Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Hieman epäilen, että nukkuminen ja syöminen on vähän pielessä, mutta taitaa itse treenissäkin olla säädettävää. Ja tietty tämä iän tuoma jatkuva alamäki vaatii veronsa. Suunnittelin sellaista, että alkaisi tekemään treeniä päälle aina kolme pääliikettä ja päälle apuliikkeitä fiiliksen mukaan. Treenissä olisi aina alakroppaliike ja yläkropalle yksi työntö- ja yksi vetoliike. Ehk myös progressiota pitäisi höllentää, että palautuisi kunnolla.

Perusiikeillä pitäisi mennä, eli alakropalle vaihtoehtoina kyykky, mave ja kelkan työtäminen. Työntöliikkeinä penkki, pystäri ja dippi ja vetoliikkeinä leuanveto, kulmasoutu ja yhden käden soutu käsipainolla. Vatsaa ja pohkeita fiiliksen mukaan kuten hauista ja ojentajaa. Jos pääsisi alle 20 työsarjan treeneihin.

Mua alkoi nyt potuttaa tämä magnesiumkeskustelu sen verran että mun on saatava pari asiaa sydämeltäni.

Ja ite tykkään ainakin sen penkin pyyhkäistä tuolla desifiointiaineella, etenkin flunssa aikaan. Ja liekö tässä vitsi mutta kuluneet pari vuotta mennyt ilman isompia kuumeita tai flunssia.

Siis salilla? Tätä lukiessani pystyin vain ajattelemaan miten ihmeessä selviät normaalista elämästä.

Paikkojen sotkeminen magnesium jauholla. Salilla missä ite käyn niin muutama päivä sitten oli lattiatkin sotkettu ja ei joku edes kehdannut jälkiään siivota..

Joskus vaan käy noin. Itse esimerkiksi tiputin mankkuboxini lattialle tänään vahingossa kun epähuomiossa osuin siihen psyykatessani kyykkysarjaan. Ikävä kyllä salikassiini ei ollut mahtunut pölynimuria ja rättiä joten jätin siivoamatta. Onneksi treenaan salilla jossa henkilökunta ymmärtää että jotkut ihmiset käyttävät salia kuvien ottamisen ja lehtien lukemisen lisäksi myös treenaamiseen joten kertoessani tästä respassa sain vastauksekseni hymyn ja "sattuuhan noita, toivottavasti kyykky kulki" vastauksen.

Mä sotken magnesiumilla. Jos on liukas paita niin levitän sitä penkkiin. Käsien mukana se myös leviää vähän joka paikkaan. Joskus sitä vähän levähtää purkista lattialle. Ei tarkotuksella, mutta se perkele lähtee ilmavirtojen mukana hyvin herkästi. Jos vituttaa pölyinen lattia, niin suosittelen ettet jatkossa syö lattialta. Jos magnesium vituttaa vaatteissa, niin suosittelen ettet tule salille parhaat päällä.

Mä meen salille treenaamaan. Ei heru milliäkään sympatioita teidän siisteyspakkomielteillenne.

edit: eniten vituttaa turhasta kitiseminen

Tässä tämä olikin kitetytettynä mutta jatketaan nyt kun on tylsää.

Eikös se sitten sinun kannattas kotonakin levittää sitä magnesiumia siihen penkille ku vedät siinä penkillä käteen ? Ettet varmasti putoa siitä penkiltä. Ja jätät siivoamatta sen pois jotta jos joku vieras sattuu tuleen luoksesi niin saa paskata vaatteensa.

Kuvitelkaa maailma jossa internettiin pääseminen vaatisi jonkinlaisen loogista ajattelua mittaavan testin läpäisyä. Mä en paljoa vaatisi mutta jotain mikä haastavuudeltaan vastaisi vaikkapa kengännauhojen sitomista.

Siis levität penkille mankkua.. mitä vittua? Etkä edes siivoa jälkiäsiä..
Jossain mavessa ehkä vielä ymmärrän mankun käytön, jos on joku ihme syy, ettei remmejä halua käyttää ja penkissäkin, jos on paskat karhennukset tangossa. Mutta että pitää siihen penkille levitää, niin on kyllä aika kummallista.

Eniten siis vitutttaa salilla tollaset väliinpitämättömät paskat, jotka levittelee mankkua joka paikkaan eikä siivoa jälkiään ja sotkee painot miten sattuuu yms. Varmasti samat kaverit on niitä, jotka jättää painot tankoihin ja paskat pönttöön, kun kyllä henkilökunta ne siivoaa..

Kun penkkipainot huitelee vaikka siellä 200kg pinnassa niin olisi tosi kiva jos se selkä ei ihan hirveesti liikahtelisi siinä noston aikana, muuten siihen penkille voi tulla veritahra ja sitten siinä ei uskaltaisi enää treenata kun kourallinen tähänkin threadiin kirjottaneista. Siivoamisesta oon kai samaa mieltä. Yritän ainakin itse pyyhkiä mankut mahdollisimman hyvin pois mutta ei mulla nyt sentään pesutarvikkeita ole salilla mukana. Painot otan aina pois tangosta ja vessakaan ei jää juuri koskaan vetämättä mutta hieno rinnastus.

...My bad, Thompzon olikin jo selittänyt tän sulle.

Kyllä se palanakin sotkee jos jää käsistä tankoon ja seuraava koskee ja sitten koskettelee itseään. Siinä on vaatteet lopullisesti pilalla.

Häh? Mä laitan mankkua suoraan selkään melkein jokaisessa kyykky ja penkkitreenissä ja tasan joka kerta se on pesukoneessa lähtenyt.

Häh? Mä laitan mankkua suoraan selkään melkein jokaisessa kyykky ja penkkitreenissä ja tasan joka kerta se on pesukoneessa lähtenyt.

Ei ole mahdollista. Itse heitän vaatteet aina roskiin. Kalliiksi tulee kun usein menee paita ja housut.

Liitteet

• 20170714_224038-4-1-1.jpg
    20170714_224038-4-1-1.jpg
    1,5 MB · Katsottu: 314
  • 20170714_224010-1-1.jpg
    20170714_224010-1-1.jpg
    3,1 MB · Katsottu: 307
Viimeksi muokattu:
Ei ole mahdollista. Itse heitän vaatteet aina roskiin. Kalliiksi tulee kun usein menee paita ja housut.

Siis onko nämä pesun jälkeiset kuvat? Kyllä munkin vaatteet tolta näyttää ennen kun pesen ne. Jos kuitenkin ovat pesun jälkeiset niin joudun ainakin osittain ymmärtämään ärsytyksesi asian tiimoilta.

Vanhalla salilla muuten oli teräsharja jolla oli tarkoitus putsata magnesiumi tangosta käytön jälkeen. En tosin nähnyt kenenkään sitä koskaan käyttävän.

Siis onko nämä pesun jälkeiset kuvat? Kyllä munkin vaatteet tolta näyttää ennen kun pesen ne. Jos kuitenkin ovat pesun jälkeiset niin joudun ainakin osittain ymmärtämään ärsytyksesi asian tiimoilta.

Vanhalla salilla muuten oli teräsharja jolla oli tarkoitus putsata magnesiumi tangosta käytön jälkeen. En tosin nähnyt kenenkään sitä koskaan käyttävän.

Ilmeisesti vitsini meni vähän vikaan nyt. En heitä roskiin vaatteita.

En tiiä onko apnea vakava homma, mut emmä kyl haluukaan :D.

Uniapnea ei itsessään ole hengenvaarallinen mutta sen komplikaatiot ovat. Kannattaa välttää tarkkuutta vaativien hengenvaarallisten tehtävien tekemistä esim autolla ajamista kunnes asia on hallinnassa (nukahtaminen rattiin on uniapnean tavallinen seuraus).

Onks sul kokemusta henk. koht tasolla?
Mulla on ja jos sullakin on niin hoida ihmeessä kuntoon. CPAP-maskin aknssa nukkuminen on alkuun aika syvältä, mut en vaihtais pois kun herään virkeänä. Mulla se meni pahimmillaan siihen kun olin niin pitkään ollut huonolla unille etten enää saanut ollenkaan unta kun kroppa oli niin kierroksilla. Siinä alkaa sitten olla jo aikalailla toinen ihminen ja hermotkin melkolailla kireällä niiden 2-4h unien kanssa. Mä nukahtelin kyllä työkoneeseen jopa ajaessa ja työskenneltäessä. Ruokapöytään kesken ruuan jne. Ainakin mun kohdalla se vaikutti elämänlaatuun jo merkittävästi verrattuna siihen missä nyt mennään.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Ainakin mä heräilin kauan silleen, että haukoin happea ja tuntui, että tukehdun. Pidin niitä vaan painajaisina tms, mutta oishan tuon voinut tuosta jo arvata tai siitä että naisystävä ei nukkui alakerrassa ja minä makuuhuoneessa yläkerrassa, kun rohisin sen verran.

Oli muutes pirun vaikea totutella siihen CPAP masiinaan. Itellä helpottaa aina kun pudottaa painoa. Ei herää siihen helvetin huohotukseen. Aikaisemmin oli aamulla aina sellanen olo, et ois juossu koko yön. Testeissä oli 50 hengityskatkosta tuntiin.....

Mulla ei mitään rakenteellista vikaa ole. Painon nousu aiheuttaa minulla. +8kg ku nappaa ylimäärästa alkaa vaikuttaa huomattavasti. Itselläni paino läskin muodossa, mutta tiedän tapauksia joissa lihasmassan kasvukin on johtanut hengityskatkoksiin......

Onko porukka kokeillu nestemäistä mankkua, omalla salilla alettiin tuota myydä kun kiinteä kiellettiin sotkun vuoksi. Ite en oo koskaan kumpaakaan käyttäny, remmeillä tai paljain tassuin vaan.

Onko porukka kokeillu nestemäistä mankkua, omalla salilla alettiin tuota myydä kun kiinteä kiellettiin sotkun vuoksi.

Joo, olosuhteiden pakosta kun palamankusta tuli sanomista vaikka mankun käyttö oli mulla aikanaan kysymyslistan kärjessä, kun saliin kävin tutustumassa. Likimain koko henkilökunta vaihtunut kai välissä niin sitä se teettää. Anyway, vähän oudon tuntuista tuo nestemankku ensi alkuun on ja siitä jää ikävä nahkea tunne sormiin palatavaraan verrattuna, mutta kun tottuu niin kyllä sillä ainakin minun pienillä painoillani ote tuntuu käytännössä pitävän aivan riittävän hyvin. Hyvänä puolena se tarttuu käsiin niin hyvin, että kovin montaa kertaa ei tarvitse treenin aikana lisätä kun palamankkua saa vetoliikkeissä hieroa käsiin likimain joka sarjaan.

Se, että sovitaan kaverin kanssa että mennään reenaamaan tiettyyn kellonaikaan mutta sitten kun pitäisi reenit aloitella niin toista ei näy eikä viitsi edes ilmoittaa että ei välttämättä kerkeäkään paikalle. Todella raivostuttavaa. No onneksi siitä huolimatta sai iha ok treenin tehtyä vaikka mitään ei jaksanutkaan.

Se, että sovitaan kaverin kanssa että mennään reenaamaan tiettyyn kellonaikaan mutta sitten kun pitäisi reenit aloitella niin toista ei näy eikä viitsi edes ilmoittaa että ei välttämättä kerkeäkään paikalle. Todella raivostuttavaa. No onneksi siitä huolimatta sai iha ok treenin tehtyä vaikka mitään ei jaksanutkaan.

Tämä on kyllä muutaman kerran potutellut itseäkin. Kerrankin lenkille venttasin kaveria semmoset 20min ja muutenkin ko. kaverilla vähän paha tapa myöhästellä. Sitten kun ei viitsis hyvälle treenikaverille ns. "räjähdellä". :d Yleensä ei tuu sanottua mitään jos on vähän myöhässä mutta kun tuon 20min antoi odottaa itseään niin piti jo hieman mainita että herraa sai hieman odotella.. :d

Jos ei kaupasta löydy tota nestemäistä mankkua sitä voi tehä itekkin. Murskaa vaan palasesta ja laittaa vettä.
En tiedä kuinka kauan se kestää nestemäisenä mutta jos vettä lisää säännöllisesti niin eiköhän se jotenkin hyvänä pysy.
Tein ite kerran huvikseni ja ihan hyvin se toimi, pito oli parempi kuin kuivalla. Huomasin myös kun se kuivu että se ei enää oikein ottanu ihoon kiinni eli jos tän tekee ni takasin toimivaksi sitä ei kuivana enää saa.

Tämä on kyllä muutaman kerran potutellut itseäkin. Kerrankin lenkille venttasin kaveria semmoset 20min ja muutenkin ko. kaverilla vähän paha tapa myöhästellä. Sitten kun ei viitsis hyvälle treenikaverille ns. "räjähdellä". :d Yleensä ei tuu sanottua mitään jos on vähän myöhässä mutta kun tuon 20min antoi odottaa itseään niin piti jo hieman mainita että herraa sai hieman odotella.. :d

Asiassahan ei itsessään mitään vikaa ole onhan sitä muutakin elämää kuin sali mutta ilmoittaminen asiasta olisi kyllä kohteliasta. No näköjään sekin on joiltakin liikaa vaadittu :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom