Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

@Powerhousu I feel you. 3 leikkausta tähän puoleen vuoteen (kaikenkaikkiaan tässä lähivuosina 5) niin kyllä on kehitys menny harppauksella huonoon suuntaan. Nyt kans päässyt enempi käymään salilla viimesen leikkauksen jälkeen ja kyllähän toi ihan törkeeltä puurtamiselta tuntuu. Ihan kun alottais kaiken taas alusta. Toisaalta tulee välillä niitä onnistumisen tunteita kun saa latoa tankoon lisää kiloja, mutta toisaalta vituttaa kun ei tunnu pääsevän enää siihen pisteeseen missä sitä on ollut. Niinkun sanoit, askel eteen ja kaks taakse.

Se kun ei nappaa. Viikon tauko muuttui viiden viikon tauoksi. Olin lähdössä lomalle ja siitä oli tulossa puolentoista viikon treenitauko johon valmistauduin. No, siihen tulikin nopealla aikataululla ruotsin matka joka söi pari päivää lisää, jolloin tauko olikin sitten kaksi viikkoa. No, lomalla tuli käytyä ja tajusin, että viikon päästä siitä mulle tehdään pieni kirurginen operaatio, niin en viitsinyt sen viikon takia ostaa uutta salikorttia. Operaation jälkeen palautumiseen menikin vähän toista viikkoa minkä sitten lopulta venytin tahallaan kahteen viikkoon, kun peli oli jo menetetty. Nyt toista viikkoa salilla. Molemmilla viikoilla käynyt kaksi kertaa ja olen täällä parhaillaan. Vituttaa kun voimathan siinä taas lähti ja ei kiinnosta sitten tippaakaan.

Monestihan se on tauon jälkeen sitä, että voi olla vaikea raahautua salille, mutta kun sinne pääsee niin on hyvä fiilis ja siitä se taas lähtee. Nyt olen odotellut sitä fiilistä ja se on täysin hukassa. Ja kun senkin tietää vanhasta kokemuksesta, että ne voimat mitkä lähti viidessä viikossa, saan takaisin kolmessa kuukaudessa, niin ei tässä paljoa naurata. Tää homma tuntuu olevan jatkuvasti yksi askel eteen ja kaksi taakse. Mitään oikeaa kehitystä ei ole tullut moneen vuoteen kun se on aina tätä.
Mä en uskalla pitää kunnolla edes viikon taukoa koska pelkään että tulen järkiini ja pysyn poissa salilta, lopullisesti.

Se kun ei nappaa. Viikon tauko muuttui viiden viikon tauoksi. Olin lähdössä lomalle ja siitä oli tulossa puolentoista viikon treenitauko johon valmistauduin. No, siihen tulikin nopealla aikataululla ruotsin matka joka söi pari päivää lisää, jolloin tauko olikin sitten kaksi viikkoa. No, lomalla tuli käytyä ja tajusin, että viikon päästä siitä mulle tehdään pieni kirurginen operaatio, niin en viitsinyt sen viikon takia ostaa uutta salikorttia. Operaation jälkeen palautumiseen menikin vähän toista viikkoa minkä sitten lopulta venytin tahallaan kahteen viikkoon, kun peli oli jo menetetty. Nyt toista viikkoa salilla. Molemmilla viikoilla käynyt kaksi kertaa ja olen täällä parhaillaan. Vituttaa kun voimathan siinä taas lähti ja ei kiinnosta sitten tippaakaan.

Monestihan se on tauon jälkeen sitä, että voi olla vaikea raahautua salille, mutta kun sinne pääsee niin on hyvä fiilis ja siitä se taas lähtee. Nyt olen odotellut sitä fiilistä ja se on täysin hukassa. Ja kun senkin tietää vanhasta kokemuksesta, että ne voimat mitkä lähti viidessä viikossa, saan takaisin kolmessa kuukaudessa, niin ei tässä paljoa naurata. Tää homma tuntuu olevan jatkuvasti yksi askel eteen ja kaksi taakse. Mitään oikeaa kehitystä ei ole tullut moneen vuoteen kun se on aina tätä.

Lähtikö lihakset tossa ajassa vai hermotus vaan?

Oisko jollain hyvällä voimailuvalmentajalla, kuten vaikka jto, tohon jotain jippoja? Vai oletko katsonut tämän kortin jo?
En ole sitä korttia katsonut, mutta voimien lähtemiselle nyt ei oikein voi mitään ja sit taas olen huomannut, että suoralla progressiolla saa voimat nopeimmin takaisin, mutta hidasta se on silti.

Olin eilen aamulla kukonlaulun aikaan lenkillä ja salin kahvassa ensimmäisten joukossa kiinni. Siinä kyykkyjä tehdessä sitten joku päätti hyvällä vauhdilla lainata kiekkoa telineestä ja ohimennen otti osumaa tangon päähän, joka oli tietenkin niskan takana, jonka seurauksena lähti sitten ylösmenovaiheessa itseltä tasapaino ja mukkelis makkelis 55 kg rautojen kanssa tatamille.

Eihän tässä silleen mitään, asiallisesti pyyteli anteeksi ja ei siinä itselläkään säikähdystä enempää tuntunut. Vartin leuanveto/ylätalja paikkojen säädön jälkeen kuiten alaselkä alkoi kramppaamaan ja illalla ei sohvalta enää ylös päässyt ilman nojaamista. Ja nyt pitää kävelyäkin varoa.

Saahan nähdä mikä revähti tällä kertaa. Just kun taas yhden paikan saa kuntoon niin toinen on remontissa, kehveli. Saunassa yritin tuota kahteen otteeseen jo lämmittää mutta eipä tuo lämmöstä ole parempi kuin hetken.

Olin eilen aamulla kukonlaulun aikaan lenkillä ja salin kahvassa ensimmäisten joukossa kiinni. Siinä kyykkyjä tehdessä sitten joku päätti hyvällä vauhdilla lainata kiekkoa telineestä ja ohimennen otti osumaa tangon päähän, joka oli tietenkin niskan takana, jonka seurauksena lähti sitten ylösmenovaiheessa itseltä tasapaino ja mukkelis makkelis 55 kg rautojen kanssa tatamille.

Eihän tässä silleen mitään, asiallisesti pyyteli anteeksi ja ei siinä itselläkään säikähdystä enempää tuntunut. Vartin leuanveto/ylätalja paikkojen säädön jälkeen kuiten alaselkä alkoi kramppaamaan ja illalla ei sohvalta enää ylös päässyt ilman nojaamista. Ja nyt pitää kävelyäkin varoa.

Saahan nähdä mikä revähti tällä kertaa. Just kun taas yhden paikan saa kuntoon niin toinen on remontissa, kehveli. Saunassa yritin tuota kahteen otteeseen jo lämmittää mutta eipä tuo lämmöstä ole parempi kuin hetken.
Melko perseestä. Vahinkohan se tietysti oli, mutta luulisi olevan erityisen varovainen jos joku kyykkää vieressä. Tai ainakin pitäisi olla. Palju tai vastaava on muuten aivan mahtava selkävaivoihin. Lämpö ja painottomuus tekee hyvää. Viimeksi kun selässä oli noidannuoli, lilluin paljussa koko illan ja selkä oli sen jälkeen niin hyvä, että lähdinpä siitä vielä kaupungille heilumaan. Alkoholilla tietysti oli myös osuutta kivun lievityksessä, mutta oli se seuraavana päivänäkin huomattavasti parempi kuin mitä olisi edellisten kokemusten perusteella pitänyt olla.

Halvalla, aina aukiolevalla ketjusalilla jengi ainakin kävelee ihan vierestä ohi vaikka tempausta olis tekemässä.

Ja kun noi pitkätukkaiset miehet kaiken lisäksi vie kaikki naiset ja työt, niin ottaahan se kupoliin.

Mielummin kokokalju :rock:

... niin ja nyt puhutaan naisten mielipiteistä .... eikä minkään tyttösten.......

https://www.psychologytoday.com/blo...612/do-women-find-bald-men-be-more-attractive

Because only their hair was modified, any differences between the groups had to be due to baldness. This time the bald men were rated as being...:

• 13 percent more dominant.
  • 6 percent more confident.
  • 10 percent more masculine.
  • About an inch taller.
  • 13 percent stronger.
  • Nearly four years older.

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Lisätään vielä että isot korvakorut miehillä ärsyttävät myös, näyttävät yleensäkin ihan vitun homolta miehen pitämänä.
Tee niin kuin Testo ja Raudo tekis: vedä niitä pitkätukkasia korvakorutyyppejä tukasta, revi niiltä ne korvakorut irti ja hauku niitä kaikkien kuullen HOMOKS! Sitten kun kaikki muut salilla alkaa hurrata sulle, niin vedä karjuen tuplahaukat ja mousti!

Back
Ylös Bottom