Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Eniten hermostuttaa se ku joku istuu laitteessa puhelin käessä ja sarjatauot about 5min. Siinäku yrittää kysellä et saisko tehä välissä mut ei millään. Onneks usein esim. pecdeckin korvaan ristitaljalla tai flyesilla.

Joo, onhan toi shittii, mut mä yleensä sanon etukätee, et "auta vast, jos sanon" suht iisi solussioon
Kyllä, mutta ei.
Niinkuin tossa pari aiempaa postia oli niin paska varmistaja on paska varmistaja.
Mäkin nimenomaan sanon: " Ole valmiina ja koske Vasta Kun Sanon ja tanko suoraan pois, ei kikkailuja ".
Silti 87% uusista varmistajista ottaa tangosta heti kiinni kun vähänkään puhiset sen kanssa.

Sit päälle tulee se vakio: " En auttanu yhtään. "
No autoitpas, tunteehan sen.

Miellään haen vähän kauempaakin jonkun tutun varmistajan juuri tästä syystä.
Sama juttu kuin voimapöksyllä, ei lasketa jos on koskettu!

Hirveä draivi painaa diettiä kun tuloksia tullut tiukkaan! No totta kai löi nuhan päälle.... Nenä aivan tukossa ja pää tuntuu painavalta. Voi v^ttu taas

Niin että miten se oli? Sulla menee joskus treenistä keskushermosto niin sekaisin että muisti lähtee ja joudut sairaalaan? Mitä vitun vittua?
Siis silloin tällöin käy niin, että punttitouhuissa menee lyhytkestoinen muisti liki kokonaan. Kerran olen etsinyt kamojani aivan antaumuksella ja yhden kerran pyyhkiytyi melkein viikko muistista. Tutkimuksissa olen aikanaan rampannut oikein urakalla ja mitään vikaa ei löytynyt. Eli tulkitsen että ei ole vaarallista, mutta erittäin epämielyttävää sekä jättää muutamaksi päiväksi aivan armottoman väsymyksen.

Kohtauksen sattuessa käy kuitenkin helposti niin, että kanssaihmiset tilaa lanssit ja sitte mennään. Ne eivät päästä rattiin ajamaan itse siinä tilassa.

Siis silloin tällöin käy niin, että punttitouhuissa menee lyhytkestoinen muisti liki kokonaan. Kerran olen etsinyt kamojani aivan antaumuksella ja yhden kerran pyyhkiytyi melkein viikko muistista. Tutkimuksissa olen aikanaan rampannut oikein urakalla ja mitään vikaa ei löytynyt. Eli tulkitsen että ei ole vaarallista, mutta erittäin epämielyttävää sekä jättää muutamaksi päiväksi aivan armottoman väsymyksen.

Kohtauksen sattuessa käy kuitenkin helposti niin, että kanssaihmiset tilaa lanssit ja sitte mennään. Ne eivät päästä rattiin ajamaan itse siinä tilassa.
Yhdellä inttikaverilla aikoinaan oli samanlaista vaivaa. Saattoi unohtaa jonkin tavanomaisen asian mikä oli tapahtunut edellisenä päivänä, mutta mitään vikaa ei siihen mennessä ollut löytynyt. En tiedä oliko sillä jonkinlaisia kohtauksia niin kuin niitä nimitit, mutta pari tuntia saattoi hävitä johonkin ihan tuosta noin.

Ei jaksa vituttaa/potuttaa mikään, sen verran etuoikeutetuksi tässä itsensä tuntee kun on fyysisesti terve ja pystyy treenaamaan ilman huolia, toisin kuin niin monet omassa tuttavapiirissä.

Tai no paskat tulokset vähän harmittaa, mutta suunta on ylöspäin.

Tänään keljutti salilla se, että maanantain black outissa olin unohtanut yhdistelmälukkoni peltikaapin oveen. Joku s...nan humoristi oli vaihtanut lukon yhdistelmän ja lukinnut sen kaapin oveen. Olisi edes varastanut sen, mutta tuo nyt haittaa salin omistajakin, kun yksi kaappi on mahdotonta lukita. Osa ihmisistä ei tarvitse kuin takasuoran naamaan ja kengän jalkojen väliin.

Tänään on viileä päivä, pärjään pitkillä treenihousuilla. Juu moro, hiki valuu niin kovaa että hikipyyhe on läpimärkä. Koko ajan on hirveä jano kun hikeä pukkaa enemmän kuin mitä vettä imeytyy ja siitä taas seuraa se, että juo liikaa jolloin vesi jää mahaan hölskymään ja siitä taas tulee huono olo. Voi vittu sentään mitä touhua.

Tänään keljutti salilla se, että maanantain black outissa olin unohtanut yhdistelmälukkoni peltikaapin oveen. Joku s...nan humoristi oli vaihtanut lukon yhdistelmän ja lukinnut sen kaapin oveen. Olisi edes varastanut sen, mutta tuo nyt haittaa salin omistajakin, kun yksi kaappi on mahdotonta lukita. Osa ihmisistä ei tarvitse kuin takasuoran naamaan ja kengän jalkojen väliin.

Yhdistelmälukot saa auki alle 10 sekunnissa ilman työkaluja, vaikka ei olisi mitään käryä koko oikeasta yhdistelmästä. Kato Youtubesta video tai pari kuinka saat sen lukon irti siitä kaapin ovesta, äläkä koskaan enää käytä yhdistelmälukkoa.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Kaksi parikymppistä poikaa salilla. Egot oli kuin isollakin tähdellä, käytöstavat loisti poissaolollaan. Keskinäinen kommunikaatio oli vitun huutamista salin puolelta toiselle ja ihmeellistä kiukuttelua. Sit toinen varas salin ainoaa kunnon penkkiä, jonku puol tuntia tehden 70kg:lla yhden sarjan ja sen jälkeen taukoa viidestä kymmeneen minuuttiin :puntti::puntti: Ja kun joku kehtas kysyä turhautuneena, että vapautuisko kohta, niin sit seuraavat puol tuntia vittuiltiin kovaan ääneen kyseiselle henkilölle. Jälleen salin toiselta puolelta huudellen.

Potuttaa:
  • idioottiteinit, joilla ilmeisesti äiti korjaa kotona kaikki rojut niiden jäljiltä
  • pissikset, jotka blokkaavat laitteita ikuisuudelta tuntuvan ajan puhelinta näpytellen
  • hikisiat, jotka eivät osaa käyttää pyyhettä – ei suojana eikä kuivaukseen
Melkein OT, mutta harmitusteemaan liittyen:

Tuo painojen jättäminen tankoon tai muuten hujan hajan näyttää nyppivän monia postaajia. Uskaltautuisiko joku moista harrastava (turvallisesti nimimerkin suojasta :)) perustelemaan, miksi hän toimiin niin?​

Joo eilen taas katoin levypainotelinettä ja kiekot ihan sekaisin, pieniä ja isoja päällekkäin. Voiko olla niin laiskuutta ettei jaksa laittaa samoja lättyjä samaan kohtaan? Joku voisi tosiaankin kertoa joka noin tekee, että mitä mielessä liikkuu. :D Itehän järjestin eilen taas pari telinettä, mutta turhaa hommaa ku muut sotkee sen heti. :D Sitten tuhisen vihaisesti jos joku yrittää tuoda kiekkoa ja laittaa sen väärään paikkaan. :D

Joo eilen taas katoin levypainotelinettä ja kiekot ihan sekaisin, pieniä ja isoja päällekkäin. Voiko olla niin laiskuutta ettei jaksa laittaa samoja lättyjä samaan kohtaan? Joku voisi tosiaankin kertoa joka noin tekee, että mitä mielessä liikkuu. :D Itehän järjestin eilen taas pari telinettä, mutta turhaa hommaa ku muut sotkee sen heti. :D Sitten tuhisen vihaisesti jos joku yrittää tuoda kiekkoa ja laittaa sen väärään paikkaan. :D
Uskoakseni joillekkin ihmisille tällä kiekkojen järjestyksellä ei vaan ole mitään merkitystä, se ei vaan vituta lonia niitä eikä häiritse kun ovat sikinsokin. Eli siellä joku nyt ihmettelee että mitä sekin kylähullu tuhisi vihaisesti kun palauttivat painoja. Tuskin laiskuutta tai ilkeyttä mutta asia on vain yhdentekevä? Samat kaverit tekevät sarjaa niin että on eripari painot tangossa. Ite todennut että tästä asiasta mielensäpahoittaminen on yhtä järkevää kuin säästä harmistuminen, asialle ei mitään voi niin sama vain hyväksyä

Kyllä mä autonki ajan parkkiin viivojen sisälle enkä niiden päälle vinottain. :D

Ja musta on helpompi ottaa vitoset telineestä jos niiden edessä ei ole kympit ja kaksikymppiset. Joutuu tekeen nämä asiasta välittämättömätki duunia ku haluavat ottaa tietyt painot sieltä sekamelskan alta pois.

Ja musta on helpompi ottaa vitoset telineestä jos niiden edessä ei ole kympit ja kaksikymppiset. Joutuu tekeen nämä asiasta välittämättömätki duunia ku haluavat ottaa tietyt painot sieltä sekamelskan alta pois.

Shh shh äläs nyt yritä harrastaa loogista ajattelua.. Jos tavarat ei oo omia niin nehän voi jättää mihin haluu. :anssi:

Mä tunnustan! Useasti jätän painoja sinne telineeseen siten, että on seassa isompia ja pienempiä enkä lajittele. Pääsääntöisesti kuitenki isoja isojen kanssa ja pieni pienien. Joskus olen myös jättänyt auton 4:n ruutuun. Kyllikki Saaresta ja Kennedystä en ota vastuuta!

Suositut

Back
Ylös Bottom