Eniten hermostuttaa se ku joku istuu laitteessa puhelin käessä ja sarjatauot about 5min. Siinäku yrittää kysellä et saisko tehä välissä mut ei millään. Onneks usein esim. pecdeckin korvaan ristitaljalla tai flyesilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä, mutta ei.Joo, onhan toi shittii, mut mä yleensä sanon etukätee, et "auta vast, jos sanon" suht iisi solussioon
HC treeniä!Niin että miten se oli? Sulla menee joskus treenistä keskushermosto niin sekaisin että muisti lähtee ja joudut sairaalaan? Mitä vitun vittua?
Siis silloin tällöin käy niin, että punttitouhuissa menee lyhytkestoinen muisti liki kokonaan. Kerran olen etsinyt kamojani aivan antaumuksella ja yhden kerran pyyhkiytyi melkein viikko muistista. Tutkimuksissa olen aikanaan rampannut oikein urakalla ja mitään vikaa ei löytynyt. Eli tulkitsen että ei ole vaarallista, mutta erittäin epämielyttävää sekä jättää muutamaksi päiväksi aivan armottoman väsymyksen.Niin että miten se oli? Sulla menee joskus treenistä keskushermosto niin sekaisin että muisti lähtee ja joudut sairaalaan? Mitä vitun vittua?
Yhdellä inttikaverilla aikoinaan oli samanlaista vaivaa. Saattoi unohtaa jonkin tavanomaisen asian mikä oli tapahtunut edellisenä päivänä, mutta mitään vikaa ei siihen mennessä ollut löytynyt. En tiedä oliko sillä jonkinlaisia kohtauksia niin kuin niitä nimitit, mutta pari tuntia saattoi hävitä johonkin ihan tuosta noin.Siis silloin tällöin käy niin, että punttitouhuissa menee lyhytkestoinen muisti liki kokonaan. Kerran olen etsinyt kamojani aivan antaumuksella ja yhden kerran pyyhkiytyi melkein viikko muistista. Tutkimuksissa olen aikanaan rampannut oikein urakalla ja mitään vikaa ei löytynyt. Eli tulkitsen että ei ole vaarallista, mutta erittäin epämielyttävää sekä jättää muutamaksi päiväksi aivan armottoman väsymyksen.
Kohtauksen sattuessa käy kuitenkin helposti niin, että kanssaihmiset tilaa lanssit ja sitte mennään. Ne eivät päästä rattiin ajamaan itse siinä tilassa.
Tänään keljutti salilla se, että maanantain black outissa olin unohtanut yhdistelmälukkoni peltikaapin oveen. Joku s...nan humoristi oli vaihtanut lukon yhdistelmän ja lukinnut sen kaapin oveen. Olisi edes varastanut sen, mutta tuo nyt haittaa salin omistajakin, kun yksi kaappi on mahdotonta lukita. Osa ihmisistä ei tarvitse kuin takasuoran naamaan ja kengän jalkojen väliin.
Nooh, kovista tuloksista on varaa aina vähän pudottaa?Kyykyssä hyvää kehitystä. Puolessa vuodessa miinus 30 kg. :D Ei kai tässä voi muuta kuin nauraa.
Uskoakseni joillekkin ihmisille tällä kiekkojen järjestyksellä ei vaan ole mitään merkitystä, se ei vaan vituta lonia niitä eikä häiritse kun ovat sikinsokin. Eli siellä joku nyt ihmettelee että mitä sekin kylähullu tuhisi vihaisesti kun palauttivat painoja. Tuskin laiskuutta tai ilkeyttä mutta asia on vain yhdentekevä? Samat kaverit tekevät sarjaa niin että on eripari painot tangossa. Ite todennut että tästä asiasta mielensäpahoittaminen on yhtä järkevää kuin säästä harmistuminen, asialle ei mitään voi niin sama vain hyväksyäJoo eilen taas katoin levypainotelinettä ja kiekot ihan sekaisin, pieniä ja isoja päällekkäin. Voiko olla niin laiskuutta ettei jaksa laittaa samoja lättyjä samaan kohtaan? Joku voisi tosiaankin kertoa joka noin tekee, että mitä mielessä liikkuu. :D Itehän järjestin eilen taas pari telinettä, mutta turhaa hommaa ku muut sotkee sen heti. :D Sitten tuhisen vihaisesti jos joku yrittää tuoda kiekkoa ja laittaa sen väärään paikkaan. :D
Ja musta on helpompi ottaa vitoset telineestä jos niiden edessä ei ole kympit ja kaksikymppiset. Joutuu tekeen nämä asiasta välittämättömätki duunia ku haluavat ottaa tietyt painot sieltä sekamelskan alta pois.