Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo polvet suhteessa varpaisiin on loppujen lopuksi aika turha aihe, yksilöllinen liikkuvuudesta ja rakenteesta riippuvainen asia. Lisäksi erittäin suuri vaikutus myös minkälaiseen tekniikkaan on työtä tehty, sama juttu kun sumossakin eli ne välitykset rakennetaan vuosien työllä.

Vähän korkeita mutta kyllä niissä liitoissa missä kisaa saa hyväksyttyjä nostoja joten ei oikein pysty nillittämään syvyydestä, selkä ja sääret lähes pystyssä jolloin polvet jää kyllä varpaiden taakse ja rautaakin riittävästi:

View: https://www.instagram.com/p/BaxYwIxBQUJ/?taken-by=realmattwenning

Se kun on paskat gripit, niin ylätaljaa tehdessä esim. joutuu keskittymään vaan siihen tangon puristamiseen.
Pitänee ostaa paremmat vetoremmit, minkälaisia porukka on käyttänyt, itellä nykyiset gripit on vaan semmoset, jokka tulee ranteen ympärille ja sitten niistä lahtää se hihna joka pyöritetään sitten tangon ympäri.
Mut esim. ylätaljassa, kun tankoa ei saa pyöritettyä, niin grippejä ei saa kireälle.
Nämä olikin kyllä fitnesstukun tarjousgripit, jos suunnittelette vetoremmien ostamista välttäkää näitä halpoja pas**ja!

Se kun on paskat gripit, niin ylätaljaa tehdessä esim. joutuu keskittymään vaan siihen tangon puristamiseen.
Pitänee ostaa paremmat vetoremmit, minkälaisia porukka on käyttänyt, itellä nykyiset gripit on vaan semmoset, jokka tulee ranteen ympärille ja sitten niistä lahtää se hihna joka pyöritetään sitten tangon ympäri.
Mut esim. ylätaljassa, kun tankoa ei saa pyöritettyä, niin grippejä ei saa kireälle.
Nämä olikin kyllä fitnesstukun tarjousgripit, jos suunnittelette vetoremmien ostamista välttäkää näitä halpoja pas**ja!

VersaGrip tai Taffer hoitaa tuon ongelman. Itse pidän enemmän Versoista, kun kumpiakin tulee käytettyä. Amazonista löytyy myös edullisempia versioita.

Ihan hyvin on perus nahkaiset (ja kankaiset sen puoleen) vetoremmitkin kiristynyt kaikkien taljakahvojen ympärille; kieputtaa vain alkuun inan löysästi kiinni kädet liikaa "sormien suuntaan" ja kirraa kääntämällä oikeaan asentoon ...erinomaisen hankala selostaa sinänsä simppeli asia.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ihan hyvin on perus nahkaiset (ja kankaiset sen puoleen) vetoremmitkin kiristynyt kaikkien taljakahvojen ympärille; kieputtaa vain alkuun inan löysästi kiinni kädet liikaa "sormien suuntaan" ja kirraa kääntämällä oikeaan asentoon ...erinomaisen hankala selostaa sinänsä simppeli asia.
Tämä.
Mutta jos on ihan tuore tanko niin meinaa joskus takertua kiinni.

Joo, kun menee koko keskittyminen tangon puristamiseen, niin ei saa kunnolla tuntumaa, muuten ku pudottamalla painoa, jolloin ei tarvi puristaa niin raivona.
Mutta siinäkin liikkeessä saisi enemmän damagea lihakselle, kun opettelis niillä isoillakin painoilla saamaan kunnon tuntuman.

Tämä.
Mutta jos on ihan tuore tanko niin meinaa joskus takertua kiinni.
Jos mä en vaan osaa käyttää niitä, tosin mulla on fitnesstukun 4,90€ maksavat remmit, jotka ei oo sieltä parhaasta päästä.

Tänään yks helvetin pahalta haiseva jantteri kärysi niin helvetin pahalta salilla, että sain siitä kärystä migreenin, nenäverenvuodon ja jouduin jättämään loput treenistä tekemättä.
Enskerralla pitää varmaan ottaa joku ylimääränen saippua mukaan treenikassiin, antaa se sille kaverille ja kehottaa sitä käymään suihkussa.

Tänään yks helvetin pahalta haiseva jantteri kärysi niin helvetin pahalta salilla, että sain siitä kärystä migreenin, nenäverenvuodon ja jouduin jättämään loput treenistä tekemättä.
Enskerralla pitää varmaan ottaa joku ylimääränen saippua mukaan treenikassiin, antaa se sille kaverille ja kehottaa sitä käymään suihkussa.

Ai .... mä sain sen käsityksen että sä olit jo kommentoinut sille jantterille jotain?? :ROFLMAO:

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Samaan sarjaan menee jotkut muijat jotka laittaa 5 litraa hajustetta itteensä ennen ku tulee salille. Yritä siinä sitten reenata kun et saa happea kunnolla.

Ai .... mä sain sen käsityksen että sä olit jo kommentoinut sille jantterille jotain?? :ROFLMAO:
:D En vielä. En saanu nekkuun. Mut sil on kyl semmonen habitus, että jos meen kommentoimaan niin näin voi kyllä käydä.

Ja noi hajusteet on kanssa paha. Varsinkin jos on migreeniin taipumusta niinkun mulla.

Ei itse treenaamisessa mikään vaan kaloreiden laskeminen. Mutta sitteku jättää tekemättä potuttaa ku sitte stressaa niin birusti et tuliko syötyä liikaa vai liian vähän.

Itellä ei potuta kun tullu jo rutiiniksi ruoan punnitseminen. Eikai se välttämätöntä ole mutta tietääpähän ainakin että tulee syötyä riittävästi. Turhaan sitä liikaa syömistäkään ressaamaan kuhan ei jatkuvasti syö liikaa. Kyllä sen rasvan saa sit polteltua :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom