Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Stalker. Se vitutti taas tänään salilla. Se on pilannu toisen kuntopyörän ja hajottanu reisiojennuslaitteen. Sillä on pakonomainen tarve apinoida ihan kaikkea mitä mä teen. Ja jos mä vaihdan paikkaa semmoseen kulmaan ettei se näe mua, niin sekin vaihtaa paikkaa niin että se taas pääsee tuijottamaan mua. Ihan vitun ahdistava ja vammanen ihminen. Ja se ei todellakaan tiedä treenaamisesta hevon huttua ja moneen kertaan sai taas tänään kauhistella millon sillä menee selkä paskaksi tai joku muu mesta. Miks noi oikeesti nuijat luopiot ei ikinä loukkaannu salilla?

Vituttaa ne ihmiset jotka näyttää kyrvän kuviaan kännykästään ja muita vitun kuvia.
Toisena tulee ne, jotka tyyliin juoksee perään ja koittaa neuvoa ja opettaa
Kolmantena, jotka saa jonkun kohtauksen ja tulee huutamaan korvan juureen ( todennäköisesti jonkun spykopaatin uhri )
Sen takia siellä jotkut huutelee ja muistuttaa siitä hengittämisestä.
Viimeinen asia, jos et osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla " normaalisti " niin onko se sali sitten se oikea " laitos " jossa käydä?

Viestistä vois päätellä että olet mimmi jota enemmän tai vähemmän ahdistellaan salilla.
Profiilissa lukee mies.

Kaikenlaisia tietty nykypäivänä?

Nimenomaan laitos. Jossain sellaisessa sä taidat käydä. Hoitajaltako sait luvan kirjoittaa?
Taisi löytyä juuri sellainen ihminen joka tekee juuri niinkuin kirjoitin ja meni tunteisiin?

Viestistä vois päätellä että olet mimmi jota enemmän tai vähemmän ahdistellaan salilla.
Profiilissa lukee mies.

Kaikenlaisia tietty nykypäivänä?
Joo kyllä olen Mies, ja se mitä kirjoitin niin ei ole normaalia käyttäytymistä ihmiseltä.. EHKÄ narkkarilta tai vasenkätiseltä

Painojen heittely lattialle. Jos tekee työntösarjaa, niin miten vitussa voi olla, että joka toiston jälkeen kykenee laskemaan painot melko hallitusti alas, mutta viimeisen toiston jälkeen on pakko heittää tanko suorilta käsiltä lattiaan? Säästettäiskö nuo ryskäämiset niihin oikeasti tiukkoihin ykkösiin? Ja vetoremmit kun painoa tangossa 50 kg, wtf. Ja toki piti keräillä salin kaikki kympit siihen omaan tankoon, vaikka esim. kakskymppisiä ois tarjolla.

Joo. Vähän kiristi tänään vanne päätä.

Ja lisätään viel semmonen pala taustaa, että alotus paino ennen salillakäyntiä oli 52kg saman pitusena ku nyt ;D. Painavimmillaan oon ollu 72kg tähän mennessä. Elämä on vaikeaa manlettina ;;D. Pidemmil on nii paljo enemmän varaa fläsälle kropassa.

Mun mielestä se, paljon ihmisellä on varaa "kasvaa", riippuu vähintään yhtä paljon raameista ja luuston rakenteesta, kuin pelkästä pituudesta. Itse olin ennen liikuntaharrastuksen aloittamista 190cm/65kg, eli tosi alipainoinen. Tietty mä en syönyt kunnolla, dokasin ja tupakoin satunnaisesti, eli aika huono kombo. Mut kuitenkin, sit kun aloin treenaamaan kunnolla, niin painoa tuli suht helposti lisää aina johonkin 90kg saakka, jonka jälkeen mystisesti painon "lineaarinen" nousu pysähtyi. Ton jälkeen melkein ainoa tapa, jolla massaa on pysynyt kasvattamaan, on lyhyet, 2-3 kk mittaiset bulkkailut, joiden aikana yleensä myös sarjapainot ovat nousseet.

Mutta tämäkin "kikka" on menettänyt toimivuuttaan, mitä enemmän treenivuosia on tullut. Tuntuu, että samalla tavalla kun kroppa "turtuu" treeniin, niin myöskin ( omalla kohdalla ) pelkkä suoraviivainen kaloreiden nostaminen siinä toivossa, että kroppa jotenkin "vahingossa" kasvaisi samaan aikaan lihaksikkaammaksi, on melkoista toiveajattelua. Voiman suhteen toi yhtälö on ehkä vähän erilainen, sillä levytankoliikkeet, kuten mave ja kyykky, ihan selvästi hyötyvät painon noususta, oli se paino sitten fläsää tai lihasta. Ongelma tossa on se, että kun bulkki loppuu, niin paino tippuu ( mun ei tarvi dieetata, riittää, että en mätä tajutonta määrää safka, niin "laihdun" automaattisesti ) niin voimat lähtee. Ikuinen oravanpyörä siis.. Huomasinkin, että leukoja on mukava treenata voimapainotteisesti, koska ylimääräisesti fläsästä on vaan haittaa, niin ei tarvi stressata jatkuvasta ylensyömisen tarpeesta.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Rikot vielä olkapäät noilla vetoremmeillä
kalkki vissiin turvallisempi
( vai mikä se oli se valkonen pala ettei kädet hikois ja olis parempi pito )
ilman vaan kuivilla käsillä, kyllä kyllä se on paras

Ei hitto, en tienny että minunkin olkapäät menee rikki, jos samalla salilla joku toinen käyttää vetoremmejä! Vaadin ehdotonta kieltoa remmeille, omia olkapäitä suojellakseni!

Joku sanoo: " jos treenaa joka päivä niin käyttää douppaa " <- nämä ihmiset ärsyttävät myös.

Ajattele, ei työtä ei koulua ja 24 tuntia aikaa kun päivä vaihtuu..
Jo
Ei hitto, en tienny että minunkin olkapäät menee rikki, jos samalla salilla joku toinen käyttää vetoremmejä! Vaadin ehdotonta kieltoa remmeille, omia olkapäitä suojellakseni!
ai ei tossa sun tekstissä lukenu että kirjoitit jostain muusta kuin itsestäs

Se vituttaa kun oot lämmittelemässä kyykkypaikan tuntumassa "valmistautumassa kyykkyyn" niin pukuhuoneesta tullaan juoksun kanssa varaamaan se ainoa kyykkyräkki ja siinä sitten ylpeenä lämmitellään puolituntia ylpeyttä tuntien kun KERKESIN. Ite ainakin varaan laiteen/paikan vasta kun oon valmis aloittamaan enkä heti salille tullessa... Ja tämä on tuttu naama ja on varmaan tiedossa että tykätään kyykätä sillä samalla telineellä.

Se vituttaa kun oot lämmittelemässä kyykkypaikan tuntumassa "valmistautumassa kyykkyyn" niin pukuhuoneesta tullaan juoksun kanssa varaamaan se ainoa kyykkyräkki ja siinä sitten ylpeenä lämmitellään puolituntia ylpeyttä tuntien kun KERKESIN. Ite ainakin varaan laiteen/paikan vasta kun oon valmis aloittamaan enkä heti salille tullessa... Ja tämä on tuttu naama ja on varmaan tiedossa että tykätään kyykätä sillä samalla telineellä.
Tuli mieleen oikeastaan aika huvittava tapahtuma salilla ja siitä on jo joku pari vuotta aikaa. Olin aikeissa tehdä hackia joka on seinän vieressä ja mä olin siinä hackin ja seinän välissä vaihtamassa kenkiä ja nojasin siihen laitteeseen, kun siihen pamahtaa yksi nainen, lastaa hirveällä kiireellä painoja laitteeseen ja alkaa tekemään. Ihan varmasti tiesi että mä olin menossa siihen kun en mä muuten olis hengannut sellaisessa paikassa, mutta itse oli päästävä ensin. En jaksanut nostaa edes meteliä kun sen asenne lähinnä huvitti eikä mulla ollut varsinaisesti kiire mihinkään. Olis saanut vain tappelun aikaan.

Tuli mieleen oikeastaan aika huvittava tapahtuma salilla ja siitä on jo joku pari vuotta aikaa. Olin aikeissa tehdä hackia joka on seinän vieressä ja mä olin siinä hackin ja seinän välissä vaihtamassa kenkiä ja nojasin siihen laitteeseen, kun siihen pamahtaa yksi nainen, lastaa hirveällä kiireellä painoja laitteeseen ja alkaa tekemään. Ihan varmasti tiesi että mä olin menossa siihen kun en mä muuten olis hengannut sellaisessa paikassa, mutta itse oli päästävä ensin. En jaksanut nostaa edes meteliä kun sen asenne lähinnä huvitti eikä mulla ollut varsinaisesti kiire mihinkään. Olis saanut vain tappelun aikaan.
Se vain joillakin ihmisillä käytöstavat unohtuvat ja ajatus menee klamydian Minäminäminä biisin mukaan

Osa ihmisistä ei vain tunnu tajuavan sitä salietikettiä. Sama kuin itte väännät ristikkäistaljassa jotain vuorosarjoja ilman taukoja ja kun otteen irroitat ristikkäistaljaa säätääksesi alhaalta ylös, yhtäkkiä sun naaman edessä kiikkuukin +70v vaari. En muista ikinä olleen tuota ongelmaa kenenkään sellaisen kanssa, joka on jo pidempään salilla käynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom