Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän harmittaa, ku oli erittäin hyvä putki päällä, mut sit onnistuin elämäni ensimmäisen loukkaantumisen hommaamaan. En erityisen vakavaa(pienimuotonen pinne tai vastaava olkapäähän), mut kuitenki joutuu oleen varpaillaan ja vältteleen tiettyjä juttuja jonkun aikaa/tekeen kevyemmin. Sit ku on viel näin heikko salijutuissa luontasesti, ku minä, ni katooki tosi nopee, se mitä on saatu. Lähinnä harmittaa silti paljon syvällisemmällä tasolla, eli sillä, että en oo tottunu oleen fyysisesti ees 1% rajotteinen missään. Pelkkä konsepti on erittäin masentava. Kauheimpia asioita, mitä multa vois koskaan riistää, on mun fyysinen terveys ja kykenevyys tehdä, mitä vittua ikinä haluankaan tehdä, millon tahansa huvittaa. Vaikee selittää, mut se on ku riistäis linnulta siipensä xD. Ok i'm done, tuun ulvoon sit joskus, ku jtn vakavampaa ;).

Ps: Miten mä tuun selviin, ku oon joskus vanha pieru? Vai hyväksyyköhän sitä sit vaan kohtalonsa ;D?

Oo onnellinen ettei tullu mitään oikeesti vakavaa pysyvää vammaa :) Kyl se siitä lähtee taas rullaamaan. Ja ei ne lihat ja tulokset katoa viikossa tai kahdessa vielä mihinkään ;D
Mieti, oon sua tod näk vähän nuorempi, mulla on selkä ja polvet paskana + olkapää vittuilee (ainoa mitä ei VIELÄ oo tutkittu mitä siellä on). 6 ja 7 leikkaus ehkä tulossa niin
sullahan on muhun verrattuna asiat pirun hyvin :D Silti mäkin vaan sinnikkäästi treenaan miten kykenen. Kelaa miten MEITSI selvii kun oon vanha pieru!

Jep. Yli-reagoin toki tässä vähäsen. Eihä ne nyt oikeesti mihkään katookkaan kunnolla, ellei veny parin viikon pätkät kuukausiks, mut hyvä putki katoo kyl heh.
Jos saa udella, ni ootko onnettomuudessa ja/tai omalla tekemisellä noi paskonut vai oks vaan käyny huonompi mäihä geenitasolla? Itehän nimenomaan aiheutin täysin ite tän itelleni, tekemällä JUST sellasen tempauksen, mistä vaistot varotteli. Anyway, kiitän perspektiivin antamisesta & lähetän parantavan hevipeukun sulle.
:rock:.

Ylireagointi on ihan inhimillistä :) Ja kyllähän se aina vituttaa kun toi hyvä tekemisen meininki yhtäkkiä katkeaa. Ja siis joo, helvetin paskaa tuuria + paskat geenit ja ehkä vähän oma tekeminenkin. Eli oon ollu joskus kolarissa, siitä välilevypullistuman alku, sit maastavetoa siihen päälle ja tekniikka hajos -> pullistuma saatto tällön pullistua lisää + ajohommat -> pullistuma pullistu vielä vähän lisää. Ja polvien kanssa on ollu ihan silkkaa paskaa tuuria. Olkapää tykkää kyttyrää punnertelusta ja on sekin joskus pystypunnerrusta tehdessä kaatunu taaksepäin (kiitos löysät nivelet/paskat geenit). Että semmonen vammaistreenaaja täällä :D

No hard feelings mutta näin se vaan menee...
Ooksää nyt varma että se menee noin.. siellä munkin salilla on vanhoja patuja, osa niistä maailmainmestareita voimanostossa eikä niillekään kukaan naura, mulle ne kyllä nauraa nyt jo koska mulla on trikoot, huivi päässä, aurinkolasit vaan puuttuu etten olis kuin Hulk Hogan tai Macho Man Randy Savage.

En tiiä, mut egoaki kannattaa treenauttaa ja esim. elämän aikana irtautua mahollisimman paljon siitä. Kilpailu vietti yms. erikseen, mut egoilulla ei saavuta yhtään mitään, paitsi valheellisen minäkuvan ;).
Ei mua enää ees vituta nuo pentujen kommentit, minä oon jo sen verran vanha kääkkä etten ota stressiä niistä, sitte jos ne nostaa enemmän kuin minä ne voi sanoa jotain minkä otan vakavasti.

Ei tämä mua vituta sinänsä mutta kun siellä on niitä tyyppejä joita tekis mieli vähän neuvoa..Siis niitä jotka on melkein ''there'' niille vois sanoa että treenaisit mun kanssa 3kk niin...niin ne sais vähän enemmän tuloksia ja ne treenaa tarpeeks kovaa mutta ne vois tehdä vähän eri liikkeitä...Tyypit tekee ojentajataljaa narukahvalla, mikä on ihan homojen liike, näitä mulla tulee mieleen.

Viimeksi muokattu:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
On, on mutta ei tuommoinen jolla ei oo mitään ojentajia tarvi tuota pääliikkeeksi ojentajille.
Mistä päättelet, että tuo on kyseisten kavereiden pääliike ojentajille? Jos ne esim penkkaa, niin silloinhan se on pääliike ojentajille ja eipä oo näkyny hirveen montaa salijamppaa täällä suomessa, kuka ei penkkaisi. Vähän vaikea kuvitella, että kukaan tekisi pääliikkeenä ojentajataljaa narulla.

Ei tämä mua vituta sinänsä mutta kun siellä on niitä tyyppejä joita tekis mieli vähän neuvoa..Siis niitä jotka on melkein ''there'' niille vois sanoa että treenaisit mun kanssa 3kk niin...niin ne sais vähän enemmän tuloksia ja ne treenaa tarpeeks kovaa mutta ne vois tehdä vähän eri liikkeitä...Tyypit tekee ojentajataljaa narukahvalla, mikä on ihan homojen liike, näitä mulla tulee mieleen.
Ymmärsinkö nyt oikein, että homot jotka tekevät ojentajia narukahvalla tulevat mieleesi?

Se että normi tankopenkki junnannut 3 kuukautta mutta vinopenkissä sarjapainot kasvanut 5-7.5kg. Tuntuu kevyeltä käsissä mutta hyytyy äkkiä 3-4 toiston kohdilla.

Se että normi tankopenkki junnannut 3 kuukautta mutta vinopenkissä sarjapainot kasvanut 5-7.5kg. Tuntuu kevyeltä käsissä mutta hyytyy äkkiä 3-4 toiston kohdilla.
Vanha äijä kun oon, niin viimenen kolme vuotta vituttanu, ku ei sarjapainot kasva ku helevetin vähän. Mutta nousee koko ajan kuitenkin enemmän. Joutuu vaan treenaa nin pirusti, että lihaskato ei veis kaikkee mitä jo on ja pysyis ees omillaan ;) Treenaaminen kannattaa aina. Hankkikaa se lihasmassa viimestään kolmessa-neljässäkympissä, nii on kevyempää sitten myöhemmin ylläpitää sitä :)

Vanha äijä kun oon, niin viimenen kolme vuotta vituttanu, ku ei sarjapainot kasva ku helevetin vähän. Mutta nousee koko ajan kuitenkin enemmän. Joutuu vaan treenaa nin pirusti, että lihaskato ei veis kaikkee mitä jo on ja pysyis ees omillaan ;) Treenaaminen kannattaa aina. Hankkikaa se lihasmassa viimestään kolmessa-neljässäkympissä, nii on kevyempää sitten myöhemmin ylläpitää sitä :)

Juu ei tässä itsellä ikää ole kuitenkaan kuin vain 25 mutta silti pistää harmittamaan tuo. Liikerata ja kaikki tuntuu tosi jeesiltä mutta ei vain jaksa :D Toivotaan että parin viikon päästä kun lopettelee välidieettiä niin lähtee nousuun taas. Lihasta on kyllä toisaalta tullut ihan kiitettävästi mikä on päätavoitteena ollutkin mutta kyllä sitä toivoisi että pääliikkeissäkin sitä huomaisi enemmän :)

Aukioloajat. Vaihdoin budjettisaliin ja tuo on ihan pisin vittua auki. Muutenkin ihan perseestä vanhaan verrattuna. Onneks tuolla käy jonneja niin paljon, että kyykky- ja leuanvetomestat on aina vapaina :D

Varmaan viidettä kertaa tuun kertomaan, miten vituttaa se kun painot, tangot ja muut kamat jätetään levälleen ja kiekkoja ei viedä paikalleen. Etenkin 24/7 saleilla näkee tätä kun joku hyypiö on yöllä ollut yksin salilla ja täten uskaltanut jättää kaiken levälleen, kun kukaan ei ole näkemässä. Täytyy olla kyrpä jätkä että jättää muiden siivottavaksi omat tavaransa. Samaa porukkaa jotka heittelee roskia/tölkkejä/pulloja ympäristöön ja jättää ostoskärryjä keskelle kaupan parkkipaikkaa. Oman kokemuksen perusteella nää tyypit on poikkeuksetta mulkkuja muutenkin.
Tänäänkin yks vittupää oli jättänyt smithiin ja mutkatankoon kympin kiekkoja. Haista vittu.

Lievempää vitutusta aiheuttaa se, kun älyn jättiläiset laittaa hilukiekkoja isojen kiekkojen telineeseen ja sitten ne on siinä telineessä kyljellään ja yks helvetin 1,25kg hilu vie kolmen täyskokoisen kiekon paikan.

Jotain vitun dieettiä tässä koittanut toteuttaa. Pati viikkoa vasta takana ja samaa tahtia kun lähtee paineet lihaksista, lähtee myös voimat. Kyllä sen tiesi miten siinä käy mutta vituttaa silti. Nyt kun vain saisi jatkettua sitä itsensä psyykkaamista, että ei se mitään vaikka voimat lähtee kun sit on hienoa kun alkaa taas tulokset nousta ja nostat sit vähän ajan päästä kymmenen kiloa kevyempänä yhtä paljon kuin nyt. Meinaa vain usko loppua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom