Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa ne ihmiset jotka näyttää kyrvän kuviaan kännykästään ja muita vitun kuvia.
Toisena tulee ne, jotka tyyliin juoksee perään ja koittaa neuvoa ja opettaa
Kolmantena, jotka saa jonkun kohtauksen ja tulee huutamaan korvan juureen ( todennäköisesti jonkun spykopaatin uhri )
Sen takia siellä jotkut huutelee ja muistuttaa siitä hengittämisestä.
Viimeinen asia, jos et osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla " normaalisti " niin onko se sali sitten se oikea " laitos " jossa käydä?
Taisi löytyä juuri sellainen ihminen joka tekee juuri niinkuin kirjoitin ja meni tunteisiin?Nimenomaan laitos. Jossain sellaisessa sä taidat käydä. Hoitajaltako sait luvan kirjoittaa?
Joo kyllä olen Mies, ja se mitä kirjoitin niin ei ole normaalia käyttäytymistä ihmiseltä.. EHKÄ narkkarilta tai vasenkätiseltäViestistä vois päätellä että olet mimmi jota enemmän tai vähemmän ahdistellaan salilla.
Profiilissa lukee mies.
Kaikenlaisia tietty nykypäivänä?
Mulla ei ole suoraan sanottuna hajuakaan mitä kirjoitit. Oli niin sekavaa tekstiä etten tajunnut sanaakaan.Taisi löytyä juuri sellainen ihminen joka tekee juuri niinkuin kirjoitin ja meni tunteisiin?
Joo kyllä olen Mies, ja se mitä kirjoitin niin ei ole normaalia käyttäytymistä ihmiseltä.. EHKÄ narkkarilta tai vasenkätiseltä
Ja lisätään viel semmonen pala taustaa, että alotus paino ennen salillakäyntiä oli 52kg saman pitusena ku nyt ;D. Painavimmillaan oon ollu 72kg tähän mennessä. Elämä on vaikeaa manlettina ;;D. Pidemmil on nii paljo enemmän varaa fläsälle kropassa.
kyrvän kuvat
Rikot vielä olkapäät noilla vetoremmeillävetoremmit
Onko korkki taas hukassa?Kyllä kyllä
( en kyllä halua kakkoseen, kiitos. Ei vaan ole mun juttu.. )
Rikot vielä olkapäät noilla vetoremmeillä
kalkki vissiin turvallisempi
( vai mikä se oli se valkonen pala ettei kädet hikois ja olis parempi pito )
ilman vaan kuivilla käsillä, kyllä kyllä se on paras
ai ei tossa sun tekstissä lukenu että kirjoitit jostain muusta kuin itsestäsEi hitto, en tienny että minunkin olkapäät menee rikki, jos samalla salilla joku toinen käyttää vetoremmejä! Vaadin ehdotonta kieltoa remmeille, omia olkapäitä suojellakseni!
eiOnko korkki taas hukassa?
Tuli mieleen oikeastaan aika huvittava tapahtuma salilla ja siitä on jo joku pari vuotta aikaa. Olin aikeissa tehdä hackia joka on seinän vieressä ja mä olin siinä hackin ja seinän välissä vaihtamassa kenkiä ja nojasin siihen laitteeseen, kun siihen pamahtaa yksi nainen, lastaa hirveällä kiireellä painoja laitteeseen ja alkaa tekemään. Ihan varmasti tiesi että mä olin menossa siihen kun en mä muuten olis hengannut sellaisessa paikassa, mutta itse oli päästävä ensin. En jaksanut nostaa edes meteliä kun sen asenne lähinnä huvitti eikä mulla ollut varsinaisesti kiire mihinkään. Olis saanut vain tappelun aikaan.Se vituttaa kun oot lämmittelemässä kyykkypaikan tuntumassa "valmistautumassa kyykkyyn" niin pukuhuoneesta tullaan juoksun kanssa varaamaan se ainoa kyykkyräkki ja siinä sitten ylpeenä lämmitellään puolituntia ylpeyttä tuntien kun KERKESIN. Ite ainakin varaan laiteen/paikan vasta kun oon valmis aloittamaan enkä heti salille tullessa... Ja tämä on tuttu naama ja on varmaan tiedossa että tykätään kyykätä sillä samalla telineellä.
Se vain joillakin ihmisillä käytöstavat unohtuvat ja ajatus menee klamydian Minäminäminä biisin mukaanTuli mieleen oikeastaan aika huvittava tapahtuma salilla ja siitä on jo joku pari vuotta aikaa. Olin aikeissa tehdä hackia joka on seinän vieressä ja mä olin siinä hackin ja seinän välissä vaihtamassa kenkiä ja nojasin siihen laitteeseen, kun siihen pamahtaa yksi nainen, lastaa hirveällä kiireellä painoja laitteeseen ja alkaa tekemään. Ihan varmasti tiesi että mä olin menossa siihen kun en mä muuten olis hengannut sellaisessa paikassa, mutta itse oli päästävä ensin. En jaksanut nostaa edes meteliä kun sen asenne lähinnä huvitti eikä mulla ollut varsinaisesti kiire mihinkään. Olis saanut vain tappelun aikaan.