Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Perjantaina ärsytti kun jonku tyypin hengitys hais niin pahalle että vaikka oli 3 metriä välimatkaa niin sen paskan käryn haistoi. Mitä lie rottia syönyt...
Pitäiskö tossa kohtaa mennä sanoon et " hei, voiksä pestä hampaat ? "

Atooppinen, herkästi kuivuva iho, ja salitreenin synnyttämät aivan järkyttävät känsät, verenpurkaumat/mitkälie veripallerot, ja kaikkee näitten väliltä.
Vähän grippiä tein selkätreenin ohessa, ja oli tavote koittaa yhen käden mavessa jtn suht isoa enkkaa(120kg). 110kg kohalla oli kädet niin soseena jo, et eihän tosta tullu vittuakaan enää.
4 laastarii laitoin, mut verentuloa ei voinu estää :mad:. Luovutin suosiolla, ja pesin tangon verestäni. Urheiluteippiä mulle suositteli eräs jannu salilla. Täytyy pistää kokeiluun kyl, tai ei tarvii näit grippi jutskii tehä.

Kai leikkaat niitä känsiä välissä pois? Ite vetelen pienillä sivuleikkureilla aina känsiä pois käsistä niin ei kerkee repee. Jos niistä antaa kasvaa sellaiset liian paksut ne repeää.
https://public.keskofiles.com/f/k-r...?auto=format&w=1200&h=1000&fit=fill&bg=FFFFFF

Tyypillinen Vaginaattori-kehä
Juu Vaginaattori postasi saman kysymyksen n. kuukausi sitten johonkin toiseen ketjuun, síinä ketjussa tarjottiin silloin samat ratkaisut kuin tässä ketjussa nyt, ei kelvannut vaan piti räjäyttää ne känsät ja ihmetellä nyt sitten taas ratkaisua ongelmaan. :cautious: Voinemme arvata miten homma jatkuu tästä eteenpäin... :ROFLMAO:

No tässä tapaukses mä oon sit varmaan vaan niin kehari, etten osaa vittu känsiä leikata ;D.
Koska mä oon todellaki kaikkia näitä juttuja tehnyt, ja aika huonolla menestyksellä.
Urheiluteippi oli freesi idea, ja toivon, että se auttais ees vähän. Oikeen karheen tangon, ku ottaa(suotavaa grippitreenissä), ja vaik olis kädet ihan 100% kunnos sil hetkellä, ni saattaa tulla joku mystinen veripatti yhtäkkii kohtaan, missä ei oo IKINÄ aiemmin ollu mitään känsiä. Et en mä sit tiiä, mut näin se vaa menee.
Käytä salihanskoja

Käytä salihanskoja

Tätä ehdotin jo edellisellä kerralla.

Muuten mikähän siinä on että hanskoja niin kovasti parjataan?
Lukenu juttuja niin argumentit on että hanskoilla ei kehity grippi, mutta tekevät marginaalisesti tangon paksummaksi sen takia vaikeampi gripata..?
Tämähän on täysin ristiriitainen juttu.
Hanskat tekevät ylimääräisen liukumapinnan sinne tangon ja käden väliin, sen takia niitä ei kannata käyttä koska tankoo saattaa liukua kädestä teoriassa, vaikka oikeasti hanska pitää paremmin kuin paljas käsi.
Mitkä tahansa koukut ja strapsit on cool ja ok ja äijää, mut jos laittais vaan hanskat niin usch fyi ja neiti oot, koska hanskalla on vaikeampi nostaa kuin edellämainituilla.. Mut sit pitäiskin verrata paljaaseen käteen?
Ei jummarra.

Tätä ehdotin jo edellisellä kerralla.

Muuten mikähän siinä on että hanskoja niin kovasti parjataan?
Lukenu juttuja niin argumentit on että hanskoilla ei kehity grippi, mutta tekevät marginaalisesti tangon paksummaksi sen takia vaikeampi gripata..?
Tämähän on täysin ristiriitainen juttu.
Hanskat tekevät ylimääräisen liukumapinnan sinne tangon ja käden väliin, sen takia niitä ei kannata käyttä koska tankoo saattaa liukua kädestä teoriassa, vaikka oikeasti hanska pitää paremmin kuin paljas käsi.
Mitkä tahansa koukut ja strapsit on cool ja ok ja äijää, mut jos laittais vaan hanskat niin usch fyi ja neiti oot, koska hanskalla on vaikeampi nostaa kuin edellämainituilla.. Mut sit pitäiskin verrata paljaaseen käteen?
Ei jummarra.
Itsehän aloin käyttää hanskoja eksän takia kun valitta käsien kovuutta. Nyt käyttäny hanskoja pari vuotta ja kädet ovat hyvässä kunnosa eikä ole kovettumia. Hanskoja menee yhdet laadukkaat hanskat vuoteen, mut ennemmin vähän maksan siitä että saa pitää kädet ehjänä

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ennen vanhaan naiset nimenomaan pitivät siitä että kädet näyttivät siltä että niillä olis jotain tehtykkin... Nykyään naisten mielenkiinnon herättävät IG-seuraajien määrä, pullamamman siloiset kädet ja alle sekunnissa hoidettu selfie

Ennen vanhaan naiset nimenomaan pitivät siitä että kädet näyttivät siltä että niillä olis jotain tehtykkin... Nykyään naisten mielenkiinnon herättävät IG-seuraajien määrä, pullamamman siloiset kädet ja alle sekunnissa hoidettu selfie

Tämäkin "tytteli" on käyttänyt salihanskoja :LOL::ROFLMAO:

attachment.php

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Itsehän aloin käyttää hanskoja eksän takia kun valitta käsien kovuutta. Nyt käyttäny hanskoja pari vuotta ja kädet ovat hyvässä kunnosa eikä ole kovettumia. Hanskoja menee yhdet laadukkaat hanskat vuoteen, mut ennemmin vähän maksan siitä että saa pitää kädet ehjänä

Joo mulla alkoi tulla trap maven kanssa liikaa känsiä ja otteen liukumisen kanssa vaikeuksia, niin hommasin sopivan grippaavat hanskat, raskaammat työsarjat niillä, thats it, kummatkin ongelmat poissa.
Kaiken muun teen ilman hanskoja, tuo liike vaan vetää jossain vaiheessa käden ihoa sellaselle makkaralle tangon väliin sarjan aikana helposti, hanska on hyvä.

Mitä hanskoja suosit? Itsellä aukesi molemmat kädet kun saliharrastusta aloitteli ja iho ei ollut tottunut maastavetoihin. Kävin intersportista jotkut halpis kympin hanskat ja ajoi ne asiansa sen n. kuukauden ajan että iho parani. Sittemin ei ole jaksanut käyttää koska ovat paksuhkot, tai tuntuu vaan että on jotain turhaa kämmenen ja tangon välissä eikä mukava käyttää

Sorry kun puutun tähän mutta itsellä kämmenet työn takia muutenkin naarmuiset niin salilla olen vuosia käyttänyt Bauhausista ostettuja ohuita työhanskoja. Ote pitää kaikissa veto ja työntö liikkeissä.

Olen myös joskus K-raudassa, Tokmannilla jne. testaillut työhanskoja, niissä on aika hyviä tiukasti istuvua malleja ja gripinkin luulisi olevan hyvä...

Mitä hanskoja suosit? Itsellä aukesi molemmat kädet kun saliharrastusta aloitteli ja iho ei ollut tottunut maastavetoihin. Kävin intersportista jotkut halpis kympin hanskat ja ajoi ne asiansa sen n. kuukauden ajan että iho parani. Sittemin ei ole jaksanut käyttää koska ovat paksuhkot, tai tuntuu vaan että on jotain turhaa kämmenen ja tangon välissä eikä mukava käyttää
harbinger-flex-fit-gloves_prpage.jpg

Itsellä on tämmöiset mutta punaiset, joku 30€ hinta. Viime kesänä ostin niin alkaa nyt olla aika kuluneet, eli uusia pitäisi kohta ostaa :)

Johtuu just tosta. Hanskojen grippi on erittäin hanurista ja liukuu huomattavasti. Ainaki jokaikinen hanska mitä oon ikinä kokeillut.
Ei suuri ongelma jos tekee vaikka kehonpainolla leukoja. Vaikka 50kg vyöllä, ni kyl mä todellaki haluun, et se ote tuntuu kaikin puolin pitävältä. Kaikissa liikkeis huomaan, et jos paska puristus siihen nostettavaan esineeseen, ni voimantuotto kärsii välittömästi paljon. Ei sinänsä vaadi ruudinkeksijää ymmärtään, mistä johtuu, mut huomaan, et itellä toi on ihan crucial at all times.

Joo sellaset hanskat jotka istuu ja pitää, et ainakin osan treenistä voi tehdä. Välttyy sitten rasitukselta iho sen verran. Hyötyy niistä pitää tietty olla, eikä haittaa. Älä 50kg:lla laita ekaa kertaa käteen. :-)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom