Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
100-prosenttisesti samaa mieltä lainauksen kanssa. Miksi joidenkin on niin helvetin vaikeaa käsittää tätä? Itse ainakin käytän kaikkia edellä mainittuja grippitekniikoita: myötäotetta, ristiotetta, sormilukkoa ja remmejä. Eikä mua myöskään kiinnostaa kertoa muille, mitä heidän pitäisi käyttää tai olla käyttämättä.
Ei kai tuota kenenkään ole vaikea käsittää? Mun mielestä nytkin on vaan kerrottu omia mielipiteitä ja syitä, miksi tehdään tietyllä tavalla. Mikä on minun mielestä ainakin mielenkiintoista. Eikä täällä myöskään kukaan mielestäni ole kenellekkään kertonut, miten heidän tulisi tehdä.

Tokihan nää on vähän samantoistoa ja tästäkin aiheesta keskusteltu varmaan 100+n kertaa, mutta mitä sitten.

Kannattaisi. Ja niin teenkin. Erona se, että mul on ranteessa ihan vammaa ollut.
Erittäin hankala alue myös treenata. Ranteissa per se, ei oo käytännös mitään lihaa, mitä treenata, vaan se on forkuissa.
Toki jtn jänteitä, sun muita tukikudoksii varmaan saa vahvemmiks, mut hieman vaikeempi alue kohdistaa treeniä kuitenki.
En käytä vyötä ikinä. Kokeillu ehkä 5 kertaa elämässäni, ja enemmän haittaa ku hyötyä. Keskikropan kontrollissa on parantamista mulla, ja saan pidettyä luonnollisemman kasassa noston, ilman vyötä.
Kuulostaa enemmänkin selittelyltä. Voihan nilkkavammojenkin jälkeen treenaamaan nilkan hermostoa sekä jänteitä uudelleen. Pienempiä painoja jos ei kerta ilman remmejä jos kerta niin konservatiivinen on tukia sekä apuvälineitä kohtaan.
Itsellä ei ole mitään ongelmaa sen kanssa mitä kukin käyttää tai pukee päälle salilla, ei ole itseltäni mitään pois.

Enkä kyllä välitäkään jos joku salimarkku katsoo vinoon jos käytän remmejä esim kulmasoudussa.

Ei kai tuota kenenkään ole vaikea käsittää? Mun mielestä nytkin on vaan kerrottu omia mielipiteitä ja syitä, miksi tehdään tietyllä tavalla. Mikä on minun mielestä ainakin mielenkiintoista. Eikä täällä myöskään kukaan mielestäni ole kenellekkään kertonut, miten heidän tulisi tehdä.

Tokihan nää on vähän samantoistoa ja tästäkin aiheesta keskusteltu varmaan 100+n kertaa, mutta mitä sitten.
Kyllä täällä joissain viesteissä vähän semmonen asenteellisuus ja "ainoa oikea tapa"-mentaliteetti haiskahtaa läpi, mutta juu, hyvä että keskustelua riittää. Kyllä mua ainakin henkilökohtaisesti kiinnostaa syyt ratkaisujen takana, jos siihen syyn avaamiseen ei sisällytetä mitään toisenlaisten ratkaisujen arvottamista huonommiksi. Varsinkin, kun kyse on kuitenkin REMMEISTÄ.

Tänään aattelin kulmasoutaa. Ilman remmejä. Mankkua laitan.

Kyllä minä siitä lähtisin, että treenit tavoitteiden mukaan. Jos on kiinnostunut pelkästä ruumiinrakentelusta, niin samahan se on vetää vaikka palkkarikin versat kädessä jos ei grippivoima kiinnosta ja kokee, että apuvälineet eliminoi forkkujen työn kun treeniä on tarkoitus kohdistaa muualle.
Se tässä on, että sitä ei voi ikinä tietää miten mieli muuttuu. Sen takia mä näistä aina kitisen kun tein itse sen virheen nuorempana, että vedin tyyliin hanskaankin remmit kädessä. Myöhemmin mieli muuttui ja aloin funtsimaan, että olishan se nyt oikeasti ihan yleisesti ottaen näppärää jos olisi edes nimeksi puristusvoimaa. Se alku oli melkoisen vittumaista kun yritti saada puristusvoimaa sille tasolle, että pystyy tekemään edes sitä ylätaljaa niin ettei suurin keskittyminen mene tangosta kiinnipitämiseen. Ei ollut helppoa hankkia sitä puristusvoimaa kun sitä ei ole koskaan ollutkaan. Siksi kai mulla ei ole vieläkään mikään mahtava puristusvoima ja se vituttaa edelleen. Ero vanhaan on silti huomattava.

Se tässä on, että sitä ei voi ikinä tietää miten mieli muuttuu. Sen takia mä näistä aina kitisen kun tein itse sen virheen nuorempana, että vedin tyyliin hanskaankin remmit kädessä. Myöhemmin mieli muuttui ja aloin funtsimaan, että olishan se nyt oikeasti ihan yleisesti ottaen näppärää jos olisi edes nimeksi puristusvoimaa. Se alku oli melkoisen vittumaista kun yritti saada puristusvoimaa sille tasolle, että pystyy tekemään edes sitä ylätaljaa niin ettei suurin keskittyminen mene tangosta kiinnipitämiseen. Ei ollut helppoa hankkia sitä puristusvoimaa kun sitä ei ole koskaan ollutkaan. Siksi kai mulla ei ole vieläkään mikään mahtava puristusvoima ja se vituttaa edelleen. Ero vanhaan on silti huomattava.
Toki oon yhtä mieltä siitä, että mieli voi muuttua. Lasken itseni vielä noviisiksi (alle viis vuotta treeniä takana) ja mm. sen takia pyrin vahvistamaan ihan sitä koko kroppaa, johon kuuluu aika olennaisena osana puristusvoima. Tulevaa nyt ei voi tietää, mutta en usko että koskaan tulen katumaan sitä että grippiäkin on treenattu. Vaikka laji matkan varrella vaihtuiskin johonkin sellaseen, jossa se puristusvoima ei niin suurta osaa näyttelekään, niin ei se silti hukkaan mene.

Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

Sinne lähtö..........:mad:

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Kyllä muakin näillä keleillä vähän potuttaa sinne salille lähteminen. Tietty asiaan vaikuttaa se, että kävelen kainalosauvoilla ja niillä on kusista tarpoa lumihangessa. Fiilis kyl muuttuu heti kun pääsee sinne salille sisälle. Ehkä. Jos haisuli ei oo salilla niin sit on bueno.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täs ei ollu kyse muitten rispektistä, vaan omasta. Mä en rispektaa mun tuloksia, jos ne kaikki perustuu välineiden tuomaan apuun. Näin se vaan on.
Mun mielest tääkää ei vaadi yhtää mitään perustelua enää. Standardini eroavat selkeesti suurimman osan standardeista--->so fucking what :D?
Onhan tanko ja painotkin välineitä. Ei viidakossa ole penkkipunnerruspenkkjä tai kyykkyräkkejä

:david:

Sitten on todennäköisesti jokin asia pielessä, ainakin jos tuo on jatkuva olotila?
Naaah ...
Potuttaa vaan just ny ku ei voi tehdä rasitusvamman johdosta sitä mitä haluais ....
Näitä iänikuisia asioita jotka pitäis olla jo hanskassa ....mutta ku sama pää kesät talvet ja mieli ku pikkupojalla (siis parikymppisellä :LOL: ) ... ni sitä heittäytyy lapseks !

kyl se täst ........

-So its goes - (Those three famous words from Slaughterhouse-Five, by Kurt Vonnegut)

Se että paino alkanu putoamaan vaikka kalorit siinä 4500kcal pintaan + se että meinaa jo nykyiset ruoat alkaa närästämään. Kai sitä täytyis ruokia taas hilata ylöspäin pikkuhiljaa :hyper:

Se että paino alkanu putoamaan vaikka kalorit siinä 4500kcal pintaan + se että meinaa jo nykyiset ruoat alkaa närästämään. Kai sitä täytyis ruokia taas hilata ylöspäin pikkuhiljaa :hyper:
Tasan ei käy nallekarkit, itse koittanut yhtä sun toista tapaa saada nostettua kaloreita mutta kun ei niin ei.
Tai siis kyyyyllä ruoka maistuu, se vaan ikävästi sijoittaa itsensä tuohon keskivartaloon, toisaalta kun aloitti syömään kurinalaisesti sai heittää närästyslääkkeet vihtuun ja nyt jos ajoittain pitää jonkun syödään mitä sattuu päivän niin seurauksena on armoton närästys mutta se tasapainottaa mukavasti vitutusta.

Ei täysin sama asia, mut hieman sama periaate. Penkkipaita on täyttä turhuutta, & kusetusta, mut remmit ymmärrän minimaalisesti.
Vyö ei tuo kenellekkään jtn pahimmillaan lähes 100kg lisää tulokseen, joten ei voi dissata liikaa. Rannetukia käytän myös itse, koska ranteiden kaa ollut ongelmia joskus(ei muuta tulosta, ainoastaan ergonomiaa).
Nää on mun omia periaatteita, jotka ei perustu mihkään jumalan lakiin, tai edes tieteellisiin argumentteihin. Oon pelannu myös biljardia n. 12 vuotta, ja pidän sitä pidennettyä apukeppiä(jonka nimeä en edes muista, ku en käytä :D) 100% kusetuksena, vaikka onki sallittua pelissä. Aina yltää lyömään, jos osaa ;). Vaikka joku asia olis yleisesti hyväksyttävää, ni se ei merkkaa mulle yhtikäs mitään. Itseasias, jos jonkun asian suuri joukko hyväksyy kyseenalastamatta, ni kyseenalastan sen asian vaikka vittuillakseni :D.
Kyseenalastan siis remmit, koska gripin treenaamattomuus on vaan sieltä menemistä, mistä aita on matalin.

Vihaan välineurheilua, kaikissa sen muodoissa. Piste. :D
Kai sä pelaat sitä bilistäki ilman mailaa :D ..

Ei siinä, kyllä mäkin pidän penkkipaitaa ihan kahjona keksintönä, mutta remmit sun muut härpäkkeet on ihan fain mun mielestä.. Forkut nyt vaan antaa periksi jossain vaiheessa, kun aletaan lisäämään kiloja tankoon.. Ja onhan aivan typerää lopettaa kilojen lisääminen vain sen takia, että forkut ei pysy mukana.

Lämpöisiä terveisiä eräälle turkulaisella salilla treenaavalle pösilölle:

Sinä ruma ja pienimunainen pentu, jonka mielestä painonnostajat ovat voimattomia pellejä, jotka ulkonäön kustannuksella pyrkivät kolistelemaan rautaa tyhjänpäite, minulla on sinulle pieni vinkki. Seuraavan kerran, kun mielesi tekee avata suu ja arvostella kanssatreenajia heidän kuullen, mieti kahdesti. Asia on nimittäin niin, että mielipiteelläsi on yhtä paljon arvoa, kuin isäsi reilu kaksikymmentä vuotta sitten saaman siemensyöksyn seurauksella eli sinulla, kylän polkupyörästä syntyneellä aivottomalla omaa pientä pen… egoaan muiden arvostelulla kompensoivalla pillerinpyörittäjällä.

Keskity jatkossa omaan suoritukseesi, treeni-iloa! :heart:

Lämpöisiä terveisiä eräälle turkulaisella salilla treenaavalle pösilölle:

Sinä ruma ja pienimunainen pentu, jonka mielestä painonnostajat ovat voimattomia pellejä, jotka ulkonäön kustannuksella pyrkivät kolistelemaan rautaa tyhjänpäite, minulla on sinulle pieni vinkki. Seuraavan kerran, kun mielesi tekee avata suu ja arvostella kanssatreenajia heidän kuullen, mieti kahdesti. Asia on nimittäin niin, että mielipiteelläsi on yhtä paljon arvoa, kuin isäsi reilu kaksikymmentä vuotta sitten saaman siemensyöksyn seurauksella eli sinulla, kylän polkupyörästä syntyneellä aivottomalla omaa pientä pen… egoaan muiden arvostelulla kompensoivalla pillerinpyörittäjällä.

Keskity jatkossa omaan suoritukseesi, treeni-iloa! :heart:

Aijaa, millon Jetro on alkanu käydä salilla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom