Perkele, ku limapussit tulehtunu vaihteeks kyynärpääst. Mun keho reagoi kylmälle todella negatiivisesti, ja tää mun kämppä on öisin kunnon pakastin. Ranteet, nilkat, kyynärpäät yms. aina ärsyyntyny kylmästä. Muistan joskus amis-aikoina, ku kävin 500m päässä kaupassa, ja pukeuduin tosi löysästi pakkaselle. Tulehtu välittömästi niin pahasti kyynärpää, ettei pystyny liikuttaa muutamaan päivään. Ja limapussit niin pinnas tuollon, et neulalla ku ois tökänny, ni ois voinu tehä smoothien siit, mitä möykystä tulee ulos. 2 vuot nyt asunu täs kämpäs, ja ekana vuonna oli jtn +17 astet, mikä oli jo full retard tasoa. Ite olin viel niin retardi, etten ees tehny asialle mitää, vaan kärsin. Nyt oikeen ''massiiviset'' +19, mikä on laittoman alhanen. Naapuri sano, et jos on alle +20, ni on oikeutettu kai johki lisäpatteriin tai jtn? En tiiä, mut viikon katon, ja jossei lämpene, ni teen puhelun.
Kivuliastahan tää ei sinällään ole, ja houkuttaiski käydä jo huomen treenaa. Saa nähä. Ehkä pitäis varmuudeks vaan vetää tulehuskipulääkkeet+voltarenit, ja kattoo loppuviikost uusiks.
Vituttaa tämmönen, mikä ei oo ite aiheutettua. Varsinki ranteet(mitkä, ihme kyllä selvinny tän talven suht vähällä) on joskus vetäny niin tunnottomiks, et joku tropiikki sopis mun kropalle paremmin.
http://www.kaleva.fi/uutiset/kotima...to-ympari-vuoden-on-lisannyt-oireilua/782505/ On myös kokemusta tästä. Kadonneen dorsifleksion metsästys. Jopa vittumaisempi.