Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Itsehän oon kyllä joo tämmönen mitäänsanomaton + multivammautunut pullukka. Mut ekalla salilla mulla tosissaan oli semmonen stalkkaava venäläisjamppa ja nyt kun vaihdoin salia, siellä on toi haisuli. Tää venäläisjamppa ihan oikeasti asu mun naapurissa ja se saatto tulla rappuun kyttäämään kun lähdin ulos jne. ja salilla se tuli usein johonkin viereen istumaan ja tuijottamaan vihasesti. Sillä ei ollut kaikki inkkarit kanootissa. Tää haisuli on... no. Haisuli. Ja siitä on tehty useempi valitus nykyisen salin henkilökunnalle. Että mun kohdalla se peiliinkatsominen ei tälläkertaa hirveesti auta :D Tottakai salilla on mukavaakin porukkaa ja hienoja ihmisiä, mut niistä nyt harvemmin vaan tulee skrivailtua mitään.

Olen addikti. Ollaan kotona sovittu salipäivät, niin jos ne alkaa muuttumaan, tulee hirvee ahdistus päälle. Muutenkin, odotan salipäiviä aina, lähes koko viikon, eikä mikään tunnu hyvältä ennen sitä. Kevätmasennus? Ehkä.

Mitäköhän jos ottaisi salille mukaan sitä sellaista suihkutettavaa hajunpoistajaa, joka eliminoi hajuja. Febreze? Ja sitten sitä sumuttaisi haisuliin.

E. olisi hyvä myös bussissa.

Jonkun pitäis keksii ihmis-karkotetta!

Tällasta? :D

fuck-off-spray-keeps-idliots-and-assh-away-for-up-28819507.png

Mä kärsin kans kylmistä ilmoista ihan helvetisti. Mulla on ympäri vuoden kädet ja jalat jäässä ja nyt näillä pakkasilla meinas yks päivä tulla pieni hätä kun en meinannu kauppareissun jälkeen saada tuntoa enkä lämpöä millään palaamaan varpaisiin. Pelästy jo että nytkö pitää lähteä lekuriin saatana :D Ranteet ja kyynärpäät tykkää kans vähän kyttyrää.
Mut no can do! Pukeutuu kun inuiitti 247 ni kyllä sitä pärjää jotenkuten :D

Mut mitä tohon kylmään kämppään tulee, niin ehdottomasti kannattaa soittaa eteenpäin tosta. Mitä sitä itteensä kiusaamaan jos on mahdollisuus saada sitä lisälämpöä kehiin.

Perkele, ku limapussit tulehtunu vaihteeks kyynärpääst. Mun keho reagoi kylmälle todella negatiivisesti, ja tää mun kämppä on öisin kunnon pakastin. Ranteet, nilkat, kyynärpäät yms. aina ärsyyntyny kylmästä. Muistan joskus amis-aikoina, ku kävin 500m päässä kaupassa, ja pukeuduin tosi löysästi pakkaselle. Tulehtu välittömästi niin pahasti kyynärpää, ettei pystyny liikuttaa muutamaan päivään. Ja limapussit niin pinnas tuollon, et neulalla ku ois tökänny, ni ois voinu tehä smoothien siit, mitä möykystä tulee ulos. 2 vuot nyt asunu täs kämpäs, ja ekana vuonna oli jtn +17 astet, mikä oli jo full retard tasoa. Ite olin viel niin retardi, etten ees tehny asialle mitää, vaan kärsin. Nyt oikeen ''massiiviset'' +19, mikä on laittoman alhanen. Naapuri sano, et jos on alle +20, ni on oikeutettu kai johki lisäpatteriin tai jtn? En tiiä, mut viikon katon, ja jossei lämpene, ni teen puhelun.

Kivuliastahan tää ei sinällään ole, ja houkuttaiski käydä jo huomen treenaa. Saa nähä. Ehkä pitäis varmuudeks vaan vetää tulehuskipulääkkeet+voltarenit, ja kattoo loppuviikost uusiks.
Vituttaa tämmönen, mikä ei oo ite aiheutettua. Varsinki ranteet(mitkä, ihme kyllä selvinny tän talven suht vähällä) on joskus vetäny niin tunnottomiks, et joku tropiikki sopis mun kropalle paremmin.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotima...to-ympari-vuoden-on-lisannyt-oireilua/782505/ On myös kokemusta tästä. Kadonneen dorsifleksion metsästys. Jopa vittumaisempi.

Sallittu pienin lämpötila on 18c. Yleensä niitä kyllä säädetään sinne 20c hujakoille. Noita pattereita pystyy itekkin säätään kovemmalle, mutta sit saattaa naapurin kämppä kylmetä :D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ollu nyt semmonen vaiva, että aina salipäivän illalla noussu kuume. Aamulla taas ei sitte mitään. Taukoaki pidin varalta, mutta ei vaikutusta.. Tänään kävin salilla ja nyt taas kuume nousee. :woot:

Ollu nyt semmonen vaiva, että aina salipäivän illalla noussu kuume. Aamulla taas ei sitte mitään. Taukoaki pidin varalta, mutta ei vaikutusta.. Tänään kävin salilla ja nyt taas kuume nousee. :woot:

Toi kuumeilu voi johtua niin monesta asiasta.
Syötkö c-vitamiinia tarpeeks? Onko palkkari käytössä? Juotko tarpeeks nestettä? Ootko merkittävästi koventanut treenejä viimeaikoina?
Onko hartiat jumissa? Syötkö tarpeeksi/onko ruokapuoli kondiksessa?
Jos edellämainitut on kunnossa mutta kuumeilu jatkuu pidempään, niin voisin ehkä suositella viikon lepoa. Ja sit jos sekään ei auta, niin sitten lekuriin.

18 on iha vitun vähän. Jouduin nukkuu 2 t-paitaa, huppari, 2 karvapeittoa, pitkät kalsarit+farkut päällä ekana vuonna.
Ei tos mun mielest oo yhtää mitää järkee. Nii ja joka nivel nii turtana kylmyydestä.
Niinhän se on. Joskus tein vikaraportteja noista kylmistä kämpistä huoltoyhtiöille. Aika paljon huoltoyhtiöstä, huoltomiehestä ja kuun asennosta kiinni, että tehdäänkö niille mitään

Toi kuumeilu voi johtua niin monesta asiasta.
Syötkö c-vitamiinia tarpeeks? Onko palkkari käytössä? Juotko tarpeeks nestettä? Ootko merkittävästi koventanut treenejä viimeaikoina?
Onko hartiat jumissa? Syötkö tarpeeksi/onko ruokapuoli kondiksessa?
Jos edellämainitut on kunnossa mutta kuumeilu jatkuu pidempään, niin voisin ehkä suositella viikon lepoa. Ja sit jos sekään ei auta, niin sitten lekuriin.
Vettä vois juua enemmän ja jollaki käydä hartiat hierotuttamassa, ne on aina tönkköjumissa.. Tänks, testailen nuo ja lepäilen. Katotaan miten käy.

Nestehukka/vähäinen vedenjuonti varsinkin treenipäivinä voi monesti aiheuttaa tommosia viboja. Se yhdistyneenä niskajumiin niin...
Itsellä meinaa oli joskus samaa ongelmaa. Siihen vielä päälle migreeni niin ai että.
Mulla probleema laukes kun aloin juomaan vähintään sen 2,5 litraa vettä päivässä ja kävin vähän useemmin hierojalla.

Miehet joilla on hiukset nutturalla oikein neekerityyliin ovat jotenkin ihan vitun ärsyttävää katseltavaa salilla, näyttää ihan siltä kuin iso kasa lehmän paskaa olisi pään päällä.

Se kun ei nappaa. Viikon tauko muuttui viiden viikon tauoksi. Olin lähdössä lomalle ja siitä oli tulossa puolentoista viikon treenitauko johon valmistauduin. No, siihen tulikin nopealla aikataululla ruotsin matka joka söi pari päivää lisää, jolloin tauko olikin sitten kaksi viikkoa. No, lomalla tuli käytyä ja tajusin, että viikon päästä siitä mulle tehdään pieni kirurginen operaatio, niin en viitsinyt sen viikon takia ostaa uutta salikorttia. Operaation jälkeen palautumiseen menikin vähän toista viikkoa minkä sitten lopulta venytin tahallaan kahteen viikkoon, kun peli oli jo menetetty. Nyt toista viikkoa salilla. Molemmilla viikoilla käynyt kaksi kertaa ja olen täällä parhaillaan. Vituttaa kun voimathan siinä taas lähti ja ei kiinnosta sitten tippaakaan.

Monestihan se on tauon jälkeen sitä, että voi olla vaikea raahautua salille, mutta kun sinne pääsee niin on hyvä fiilis ja siitä se taas lähtee. Nyt olen odotellut sitä fiilistä ja se on täysin hukassa. Ja kun senkin tietää vanhasta kokemuksesta, että ne voimat mitkä lähti viidessä viikossa, saan takaisin kolmessa kuukaudessa, niin ei tässä paljoa naurata. Tää homma tuntuu olevan jatkuvasti yksi askel eteen ja kaksi taakse. Mitään oikeaa kehitystä ei ole tullut moneen vuoteen kun se on aina tätä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom