Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
listaan jos lisää: Lopetitko jo?Itse käytän salilla minulta jotain kysyttäessa sanoja "joo" tai "ei". Sitten jos mitä itse aloitan puhumaan, niin nämä riittää aika pitkälle: "Minkä verran teet vielä tässä" tai "Voinko tehdä välissä". Ainiin, respassa vielä "moi".
Itse käytän salilla minulta jotain kysyttäessa sanoja "joo" tai "ei". Sitten jos mitä itse aloitan puhumaan, niin nämä riittää aika pitkälle: "Minkä verran teet vielä tässä" tai "Voinko tehdä välissä". Ainiin, respassa vielä "moi".
listaan jos lisää: Lopetitko jo?
Siinähän sitä onkin tarpeeksi salille sanavarastoa.
Samaa vikaa miulla. Vauvaiho repeää noin kuukauden välein selästä kyykätessä :D nyt saanu käsien repeämisen kuosiin sillä, että aina vedän karheammilla tangoilla ja känsien tullessa leikkaan ne pois (ihan saksilla siis leikkaan sen kovettuneen osan pois, en oo kätevämpää ratkasua keksiny :D)Joo ei must käsimallii tuu. Sen verran herkkä iho & kuorittu ollu jo iät ja ajat. Ihan tosiaan lihaan asti repäs käden auki ja verenvuoto aika sotkuista. Pitää vaa vetää vähemmän radikaalilla tangolla jatkossa. Tol tangol sais vaikka ranteet auki halutessaan :D.
Samaa vikaa miulla. Vauvaiho repeää noin kuukauden välein selästä kyykätessä :D nyt saanu käsien repeämisen kuosiin sillä, että aina vedän karheammilla tangoilla ja känsien tullessa leikkaan ne pois (ihan saksilla siis leikkaan sen kovettuneen osan pois, en oo kätevämpää ratkasua keksiny :D)
Mä vetelen useamman kerran viikkoon noita känsiä suihkussa ollessa ihan tavallisella jalkaraspiilla, siis sellaisella hiekkapaperimallilla. Aika hyvin ovat pysynyneet sileinä.Mä joudun kanssa tasaisin väliajoin parin-kolmen viikon välein höyläämään känsiä, mutta oon vedelly paksuilla, vahvoilla ja ennenkaikkea terävillä katkoteräveitsen terillä. Niillä saa melko tasasen lopputuleman ja vielä jos joskus haluaa hifistellä (neiteillä) ni oon käyny pihalla hieromassa hiekkaa operaation jälkeen kämmenien välissä, tulee siliää.. Harmi vaan ku ei kestä kovinkaan kauaa.