Mulla ottaa selkään liikaa tuo kyykky, tykkään maastavetoa tehdä selälle eikä sitäkään ihan joka viikko.Ite en ainakaan palaudu jos otan edes kohtuu intensiteetillä.Välillä reverse hyperiä palauttavasti.Mun salilla on 3 eri prässiä ja joskus teen niillä kaikilla ja reidet ja perse on kyllä kasvanut ilman kyykkyäkin hyvin.Mäkin kuvittelin joskus ettei mun välitykset sovi kyykkyyn. On sitä osannut olla vähän helvetin tyhmä. Turha siitä on välityksiä syyttää jos ei vain osaa. Se saattaa auttaa kun koittaa sisäistää eri kyykkytyylien mekaniikan, opettelee vähän kaikkia niistä ja keskittyy siihen mikä alkaa vähitellen tuntua niistä parhaalta. Takakyykkyjäkin on niin erilaisia että kyllä joku tyyli sopii aina. Sen voi tehdä melkein yhtä pystyssä kuin etukyykynkin kun vaan työntää polvia eteen tai sitten kamalalla haara-asennolla vähän varustenostajatyyliin ja ihan kaikkea siitä välistä. Painotan tuota kaikkea siitä välistä koska ääripää on harvoin se paras tapa.
Paikallinen koripalloseura tulee ''treenaamaan'' ja valtaa mave huoneen porukalla jotain mitensattuu tehtyjä rinnallevetoja varten, osalla pelaajista treenaaminen on puhelimen rämpytystä keskellä tiloja tasapenkillä.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: