Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
@GoHardOrGoHome , Vaginaattorihan ei siis ollut kommandona vaan kirjoitti että "Ilman kalsareita aanukseni OLISI näkynyt" ;)

Mua potutti tänään huono treeni. Huomaa kyllä että nää vuoden sisään tehdyt leikkaukset ja muut on syöny voimatasoja ihan saatanasti. Ja lisäks
potutti se kun oon turvonnu niin helvetisti. Enkä siis hyvällä tavalla.

Vissii vuoden sisään kolmannet farkut, mitkä ratkes perseen kohalta. Enkä ees käytä kireitä tai huonosti istuvia vaatteita. Kallista lystiä köyhälle paskalle.
Lievästi ärsytti muuttokeikalla koittaa hupparin alle peitellä tota n. 20x10cm repeämää. Ilman kalsareita, mun säkit & persreiän ois käytännös nähny. Kannan aina mahollisimman ergonomisesti & mukavavasti kaiken, ni säästyy vaiva. Tässäki tapauksessa laskin vaan sängyn, menemällä syväkyykky asentoon, jollon massiivinen pyrstöni laajentui farkkujen läpi.

Onnistuin myös 2016 aikana suorastaan räjäyttään 4-5 paitaa kainaloiden kohalta. Toi tapahtu joka kerta leukoja tehdessä, ku lisäpaino vyö vähän kiristää torsoa, ja sit tietenki leuoista ku tulee semmonen tarpeeks hyvä supistus lapojen alueelle, ni se combo on liikaa.
Oon vaa nii oudon muotonen ;D.

Itsellä kerran sellon finnkinossa kun pompin rappusia ylös niin repesi armottomasti farkut haarovälistä. Vitun kiva kävellä ympäri kauppakeskusta sen jälkeen kun on farkut revenny. Voin sanoo että hävetti :D No onneks dressman oli auki vielä niin ei muuta ku farkkuostoksille ja äkkiä vessassa farkut vaihtoon että kehtaa kävellä parkkipaikalle :D

Eikös se ole sit vähän typerää penkkaila, jos ei siittä tule yhtään mitään?
Mä luulin että silloin just kannattaa penkkailla jos haluaa että siitä mahdollisesti tulisi joskus jotain. Tavoitteet tietysti vaikuttaa siihen tarviiko sitä penkkiä edes mihinkään, mutta tuskin ne tavoitteet pelkästään esteettisiä on jos penkkitulos vituttaa.

Olkapääongelmia kannattaa vähän tutkailla, että mistä mahtaa johtua. Useimmiten siellä ei ole muuta varsinaista vikaa kuin lihasepätasapaino ja eteenpäin kääntyneet olkapäät sekä huono olkapäiden liikkuvuus. Molemmista pääsee eroon ja penkkailukin alkaa taas sujua. Oikea vamma on sitten eri asia.

Se kun on liian lyhyt ylettämään leuanvetotankoon ja joutuu sit sen 60+ kg painovyön kanssa kiipeilemään laatikon päälle joka sarja. Olis ees joku steppilauta salilla.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kuinkahan hiton paljon päästät ranteita taipumaan taakse @Vaginaattori, eihän ranteen asento voi olla penkissä mitenkään sama kuin punnerruksissa ja käsilläseisonta jutuissa ellei niitä tee rystyset edellä.

bench-press-wrists.jpg

Veikkaan ensimmäisen kuvan tyyliä jos ranteet kipuilee.

No ei. Saatoin syntyä toissapäivävä, mutten sentää eilen. Eka ja tokan kuvan välimuodoks varmaa taipuu lopulta, jos ei kestä. Ihan vitun monet penkkaa silti tota ekaa kuvaa vastaavalla otteella, eikä mitään ongelmaa oletettavasti ranteissa, ku voi tolleen tehä.
Ite penkkaan aina suicide gripillä, eikä tosiaan ranteiden kanssa ongelmaa. Siinä tosiaan ranne taipuu ihan tuntuvasti. Sen sijaan olkapäiden kanssa on ongelmia ihan joka kerta, kun erehtyy penkkiä tekemään. :oujee:

No ei. Saatoin syntyä toissapäivävä, mutten sentää eilen. Eka ja tokan kuvan välimuodoks varmaa taipuu lopulta, jos ei kestä. Ihan vitun monet penkkaa silti tota ekaa kuvaa vastaavalla otteella, eikä mitään ongelmaa oletettavasti ranteissa, ku voi tolleen tehä.

Noista kuvista tuli mieleen, että itse en oikein millään saa tehtyä tavallista hauiskääntöä seisten ilman, että olisi forkuissa pientä ikävää kolotusta. Jätin liikkeen reilut puoli vuotta sitten ja tein hauista vain vinopenkissä seläntakaa ja scotissa. Nyt kokeilin uudestaan normihauista, ja ei tuntunut yhtään hyvältä. Tuli fiilis että monta reeniä forkut ei tätä kestä. Ei kipua sentään. Noi muut hauisliikket ei aiheuta mitään, vaikka vetäisi failureen ja tekisi pudotussarjoa.

Ihmetyttää kun omat ranteet ei kitise false gripeistä yms. muista luultavasti kovemmista jutuista.

Eilen vähän nakersi, kun pidin pitkästä aikaa isolle ryhmälle treenejä. Huomasi, että ei ollut oikein ryhmäliikunnanohjaus rutiinit kohdillaan. Täytyy palauttaa taas mieleen ne yksinkertaiset bulkkimenetelmät, joissa ei uhrata liikaa aikaa yksilöille.

Onneks leuat & raskaat soudut on 10/10. Habaa tehdessä oli itelki tota, ku teki tarpeeks isoilla painoilla. Oikeestaan vaan sinä aikakautena silti, ku väänsin penkkiä, joka vittuili noille ranteilleni. Mulla nää sensaatiot ei oo kyllä ikinä forkun lihoissa, vaan ihan rannenivelessä itessään. 1
Oikeestaan ku tarkemmin ajattelen, ni jokaikisessa liikkeessä, missä ranteet VOI ottaa osumaa, ni mulle ne ottaa XD. Osissa liikkeissä toki ymmärrettävää ja yleisempää, esim etukyykyssä. Ja ei puhuta hyvästä osumasta, vaan ikävästä.

Mulla aikanaan dippailusta tuli samanlaista kolotusta kuin hauiskäännöistä levytangolla. Dippailun osalta ne loppu hiljalleen, kun muutin otteen sellaiseksi mikä on rengasdipeissä. Tein myös kuukauden noita voimistelijoiden ranneharjoituksia. Ne oli hyviä. Jos olisi aikaa ja innostusta enenmän, tekisin niitä enemmän.

Etukyykyn ei pitäisi käydä ranteille, jos voima ja tekniikka on hallussa. Kyynärpäiden pitäminen ylhäällä vaatii aika paljon voimia eri alueilta yläselästä. Käytännössähän siinä pitää estää lapaluun tilttaamista eteenpäin liikkeen aikana, mikä johtaa tuohon kyynerpäiden tippumiseen niin että painot menee ranteille. Itsellä tekniikka parani heti kun tuon tajusin keskittyä tuohon lapaluun asentoon ja voiman käyttämiseen niin että ei tilttaa eteenpäin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom