Miten venytetään pakaraa soutulaitteessa? En oo tarpeeks trendikäs tietääkseni.
Kai se tarkoittaa näitä askelkyykkyvariaatioita, toinen jalka soutulaitteen tuolilla liu'utetaan taakse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Semmoset sieltä. Vaikeuttaako egoistinen suhtautumisesi maailmaan normaalielämääsi, muutoin, kuin ettei pimatsut lopeta reenejään just sinun takia? Kandee ruveta reenaamaan kotosalla kerran noin ottaa päähän.Aivan saatanan sama vaikka seisokoot päällään niissä laitteissa. Kunhan antaa mulle vuoron, kun teen oman treenin. Mua kiinnosta pätkääkään muitten tekemiset niin pitkään ku ne ei estä mun treeniä.
Semmoset sieltä. Vaikeuttaako egoistinen suhtautumisesi maailmaan normaalielämääsi, muutoin, kuin ettei pimatsut lopeta reenejään just sinun takia? Kandee ruveta reenaamaan kotosalla kerran noin ottaa päähän.
Vanha mies hajosi penkissä. Eiköhän se ole sitten isot raudat taputeltu meikäläisen osalta. Nice.
[Lihassäikeitä siis katkeillut ihan lommoksi asti toisesta rintafileestä.]
Minäpä yhdyn sinuun, näin henkisesti siis kun olen etenkin viime päivinä ajatellut onko muitakin joiden mielestä jo ihan lähtökohtaisesti kaikki muut ovat mulkkuja tai vähintäänkin ärsyttäviä.Jos sais valita, niin reenaisin kyllä tuolla omassa autotallissa. Oon vaan liian köyhä (tai en mä köyhä oo, taloudelliset prioriteetit on muualla) ostaakseni kaikki vehkeet kotiin.
Ei näitä niin vakavasti pidä ottaa. Mä käyttäydyn asiallisesti kaikkia kohtaan siellä salilla. Oli lippalakki tai ei. Samalla tavalla mua vituttaa hitaat vanhukset kaupassa, mut en mä niille käy huutelemaan, koska tuo vitutus on vaan mun omaa vammaisuuttani. Ihmiset nyt noin lähtökohtaisesti on perseestä kaikki.![]()
Mä en ikinä oo tajunnu ihmisiä, ketkä ei saa tollasissa tilanteissa sanaa suustaan, jos kerta vituttaa.. Oisit ihan rauhallisesti voinut kysäistä, että mikä mahtaa olla kaverin ongelma, ois sälli suurella todennäkösyydellä lähteny vähän kauemmaksi tekemään juttujaan..rupes kyl ottaa kaaliin salilla vanhemman papparaisen meininki. varas itelleen ylä ja alakerrasta 7 laitetta ja juoksi edestakasin ku mielipuoli. ei siinä, sen lisäks se tuppaa just viereiseen penkkiin vääntää hauista vaikka tilaa olis ollu kauempanakin. tän jälkeen se tuli just sille tasapenkille mihin laitoin omaa sarjaa varten käsipainoja ja siin oli juomapullo ja puhelinkin. hänpä rupes tekee kulmasoutua siinä ja tylysti vaa siirs mun tavarat sivuun. en tehny elettäkää varoakseni sitä ja salaa toivoin et oma paino olis kumahtanu sitä päähänja mulkoili vaa mennessään. on se perkele kumma kun tilaa on ja tarvii samaan kohtaan ängetä. ugh.
Mä en ikinä oo tajunnu ihmisiä, ketkä ei saa tollasissa tilanteissa sanaa suustaan, jos kerta vituttaa.. Oisit ihan rauhallisesti voinut kysäistä, että mikä mahtaa olla kaverin ongelma, ois sälli suurella todennäkösyydellä lähteny vähän kauemmaksi tekemään juttujaan..
Niin teitkö sä siinä penkillä jotain vai oliko se vain sarjojen välissä käsipainojen ja muiden tavaroiden säilyttämistä varten? Näitäkin on nimittäin nähty ja en ymmärrä. Tehdään jotain vipareita seisten ja penkkiä käytetään vain ettei tarvitse laskea käsipainoja sarjojen välillä maahan. Samoin reverse hyper on joillekin pöytä missä säilytetään kaikki tavarat koko treenin ajan. Mä heittelen ne siitä pois jos satun tarvitsemaan laitetta, mutta voin hyvin kuvitella miten joku ujompi kiroilee itsekseen kun ei pääse tekemään kun jollain on siinä kamat eikä kehtaa mennä siirtään niitä pois.rupes kyl ottaa kaaliin salilla vanhemman papparaisen meininki. varas itelleen ylä ja alakerrasta 7 laitetta ja juoksi edestakasin ku mielipuoli. ei siinä, sen lisäks se tuppaa just viereiseen penkkiin vääntää hauista vaikka tilaa olis ollu kauempanakin. tän jälkeen se tuli just sille tasapenkille mihin laitoin omaa sarjaa varten käsipainoja ja siin oli juomapullo ja puhelinkin. hänpä rupes tekee kulmasoutua siinä ja tylysti vaa siirs mun tavarat sivuun. en tehny elettäkää varoakseni sitä ja salaa toivoin et oma paino olis kumahtanu sitä päähänja mulkoili vaa mennessään. on se perkele kumma kun tilaa on ja tarvii samaan kohtaan ängetä. ugh.
Josta tuleekin mieleen että miksi ihmeessä saleilla ei ole pöytiä joilla säilyttää juomapulloja, vetoremmejä, puhelinta yms. Vituttaa lattialta noukkia niitä.Niin teitkö sä siinä penkillä jotain vai oliko se vain sarjojen välissä käsipainojen ja muiden tavaroiden säilyttämistä varten? Näitäkin on nimittäin nähty ja en ymmärrä. Tehdään jotain vipareita seisten ja penkkiä käytetään vain ettei tarvitse laskea käsipainoja sarjojen välillä maahan. Samoin reverse hyper on joillekin pöytä missä säilytetään kaikki tavarat koko treenin ajan. Mä heittelen ne siitä pois jos satun tarvitsemaan laitetta, mutta voin hyvin kuvitella miten joku ujompi kiroilee itsekseen kun ei pääse tekemään kun jollain on siinä kamat eikä kehtaa mennä siirtään niitä pois.
Niin teitkö sä siinä penkillä jotain vai oliko se vain sarjojen välissä käsipainojen ja muiden tavaroiden säilyttämistä varten? Näitäkin on nimittäin nähty ja en ymmärrä. Tehdään jotain vipareita seisten ja penkkiä käytetään vain ettei tarvitse laskea käsipainoja sarjojen välillä maahan. Samoin reverse hyper on joillekin pöytä missä säilytetään kaikki tavarat koko treenin ajan. Mä heittelen ne siitä pois jos satun tarvitsemaan laitetta, mutta voin hyvin kuvitella miten joku ujompi kiroilee itsekseen kun ei pääse tekemään kun jollain on siinä kamat eikä kehtaa mennä siirtään niitä pois.