Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Lämpöisiä terveisiä eräälle turkulaisella salilla treenaavalle pösilölle:

Sinä ruma ja pienimunainen pentu, jonka mielestä painonnostajat ovat voimattomia pellejä, jotka ulkonäön kustannuksella pyrkivät kolistelemaan rautaa tyhjänpäite, minulla on sinulle pieni vinkki. Seuraavan kerran, kun mielesi tekee avata suu ja arvostella kanssatreenajia heidän kuullen, mieti kahdesti. Asia on nimittäin niin, että mielipiteelläsi on yhtä paljon arvoa, kuin isäsi reilu kaksikymmentä vuotta sitten saaman siemensyöksyn seurauksella eli sinulla, kylän polkupyörästä syntyneellä aivottomalla omaa pientä pen… egoaan muiden arvostelulla kompensoivalla pillerinpyörittäjällä.

Keskity jatkossa omaan suoritukseesi, treeni-iloa! :heart:
Et uskaltanu päin naamaa sanoa?

Tuossahan kerrotaan, et se oli turkulainen!

Turkulaiset vaan tietää.

Tamperelainen mies kävi Turussa, ja kotiin tultuaan hän kertoi kavereilleen:
-Kyllä turkulaiset tytöt ovat fiksuja. He osaavat sanoa kättä katsomalla, minkä kokoinen mulkku miehellä on.
-Ei voi pitää paikkaansa, kaverit naureskelivat.
-Kyllä vaan. Mä annoin sille likalle käteni, niin se katsoi sitä ja sano että, voi kauhia kun sull on iso käsi ja mul ku on niin pien.

Kuntosali mainosti Facebookissa, että kohta tulee kaksi uutta laitetta. Kommenteissa arvailtiin ja toivottiin, että vihdoin se kaivattu hack-kyykky tulee!

Ei tullut. Tuli kaksi hiihtovehjettä.

No mutta ei siinä. Muuten ehdottomasti paras sali, mitä olen käyttänyt.

Itseään täynnä oleva haisuli tuli taas syrjäyttämään hapen salilta. Siis ei vittu, miten voi joku haista niin jumalattoman pahalta. Siis ei salilla tartte kukkasilta välttämättä tuoksua, mut toi käry on jotain ihan uskomatonta. Meri/puistopaskakontin vienti kesällä ämmässuolle tuoksuu jumalauta paremmalta.

Personal rainerit. Vittu noihin mahtuu kyl paljo vajakkeja :D. Ylihinnoteltu muropaketti diplomi, ni totta kai toi viehättää paljo niitäki puoleensa, jotka hädin tuskin nostaa omaa persettään sohvalta.
Viimesin väittely oli kyl taas klassikkokamaa. Eli vanha kunnon polvet ei saa mennä varpaitten yli kyykyissä. Vaadin kunnon perustelua, tai vaikenemaan------>''Mun tyttöystävä on lääkäri, ja mä kävin personal raineri koulun, ni tiiän nää jutut''.
n. 3 kertaa vaadin perusteleen(Muotoillen kysymyksen robottimaisen tarkasti) typerän väitteensä, mut ei luonnollisestikaan siihen kyennyt.------>Viimenenki kunnioituksen pisara rainereihin katos. Kaikki rainerit, ketä tiiän, on muuten ihan perseestä tos jutussaan :D. Kukaan noista ei osaa ees muodostaa oikeita lauseita, vaik on toi rainerin lätkä. Paitsi sillon siis, ku oikeen skarppaavat, & pinnistävät sielt jostain jonkun kämäsen siteerauksen jostain.
Hmmmm... Johtuisko tää siitä, et ite tekeminen on näillä 1/10? Toi on joku pätemisdiplomi ihmisille, jotka ei haluu nostaa, vaan puhua nostelusta. Huonomuistisiaki yleensä, ku pyytää insightia, tai perusteleen
kantansa.

Argumentit samaa tasoo, ku uskovaisen kaa riitely: ''Mutku Jeesus.''
Onneksi en ole noihin törmännyt livenä. Olisi kyllä mukava saada jonkun kunnon bodyjeesuksen mielipide miten treenata esim jalkoja mahdollisimman tehokkaasti niin että siitä saa hyötyä arkielämään sekä hyvää lihaskasvua. Itse tykännyt kyykystä erityisesti sen takia kun se liikkuvuustreeni on auttanut muuhunkin elämään :D Sitten kuitenkin paljon on isoilla romuilla pitkän uran tehneitä bodareita joilla on polvet paskana.

Molemmat pt:t kenellä minä olen käynyt on olleet tyytyväisiä että kyykkään syvälle ja vielä korjanneet tekniikkaa parempaan suuntaan +apuliikkeet. Tommosia jotka treenaa ihmisiä ammatikseen mutta tekee sen silti päin persettä ei kyllä saisi olla olemassa.

¨
Mä taas en oo pätevän olosta rainerii nähnykkää. Ehkä sattumaa. Miks sä just bodareilta moisia vinkkejä kaipaisit, vai oliks toi bodyjeesus vaan termi, minkä otin liian kirjaimellisesti :D?
Eiks joku eri laji olis kuitenki lähempänä terveellisyyttä, ja arkielämän hyötyä? Nii tai lihaskasvua toki, mut joku whateva it takes mentaliteetti, nyt ei ainakaan oo paras mahollinen terveyttä aatellen.
Tarkoitin ihan yleisesti kropasta paljon tietävää tyyppiä, on se sitten bodari tai lääkäri tai mikä tahansa :D

Juuri sitä koitan vähän hakea että mikä on se järkevä valinta whatever it takes liian kovan tekemisen ja kevyen terveysliikunnan välillä. Kova bodaus ei ole terveysliikuntaa mutta puhdas terveysliikunta on mielestäni tylsää. Noista mun tapaamista toinen pt on ihan urheiluvalmentaja ja toinen naturaalibodauksesta enemmän tietävä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Personal rainerit. Vittu noihin mahtuu kyl paljo vajakkeja :D. Ylihinnoteltu muropaketti diplomi, ni totta kai toi viehättää paljo niitäki puoleensa, jotka hädin tuskin nostaa omaa persettään sohvalta.
Viimesin väittely oli kyl taas klassikkokamaa. Eli vanha kunnon polvet ei saa mennä varpaitten yli kyykyissä. Vaadin kunnon perustelua, tai vaikenemaan------>''Mun tyttöystävä on lääkäri, ja mä kävin personal raineri koulun, ni tiiän nää jutut''.
n. 3 kertaa vaadin perusteleen(Muotoillen kysymyksen robottimaisen tarkasti) typerän väitteensä, mut ei luonnollisestikaan siihen kyennyt.------>Viimenenki kunnioituksen pisara rainereihin katos. Kaikki rainerit, ketä tiiän, on muuten ihan perseestä tos jutussaan :D. Kukaan noista ei osaa ees muodostaa oikeita lauseita, vaik on toi rainerin lätkä. Paitsi sillon siis, ku oikeen skarppaavat, & pinnistävät sielt jostain jonkun kämäsen siteerauksen jostain.
Hmmmm... Johtuisko tää siitä, et ite tekeminen on näillä 1/10? Toi on joku pätemisdiplomi ihmisille, jotka ei haluu nostaa, vaan puhua nostelusta. Huonomuistisiaki yleensä, ku pyytää insightia, tai perusteleen
kantansa.

Argumentit samaa tasoo, ku uskovaisen kaa riitely: ''Mutku Jeesus.''

Voit kertoo rainerille, et lääkikses ei opeteta tippaakaan biomekaniikkaa eikä salilla treenaamista eikä varsinkaan kyykyn biomekaniikkaa, et voi työntää tuon argumentin sigmasuoleensa.
Mut paras vastaveto on laiitaa raineri näyttämään vaikka ilman painoa, miten mennään kyykkyyn ilman että polvet ylittävät varvasviivan. "Mene kyykkyyn niinku opetat!"
Sen jälkeen voit olla aivan hiljaa, kattoa miestä pitkään ja merkitsevästi ja poistua paikalta voittajana.

Itse tykkään surffailla sarjapainoja ylös sovellukseen joka tallentaa kaikki tehdyt treenit. Välillä biisinvaihtoa. Ulkopuoliselle voi varmaan näyttää että näpytellään omaksi huviksi laitteessa istuen mutta ei se sarjatauko ole sen lyhyempi vaikka en koskisi puhelimeen. On tullut tehtyä ja antanut tehdä sarjojen välissäkin kun aukaisee suuta. Itse en ole nähnyt sellaista ongelmaa että huvikseen ajankuluksi surffailtaisiin älypuhelimilla niin että se haittaa muiden treeniä.

Ai miten siis?
Näin, kun nimim. Risee kysyi että pitäiskö ton olla vaikeeta:

Voit kertoo rainerille, et lääkikses ei opeteta tippaakaan biomekaniikkaa eikä salilla treenaamista eikä varsinkaan kyykyn biomekaniikkaa, et voi työntää tuon argumentin sigmasuoleensa.
Mut paras vastaveto on laiitaa raineri näyttämään vaikka ilman painoa, miten mennään kyykkyyn ilman että polvet ylittävät varvasviivan. "Mene kyykkyyn niinku opetat!"
Sen jälkeen voit olla aivan hiljaa, kattoa miestä pitkään ja merkitsevästi ja poistua paikalta voittajana.

Mä ainakin näpyttelen puhelinta aina paitsi lämmittelysarjoissa, jotka teen lyhyillä palautuksilla. En vaan näe että hyötyisin siitä mitään jos tuijotan seinää sarjojen välillä.

Itellä on polvi yleensä aina varpaiden yllä, ei edessä eikä takana eikä alla eikä sivulla, arviolta noin 45 cm. Riippuu ihan mistä kattoo.

Mitähän raineri siihen virkkoo?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom