Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä siinä on kun aletaan roinaan niin alkaa kulkemaan treenilaukku mukana ja ego ihan taivaissa? Mitä tekee treenikassilla yleensäkään oikeasti, paitsi esittää jotain hc treenaria?

Ite alle 70kg natu. Isoin tavaramäärä mitä oon tarvinnu yhdessä treenissä: Vyö, vesipullo, hikipyyhe, vetoremmit, rannesiteet, polvilämppärit, kahdet kengät, vihko, kamera + vielä kaikki krääsä kuten lompakko ja avaimet, mitä ei viitsi jättää lukottomaan kaappiin. Ei oikein mene taskuissa noi tavarat. Vitut egosta, mä tarvitsin ne kaikki.

edit: mankku unohtu!

Viimeksi muokattu:
Ite alle 70kg natu. Isoin tavaramäärä mitä oon tarvinnu yhdessä treenissä: Vyö, vesipullo, hikipyyhe, vetoremmit, rannesiteet, polvilämppärit, kahdet kengät, vihko, kamera + vielä kaikki krääsä kuten lompakko ja avaimet, mitä ei viitsi jättää lukottomaan kaappiin. Ei oikein mene taskuissa noi tavarat. Vitut egosta, mä tarvitsin ne kaikki.

edit: mankku unohtu!
Joo ihan selvää egoilua, ens kerralla muovipussiin kaikki niin ei tuu pojille pahamieli... kylläpä onkin helppoa kun ei tarvi murehtia muiden treeni kamppeista.
Mun pitää käyttää kahta muovipussia kun on pn sekä normi kengät lisäksi mukana, niin ei oikeen yhteen vyön ja muiden egoilu kamojen kanssa mahdu. Tosin kaks menee näppärästi molempiin pyöränsarviin.

Mikä siinä on kun aletaan roinaan niin alkaa kulkemaan treenilaukku mukana ja ego ihan taivaissa? Mitä tekee treenikassilla yleensäkään oikeasti, paitsi esittää jotain hc treenaria?
Ite oon muutaman vuoden treenannu vanha äijä. Nuorena tuli joskus vähän jotain tehtyä.
Roinaaminen on niin mutkikasta ja kallista, että ei oo tullu siihen lähettyä. Treenikassi on mulla mukana ja olen kyllä huomannut, että omalla salilla muillakin mukana ihan käytännön syistä. Mulla on siinä juomapullo, tafferit, kännykässä treeniohjelma (kätevämpi kuin vihko) ja pieni hikipyyhe. Sitten jos on hälyvuoro, niin työkännykkä. Ne kun kuljettelis pitkin salia mukana irrallaan, niin joopajoo.

mulla 3 ekstra paria kenkiä(nosto,treeni,juoksu,fillari,yhdet siis päällä loput 3 kassissa), 2 nostovyötä, 2 paria rannesiteitä, polvituet, pikkupyyhe, vihkisormus, lompakko,kännykkä, vanhoja treeniohjelmia, juomapullo ja kaikenlaista muuta sälää, loput jätän kaappiin treenin ajaks

Pari ylisosiaalista miestä. Jos erehtyy toimimaan normaalien sosiaalisten normin mukaisesti, niin ei niistä pääse irti koko treenin aikana. Itse osaan jo noita vältellä olemalla yksinkertaisesti huomioimatta koko tyyppejä. Seurasin vain sivusta, kun eräskin tosissaan treenaava tyttö meni pitkin salia ja +70v vaari käveli kirjaimellisesti perässä koko treenin kysellen sukuhistorian ja mitä vain, millä saisi keskustelua aikaiseksi. Välissä voidaan sitten näön vuoksi heilua jossain laitteessa edestakaisin, samalla väijyen uutta uhria.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€

Eniten salilla vituttaa ne urpot jotka kyttää kenellä on treenikassi mukana missä pitää mahdollisia varusteita ja arvotavaroitaan.

Eniten salilla vituttaa ne urpot jotka kyttää kenellä on treenikassi mukana missä pitää mahdollisia varusteita ja arvotavaroitaan.
Niin kuin moni muukin sanoi, niin aika vittumaista olisi edes treenata ilman sitä. Joskus kantelin treenijuomaa, vihkoa, vyötä ja vetoremmejä irrallaan mukana. Se vasta perseestä olikin. Nyt on lisäksi vielä kaikenlaista jumppikuminauhaa yms mukana lämmittelyjä varten.

Tarpeeksi isoilla romuilla kun treenailee tavoitteellisesti niin eipä noilta vammoilta voi välttyä. Yleensä se on keskimäärin 3 kk välein jotain, hyvällä tuurilla pikku venähdys tms. vastaava.
Ei pahalla, mutta eikö tuo nyt vähän kerro jo että jotain pitäisi muuttaa? :confused:

Ei pahalla, mutta eikö tuo nyt vähän kerro jo että jotain pitäisi muuttaa? :confused:

Se on valitettava totuus, että tuollainen tavoitteellinen voimailu on aika helvetin kaukana mistään terveysliikunnasta. Mitään kunnon loukkaantumisiahan mulla on on tullut tosi vähän, venähdyksiä ja erinäköisiä paikallisia tulehdustiloja toki tasaisin väliajoin.

Ottaa päähän ja vituttaa ihan törkeesti kehityksen hidastuminen. Tammikuussa 2016 aamupaino oli 58kg, nyt viimeiset 3 kuukautta aamupaino ollut 72-73kg. Kaipa tässä pitäisi jotain muuttaa. Toisaalta en tiiä pitäsikö pitää välidieetti (toisaalt vatsapalikat viel erottuu) tässä välissä ja kattoo mitä oikeesti tarttunu, vai vielä ottaa massaa lisää. Eli lisätä kaloreita, joka ei kyl houkuttelis vittuakaan tässä vaiheessa.

Suositut

Back
Ylös Bottom