja joku ihme pariskunta röhi siellä älyttömästi, tyhjensin korin lähimpään hyllyyn ja lähdin veke välittömästi.
Tää on se mindset jos ei halua noita lentsuja sairastella, on toiminu.

Toinen vaihtoehto on toki antaa sen immuniteetin kehittyä. Monesti se liika kammoaminen aiheuttaa immuniteetin romahtamisen, joka taas varmistaa sen, että ensimmäisestäkin altistuksesta olet pomminvarmasti kipeänä.
Itse edustan täysin toista ääripäätä, ja siitä huolimatta olen sen max. kerran vuodessa sairaana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom