Se kun ei nappaa. Viikon tauko muuttui viiden viikon tauoksi. Olin lähdössä lomalle ja siitä oli tulossa puolentoista viikon treenitauko johon valmistauduin. No, siihen tulikin nopealla aikataululla ruotsin matka joka söi pari päivää lisää, jolloin tauko olikin sitten kaksi viikkoa. No, lomalla tuli käytyä ja tajusin, että viikon päästä siitä mulle tehdään pieni kirurginen operaatio, niin en viitsinyt sen viikon takia ostaa uutta salikorttia. Operaation jälkeen palautumiseen menikin vähän toista viikkoa minkä sitten lopulta venytin tahallaan kahteen viikkoon, kun peli oli jo menetetty. Nyt toista viikkoa salilla. Molemmilla viikoilla käynyt kaksi kertaa ja olen täällä parhaillaan. Vituttaa kun voimathan siinä taas lähti ja ei kiinnosta sitten tippaakaan.
Monestihan se on tauon jälkeen sitä, että voi olla vaikea raahautua salille, mutta kun sinne pääsee niin on hyvä fiilis ja siitä se taas lähtee. Nyt olen odotellut sitä fiilistä ja se on täysin hukassa. Ja kun senkin tietää vanhasta kokemuksesta, että ne voimat mitkä lähti viidessä viikossa, saan takaisin kolmessa kuukaudessa, niin ei tässä paljoa naurata. Tää homma tuntuu olevan jatkuvasti yksi askel eteen ja kaksi taakse. Mitään oikeaa kehitystä ei ole tullut moneen vuoteen kun se on aina tätä.