Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmettelin eilen että haisenko oikeasti näin pahasti vanhalle hielle vaikka treenivaatteet on aina puhtaat ja mietin että pitäis varmaan pestä välillä vähän korkeammassa lämpötilassa että puhdistuvat oikeasti kunnolla. Munhan se on pakko olla kun ei lähellä ollut ketään muuta.

Väärin. Tänään kun olin treenini tehnyt ja suuntasin kohti suihkua, käveli pukuhuoneen ovella vastaan sama jätkä joka eilen touhusi toisella puolella salia ja se sama löyhkä kertaa sata hyökkäsi päin naamaa sellaisella voimalla että meinasi lähteä jalat alta ja keräilin itseäni vähän aikaa seinään nojaten kun koko pukuhuone haisi vielä vähän aikaa siltä. Jumalauta kun oli synkkä katku.

Harmitti kun iski flunssa ja joutui pitämään taukoa salilta. Nyt kun flunssa on ohi, harmittaa kun joutuu lopettamaan laiskottelun. Miksei tauosta osaa nauttia sen aikana?

Hessut, jotka vie painot vierestä kesken kaiken. Kaverin kanssa siinä kyykkäiltiin ja vuoron vaihtuessa siinä vänkslättiin aina painot kyykkääjälle sopiviks, niin eikö joku sankari tullut jostain sivuvasemmalta tekemään T-soutua ja vei levypainon siitä ihan vierestä mitään sanomatta tai kysymättä. Sitten vielä seisoskelee siinä tiellä siten ettei meinaa saada painoja pistettyä tankoon. Kurkkua rykäsin niin ilmeisesti yhdistyi hessulla piuhat ja lampussa syttyi valo et voishan sitä vähän sivummassakin oleskella, painosta en edes jaksanut mainita vaan hain suosiolla toisen kauempaa.

Kas kun ei tangosta perkele tulla kesken sarjojen nykimään painoja itselle.. Ei mitään salietikettiä näillä halpis saleilla.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se vaan aina vituttaa kun varmistaja pilaa sarjan. Penkkiä tein ja viimeseen sarjaan piti varmistaja kysyä. Sanoin montako toistoa on tarkoitus tehdä ja että tangon voi suosiolla nostaa pois, sitten jos tanko pysähtyy/lähtee alaspäin. Tarkoitus siis se, että varmistaja tulee mukaan siinä kohtaa kun aletaan olemaan sarjassa viimeisten toistojen kohdalla. Noh, tanko telineistä käsille, asento kuntoon ja eikun tekemään. Tarkoituksena tehdä paras sarja pitkään aikaan. Paskanvitut, varmistaja ensimmäisen toiston aikana jo tangossa kiinni ja sama homma jatkui seuraavatkin toistot. Otti niin paljon päähän, kun ei tiennyt nostiko sen 100% itse vai auttoiko varmistaja. Ei siitä mitään tullut sitten ja tavoiteltu sarja jäi 2 toistoa vajaaksi.

Hessut, jotka vie painot vierestä kesken kaiken. Kaverin kanssa siinä kyykkäiltiin ja vuoron vaihtuessa siinä vänkslättiin aina painot kyykkääjälle sopiviks, niin eikö joku sankari tullut jostain sivuvasemmalta tekemään T-soutua ja vei levypainon siitä ihan vierestä mitään sanomatta tai kysymättä. Sitten vielä seisoskelee siinä tiellä siten ettei meinaa saada painoja pistettyä tankoon. Kurkkua rykäsin niin ilmeisesti yhdistyi hessulla piuhat ja lampussa syttyi valo et voishan sitä vähän sivummassakin oleskella, painosta en edes jaksanut mainita vaan hain suosiolla toisen kauempaa.

Kas kun ei tangosta perkele tulla kesken sarjojen nykimään painoja itselle.. Ei mitään salietikettiä näillä halpis saleilla.
Kyllä se vaan aina vituttaa kun varmistaja pilaa sarjan. Penkkiä tein ja viimeseen sarjaan piti varmistaja kysyä. Sanoin montako toistoa on tarkoitus tehdä ja että tangon voi suosiolla nostaa pois, sitten jos tanko pysähtyy/lähtee alaspäin. Tarkoitus siis se, että varmistaja tulee mukaan siinä kohtaa kun aletaan olemaan sarjassa viimeisten toistojen kohdalla. Noh, tanko telineistä käsille, asento kuntoon ja eikun tekemään. Tarkoituksena tehdä paras sarja pitkään aikaan. Paskanvitut, varmistaja ensimmäisen toiston aikana jo tangossa kiinni ja sama homma jatkui seuraavatkin toistot. Otti niin paljon päähän, kun ei tiennyt nostiko sen 100% itse vai auttoiko varmistaja. Ei siitä mitään tullut sitten ja tavoiteltu sarja jäi 2 toistoa vajaaksi.
Huomaa taas, että suomessa ollaan.. Kumpikaan ei sano mitään, mutta vituttaa niin perkeleesti :D

Huomaa taas, että suomessa ollaan.. Kumpikaan ei sano mitään, mutta vituttaa niin perkeleesti :D

Ei tuollaisesta pitäisi olla tarvetta sanoa. En mäkään vie painoja kysymättä kun joku tekee siinä sarjaa vieressä. Se vaan on näitä salin kirjoittamattomia sääntöjä. Ja kun tapahtuu jokseenkin useasti niin ei joka kerta jaksa asiasta sanoa, vaan mieluummin vaan hakee sen painon muualta. Luulen, että tämä on varsin yleinen juttu näillä halvoilla saleilla, joissa treenaa myös paljon aloittelijoita.

Salietikettiä voi myös opettaa niille, jotka sitä ei osaa.. Näin se mullekin on aikanaan opetettu. Eli voi ihan kohteeliaasti sanoa asiasta... Mut joo tietenkin se pitäis osaa heti ku salille ekaa kertaa astuu

Toki voi, jos jaksaa. Minä en jaksa ruveta jokaista hessua neuvomaan, enkä sitä todellakaan mitenkään velvollisuudekseni koe. Mulle ei myöskään kukaan ole "opettanut" mitään etikettejä vaan täältä pakkotoistosta ihan oma-aloitteisesti lueskelin salietiketti-threadit läpi, josta sai suuntaa suurinpiirtein miten siellä salilla kuuluu olla ja käyttäytyä.

:offtopic:Mitäs lottoot kuinka pieniosa salilla kävijöistä on niitä, jotka edes tietää pakkotoisto.comin ja kuinka paljon pienempi osa on se, joka lukis pakkikselta mitään..

Mut jokainen tekee niinkuin hyväksi näkee :worship:

No pieni osahan se on. Jotenkin sitä vaan toivoisi, että ihmiset ottaisivat itse asioista selvää. Eikä tuo nyt mun maailmaa kaada, vaan on vain sellainen asia mihin haluaisi, että ihmiset kiinnittäisi huomiota. Näin on sitten kaikilla mukavampi treenata ja maailma on taas parempi paikka. Mutta joo, tulevaisuudessa varmaan heitettävä et "ne oli prkl mun painot!!1" :offtopic::anssi:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
...on vain sellainen asia mihin haluaisi, että ihmiset kiinnittäisi huomiota. Näin on sitten kaikilla mukavampi treenata ja maailma on taas parempi paikka...

Nyt ollaan asian ytimessä ;)

Ja jotta tässä tapauksessa Ko. henkilön saa kiinnittämään asiaan huomiota hänelle varmaan voisi sillai asiallisesti ilmaista, että painot oli käytössä tai et ei varmistajana kevennä sarjaa... :rolleyes:

Olisiko tuossa siis mielestäsi pitänyt sanoa varmistajalle heti sarjan jälkeen, että pilasit muuten tään homman? :D

Kyllä. Tai ekasta toistosta jo tanko telineisiin, selittää rautalangasta homma ja sit uudestaan. Itse sanon aina uudelle varmistajalle varsin selvästi, että älä missään nimessä koske tankoon, jos ei sarja jää oikeasti kesken.

Kyllä. Tai ekasta toistosta jo tanko telineisiin, selittää rautalangasta homma ja sit uudestaan. Itse sanon aina uudelle varmistajalle varsin selvästi, että älä missään nimessä koske tankoon, jos ei sarja jää oikeasti kesken.
Kyllä sitä luulisi että jos pyydetään varmistamaan, niin siinä vain varmistetaan ja autetaan tanko ylös jos se ei omin voimin tule, mutta kun ei se ikävä kyllä mene niin. Mä en tajua miten varmistaminen voi olla joillekin niin hankalaa. On ihan eri asia varmistaa kuin auttaa ekasta toistosta toistosta lähtien pakkotoistoja. Mullakin joskus meni hiukan naama jumiin kun pyysin kaksi tyyppiä varmistamaan ennätyskyykkyä. Tanko liikkui koko ajan ylöspäin, mutta toisen oli ihan pakko koskea siihen. Oli hieno tunne kun toiselta puolelta autetaan ja vaikka se ylös tuli niin jätin omista kirjoistani sen ennätyksen siltä erää saamatta, koska se yksi vitun apina auttoi. Oikeasti taisi vain haitata, mutta se on periaatekysymys.

Toki voi, jos jaksaa. Minä en jaksa ruveta jokaista hessua neuvomaan, enkä sitä todellakaan mitenkään velvollisuudekseni koe. Mulle ei myöskään kukaan ole "opettanut" mitään etikettejä vaan täältä pakkotoistosta ihan oma-aloitteisesti lueskelin salietiketti-threadit läpi, josta sai suuntaa suurinpiirtein miten siellä salilla kuuluu olla ja käyttäytyä.
Niin no, ei se ny niin vaikee oo sanoo, et "vittuunko oot hiippailemassa mun painojen kans", tulee ihan luonnostaan multa
Olisiko tuossa siis mielestäsi pitänyt sanoa varmistajalle heti sarjan jälkeen, että pilasit muuten tään homman? :D
Joo, onhan toi shittii, mut mä yleensä sanon etukätee, et "auta vast, jos sanon" suht iisi solussioon

Kyllä sitä luulisi että jos pyydetään varmistamaan, niin siinä vain varmistetaan ja autetaan tanko ylös jos se ei omin voimin tule, mutta kun ei se ikävä kyllä mene niin. Mä en tajua miten varmistaminen voi olla joillekin niin hankalaa. On ihan eri asia varmistaa kuin auttaa ekasta toistosta toistosta lähtien pakkotoistoja. Mullakin joskus meni hiukan naama jumiin kun pyysin kaksi tyyppiä varmistamaan ennätyskyykkyä. Tanko liikkui koko ajan ylöspäin, mutta toisen oli ihan pakko koskea siihen. Oli hieno tunne kun toiselta puolelta autetaan ja vaikka se ylös tuli niin jätin omista kirjoistani sen ennätyksen siltä erää saamatta, koska se yksi vitun apina auttoi. Oikeasti taisi vain haitata, mutta se on periaatekysymys.

Kyykyssä toi on vielä vaarallista, kun nostosta tulee toispuoleinen. Kuten sanottu, ton takia väännän rautalangasta ihmisille. Ei ne muuten tajua tollasta.

Tänään oli paha päivä salilla. Penkin jälkeen meni taas keskushermosto sekaisin ja muisti aika heikoksi. Kuten olokin. Ei sentään tarvinnut lähteä sairalaan.

Intti tulossa eikä salilla käyminen motivoi enää yhtään. Muutamia reenejä tehny nyt kuukauden ihan vaan ylläpitävänä. Suht nopiaan pääsee kuitenkin takaisin vanhoihin taitoihin tauon jälkeen.

Tänään oli paha päivä salilla. Penkin jälkeen meni taas keskushermosto sekaisin ja muisti aika heikoksi. Kuten olokin. Ei sentään tarvinnut lähteä sairalaan.
Niin että miten se oli? Sulla menee joskus treenistä keskushermosto niin sekaisin että muisti lähtee ja joudut sairaalaan? Mitä vitun vittua?

Suositut

Back
Ylös Bottom