Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli flunssan takia 3 viikkoa paussia, oli näköjään sen verran pitkä mulle että nyt jänistänyt jo viikon salille menossa. Eli siis laistanut ja sekös potuttaa, jos sitä yöllä vielä tai huomenna, siit se sit kuten aina ennenkin.

Tehdään iso remppa saliin, vaihdetaan melkein kaikki laitteet toisen salin kanssa (ehkäpä koska toisen salin laitteiden väri sopii paremmin nykyiseen värimaailmaan), mutta loppujen lopuksi salilla on vain yksi penkkipunnerruspaikka ja sekin sysipaska.
Niin oliko nää saman ketjun saleja, tai ainakin sama omistaja ilmeisesti? Paska remppa anywayso_O.

Se on kyllä hämmästyttävää, kuinka harvinainen kapine kelvollinen punnerruspenkki nykyään tuntuu olevan.

Kahdella lähisalilla on yksi erinomainen kummassakin. Taidan ulkoistaa itseni jompaan kumpaan niistä paikoista.

Vähän kieltämättä tänään salilla ärsytti kun joku naisihminen oli salin ainoassa chin/dip assist-laitteessa jotain ihmeen pakaratreeniä mitä lie tekemässä yksi jalka kerrallaan pitkän kaavan mukaan, kun itse olisi tarttenut laitetta hieman tavanomaisempaan käyttötarkoitukseen (ja esim. jalkaprässi olisi ollut vapaana sillä hetkellä vastaavan tekemiseen).

Vaihdoin salia. Muuten hyvä sali mutta kaikki reidenkoukistuslaitteet on enemmän tai vähemmän surkeita. Tämä oli hienoinen pettymys, kun oli tottunut täydelliseen gym80:n reidenkoukistajaan vanhalla salilla.

Potuttaa kun pyörällä meinaat jäädä auton alle lähes joka kerta, eli kolmena-neljänä päivänä viikossa.

On se nyt vittu niin saatana että perkele! Jysäytin selkäni. Kyykyssä. Lämmittelyissä sadalla kilolla toisen toiston kohdalla. Pari kertaa aiemminkin käynyt näin mavessa ja nyt se napsahti kyykyssä. Ja aina sama juttu, että sen muistaa vähän aikaa ja sit unohtaa, että ei lähdetä tekemään hälläväliä-asenteella ja yhtään miettimättä vaikka painot on sellaiset että niillä vois leikkiä miten vaan. Silloin se tekniikka pettää ja se on siinä. Ikinä ei ole käynyt isoilla painoilla mitään. Nyt ei tosin mennyt kovin pahasti, vaan ihan tuolta alhaalta melkein perseestä vähän kivistää. Ei haittaa normaalia elämää. Joskus ollut sellaisia ettei pääse kävelemään. Oon vatmaan parissa päivässä kunnossa ja koitan muistaa taas vähän aikaa...

Tai muistaa ettei aina kannata pitää oikeuksistaan tiukasti kii. Fillari vs. auto ni tietää kumpaa sattuu enempi.

Minä aina jarrutan tietty. Mutta jos autoilija katsoo vain vasemmalle ja minä tulen oikealta, kumpi ei osaa liikennesääntöjä?

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Voi hitto :D mun pointti oli se, että jos autoa ajaa selkeästi vanhempi miesihminen ja kartturina oleva saman ikäinen rouva säikähtää ja viittoo että katso tuonnekin, niin se potuttaa.

Selkeästi ei osata lukea rivien välistä tai mun ajatuksia.

NEVERMIND :p

Voi hitto :D mun pointti oli se, että jos autoa ajaa selkeästi vanhempi miesihminen ja kartturina oleva saman ikäinen rouva säikähtää ja viittoo että katso tuonnekin, niin se potuttaa.

Selkeästi ei osata lukea rivien välistä tai mun ajatuksia.

NEVERMIND :p
Jokaisella 3-4:llä kerralla tällä viikolla ollut sama tilanne ja sama pari liikenteessä :rolleyes: sori oli pakko :D

Ja itsehän sitten taas ottaa kupoliin se, että jonkun randomien kisaprep -fitnessblogien perusteella on vallalla mielikuva, että fitness olisi pelkkää säkrifaissia. Toki tiettyjä valintoja joutuu tekemään, mutta kun se kuuluisa kokonaisuus hallussa, niin sitä suklaatahan nimenomaan saa ja voi syödä ja jopa hyvällä omallatunnolla <3

Quottaan itse itseäni lisäten listaan randomit ex-kilpailijat, jostain ei tarpeeksi pätevästä syystä julkisuuteen päässeet muut mielipideautomaatit sekä iltapäivälehtien klikkih**raus.

Olen nykyisellään niin kyllästynyt niihin ennakkoluuloihin ja -oletuksiin mitä tähän omaankin päälajiin kuuluu, etten jaksa keskustella aiheesta enää yhtään live-elämän puolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom