Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
No myönnettäköön että täältä Jyväskylästä ei hirveästi terveyskeskuksen lääkäreistä kokemusta ole, mutta Mikkelistä jäi niistä melkoiset "traumat", sen verran luokatonta menoa. Tosin ainoa yksityisellekin tehty visiitti oli kaikkea muuta kuin luottamusta herättävä siellä. Mutta täällä Jyväskylässä kun hoidettiin tuo tuorempi rintalihasrepeämä yksityisellä (kun meni urheilutapaturmavakuutuksen piikkiin), niin ei kyllä minkäänlaista valittamista.

No, vähän ohi aiheen taas tuo, mutta nyt sitten potuttaa kun en käy salilla ollenkaan, on tuo oikea sen verran hyödytön mihinkään treenaamiseen tässä kohtaa jo.

Tähän sivuhuomiona, että Jykylässä ainakin Mehiläisessä toimiva Harri Selänne on ilmeisesti ihan Suomen huippuja urheilulekureista. Toimii myös LIKESin ylilääkärinä ja olympiavalmennuskeskuksen läääkärinä, joten ei ole ihan turha kaveri. Itsellä ei kokemusta, mutta kaveri kehui ja meriittilista on tosiaan ihan näyttävä.

Tänään vitutti tosi huonosti mennyt treeni. Päivä oli kyllä aamusta asti suht hanurista ja töissäkin tuli paskaa niskaan. Unohdin laturit ja muut hässäkät, fokus oli jossain ihan perseessä ja huomasin ettei mulla ole mitään safkaakaan tähän treenin päälle kun jätin ne epähuomiossa duunin jääkaappiin. Huoh.

Taas joku saakutin merkonomi päästetty suunnittelemaan:
idiootti.jpg

The usual one, eli talvi. Ihan vitun paska keksintö. Nii kylmä, että viime talvena mm. kämpässä oli 18-20 astetta eli laittoman vähän. Nukuin pitkät kalsarit & farkut jalassa, 2 hupparia & t-paita päällekkäin, sekä normi peitto ja karva peite päällä ja palelin silti :D.
Oon kyl alkanu uskoon, et mus on joku vikana. Ei toi ollu meinaa enää normaalia mielestäni.

Millon(läpi talven) on nenä niin tukossa, ettei saa henkeä ja yleinen motivaatio tehä yhtään mitään madaltuu. Ihan nuutunutki yhtäkkii salilla ja sen ulkopuolella, liekö sattumaa sitä tiedä en. En kuulu tähän maahan, vaa johki tropiikkiin.

Eniten vituttaa silti nivelet, mitkä turtuu todella helposti kelien kylmetessä. Varpaista sormiin asti, varmaan taas nii koomassa paikat tulee oleen, ettei ees molo pysy kädessä ;D.

No toi viimeinen lause on kyllä aika paha. Kannattaa ehkä tutkituttaa ittensä :)

Käyny vaikka missä reumatesteissä sun muissa, mut ei mitää löytyny. Ollu mulla kauan ennen, ku oon esim. salilla käynyt. Vittumaista, mut ei sinänsä estä mitään. Ehkä oon vaan sit keskivertoa alttiimpi tollaselle. Helvetin ärsyttävää tosiaan, mut ei silti jokapäiväistä tekemistä rajottavaa.Ylidramatisoin tossa toki. Oon hyväkuntonen nuorukainen vielä(Käytännössä sikiö), mut innolla ootan, mikä tilanne on vaikka 40v :D.

Itsellä myöskin nyt ilmojen viilennettyä alkanut sormet olemaan koko aika kohmeessa.. Muuten ei häiritse mutta kitaransoitto on vähän niin sun näin useimmiten :)

Mua potuttaa suunnilleen kaikki, kaikki sunnuntai kävijät ja ''urheilijat'',ja kaikki oikeat urheilijat jotka tekee jotain mikä ei liity kehonrakennukseen ja jota en ymmärrä, kaikki ihme homokeimailuliikkeet ja muut pelleilyt mitkä ei kuulu salille, muijat jotka hakee seuraa salilta, muijat jotka esittää ettei hae seuraa salilta mutta tyrkyttää itseään kuitenkin, liian kauniit muijat salilla, kaikki minua riskimmät äijät, eli melkein joka toinen mun salilla kun se on voimanostajia täynnä onneksi isompia ainakaan ei montaa ole.Jos joku on minua isompi niin kyllä minä loukkaannun siitäkin.Eipä sentään, kyllä sitä omiin treeneihin keskittyy, joskus toivois että sais olla ihan yksin siellä tai omistais oman salin.

@Vaginaattori Ostitko sä jo sitä MSM:ää? Sen jälkeen kun tuolla toisessa osiossa sulle aiheesta vastasin, oon kuullut kahdenkin tutun käyttävän sitä nimenomaan kylmyydestä aiheutuviin nivelkipuihin.

Ja se mikä itseä vituttaa just nyt, on liiasta koneella olosta johtuva hiirikäsijumi olkapäässä, joka taas näkyy ihan surkeana penkkaamisena, eikä peökästään heikkona kuten normaalisti. Vtu. No, ens viikolla hieroja, toivottavasti saa auki ton.

The usual one, eli talvi. Ihan vitun paska keksintö. Nii kylmä, että viime talvena mm. kämpässä oli 18-20 astetta eli laittoman vähän. Nukuin pitkät kalsarit & farkut jalassa, 2 hupparia & t-paita päällekkäin, sekä normi peitto ja karva peite päällä ja palelin silti :D.

No täällä taas tahtoo olla ettei alle 25 asteen pääse mitenkään vaikka haluais, oli sitten kesä tai talvi. Eipä ole mitenkään poikkeuksellista että talvellakin kipuaa 28 asteeseen.

Ja mitä saliin tulee, eipä oo tarttenu käydä tän selän kanssa vieläkää, ja hauiskin on edelleen död. Tosin just tällä hetkellä ehkä marginaalisesti parempi välillä. Lääkärikin vaan määräs hermokipulääkityksen, eipä juuri muuta.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
En vielä. Aattelin tossa kuun alussa hommata. Koitin vähä vaa perehtyä aiemmin, että onko noilla paljo eroja, mistä hommaa/minkälaista versiota. Hifistelyä, mut luotan apteekkiin/luontaistuote tukkuihin enemmän, ku fatnesstukun clickbaitteihin :D. Todnäkösesti samaa shittii hienommas paketis toki.
Tota vissiin just jotkut vetää glukosamiinin kaa samaan aikaan kans.

No se mitä eroo noissa on, niin Opti-MSM on kait se tutkituin ja "puhtain" tavara (eli on käynyt useemman puhdistusprosessin läpi tjms, joskus kysyin tästä), mutta toimivuuden kannalta merkittävää taitaa olla lähinnä hinnan aiheuttama plaseboero :D Mihinkään sekoituskapseleihin varsinkaan ei kannata koskea, niissä määrät on ihan onnettomia. Mulla tosiaan myös glukosamiini käytössä, hyvin potkivat yhdessä noihin vammapolviin. Glukosamiinissa tais jotain eroja olla eri muotojen välillä toimivuudessa joidenkin tutkimusten mukaan, mut ite lähdin testaamaan halvemmasta päästä.

Mun kanssa samalla salilla käy sellainen parin (2-4) hobitin ryhmä, jotain 14-15v sällejä joista yks on vähän kovemmassa kunnossa, loput ei tiedä yhtään mitä tekee salilla ja kädet on ranteenpaksuiset. Kaikilla pituutta alle 165cm. Muutenhan tuo on sellainen äijien voimasali, mutta jostain syystä nämä pojat on sinne eksyneet treenailemaan. Tämä yks vähän kovemmassa kunnossa oleva sitten komentelee muita, ja näillä on välillä meneillään jotain 3 hengen megasarjoja, kaks räplää kännykkää, 1 tekee ja läpystä vaihto. Joskus tämä parempikuntoinen tekee yksin omaa treeniään ja muut vaan varmistelee ja katsoo vierestä ja käy välillä hinkkaamassa jotain vatsoja tai jalkaprässiä pelkällä kelkalla. Sen lisäks että nämä on joskus tiellä ja näyttävät koomisilta (hyvähän se on, että treenaavat, jostain pitää alottaa), niin näiden jutut on aivan naurettavia. Kovaan ääneen taas yks näistä kehui, että ''tultiin kaverin kanssa samalla bussilla salille, mut se käy tossa viereisessä M&M:ssä, ni sanoin sille tos pihalla et mee sä läpsyttelemään sinne naisten salille ni mä meen nostamaan rautaa äijien salille'', ja tämän lausahduksen sanoi yks niistä kukkakeppikavereista eikä edes se isoin näistä. Ja sitten yks kerta kun lopetin reenin ja lähdin pukkariin, niin näillä oli joku pippelinvenytyskerho meneillään, kaks ähisi suihkussa jotain, ja yks seisoi pukkarissa munasillaan peilin edessä, pyyhe sidottuna viitaksi.

Telineiden varaajat... Tekevät oman sarjan, ja sitten jäävät istumaan siihen telineeseen oman tauon ajaksi.
Kun voisivat poistua sen tauon ajaksi, ja vapauttaa telineen muille treenaajille.

Sanon aina omille asiakkaille,että oman tauon ajaksi pois telineestä.
Se pelkkä seisominen, painon pudottajallle, on parempi treeni, kuin istua telineessä ja pitää taukoa :)

Se kun välillä pitää salilla kuunnella radiosta jotain täysin paskaa "musiikkia", kun osa salilla käyvistä ei ymmärrä hyvän treenimusiikin päälle, mitä voi soittaa sieltä salin soittolistalta. Itsellä hyvään treenifiilikseen kuuluu myös hyvä musiikki. Ei mitään Jari Sillanpäätä ja Kaija Koota prkl...Tietysti voisin hankkia kuulokkeet, mutta ei tule tapahtumaan. Laitan jatkossakin vaan soimaan sieltä listalta.

Smolovin kyykkyohjelma. Base mesocycle, tarkemmin sanottuna viikko 3. Tuollaista ei keksi kuin sadistinen umpikusipää joka saa jonkinlaista sairasta, mahdollisesti seksuaalista tyydytystä siitä että tietää maailmassa olevan tarpeeksi tyhmiä ihmisiä sitä tekemään. Mutta ei mitään, en mä luovuta.

Nythän vituttaa ihan tosissaan. vasen ranne oli paskana muutaman viikon ja nyt on heti saman tien koko oikea käsi yhtä kipua. Jos kämmenelle ottaa edes tangon alkaa ranne täristä kun horkassa, ja 20 kg:n limput päihin niin sattuu aivan helvetisti. Täytynee joko a) joksikin aikaa siirtyä puntista ihan pelkkään jumppaan ja b) vaihtaa kaikki liikkeet johonkin muuhun. Mitään työntävää ei pysty tekemään millään mainittavalla kuormalla, paitsi punnerrus rystysiltä, joka on kivuton.

vituttaa koko salilla käynti koska:
a: on ollu ylitöitä pari päivää, saahan ylitöistä korvauksia tai sitten myöhemmin vapaana, mutta silti ei vitunkaan vertaa vois vähempää kiinnostaa ylityöt. tämä siksi koska en tarvitse rahaa vaan tarvitsen aikaa ja energiaa
että voin aidosti mennä energisenä sinne vitun salille ja vielä lisäksi kotonakin rentoutua.
b: ei oo salikaveria kenen kanssa mennä, tuntuu koko salihomma jo ihan masentavalta.
c: oon käyny jo salilla jotain 13 vuotta tai vastaavaa. toki oon pitäny pitkiäkin taukoja välillä ja/tai treenannu muita juttuja, mutta ihan vitun perseestähän tää on. ongelma on siinä että en yksinkertasesti keksi mielekkäämpää liikuntaharrastusta, enkä halua muuttua mikskään läskimahaksikaan joka makailee masentuneena kotona. mutta toi salille kulkeminenkin on ihan helvettiä, väsyneenä illalla raivoissaan ja ärtyneenä hinkkaamaan niitä samoja helvetin painoja. just alotin uuden 3 jakosen ohjelman, ja nyt kun 2 treeniä sitä takana tuntuu jo että se on niin saatanan nähty kun voi vaan olla.
d: vituttaa vielä kaiken lisäks noi koivet, kun maastavetoa tai jotain vitun jalkaliikkeitä tekee, tai menee edes polvilleen maahan, niin polvilumpio muljahtelee. vitun vanhuus ja kulumat saatana!!
e: vituttaa mennä dösällä tai fillarilla salille.
f: vituttaa ostaa autoa koska menee rahaa vitusti sen korjaamiseen ja hermot menee kun niitä vikoja selvittelee ja vie niitä sitten autopurkamoille, kun pitäis päästä liikkumaan.

ja g: vituttaa toi helvetin sali, kun siellä on porukkaa niin tajuttoman paljon ettei meinaa sekaan mahtua, kaiken muun ikävän lisäksi. salilla pitäis olla mukava käydä, tuolla on kaikkea muuta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom