Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ns. normaali mankun käyttö pitäisi olla sallittu mielestäni jokaisella salilla, mutta ymmärrän miksi joillain saleilla kokonaan kielletty. Monta kertaa nähnyt miten on koko penkkipaikan selkäosa levitelty täyteen mankkua eikä tietenkään viitsitä pyyhkiä käytön jälkeen pois jne.

No tuo on selvästi huonoa käytöstä, mutta sen ei pitäisi olla syy käytön kieltämselle. Samalla logiikalla vapaat painotkin voisi olla kiellettyjä, sillä jengi jättää aina levyt minne sattuu.

Voimailusaleilla on usein astiat, joissa jokainen säilyttää mankkupurkkejaan, ja siellä paikalla käydään hieromassa käsiin. Kun nyt luen miten kaupallisilla saleilla lähes tukehdutaan magnesiumiin, alkaa tuntua siltä että niissäkin kannattaisi panostaa muutamaan pönttöön seinän vieressä. Ehkä me pärjäämme siksi ettei jokainen murusta siellä täällä. :)

Vaikka totta puhuen en keksi magnesiumista mitään muuta haittaa kuin liukastumisvaaran, mutta jos on juhlavaatteet päällä niin sitten varmaan kurja juttu.

Se mikä magnesiumin käytössä ihmetyttää on se, että kun saatavilla on salin puolesta magnesium -paloja, on ne hetken päästä palasina ja pieninä muruina, koska porukat heittävät magnesium palat niille varattuun laatikkoon tms. Kyllä sen palan voi sinne takaisin siististikin laittaa.

Tuo ei sinällään ole itselle ongelma (eikä sen enempää haittaa), koska kuljetan omat magnesiumit mukana ja pidän sen pienessä muovipurkissa, joka on muovikassin sisällä - näin mankkua ei leviä ympäristöön hirmuisesti, kun sen hieroo käsiin tuon pussin sisällä ;-). Olen myös pitänyt tapana puhdistaa maastavedon jälkeen mankkupölyt lattialta ja myös tangosta isommat mankkujäljet, niin pysyy paikat siistimpänä (eikä tuohon lattian / tangon pyyhkäisyyn mene kuin puolisen minuuttia).

Voitaisko tämä magnesiumikeskustelu nyt jo lopettaa. Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä ja kolmannet molemmista.

Itseä vitutti tänään kun salin omistaja pihistelee ilmastoinnin ja siivouksen kanssa. Ekan viiden minuutin jälkeen olin jo about likomärkä kun ilma ei liikkunu mihinkään ja sitten meinasin saada slaagin kun lattialla vilisteli pölykoirien seassa reilu parin sentin mittaisia hirviöitä (lue; sokeritoukkia). Hyi.

Mankku-keskusteluhan on ihan asian ytimessä. Jos joku olisi 1970-luvun puolivälin kieppeissä vaatinut, että salilla on siistiä, painoja ei pudotella, hikeä pyyhitään penkiltä pois yms. juttuja, olisi väki hämmästynyt kerta kaikkiaan. Ja hetken päästä olisi hämmästynyt valittajakin. Tällaiset keskustelut muistuttavat mukavasti siitä, että itse alkaa olla dinosaurus ja reliikki.

Jatkakaa!

Eniten häiritsee salilla soitettava löysä tai muuten ärsyttävä poppi.. kolmatta kertaa kuuluva i will dye my hair blonde for you aiheuttaa vanhassa hevarissa vaikeasti käsiteltäviä raivon tunteita ja pohdintaa salin vaihdosta, sali vain on muuten ok ja kotoa matkaa 100m. Pakko taas vain laittaa kuullokkeet päähän:rock:

Vituttaa ehkä eniten nää mun mittasuhteet. Taas sai tänään kivekset kipeinä vetää pinnavetoa, vaikka paketti hyvin kasassa boksereissa. Lyhyet kädet ja pitkä torso tekee sen että tanko hakkaa kaikissa maastavedoissa kiville ja saamari se muljahtelu sitten ärsyttää ja tekee kipiää. Ei ole genetiikalla siunattu.

