Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Jännä, ite pelänny pitkään dieettiä ku aikasemmin oli kokemusta, että tuli ihan heikko olo. Mutta luultavasti silloin yhtäkkiä riipaissut liian pienet kalorit. Nytkö dieettaa niin samanlailla tulokset nousee kuin offillakin. Joskus joku penkki jumittaa samassa, mutta muut tulokset nousee. Kaippa riippuu treeniohjelmasta yms. Ja oon ollu jonku 12 viikkoa jo dieetillä. Alussa jopa himmailin, kun aattelin, että dieetillä ei saa treenata liian kovaa.

Tää yleinen kun pistetään levyjä vääriin paikkoihin telineissä. Sit siellä on vaikka se 5kg minkä tarviit parin 15kg levyn takana ja toista 5 kg levyä ei näy mailla halmeilla. Ja kun itse yrittää laittaa kiekkoja paikoilleen telineeseen ei se onnistu kun kaikki on ihan sikinsokin, Niitten levyjen kanssa saa muutenkin puljata isoissa liikkeissä ihan tarpeeksi.

No eihän tuo nyt vielä mitään, mutta kun ne on omalla salilla väärissä telineissäkin eli monesti joudut etsimään sen 15kg kiekon toiselta puolelta salia..

Mua potutti/ärsytti tänään monikin asia salilla. Ensinnäkin salin omistajat ei tiedä juuri mitään treenaamisesta tai salin pitämisestä, ostaneet vissiin ton puljun ihan vaan rahan toivossa. Laitteet vähän väliä rikki ja korjaus kestää parhaimmillaan 4kk. Siisteydestä on huomautettu monta kertaa, mut sekään ei ikinä muutu. Tänään toinen omistajista koitti opettaa semmosta vähän ujoa alottelijakundia ja kaikki meni ihan päin helvettiä. Sitten; mun vieressä oli sit semmonen outo haisuli, jonka hikikusipaskakäry täytti koko salin. Sen jälkeen siihen tuli semmonen ~40v mies tekemään jotain maastavedon, suorinjaloinmaastavedon ja kulmasoudun yhdistelmää semmosella kissanselkätekniikalla. Sit kaiken kruunas vielä mun stalkkeri, joka tuttuun tapaansa jakso maanisesti tuijottaa mua joka kulman takaa aina kun vaihdoin paikkaa. ARHGH. Tänään on ollut hyvin paska päivä aamusta lähtien, siksi kiukuttaa mm. kaikki. Kiitos ja anteeksi.

Laitteet vähän väliä rikki ja korjaus kestää parhaimmillaan 4kk.

Edellisellä salila tuo 4kk olisi ollut jo varsin mainio suoritus :D Sitten kun sai korjattua usean kuukauden jälkeen jonkun laitteen niin laite hajos uudestaan ja sit odoteltiin taas lisää. Eikä auttanut kun sanoin asiasta pari kertaa. No salin vaihdolla siitä selvittiin :D

Edellisellä salila tuo 4kk olisi ollut jo varsin mainio suoritus :D Sitten kun sai korjattua usean kuukauden jälkeen jonkun laitteen niin laite hajos uudestaan ja sit odoteltiin taas lisää. Eikä auttanut kun sanoin asiasta pari kertaa. No salin vaihdolla siitä selvittiin :D

Mjooh, tää pulju menee tossa vuodenvaihdossa kiinni, niin jospa sinne asti sinnittelis ja sitten vaihtaa salia. Käyn mä nyttenkin kyl satunnaistesti muuallakin välillä, mut se kamojen roudaaminen pidemmälle duunin päätteeksi on aina oma hommansa. Varsinkin kun ei ole omaa autoakaan.

Ei tämä mua vituta sinänsä mutta kun siellä on niitä tyyppejä joita tekis mieli vähän neuvoa..Siis niitä jotka on melkein ''there'' niille vois sanoa että treenaisit mun kanssa 3kk niin...niin ne sais vähän enemmän tuloksia ja ne treenaa tarpeeks kovaa mutta ne vois tehdä vähän eri liikkeitä...Tyypit tekee ojentajataljaa narukahvalla, mikä on ihan homojen liike, näitä mulla tulee mieleen.
Näin aloittelijana pakko kysyä että mitä vikaa narukahvataljassa on? Teen myös perus penkkiä 1 tai 2 kertaa viikossa vuoroviikoin ja samalla kertaa ojentajat narulla. Tein aluksi suoralla tangolla ojentajataljan mutta parin kuukauden jälkeen alkoi mennä koko pakka kerralla. Kokeilin narulla ja oli paljon vaikeampaa ja sai hyvän rasituksen ojentajille. Voi toki olla että käytin suoralla tangolla kroppaakin apuna minkä takia pakka ei tuntunut niin raskaalle mutta mitäs vikaa narussa on.

Onko joku "paras" apuliike ojentajille noin aloittelijavaiheessa

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Ai oikeen triplana :Dd. Ei luoja, tää editori on anaalista. Voiko noi viestit poistaa jotenki jos tulee useempi?
Noita tuplia ja triploja oli aiemmin illalla ympäriinsä foorumia. Juuri about tuohon aikaan kun sulla tuli triplat.
Viestit lähtee näemmä sellaisella tekniikalla, että jos lagaa just huonosti se saattaa lähteä useammin etenkin jos yrittää viiveen takia uudestaan painaa. Huomasin myös tuon pienen vaiheen tuossa että pikavastaus jäi pyörimään kun painoi post reply.

Oon kyllä varma että vielä vbulletin aikaan pystyi vartin sisään postaamisesta poistamaan viestin.

Ei pysty ei.
Foorumihan vaihtoi alustaa, eli edellinen oli vbulletin.

Oon kyllä varma että vielä vbulletin aikaan pystyi vartin sisään postaamisesta poistamaan viestin.

Minäkin oon satavarma, koska olen poistanut varmaan kymmenen kertaa. Siksi olinki ihmeissään kun yhtäkkiä ei enää pystynytkään. :D Mike väitti ettei ole koskaan pystynyt, mutta oon muistaakseni muutamaan otteeseen neuvonut muitakin täällä poistamisesta, niin kyllä se on ollut mahdollista. :D

Siellä se kyyläävä ryssä oli taas tänään. Maanisella katseellaan seuras jokaista mun liikettä. Koitin kovasti olla välittämättä, mutku mä tunnen sen selkänahoissani kun joku tuijottaa.

Siellä se kyyläävä ryssä oli taas tänään. Maanisella katseellaan seuras jokaista mun liikettä. Koitin kovasti olla välittämättä, mutku mä tunnen sen selkänahoissani kun joku tuijottaa.

Välillä näitä kyylääjiä / tuijottelijoita on. Mä oon ruvennut aina tuijottamaan takasin ja moikkaamaan hilpeästi jos joku oikein kärkkäästi tuijottaa. Yleensä siinä vaiheessa se katse kääntyy toisaalle. :) Jos ei käänny niin meen seuraavaks kyselee puhelinnumeroa oli mies tai nainen.

Pitkän aikaa tein vaan keikkatöitä satunnaisesti ja, nyt sit raksalla jonkun aikaa urakalla taas. Alku aina helvetin vaikeeta, ku rytmit sekasin ja muutenki stressaan aika paljon aina tämmösii, ku alottaa jossain uudes mestassa, mistä ei juuri tunne ketään yms. Saliin liittyy sillä lailla, että henkisesti syö energioita sen verran, että pitääpi säästää tärkeimmät treenit viikonlopulle. Monia ahistaa salilla käynti, koska fyysisesti raskasta sen 1-2h, mitä nyt treenaakaan. Kyl työnteko on paljo rasittavampaa. Ei fyysisesti itelle, mut henkisesti tuhatkertasesti puuduttavampaa. Jos joutuisin tekeen jtn asiakaspalvelu työtä tai istumistyötä, ni vetäisin itteni jojoon.
Mikä tahansa voi olla henkisesti raskasta tai stressaavaa jos sen niin haluaa ajatella, työ, ihmissuhteet ym.Ei se ole mitään muuta kuin omassa päässä monesti, ei kaikki elämässä ole niin rankkaa loppujen lopuksi, ei nyt olla missään sodassa jossa näet kun joltain tutulta kaverilta ammutaan pää irti.

Joo, asiaa puhut, ja asioista on aina hyvä puhua vaikka ei olisikaan mikään maailmanlopun asia mikä vituttaa tai stressaa ja Lemmy oli kans oikeassa, huumorintajulla pääsee aika hyvin eteenpäin.

Anteeksi suvaitsemattomuuteni, mutta vitun maahanmuuttajakundit ja HAJUVEDET. Ymmärrän kyllä, että jotkut tykkää tuoksua prinsessa Dianan pillulta, mutta onko sitä pakko suihkia litrakaupalla, kun mennään salille?

Salilla hien haju > hajuvedet. Mieluummin jopa pieni paskankäry, ku hajuvedet. Kuvottavaa.

Otat kuvan tästä venakosta, seuraavaks ku kyylää, ni saa jtn ihmeteltävää :D. Nostrovia madafaka!

Toi kuvaaminen tuntuu olevan tolla salilla ihan normaalia kun siel riittää noit ihme hiihtäjiä :'D Et en usko että tuokaan sitä niin ihmettelee. Ja mä en kyl halua saastuttaa
luuriani ton kuvalla!

Välillä näitä kyylääjiä / tuijottelijoita on. Mä oon ruvennut aina tuijottamaan takasin ja moikkaamaan hilpeästi jos joku oikein kärkkäästi tuijottaa. Yleensä siinä vaiheessa se katse kääntyy toisaalle. :) Jos ei käänny niin meen seuraavaks kyselee puhelinnumeroa oli mies tai nainen.

Mutkun tää nuija vaan tuijottaa takasin. Oon aatellu kysyä joku päivä sen siskolta/vaimolta/omaishoitajaltamikälie että oisko mahdollista opettaa tuolle sun vammaselle broidilles että tommonen maaninen tuijottaminen ei kuulu hyviin tapoihin. Mikäli ymmärtävät suomea.

Suositut

Back
Ylös Bottom