- Ikä
- 42
Noista tangoista kun oli puhetta, niin mahtaakohan tässä olla voimanostotanko kun niin helposti napsahtaa? Tai maanantaikappale.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla sama :D En oo tehny leukoja vuoteen ja oon ottanu kiloja lisää. Ennen meni 12 ni nyt ei mee yhtään :D
Ei jumalauta jätkä, mä varmaan luovuttaisin jo.. Ootko kauan käyny salilla?Menny koko kesä ihan vituiks treenin osalta taas. Reilun 3kk aikana oli yks ehjä 2,5 viikon (jee) treenipätkä, noin muuten meni mm. kuukausi flunssassa ja toinen kuukausi, eli käytännössä koko elokuu, siinä että oli selkä niin kipeä ettei kärsinyt mitään tehdä. Edes kävellä/seisoa/istua monena päivänä. No, sen kun sain kuriin niin sitten kipu vaan "siirtyi" vanhaan tuttuun iskiakseen. Siitä kivusta kun toissakeväänä pääsin eroon 2 vuoden kärsimisen jälkeen niin ei olis kyllä takas tarttenu tulla, mutta tuli ja vielä kipeämpänä. Ei saa taas edes nukuttua sitten kunnolla. Leikettu olkapää/rintalihaskin taas arkailee, niin ei sitten salilla edes yläkroppaa pysty runttaamaan kunnolla (no rintaliikkeitä ei kyllä ikinä pysty muutenkaan enää). Jalkojen osalta pitkälti jo luovuttanut ajat sitten kun aina prakaa joko selkä tai sitten polvet.
Voimia *jaxuhali*Yli kuusi vuotta samalla salilla. Nyt sitten sali pisti pillit pussiin. Jos en olisi näin kova jätkä, niin tirauttaisin pienen miehisen kyyneleen, sillä nyt vituttaa.
No mieli kyllä monesti tekis, ei siinä, mutta erään lajin takia sitä vaan yrittää. Tuo että miten pitkään käynyt vähän vaikea kysymys - no, yläasteella ja lukiossa vuosituhannen vaihteen molemmpin puolin oli n. 3 vuoden aktiiviputki niin että vain ~2kk kesälomat taukoa, ja nyt sitten kohta 2 vuotta taas, Siinä välilläkin käynyt toki, mutta pääasiassa sen verran katkonaisesti silloin tällöin että ei kehumista. En kyllä nytkään ole läheskään siinä kunnossa kuin tuolloin lukioaikana.Ei jumalauta jätkä, mä varmaan luovuttaisin jo.. Ootko kauan käyny salilla?