Vituttaa ehkä eniten nää mun mittasuhteet. Taas sai tänään kivekset kipeinä vetää pinnavetoa, vaikka paketti hyvin kasassa boksereissa. Lyhyet kädet ja pitkä torso tekee sen että tanko hakkaa kaikissa maastavedoissa kiville ja saamari se muljahtelu sitten ärsyttää ja tekee kipiää. Ei ole genetiikalla siunattu.
Nyt oon jotenkin hämmentynyt... ei kaluun hierrä ollenkaan jos kasseille rapii? ootko nyt varma että on oikein asennettu o_O

Nyt oon jotenkin hämmentynyt... ei kaluun hierrä ollenkaan jos kasseille rapii? ootko nyt varma että on oikein asennettu o_O
Molempiin, mutta kivekset sattuu olemaan siinä hommassa se kurjin muljahtelija. Tanko nousee millä tahansa vetotyylillä suoraan nivusten korkeudelle.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Tuttaa kun pari yötä sitte nukuin huonosti ja niskassa joku *ttanan naksahdus tai joku ollu, krampissa koko kaula toiselta puolen. Ei käänny pää ja kramppailee.

Ei ees estä oikeesti treenaamasta mut on aivan tolkuttoman *ttumainen.

Mitä mittää ko munasuojat paikalle ja menoks. SUllahan sellaset varmasti on.

Summasummarum.. aika hyvin, jos mangnesiumjauho on ärsyttävin asia salilla :D
Onhan se tietty, jos vaatteet tulee likaseks ja hei siellähän voi tulla hikikin, joten rauhassa nyt vaan kaikki, ettei vaan treenatessa joutuisi keksittyyn itse asiaan, vaan joutuu miettiin ulkonäköä ja vaatteita :) Taidankin lähteä töihin ja sitten katsomaan, ettei omalla salilla ole paholaisia mangnesium purkkeineen....

Meni nyt illalla viikinkipunnerruslaitetta säädettäessä oikean käden peukalo molemmilta puolilta tikkauskuntoon... Tippui se alatuki terävine reunoineen peukalon päälle. Verta tulee reilusti ja odotan parhaillaan terveyskeskuksessa. Nyt ei voi sitten kesälomalla treenata kovaa ainakaan kaikilla viidellä sormella.

Oli kyllä niin turha salikäynti. Pää varmaan käy ylikierroksilla nii ei jaksa mitään. Haukotuttaa ja semmonen poissaoleva fiilis koko ajan..ja vielä mave päivänä! :( Ihan perseestä.

Pari tätiä (vai onko niitä 3? yhtä tyhmän näkösiä kaikki) runttaa salilla jatkuvasti pelkkiä olkapäitä. Kauhea huuto, mölinä, varaavat valtavan tilan aina säätämiseensä tunniksi, ja yksi luuska näistä romauttaa telineessä KAUHEEN ISOT ainakin 30kg painoineen olevan tangon pystypunnerrusten jälkeen kyykkytelineen varmistusraudoille että hyvä ettei kuulo mene. Erinomaisen ylimielisen oloisia, esim. kysyttäessä että voisko toista noista penkeistä käyttää (varailevat että voivat yhtäaikaa tehdä jotain makuu-vaaka-perseelläseisonta-vipareitaan :woot: ).

Noin, sainpahan kiukuteltua.

Toissapäivänä salilla olin lopettamassa kyykkyä ja purin painoja pois räkiltä, mutta tarkotus oli siinä vielä pienemmillä painoilla jatkaa. Siihen sitten tuuppas joku äijä kasaamaan siihen samaiseen tankoon omia painojaan mitään kyselemättä. Sanoin siinä herralle, että jatkaisin kyllä vielä tekemistäni, mutta eihä se uuno mitään kuullu napit korvissa. En viittiny naaman eteen huitoonkaan mennä. Kylläpä rupes vituttaan. Jälkikäteen mietin, että ois pitäny purkaa sen painoja pois, sitä mukaa, kun se niitä siihen latas.

Onks tää yleistäkin? Ei ollu siis mun oma vakkarisali, olin toisen sali speksejä vähän kuikuilemassa, enkä omalla salillani oo tällaseen koskaan törmänny. Aina itse (ja oman salin vakkariporukka) kyllä kysyn, että tarviitko vielä jos siinä painoja purkaa tai lähellä pörrää.

@Ilonnna Jos se äijä oli mennyt sun kyykyistä nii pyörryksiin ettei oikein tajunnut, mitä tapahtuu :rolleyes: kauhee testobeastmode jne päällä nii eihän sitä. Mutta ymmärrän ärsytyksesi.

Suositut

Back
Ylös Bottom