Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Miten venytetään pakaraa soutulaitteessa? En oo tarpeeks trendikäs tietääkseni.

Kai se tarkoittaa näitä askelkyykkyvariaatioita, toinen jalka soutulaitteen tuolilla liu'utetaan taakse.

Aivan saatanan sama vaikka seisokoot päällään niissä laitteissa. Kunhan antaa mulle vuoron, kun teen oman treenin. Mua kiinnosta pätkääkään muitten tekemiset niin pitkään ku ne ei estä mun treeniä.

Toi oli kyllä harvinaisen totta, mutta oman treenaamisen kannalta vaan hyvä jos näitä paljon salilta löytyy. Jäis aina kyykky- penkki- ja vetopaikat vapaaksi eikä tulis jonottelua tai väleissä tekemistä. Onneksi tuli siirryttyä taloyhtiön tilojen "yksityis"-salille treenaileen niin ei tarvii varoa ylimielisiä tai ruuhkaa.

Aivan saatanan sama vaikka seisokoot päällään niissä laitteissa. Kunhan antaa mulle vuoron, kun teen oman treenin. Mua kiinnosta pätkääkään muitten tekemiset niin pitkään ku ne ei estä mun treeniä.
Semmoset sieltä. Vaikeuttaako egoistinen suhtautumisesi maailmaan normaalielämääsi, muutoin, kuin ettei pimatsut lopeta reenejään just sinun takia? Kandee ruveta reenaamaan kotosalla kerran noin ottaa päähän.

Jos sais valita, niin reenaisin kyllä tuolla omassa autotallissa. Oon vaan liian köyhä (tai en mä köyhä oo, taloudelliset prioriteetit on muualla) ostaakseni kaikki vehkeet kotiin.

Ei näitä niin vakavasti pidä ottaa. Mä käyttäydyn asiallisesti kaikkia kohtaan siellä salilla. Oli lippalakki tai ei. Samalla tavalla mua vituttaa hitaat vanhukset kaupassa, mut en mä niille käy huutelemaan, koska tuo vitutus on vaan mun omaa vammaisuuttani. Ihmiset nyt noin lähtökohtaisesti on perseestä kaikki. :)

Semmoset sieltä. Vaikeuttaako egoistinen suhtautumisesi maailmaan normaalielämääsi, muutoin, kuin ettei pimatsut lopeta reenejään just sinun takia? Kandee ruveta reenaamaan kotosalla kerran noin ottaa päähän.

Vähän huolimattomasti heitin viestin. Tarkoitin sitä, että minua ei haittaa vaikka joku tekee laitteessa jotain vähän hassusti tai ottaa itsestään selfietä. Ei se vaikuta minun treeniin, kunhan pääsen sitten omalla vuorollani itsekin tekemään. Nimenomaan niin että jokaisen oma asia on, että miten treeniaikansa käyttää.:cool:
Se tietysti, salietikettiä pitää noudattaa. Ettei nyt ihan mitä tahansa puuhastella

Viimeksi muokattu:
Vanha mies hajosi penkissä. Eiköhän se ole sitten isot raudat taputeltu meikäläisen osalta. Nice.

[Lihassäikeitä siis katkeillut ihan lommoksi asti toisesta rintafileestä.]

Vanha mies hajosi penkissä. Eiköhän se ole sitten isot raudat taputeltu meikäläisen osalta. Nice.

[Lihassäikeitä siis katkeillut ihan lommoksi asti toisesta rintafileestä.]

Shitf*ck :| Paljon tsemppiä toipumiseen! Joudutaanko leikkaamaan vai paranteletko ihan vaan kuntoutuksella? Kaikesta huolimatta, älä lannistu. Uuteen nousuun vaan pikkuhiljaa.

Sattuessa tulee aina pahat fiilikset, mutta ajan kanssa paluu onnistuu. Pitää muistaa, että pitkäjänteisyys on oikeastaan ainut merkittävä aeikka, kun tavoitteena on olla parhaassa mahdollisessa kunnossa mahdollisimman pitkään. Isossa vammassa voi ajatella, että missä ollaan kahden vuoden päästä - sohvanperunana ja vaivaisena vai takaisin salilla ja lähellä vanhaa kuntoa?

Itsellä on mennyt pahimmillaan yli puolitoista pennkivapaana ja saman verran ilman juoksuaskelia. Molemmat yli neljäkymppisenä ja takaisin on tultu.

Tsemppiä kovasti.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Jos sais valita, niin reenaisin kyllä tuolla omassa autotallissa. Oon vaan liian köyhä (tai en mä köyhä oo, taloudelliset prioriteetit on muualla) ostaakseni kaikki vehkeet kotiin.

Ei näitä niin vakavasti pidä ottaa. Mä käyttäydyn asiallisesti kaikkia kohtaan siellä salilla. Oli lippalakki tai ei. Samalla tavalla mua vituttaa hitaat vanhukset kaupassa, mut en mä niille käy huutelemaan, koska tuo vitutus on vaan mun omaa vammaisuuttani. Ihmiset nyt noin lähtökohtaisesti on perseestä kaikki. :)
Minäpä yhdyn sinuun, näin henkisesti siis kun olen etenkin viime päivinä ajatellut onko muitakin joiden mielestä jo ihan lähtökohtaisesti kaikki muut ovat mulkkuja tai vähintäänkin ärsyttäviä.
Tämä ei tosin koske nuorehkoja hyväperseisiä naisia, paitsi jos pukeutuvat oudosti tai kikattelee tai on muuten vain hölmöjä.

kyrsii kyllä pahasti, viikon köhiny ja niistäny ja aattelin jo olevani voiton puolella mut tänää taas tuntunu nii nuutuneelta olo ja nokkaa kirvelee.. onneksi en menny eilen salille ku meinasin o_O mieli tekis mennä mut voimattomuus onneks pistää vastaan.

Menikö isoilla painoilla?Olen miettinyt milloin on aika alkaa pakittelemaan painoissa että välttyisi loukkaantumisilta.Ikää kun on jo niin ehkä se on luonnon tapa sanoa että siirry taljoihin :)

Se kun sinne ei pääsekään menemään. Juuri olin vetänyt pre-workoutit kitusiin ja valmistauduin kovan treeniviikon seuraavaan koitokseen niin suolistosta kuuluikin erittäin jyrkkä "ei". Ei mitään luottoa sulkijalihaksen toimintaan kovan treenin yhteydessä :D Katsotaan huomenna uudestaan.

rupes kyl ottaa kaaliin salilla vanhemman papparaisen meininki. varas itelleen ylä ja alakerrasta 7 laitetta ja juoksi edestakasin ku mielipuoli. ei siinä, sen lisäks se tuppaa just viereiseen penkkiin vääntää hauista vaikka tilaa olis ollu kauempanakin. tän jälkeen se tuli just sille tasapenkille mihin laitoin omaa sarjaa varten käsipainoja ja siin oli juomapullo ja puhelinkin. hänpä rupes tekee kulmasoutua siinä ja tylysti vaa siirs mun tavarat sivuun. en tehny elettäkää varoakseni sitä ja salaa toivoin et oma paino olis kumahtanu sitä päähän :mad: ja mulkoili vaa mennessään. on se perkele kumma kun tilaa on ja tarvii samaan kohtaan ängetä. ugh.

rupes kyl ottaa kaaliin salilla vanhemman papparaisen meininki. varas itelleen ylä ja alakerrasta 7 laitetta ja juoksi edestakasin ku mielipuoli. ei siinä, sen lisäks se tuppaa just viereiseen penkkiin vääntää hauista vaikka tilaa olis ollu kauempanakin. tän jälkeen se tuli just sille tasapenkille mihin laitoin omaa sarjaa varten käsipainoja ja siin oli juomapullo ja puhelinkin. hänpä rupes tekee kulmasoutua siinä ja tylysti vaa siirs mun tavarat sivuun. en tehny elettäkää varoakseni sitä ja salaa toivoin et oma paino olis kumahtanu sitä päähän :mad: ja mulkoili vaa mennessään. on se perkele kumma kun tilaa on ja tarvii samaan kohtaan ängetä. ugh.
Mä en ikinä oo tajunnu ihmisiä, ketkä ei saa tollasissa tilanteissa sanaa suustaan, jos kerta vituttaa.. Oisit ihan rauhallisesti voinut kysäistä, että mikä mahtaa olla kaverin ongelma, ois sälli suurella todennäkösyydellä lähteny vähän kauemmaksi tekemään juttujaan..

Mä en ikinä oo tajunnu ihmisiä, ketkä ei saa tollasissa tilanteissa sanaa suustaan, jos kerta vituttaa.. Oisit ihan rauhallisesti voinut kysäistä, että mikä mahtaa olla kaverin ongelma, ois sälli suurella todennäkösyydellä lähteny vähän kauemmaksi tekemään juttujaan..

olis ehkä pitäny, oli vaa oma sarja kesken ku se tuli samalle penkille repimään.. viimeksi sanoin sille että mul on taljassa yks sarja kesken ni hän tokas että "no teen välissä,en mä sitä pois vie":mad: sellanen vanha äijä kulkee ku maan omistaja.

Niin teitkö sä siinä penkillä jotain vai oliko se vain sarjojen välissä käsipainojen ja muiden tavaroiden säilyttämistä varten? Näitäkin on nimittäin nähty ja en ymmärrä. Tehdään jotain vipareita seisten ja penkkiä käytetään vain ettei tarvitse laskea käsipainoja sarjojen välillä maahan. Samoin reverse hyper on joillekin pöytä missä säilytetään kaikki tavarat koko treenin ajan. Mä heittelen ne siitä pois jos satun tarvitsemaan laitetta, mutta voin hyvin kuvitella miten joku ujompi kiroilee itsekseen kun ei pääse tekemään kun jollain on siinä kamat eikä kehtaa mennä siirtään niitä pois.

Niin teitkö sä siinä penkillä jotain vai oliko se vain sarjojen välissä käsipainojen ja muiden tavaroiden säilyttämistä varten? Näitäkin on nimittäin nähty ja en ymmärrä. Tehdään jotain vipareita seisten ja penkkiä käytetään vain ettei tarvitse laskea käsipainoja sarjojen välillä maahan. Samoin reverse hyper on joillekin pöytä missä säilytetään kaikki tavarat koko treenin ajan. Mä heittelen ne siitä pois jos satun tarvitsemaan laitetta, mutta voin hyvin kuvitella miten joku ujompi kiroilee itsekseen kun ei pääse tekemään kun jollain on siinä kamat eikä kehtaa mennä siirtään niitä pois.
Josta tuleekin mieleen että miksi ihmeessä saleilla ei ole pöytiä joilla säilyttää juomapulloja, vetoremmejä, puhelinta yms. Vituttaa lattialta noukkia niitä.

tein, superina vipareita istuen sekä seisten. oli siinä siis käsipainot sekä omat tavarani. vitutti vaa äijän käytös ja se ettei se viittiny mennä kolmelle muulle tasapenkille vaan piti änkeä just samaan :rolleyes: no ens kerralla päästän suustani mitä ekana tulee mieleen ja oottelen kenelle se menee valittamaan, oli just sen olonen papparainen..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom