Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään oli vähän niinku kuvaushommia salilla. Niin tää yks ryssämulkku jolla on selkeesti kaikki muumit laaksosta kadonnu, joka stalkkaa mua niin rapussa kun salillakin, niin sen oli ihan vittu pakko kilistellä ja egoilla kahta kauheemmin ja tunkea joka helvetin kuvakulmaan mukaan. Onneks yks kuvaushenkilö kävi sille sanomassa et "voisitko mennä hetkeks muualle kun ei haluta sua kuviin". Sekös sitä alko vituttaa ja mua taas hymyilyttämään :D Tosin, nyt se varmaan sit kostaa sen tossa rapussa mulle.

Sunnuntaitreenaajat ja koululaiset ym. salilla.Itse olen kuitenkin treenaamassa vakavasti ja tarkoituksella niin harmittaa kun johonkin laitteeseen haluais mennä niin sitä varaamassa on joku ihan huuhaa tyyppi joka ei edes tiedä mitä tekee.Valitettavan yleistä ainakin omalla salilla, eikä voi saliakaan vaihtaa.Kaupungin ainut sali missä on kunnolla vapaita painoja (tosin isoimmat käsipainot vain 50kg, aika surkeeta?) ja saa tehdä maastavetoa.Saa nähdä milloin tuo crossfit lyö läpi täällä niin ehkä saadaan lisää tilaa kun pitää saada porukan laittaa pitkiä kujia tankoja riviin maastavetoon ym.

ärsyttää eräs muori joka vainoo mua salilla. sillä on hirvee kiire samoille laitteille/painoille ku millä ite just teen ja jos hengähdän sarjojen välis istuen laitteella minuutn pari, se on jo valittamassa. mitähän pahaa oon sille teheny..

Jos salilla on kaks turvaraudatonta penkkiä ja yksi turvaraudallinen, miksi ihmeessä pitää purkaa ne turvaraudat kokonaan pois, niin että takas saaminen vaatii koko s******n penkin purkamista osiin. Vinkkinä vaan kaikille, että ne turvaraudat saa laskettua ihan alaskin. Ja vieressä on tosiaan kaksi ihan normipenkkiäkin, jos herkkä miehinen ego ei kestä näyttäytymistä turvarautojen läheisyydessä.

Sunnuntaitreenaajat ja koululaiset ym. salilla.Itse olen kuitenkin treenaamassa vakavasti ja tarkoituksella niin harmittaa kun johonkin laitteeseen haluais mennä niin sitä varaamassa on joku ihan huuhaa tyyppi joka ei edes tiedä mitä tekee.Valitettavan yleistä ainakin omalla salilla, eikä voi saliakaan vaihtaa.Kaupungin ainut sali missä on kunnolla vapaita painoja (tosin isoimmat käsipainot vain 50kg, aika surkeeta?) ja saa tehdä maastavetoa.Saa nähdä milloin tuo crossfit lyö läpi täällä niin ehkä saadaan lisää tilaa kun pitää saada porukan laittaa pitkiä kujia tankoja riviin maastavetoon ym.
Jonain päivänä yksi tai useampi nauraa sulle kun vanha patu räpistelee naurettavien painojen kanssa ja tuumii että vittuako toi tuossa äheltää kun tässä koitetaan tosissaan vääntää.
No hard feelings mutta näin se vaan menee...

Jos salilla on kaks turvaraudatonta penkkiä ja yksi turvaraudallinen, miksi ihmeessä pitää purkaa ne turvaraudat kokonaan pois, niin että takas saaminen vaatii koko s******n penkin purkamista osiin. Vinkkinä vaan kaikille, että ne turvaraudat saa laskettua ihan alaskin. Ja vieressä on tosiaan kaksi ihan normipenkkiäkin, jos herkkä miehinen ego ei kestä näyttäytymistä turvarautojen läheisyydessä.
Toi on jotenkin aivan älytöntä. Miksi porukka ei käytä turvarautoja penkissä? Onko niin ettei kovat jätkät käytä? Sen ymmärtää jos penkki on niin paska että se on fyysisesti mahdotonta kun tanko hakkaa rautoihin, mutta noin muuten mä en kyllä ymmärrä. En oo ikinä kyllä tarvinnut niitä itsekään, mutta kerran tulee vielä se päivä kun tanko olisi suussa jos ei rautoja olisi.

Tämä juuri. Ite teen sarjat loppuun asti ja kun yksin teen treenit, niin en varmistajia kysele. Saa vetää niin pitkään sarjat, että kun ei enää nouse, niin jättää rautoihin.
Ja kyllä meidän salilla penkissä turvarautojen ala-asento on niin alhaalla, että ei siihen enää kukaan väliin mahdu, eikä tanko osu
Vaikka mullakaan nyt rinnanympärys ei paljon yli metrin ole, niin turvarautoja joutuu nostamaan, että tangon väliin mahtuu.

Tuota boldattua ei kyllä voi suositella kenellekään. Ei nimittäin saa kipattua painoja sivuille, kun on turvaraudat tiellä. Itellä olis varmaan lähteny kerran henki, jos olisin ollut yksin salilla, kun unohdin säätää turvaraudat oikealle korkeudelle ja jäi painot ensin rinnalle, josta rullasin ne kaulan päälle, kun luulin että olis ollut raudat oikealla korkeudella.:eek:

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Omalla salillakin on niin susi pskat ne turvaraudat että niitä reikiä on tosi huonoilla korkeuksilla siinä ~15cm välein. Jos laittaa liian ylös, tanko kolisee turvarautoihin eikä saa pidettyä tankoa itte ilmassa ja jos pistää liian alas ne raudat niin niistä raudoista ei o enää mitään hyötyä, päivastoin niinkuin ylempänä sanottiin että ei saa kipattua painoja pois.

2kk treenasin olosuhteiden pakosta yhden käden sormilla laskettavaa määrää lukuunottamatta todella surkealla salilla.
Ylä ja alatalja sentään löytyi. Tämä paska meinasi kuitenkin kaatua kun kaveri repi vähän vauhdikkaammin:D.
Prässi jossa 150kg pakka, reisiojennus josta myös loppui painot sekä mittasuhteiltaan todella kälyinen reisikoukistus.
Pec deck(nigga please).
Joku kälynen Roomalainen tuoli ja vartalon ojennus penkki.
Niin ja ne millä treenattiin eli 2 käsipainoo joihin sai max.22.5kg. jos treenasi molemmilla. 40kg taas yhteen handeliin(k.soutu,pullover,ojentajapunnerrus päänyli,)
Ja mutkatanko johon sai max.55kg.
Penkkiä missä olisi voinut istua selkä tuettuna tai vaihtoehtoisesti maata ei luonnollisesti ollut, HAH! Esim. Pystäri kässäreillä piti tehdä reisipenkillä istuen(seisten painot paukkui kattoon).
Etunojia tuli tehtyä tämän 2kk aikana vähän helvetisti, samoin dippiä tuolia käyttäen, kädet sai muutenkin treenattua ihan ok olosuhteet huomioon ottaen.
Eniten meni hermot kässäreiden lukkojen sorvaamiseen auki kiinni auki kiinni jos halusi vaihtaa painoa, tätä ei jaksanut montaa kertaa treenin aikana.
Noh nyt se on ohi ja pääsee treenaan kunnolla ilman kompromisseja. Kyllähän toi vähän ainakin ylläpiti(kai), no oli se anyways tyhjää parempi., Onneksi pääsin tämän 2kk:n aikana 5 kertaa kunnon salille, voin sanoa että siellä penkattiin ja penkattiin:D.

Muuten oli tosi onnistunut treeni, mut se saatanan stalkeri juos taas tuttuun tapaansa heti viereisestä talosta mun perässä salille. Ja se maanisen tuijottamisen määrä.. Eikä auta vaikka sanoo ääneen sille tai mulkasee takasin. Se tulee välillä jopa ihan vaan istumaan kuntopyörään ja kyttäämään kun mä teen aerobista. Siis v*ttu. En mä nyt niin saatanan mielenkiintonen ole että mun tekemisiä ja menemisiä pitää tollatavalla seurata.

En tiiä mikä siinä on kun omallekin salille tullut pari +50v jamppaa ketkä kyttää koko aika ja tulee hölöttämään yksityiselämästään melkein kaiken mulle. Tottakai ystävällisenä sitä nyökkäilee yms mutta ei kyllä todellakaan kiinnostaisi yksityiskohtia tietää. Ehkä pitää tehdä niinkuin muutkin, että tunkee korvanapit täysille korviin ja on olevinaan kuulematta noita :D

Tää nyt ei onneks puhu mulle mitään, mut se tuijotus/kyyläys... Moni varmaan tietää miten karmiva fiilis voi olla kun tuntee jonkun katseen omassa niskassa. Kuudes aisti :D

Tää nyt ei onneks puhu mulle mitään, mut se tuijotus/kyyläys... Moni varmaan tietää miten karmiva fiilis voi olla kun tuntee jonkun katseen omassa niskassa. Kuudes aisti :D
Tommosilla kavereilla saattaa olla pahojakin mielenterveysongelmia.. Jos oot joutunu noin pahasti sen silmätikuks, et se seuraa sua salille, ni kannattaa vähä varoo sen kanssa..

Tommosilla kavereilla saattaa olla pahojakin mielenterveysongelmia.. Jos oot joutunu noin pahasti sen silmätikuks, et se seuraa sua salille, ni kannattaa vähä varoo sen kanssa..

Tää on lähteny mun perään kauppaankin pari kertaa. Ja mitä nyt on kuullut kun se puhuu puhelimessa ja hoitaa työasioitaan, niin taitaa olla jossain vanhainkodissa duunissa. Tiedä sitten että onko oikeasti vai feikkaako vaan.

Yleensä ei ns. turhamaisuudet liikuta suuntaa, eikä toiseen, mut oma ylenpalttinen hikoilu on alkanu snadisti hävettään salilla. En tiiä mikä tos on, mut aina oon hikoillu ihan törkeen paljo. Aineenvaihdunta mul on aina ollu erittäin vikkelä, ni en sit tiiä johtuuko siitä. Joku kesä heittelin korista sellasen tunnin putkeen, silleen semi intensiivisesti, ni jotenki onnistuin hikoileen farkut niin litimäräks, ettei ois saanu ees sorkkaraudalla kammettua pois :D. Njööö, minkä sille voi, ni turha murehtia. Eikä oo kyl kukaan tullu avautumaankaan asiasta ikinä.

Vähä niinku offtopicina, mä oon kanssa aina hikoillu paljon. Myös ns nopea aineenvaihdunta ja silleen... mutta mistä voisi johtua kun nykyään en hikoile yhtä paljoa kuin esim vuosi sitten? Treenejä alla kuitenki muutama vuosi jo. Joissakin treeneissä toki paita läpimärkänä, mutta sitten taas jotkut kovemmat kyykkysetitkin menee kuivin vaattein. En mielestäni tee mitään niin eri tavalla että sillä olisi suoraa merkitystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom