Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Salille tullu jotku saat*nan kantokahvalliset wrangen levypainot vanhojen eleikojen tilalle. Pitää varmaan vaihtaa salia jos noi vanhat ei ilmesty takasin o_O

Vähä niinku offtopicina, mä oon kanssa aina hikoillu paljon. Myös ns nopea aineenvaihdunta ja silleen... mutta mistä voisi johtua kun nykyään en hikoile yhtä paljoa kuin esim vuosi sitten? Treenejä alla kuitenki muutama vuosi jo. Joissakin treeneissä toki paita läpimärkänä, mutta sitten taas jotkut kovemmat kyykkysetitkin menee kuivin vaattein. En mielestäni tee mitään niin eri tavalla että sillä olisi suoraa merkitystä.

mulla loppu hikoilu ku seinään ku vähensin hh, kun taas lisäsin niitä ja myös suolaa ruokaan nii johan soijaa pukkaa taas :) mulla myös kilpparin vajaatoiminta laitto hikoilulle stoppia ja myös jos ollu ylirasituksen rajamailla niin ei hikoiluta.

Onko edes mahdollista ja kuinka paljon painoa saa olla? Onko sittenkin niin, että teillä paremmat voimanostotangot ei ole nekään hyviä, vai onko siellä kunnon sikaniskoja jotka vetää 400 kilolla ja tiputtaa alas?

Tangot ei toisaalta ole (IPF -hyäksyttyjä) Eleikoja/Leokoja, mutta tosiaan usein tanko on päästetty pinnoille lähes vapaapudotusta (ilman kontrollointia) - toisaalta Eleikon ja Roguen tankojen takuuehdoissa on maininta, että takuu ei korvaa poikkeavasta käytöstä johtuvia vaurioita tangossa (pinnoihin kovaa pudotus aiheuttaa kovan iskun lähelle tangon olkia/kaulusta, joka ei tee hyvää tangolle vs. lasku boxille, jossa kiekot ottaa iskun vastaan). Kontrolloitu lasku on ihan ok, enkä olekaan sitä vastaan.

Salille tullu jotku saat*nan kantokahvalliset wrangen levypainot vanhojen eleikojen tilalle. Pitää varmaan vaihtaa salia jos noi vanhat ei ilmesty takasin o_O

Tuo on kyllä harmillinen juttu :-(. Jännä, että Eleikot on viety pois - olisi vain tuotu uusia kiekkoja lisää ja pidetty Eleikotkin käytössä - mielestäni salilla ei voi koskaan olla liikaa kiekkoja (varsinkin, jos on levyilla lastattavia laitteitakin tankojen lisäksi, jolloin kiekkoja saa kannella edestakaisin).

Mitä väliä? Itse tykkään liikutella mielummin tälläisiä kahvallisia levyjä.

Nyt potuttaa vähän, että pitää mennä salilla aamusta ja vain 13 tunnin palautuksella. Ei ole vielä valmis, mutta minkäs teet, kun elämää ei voi järjestää treenin ympärille vaan päinvastoin...

Meillä on työpaikan salilla noita wrangen levypainoja. Ihan älyttömiä heittoja painoissa. 10kg, 15kg ja 25kg painot painaa +0.5kg ja 20kg painot peräti +1kg. Eihän siinä, kun vaan asian tiedostaa.. Tuolla lähisalilla on käytössä lähinnä gymtecin levypainoja. Niiden tai muiden merkkisten levypainojen heitoista ei ole tietoa.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Ei oikeestaan potuta salilla juuri mikään. Painot tietty voisi niihin painotelineisiin käytön jälkeen viedä, mutta enpä tuosta ressia ota.
Laitteilla istuskelijoiltahan voi suomeksi kysyä tai jopa lontooksi tai tukholmaksi jos kieli taipuu, että mitäpä jos teen tässä välissä? Kunhan muistaa itse katsoa mikä oli paino siinä jonka kohteliaasti asettaa oman sarjansa jälkeen takaisin.

Nyt potuttaa vähän, että pitää mennä salilla aamusta ja vain 13 tunnin palautuksella. Ei ole vielä valmis, mutta minkäs teet, kun elämää ei voi järjestää treenin ympärille vaan päinvastoin...
Mä tein maanantai keskiviikko torstai ja perjantai joka päivä kyykyn penkin ja maven. Tänään lepo ja vielä pari treeniä ja olen tehnyt viikossa kaikki läpi kuusi kertaa. Alkaa vähän jo painaan, mutta minkäs teet. Tuli lyhyellä varoitusajalla viikon työmatka joten päätin tehdä kahden viikon treenit viikossa niin voin käyttää ensi viikon hyvillä mielin palautumiseen kun nyt uuvuttaa kroppaa vähän reilummin. Saattaa suorituskyky jopa nousta jos saan kropan nyt tarpeeksi piippuun.

No viestini oli puoli tosissaan kirjotettu ;). Mutta onhan noita mukavempi liikutella kun on tosiaan kahvat mutta itse ainakin tykkäisin enemmän niistä leokoista mitkä oli kaikki saman kokoisia halkasijaltaan riippumatta painosta ja ne on myös väreillä koodattu kun taas noi wranget kaikki mustia.

Ps. oli siis leokon painot eikä ruottalaiset eleikot :david:

Ei oikeestaan potuta salilla juuri mikään. Painot tietty voisi niihin painotelineisiin käytön jälkeen viedä, mutta enpä tuosta ressia ota.
Laitteilla istuskelijoiltahan voi suomeksi kysyä tai jopa lontooksi tai tukholmaksi jos kieli taipuu, että mitäpä jos teen tässä välissä? Kunhan muistaa itse katsoa mikä oli paino siinä jonka kohteliaasti asettaa oman sarjansa jälkeen takaisin.
Pitäisi niiden istuskelijoiden ja laitteiden varailijoiden ottaa sekin huomioon että se kysyminen ei ole niin helppoa kaikille. Aika itsekästä ajatella vain että "mitäs eivät uskalla avata suutaan".

Sosiaaliset tilanteet saattaa aiheuttaa suunnatonta ahdistusta joissakin ihmisissä. Saattaa aiheuttaa ihan jopa paniikkikohtauksen. Itse kuulun just siihen joukkoon jota
ahdistaa kaikki uudet tilanteet ja uusille /tuntemattomille puhuminen ihan saatanasti.
Mä taas en kuulu siihen joukkoon, mutta tiedostan että joillakin tällainen ongelma on ja siksi koitan omalla toiminnallani olla aiheuttamatta turhia ahdistuksia muille ja samalla mua harmittaa ihmiset jotka ei ole yhtä huomaavaisia tai eivät vain ymmärrä.

Sosiaaliset tilanteet saattaa aiheuttaa suunnatonta ahdistusta joissakin ihmisissä. Saattaa aiheuttaa ihan jopa paniikkikohtauksen. Itse kuulun just siihen joukkoon jota
ahdistaa kaikki uudet tilanteet ja uusille /tuntemattomille puhuminen ihan saatanasti.
Ymmärrän mutta eikö sali ympäristö olisi hyvä paikka harjoitella sosiaalista kanssa käymistä, koska se on niin "harmitonta/vaivatonta".

Kun on niitä päiviä, etten saa suuta auki ja joku tekee kyykkytelineessä tai koneessa, johon pitäisi päästä...niin asian voi puhumisen sijaan helposti ratkaista sulostuttamlla yhteistä happitilaa flatuksilla (https://cdn3.iconfinder.com/data/icons/i-m-sick/512/sick_19-512.png).

Mitä lähempänä kohdetta flatus-aalto kumajaa, sitä nopeammin laite vapautuu eikä sanaakaan ole tarvinnut vaihtaa.
"Ei ne pure", vai miten joku kerkes edellä lohkaista, että turha moralisoida.

Shitf*ck :| Paljon tsemppiä toipumiseen! Joudutaanko leikkaamaan vai paranteletko ihan vaan kuntoutuksella? Kaikesta huolimatta, älä lannistu. Uuteen nousuun vaan pikkuhiljaa.

Sattuessa tulee aina pahat fiilikset, mutta ajan kanssa paluu onnistuu. Pitää muistaa, että pitkäjänteisyys on oikeastaan ainut merkittävä aeikka, kun tavoitteena on olla parhaassa mahdollisessa kunnossa mahdollisimman pitkään. Isossa vammassa voi ajatella, että missä ollaan kahden vuoden päästä - sohvanperunana ja vaivaisena vai takaisin salilla ja lähellä vanhaa kuntoa?

Itsellä on mennyt pahimmillaan yli puolitoista pennkivapaana ja saman verran ilman juoksuaskelia. Molemmat yli neljäkymppisenä ja takaisin on tultu.

Tsemppiä kovasti.

Menikö isoilla painoilla?Olen miettinyt milloin on aika alkaa pakittelemaan painoissa että välttyisi loukkaantumisilta.Ikää kun on jo niin ehkä se on luonnon tapa sanoa että siirry taljoihin :)

Kiitos. 46 mittarissa ja painoa oli tangossa about 150 kg. Lämppärit tuntu tosi kevyiltä, joten sikäli vähän yllätti. Puoli vuotta meni ilman penkkiä, nyt oon jokusen kerran jo kokeillut. 90 x6 toistaiseksi kovin sarja minkä on uskaltanut ottaa. Ei operoida kun jänne on kuitenkin kunnossa (mitä ensin epäiltiin). Treeniä vaan, mutta varovasti.

Olisko se nyt vaan niin että antaa niitten maksimien olla ja keskittyy hyviin sarjoihin? Ei oo vanhaksi tulemista...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom