Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Ihmiset jotka jää seisomaan suoraan käsipaino telineiden viereen, eikö sitä voisi muutamaa askelta ottaa taaksepäin ja jättää sellainen rako siihen että muutkin reenaajat saa käsipainoja otettua.. Ei huvittaisi joka kerta mennä jotai PeraViistonnista elämänkoululaista nykii hihasta ku hänen kuulokkeista soi robini täysillä että voisitko vähä väistää..

Ihmiset jotka jää seisomaan suoraan käsipaino telineiden viereen, eikö sitä voisi muutamaa askelta ottaa taaksepäin ja jättää sellainen rako siihen että muutkin reenaajat saa käsipainoja otettua.. Ei huvittaisi joka kerta mennä jotai PeraViistonnista elämänkoululaista nykii hihasta ku hänen kuulokkeista soi robini täysillä että voisitko vähä väistää..

Tämä....ite olen pokkana mennyt siihen heidän eteensä telineelle ajatellen, et jos eivät osaa väistää, eivät osaa valittaakaan ja mahdollisimman hitaasti valkannut painoja...Harvinaisen useasti tuo väestö vaan piereskelee tai haisee muuten ulosteelle eli nykyään ei viitsi lähellekään mennä eli on sit vaan odoteltava, kunnes Viemäri lähtee ja köpöttelee käsipainotelineelta helvettiin...

Se että uusi paska ja fyysinen työ haittaa treenejä. Sekin vituttaa että treenit meinaa häiritä töitä, kun kädet peukalolukosta riekaleina jne, mutta se nyt on pientä. Saatana.

Jumit. Pitkään aikaan ei oo ollut mitään merkittäviä, mut aina kun tulee, niin se on se sama saatanan kohta vasemmassa latsissa, joka alkaa sit jumiutuessaan polttamaan ja viiltämääs selkäliikkeissä niin että tänään piti ihan keskeyttää reeni ja vaihtaa olkapäihin. Vaikuttaa myös muihin liikkeisiin, esim. kyykyssä saattaa alkaa viiltämään kesken kovimpien sarjojen. Hierojalla ei oo varaa käydä säännöllisesti, mutta välillä tulee kyllä käytyä vaikkei mitään isompaa oliskaan ja rullailen himassa satunnaisesti muutamia kertoja viikossa. Aina kun jumi äityy näin pahaksi kuin nyt, niin vaatii muutaman peräkkäisen selkähieronnan viikon sisään että helpottaa. Eikä se oikeestaan edes varoittele ennakkoon mitään tai jumiudu pikkuhiljaa, vaan ihan yhtäkkiä saattaa muutaman kuukauden jälkeen vihlaista kesken kyykyn ja seuraavassa selkäreenissä alkaa polttaa ihan perkeleesti.

Mua vitutti yks päivä kun tein kulmasoutua tangolla ja jotenki en pysty tekemään sitä hyvin jos mulla ei oo näköyhteyttä peiliin ja jantterit tulee nojaamaan mun telineeseen juuri eteeni, että joudun tuijottamaan niiden persettä. Noh, onneksi ne livisti, mutta sitten joku nuori poika sarjatauoilla tulee lagittamaan peilin eteen ja varmaan jopa tajusi, että miksi jouduin ottamaan tangon telineestä ja kävelemään 1.5 m sivulle tekemään, jotta näin itseni peilistä. Mutta ei mitään äksöniä. Paikkaahan ei voi vaihtaa kun sen on kerran valkannu siitä kymmenien neliöiden vapaasta lattiatilasta. :rolleyes: Tai en tiedä miten muut tekee, mut mä vaihan paikkaa sivummalle jos huomaan, että joku tulee räkkiin tekemään jotain ja voisi ehkä haluta tarkistella suoritusta peilistäkin.

työ haittaa treenejä.
Tämä on tuttua. Tällä viikolla taas niin kova työkuorma etten ehtinyt keskiviikkona salille ja maanantain treenikin jäi vähän vajaaksi. Torstaina sentään ehdin, mutta siitä seuraa se, että jos joudun siirtään keskiviikon treenin torstaille, niin perjantaista tulee vielä hauskempi kuin tavallisesti. Keskiviikkona kova kyykky ja nopeusveto ja perjantaina kova veto ja kyykkyä pitkää sarjaa. Eli noi kun laittaa peräkkäisille päiville niin huomaa että se yksikin lepopäivä välissä kyllä auttaa. Tänään olis taas treeni eli tässä tulee kolme treeniä putkeen.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Toisilla voi olla isommat jöötit :) Mulla käy tota kun kyläilen vanhemmilla. Siellä ei vessa vedä ihan yhtä hyvin ja sitten jos ei huomaa tarkistaa, että lähtikö setit eteenpäin.
Käy myös minulle mutta en usko olevani niin paljon muita älykkäämpi etteikö toiset osaisi vetää uudestaan?
Jos huuhtelun jälkeenkin pissa on niin keltaista kuin pöntössä olen nähnyt niin uskoisin henkilön olevan syystä tai toisesta sellaisessa kunnossa ettei voi omin avuin selvitä salille tai sieltä pois.

Nykyisten wc-kalusteiden tarkoituksena ei ole enää kuljettaa kusta ja paskaa pois, vaan säästää vettä. Siksipä yhdellä vedolla ei tule siistiä.

Silti on kuitenkin niin, että salizombeista puolet ei osaa vetää vessaa.

Aiemminkin taisin kirjoitella jo tähän ketjuun, mutta räkkivedot harmittaa. Tai ei siinä mitään, että räkkivetoa joku tekee, mutta kun usein siihen otetaan ns. parempi voimanostotanko ja seurauksena tanko vääntyy, koska se päästetään vauhdilla pinnoille :mad:. Tähän olisi mielestäni parempi ottaa jokin ei-niin-hyvistä tangoista. Parempi vaihtoehto olisi mielestäni pukkiveto (erilaisia pukkeja löytyy salilta), josta saa omasta mielestäni paljon paremman siirtovaikutuksen maastavetoon. Vedon loppuojennuksen ongelmia lähtisin katsomaan ensin tekniikasta, sitten siitä, onko veto tarpeeksi nopea - usein korokeveto saattaa auttaa loppuojennukseen jopa paremmin. Ei sillä etteikö räkkivetoja saisi tehdä, mutta onko siinä välttämätöntä käyttää hyvää voimanostotankoa, eikä kontrolloida laskuvaihetta lainkaan?

Toinen asia mihin joskus törmää (aika harvoin) on se, että jos oman noston välissä käy varmistamassa kaverin nostoa (suorituspaikka lähellä), alkaa joku purkaa tankoa, vaikka itsellä on siinä kesken... voin kyllä jakaa suorituspaikan (levyjä vaihtaa suht' nopeaan), mutta se ärsyttää, jos selkeästi näkyy, että siinä olen tekemässä, mutta käyn sarjatauolla varmistamassa toisen noston, olisi kohteliasta kysyä onko siinä kesken (ja kyllä, tanko voidaan jakaa).

Kolmas asia, mikä ihmetyttää on se, että levyjä jätetään ympäriinsä, jousilukot heitetään pitkin laittioita, käsipainoja sekaisin lattialle tai jos jotain välinettä (esim. vetopukkeja) käyttää muualla, ei niitä voida palauttaa samaan paikkaan takaisin :mad:

Mua vitutti yks päivä kun tein kulmasoutua tangolla ja jotenki en pysty tekemään sitä hyvin jos mulla ei oo näköyhteyttä peiliin ja jantterit tulee nojaamaan mun telineeseen juuri eteeni, että joudun tuijottamaan niiden persettä. Noh, onneksi ne livisti, mutta sitten joku nuori poika sarjatauoilla tulee lagittamaan peilin eteen ja varmaan jopa tajusi, että miksi jouduin ottamaan tangon telineestä ja kävelemään 1.5 m sivulle tekemään, jotta näin itseni peilistä. Mutta ei mitään äksöniä. Paikkaahan ei voi vaihtaa kun sen on kerran valkannu siitä kymmenien neliöiden vapaasta lattiatilasta. :rolleyes: Tai en tiedä miten muut tekee, mut mä vaihan paikkaa sivummalle jos huomaan, että joku tulee räkkiin tekemään jotain ja voisi ehkä haluta tarkistella suoritusta peilistäkin.

Ei tullu mieleen sanoo, että painukaa vittuun siitä edestä? Itte oon välistä aikas tyly jos tollasia tapahtuu...viime keväänä oli joku lukion luokka liikuntatunnilla reenaa salilla ja pistivät torikokouksen pystyyn penkin viereen, missä olin just tekee sarjaa. Tokasin vaan, että painukaas jätkät vittuun siitä penkin vierestä.

Aiemminkin taisin kirjoitella jo tähän ketjuun, mutta räkkivedot harmittaa. Tai ei siinä mitään, että räkkivetoa joku tekee, mutta kun usein siihen otetaan ns. parempi voimanostotanko ja seurauksena tanko vääntyy, koska se päästetään vauhdilla pinnoille :mad:. Tähän olisi mielestäni parempi ottaa jokin ei-niin-hyvistä tangoista. Parempi vaihtoehto olisi mielestäni pukkiveto (erilaisia pukkeja löytyy salilta), josta saa omasta mielestäni paljon paremman siirtovaikutuksen maastavetoon. Vedon loppuojennuksen ongelmia lähtisin katsomaan ensin tekniikasta, sitten siitä, onko veto tarpeeksi nopea - usein korokeveto saattaa auttaa loppuojennukseen jopa paremmin. Ei sillä etteikö räkkivetoja saisi tehdä, mutta onko siinä välttämätöntä käyttää hyvää voimanostotankoa, eikä kontrolloida laskuvaihetta lainkaan?
tämä niin paljon.

Aiemminkin taisin kirjoitella jo tähän ketjuun, mutta räkkivedot harmittaa. Tai ei siinä mitään, että räkkivetoa joku tekee, mutta kun usein siihen otetaan ns. parempi voimanostotanko ja seurauksena tanko vääntyy, koska se päästetään vauhdilla pinnoille
Onko edes mahdollista ja kuinka paljon painoa saa olla? Mä teen pinnavetoa, mutta lasken kontrolloidusti alas ihan kahdesta syystä: Vähemmän meteliä ja suojelen tankoa. Mutta olen alkanut miettimään millaisilla romuilla sen tangon saa kieroon, kun siellä jotkut ryskää oikeasti isoillakin painoilla pinnavetoa ja tangot on ihan hyvät vielä. Ja itse olen joutunut dumppaamaan kerran 160 kg niskasta ihan ylhäältä pinnoille ja olin ihan varma että se tanko oli sillä selvä, mutta ei mitään. Paino ei ollut kovin valtava, mutta matka pidempi kuin pinnavedossa. Onko sittenkin niin, että teillä paremmat voimanostotangot ei ole nekään hyviä, vai onko siellä kunnon sikaniskoja jotka vetää 400 kilolla ja tiputtaa alas?

Hieman väritetty kokemus: "Mä teen kiertoharjoittelua. Mä en varaa näitä kaikkia vehkeitä, mutta käytän niitä. Sä voit lainata penkkiä, mutta tarvitsen sen takaisin 27:n sekunnin päästä. Eiku 26.. 25.. 24..."

Hohhoijaa sali kii, koska joku vitun vappu. Oisha se pitäny arvaa, ni en olis henkisesti hypettäny itteäni aamutreeni moodiin -.-.

Eikö nykyää lähes kaikilla saleilla ole kulkulätkä että sinne pääsee myös silloin ku sali on kiini?

En oo ikinä käyny maksullisilla saleilla paitsi jtn yksittäisiä kertoja. Ilmanen oldskool sali, millä käyn. Ykskään maksullinen sali ei pärjää tolle laadussa täällä, ni en muutenkaa maksais paskemmasta. Tai kuukaus oli vähä aikaa sit salikortti ''fitkuntoon'' tai mikälie. Kerta riitti siellä, ku ihan vitsejä tollaset. Salin tilasta 88% menee johki hienoon sisustukseen & kuntopyöriin. Ei kiinnosta maksaa jostain saunasta, solariumista, sun muusta ihan vitun epäolennaisesta :D.
No joo kyllähän se hyvä jos tollaseen on mahdollisuus.. Itseäniki huvittaa kun omalla salillani on tyyliin 10 juoksumattoa, 10 polkupyörää ja 20 crosstrainer laitetta, mutta kyykky paikkoja on vain 1 ja paikkoja pystypunnerruksille tangolla, mavelle, kulmasoudulle yhteinen 1 teline.. tosin eipä näille laiteille ole ylättäen koskaan tunkua.. Mutta kaiken maailman hauiskääntö- ja rintapunnerrus koneille taas jonottaa 5 kerralla.. Noh jokainen treenaa niiku tykkää :D

Aikasemmin duunista himaan miettien et "JES PÄÄSEE AJOISSA SALILLE BOOYAA", kunnes kotiin päästyä tajuaa että salikortista on loppunut aika. Eli pääsee salille siis normaalia myöhempään, koska respa aukeaa vasta 15:00. HNNNNNGGGGGGGh.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom