Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Unohdettava päivä raudan äärellä. Ihan normipäivän tuntua, mutta ei rauta totellut. Hyvä ettei kaikki sarjat jäänyt vajaiksi. Kova viikko pitäisi vasta aloittaa nyt perjantaina. Lupaa hyvää.

Itse käytän salilla minulta jotain kysyttäessa sanoja "joo" tai "ei". Sitten jos mitä itse aloitan puhumaan, niin nämä riittää aika pitkälle: "Minkä verran teet vielä tässä" tai "Voinko tehdä välissä". Ainiin, respassa vielä "moi".
listaan jos lisää: Lopetitko jo?
Siinähän sitä onkin tarpeeksi salille sanavarastoa.

Hommatkaa hyvät kuulokkeet, niin ei enää ärsytä se muitten lässyttäminen. Itseäni kun aikoinaan vitutti se, ettei voinut aina kuunnella lempimusaa kuin yksin tai kaverin kanssa ollessa ja sitten taas ei jaksanut muiden jutustelua kuunnella, niin bluetooth kuulokkeiden ostaminen oli helppo ja hyvä ratkaisu.

Itse käytän salilla minulta jotain kysyttäessa sanoja "joo" tai "ei". Sitten jos mitä itse aloitan puhumaan, niin nämä riittää aika pitkälle: "Minkä verran teet vielä tässä" tai "Voinko tehdä välissä". Ainiin, respassa vielä "moi".

listaan jos lisää: Lopetitko jo?
Siinähän sitä onkin tarpeeksi salille sanavarastoa.

No joskus joutuu kysymään "Kehtaatko tulla varmistamaan?" Koitan kyllä itsekin vastailla mahdollisimman lyhyesti, mutta aina se ei toimi. Kuulokkeet on kyllä välillä käytössä, mutta jos esim. ollaan puolison kanssa samaan aikaan treenaamassa niin en yleensä käytä.

Ihme olkapääkipu tuli treenin jälkeisenä päivänä kuin salama kirkkaalta taivaalta, out of nowhere.. tais ottaa vähän itteensä kun tein kapeaa ylätaljaa mitä en kauheesti ole tehnyt aikaisemmin.. saas nähä mikä meininki huomenna, josko lähtisi pois yhtä nopeasti kuin tuli.

Salilta löytyy ainoastaan 1 pitkä narukahva ja monta lyhyttä niin eikös jonkun tarvi solmia se ainoa pitkä lyhyeksi. Oon jo kolme kertaa kuukauden sisällä availlut niitä solmuja. Tänään se solmu oli niin tiukassa että luovutin parin minuutin yrityksen jälkeen.

Retract the f****** scapula! Ei oo prkl niin vaikeeta. Vinopenkistä tule mitään, kun olkapäät pyörii kuin hedelmäpelissä. Noh, tästä taas kehittämään itseään.

Kevät yhdistettynä kroonisesti vuotavaan nenään. Kanssatreenaajat varmaan luulee, että mulla on joku ebola, kun joka sarjan välissä pitää niistää. Se on vaan tää katupöly ja siitepölyt, nyyh...

Kollarit ja/tai polvilämppärit säärien päällä estää aika tehokkaasti tuota säärien repimistä. Kämmenet ku repiää kerran pari karheella tangolla nii eipä enää sen jälkeen repeä millään tangolla ;)

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Joo ei must käsimallii tuu. Sen verran herkkä iho & kuorittu ollu jo iät ja ajat. Ihan tosiaan lihaan asti repäs käden auki ja verenvuoto aika sotkuista. Pitää vaa vetää vähemmän radikaalilla tangolla jatkossa. Tol tangol sais vaikka ranteet auki halutessaan :D.
Samaa vikaa miulla. Vauvaiho repeää noin kuukauden välein selästä kyykätessä :D nyt saanu käsien repeämisen kuosiin sillä, että aina vedän karheammilla tangoilla ja känsien tullessa leikkaan ne pois (ihan saksilla siis leikkaan sen kovettuneen osan pois, en oo kätevämpää ratkasua keksiny :D)

Jos ei halua käyttää hanskoja niin löytyyhän niitä sellaisia suojia, jotka tulee just tuohon sormien alapuolelle niiden känsäkohtien päälle. Nimeä en tiedä enkä muista, mutta olen nähnyt sellaisia.

Samaa vikaa miulla. Vauvaiho repeää noin kuukauden välein selästä kyykätessä :D nyt saanu käsien repeämisen kuosiin sillä, että aina vedän karheammilla tangoilla ja känsien tullessa leikkaan ne pois (ihan saksilla siis leikkaan sen kovettuneen osan pois, en oo kätevämpää ratkasua keksiny :D)

Mä joudun kanssa tasaisin väliajoin parin-kolmen viikon välein höyläämään känsiä, mutta oon vedelly paksuilla, vahvoilla ja ennenkaikkea terävillä katkoteräveitsen terillä. Niillä saa melko tasasen lopputuleman ja vielä jos joskus haluaa hifistellä (neiteillä) ni oon käyny pihalla hieromassa hiekkaa operaation jälkeen kämmenien välissä, tulee siliää.. Harmi vaan ku ei kestä kovinkaan kauaa.

Mä joudun kanssa tasaisin väliajoin parin-kolmen viikon välein höyläämään känsiä, mutta oon vedelly paksuilla, vahvoilla ja ennenkaikkea terävillä katkoteräveitsen terillä. Niillä saa melko tasasen lopputuleman ja vielä jos joskus haluaa hifistellä (neiteillä) ni oon käyny pihalla hieromassa hiekkaa operaation jälkeen kämmenien välissä, tulee siliää.. Harmi vaan ku ei kestä kovinkaan kauaa.
Mä vetelen useamman kerran viikkoon noita känsiä suihkussa ollessa ihan tavallisella jalkaraspiilla, siis sellaisella hiekkapaperimallilla. Aika hyvin ovat pysynyneet sileinä.

Nyt potuttaa, kun 185 mave jäi huonoksi kakkoseksi. Jotenkin odotin, että kolmonen olisi tullut. En taida vähään aikaan mavettaa, sen verran pahalta tuntuu koko veto nyt. Työnnetään vaikka kelkkaa senkin edestä...

Kuka keksi että salipenkki tarvitsee paksusti pehmustetun päällysteen siihen? Vanha napan tuntuinen tasapenkin päällyste oli vaihdettu paljon lyhempään versioon (varmasti monelle liian lyhyt kun vanhasta pätkäistä kymmeniä senttejä pois), jossa on monen sentin verran paksumpi päällyste verrattuna entiseen. Olen ollu kipeänä, joten en varsinaisesti penkannu tänään, mutta pakko tuota oli pikaisesti kokeilla ja todeta että tuntui ainakin ihan helvetin huonolta, vähän kun kelluisi ja heiluisi puolelta toiselle paksun pehmusteen päällä, ei tuntunut ollenkaan tukevalta.

Olen noita kovettumia leikannu Leathermanilla, kun se on hyvässä terässä. Itellä ongelmana oli se, että mavessa loppuu voima näpeistä ja sormilukkoon ei näpit taivu. Ostin sitten Tafferit ja voin sanoo, että parempia ei oo! Voi keskittyä suoritukseen ihan täysillä.

Ei ollu yhtään kivasti tehty! Voimapäivä jaloille ja tein smithissä polvikyykkyä ensin kevyet 8x110 kg. Kävin hakee lisää kiekkoja ja henkinen psyykkaus ennen 120 kg sarjaa. Sitten aloin tekee ja sehän oli helvetin kevyttä, kunnes alkoi epäilyttää. Joku oli varastanu 30 kg toiselta puolen smithiä!
1f602.png
Siinä meni varmaan poweria hukkaan...
1f613.png
Höh!

Ylimieliset fitness-ämmät. Viimeks taisin päristä hiihtolomien aikaan niistä jonneista. Tää menee nyt vähän samaan kategoriaan. Nää ihmiset ei oo varsinaisesti mun tiellä siellä tai häiritse muutenkaan. Perseitä on oikeestaan ihan kiva kattella.

Niin mikä näissä vituttaa? No, on viimisen päälle reenikamat ja lippalakit ja olkavarsikotelut aiföyneille ja salikassit blaablaa. Sit tehää jotain saatanan pakaravenytyksiä soutulaitteella ja kaikenmaailman kuminauhavariaatioita tuntumalla, mut takakyykyssä on romua hurjat 40kg.

Ylimielisyys pitää ansaita!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom