Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Eipä täälläkään toimi lämmitys. Asun itekkin vuokralla enkä muista kyllä yhtäkään talvea että ois lämmöt ollu yli 20. Tälläkin hetkellä on jotain 18-19 sisälämmöt. Vanha talo ja kaikki tiivisteet falskaa. Viimetalvena vedin jeesusteipillä parvekkeen oven ja muut ikkunat säppiin ni ei vetäny niin pahasti olohuoneessa :D

Eipä täälläkään toimi lämmitys. Asun itekkin vuokralla enkä muista kyllä yhtäkään talvea että ois lämmöt ollu yli 20. Tälläkin hetkellä on jotain 18-19 sisälämmöt. Vanha talo ja kaikki tiivisteet falskaa. Viimetalvena vedin jeesusteipillä parvekkeen oven ja muut ikkunat säppiin ni ei vetäny niin pahasti olohuoneessa :D

Vanhemmissa taloissa kuuluukin tulla raoista ilmaa sisään. Teippaamalla raot kiinni vain teet asunnollesi ja koko talolle hallaa.

Sitä minä en käsitä miten tämä koko keskustelu liittyy salilla käymiseen ja sen potuttamiseen.

Vanhemmissa taloissa kuuluukin tulla raoista ilmaa sisään. Teippaamalla raot kiinni vain teet asunnollesi ja koko talolle hallaa.

Sitä minä en käsitä miten tämä koko keskustelu liittyy salilla käymiseen ja sen potuttamiseen.

Liittyy siten, että alkuperäisellä postaajalla alhainen lämpötila vaikutti salimotivaatioon mikä potutti salilla käymisessä. :)

Täällä on vaihtoilmaventtiilit ja muut, joista vetää ihan tarpeeksi :) Ja mä en halua että olohuoneen lattia on jäässä (ihan kirjaimellisesti), joten mä todellakin teippaan ainakin ton alareunan talveksi. Peruskorjaus tulossa ensvuonna, joten mulle on ihan sama mitä tälle talolle tapahtuu siihen mennessä :D

Back to thread; mua potutti tänään salilla kun sielläkin on niin saatanan kylmä. Omistaja ei halua laittaa lämpöjä päälle koska se maksaa.

Yleensä ei potuta mikään, kun laji on niin hieno. Nyt kuitenkin toisella salilla jossa käyn matkojen yhteydessä, on noita kolmella reiällä varustettuja kumipäällysteisiä levyjä. Yli 100 kg tangolla tuntuu, että levyt painaa ihan mitä sattuu. Mavessa tuli aika skitsofreninen olo, kun tuntui että mulla täytyy olla toispuoleinen ote kun tanko nousi ihan vinossa. Paska juttu. Kyykyssä tuo voi olla aika vaarallista. Saisivat punnita nuo levyt ja merkitä todelliset painot niihin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Kaikki yhtä perseestä, jos joku vihdoin ja viimmein kasvaa niin menee epätasapainoon terveisin isompi oikea haba ja vasen reiden ojentaja

..Se, että pidät kevyen viikon, jonka jälkeen ehdit viikon treenata ennenkuin tulee taas viikon treenitauko kuumeettoman flunssan takia jossa tuntuu että keuhkot tulee kurkusta ulos yskiessä ja kurkku on kipeä kuin olis hiekkapaperilla hangattu. Tämän jälkeen varovasti treenin pariin ja kaksi viikkoa ehtii treenata ennenkuin iskee kuume. Tässä varmaan nyt sitten viikko-pari menee toipuessa ja dieetilläkin pitäis olla. ...ttu.

Iski niin kova niskajumi että koko eilisen päivän kauhee hedari. Tuntui että silmät ja aivot räjähtää. Hierojalla ollaan käyty ja putkirullalla rullailtu. Nyt loppuviikko salilta ja relaksanttia naamaan.

Stalkkeri. Se on ihan vitun ahdistava ihminen eikä sillä todellakaan ole kaikki inkkarit kanootissa. Kaikki mitä se tekee, menee päin vittua. Ihmettelen miksei se ole jo katkassu selkärankaansa tai jotain tuolla. Tänään taas se kuumottava maaninen tuijotus ja spedeilyt päälle ni voi saatana että taas ihisti.

Se kun iloisena lähdet pukkarista kohti kyykkytelinettä tms ja joku kerkee ennen sua, sittenku pahimassa ruuhkassa smith teline ja jalkaprässikin on varattu nii menee vähemmästi pasmat sekasin ja päädyn tekemään jotain ihan muuta.

Toinen mitä oon yrittäny miettii kellon aikaa jolloin moni ei taatusti käy salilla mutta siinä on itelle kaks huonoo vaihtoehtoa ne on a) liian aikaisin b ) liian myöhään

Haaveilen ikiomasta kuntosalista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom