Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Juotteko proteiinisheikkejä töissä?
Muistan joskus kun olin yhen vähän ikävän kaverin työparina pitkään. Se oli sellanen tyyppi joka oli joka viikko jossain vaiheessa viikkoa vihanen
(varsinkin alkuviikosta kun krapula paino päälle)
Toin työmaalle protskusheikkerin ja vetäsin siitä aamukahvitauolla protskua naamaan.
Hirvee vittuilu tuli että mulla on "jotain huumeita" siinä sheikkerissä :D Sit tää tyyppi välillä piilotti mun protskusheikkerin missä oli protskujauhot...
Nyt oon jopa miettiny että miten sais duuniin vietyä protskua sillee että olis diplomaattinen ja herkimmillä ei menis herne nenään.
Tyyliin laittais johonkin jugurttipulloon ne protskut ja muka jois jugurttia. Tai sit tekis vaan nii, että jois vaan kotona sitä protskua ja söis töissä leipiä yms kahvitauolla.
Varmaan siitäkin vittuillaan "kokoajanko sä syöt"
Mut joo....kaikkia ei voi miellyttää...ehkä vaan vien sen protskusheikkerin sinne duuniin ja kuuntelen vittuilut. ei se maailma kai siihen kaadu.

Joskus työkaverin kans tilattiin lisäravinteita samassa tilauksessa, haettiin ne sit ruokiksella postista ja otettiin omamme siit pahvilaatikosta. Ni yks työkaveri mikä ei todellakaan tiedä mitään treenaamisesta eikä kiinnostakkaan, ni sano: "onnee vaa jos noit mömmöi alatte vetämään!"

Kyseessä oli kuitenkin oikeestaan vaan heraa ja maltoa ja oisko ollu vielä joku vitamiinipurkki.. :D

Mää sanon aina ihan vittuilu mielessä työkavereille kun ne kysyy että "mitäs sulla nyt siellä purkissa on?" Minä: "Steroideja tottakai, mitä oikeen kuvittelit". Oikeasti on vitamiineja tai pähkinöitä.

Joskus työkaverin kans tilattiin lisäravinteita samassa tilauksessa, haettiin ne sit ruokiksella postista ja otettiin omamme siit pahvilaatikosta. Ni yks työkaveri mikä ei todellakaan tiedä mitään treenaamisesta eikä kiinnostakkaan, ni sano: "onnee vaa jos noit mömmöi alatte vetämään!"

Kyseessä oli kuitenkin oikeestaan vaan heraa ja maltoa ja oisko ollu vielä joku vitamiinipurkki.. :D
Perus proteiinihormoooneja. Heitä lisää vettä kiukaalle ja kehu miten pärisee hyvin.

Voi sialu et olen saanu kans kuulla vastaavaa. Pari vanhempaa sukulaista kerran monta vuotta sit kyseli mun harrastuksista ja kun sali-sanan kuulivat alko kysely. Kerroin sit ottavani proteiinia extrana niin sit alko sellainen taivastelu, "älä vaan rupee mitään proteiineja syömään, voi poika parka, se on mennyttä miestä ja kohta kuolee ku proteiineja syö". Sit mentiin koko suvulle kertomaan ku poika syö proteiinia. Onneks isällä lens kaffepullat suusta ku tulivat hänelle selittää, oli hieman valistanu heille että mitä se proteiini on :D

Kerran salilla, hieman sellainen pienempi sali missä nuorempana kävin ja pienet oli piirit, yks ukko aina vaahtos ihan perhanasti hormooneista ym. ja olihan siellä pari tyyppiä jotka käytti aika avoimestikin niitä. Mutta tää vaahtos taas kerran ja sit ohimennen selitti mulle että "sullakin on tota lihasta ja voimaa tullu tässä parin vuoden sisällä". Vastasin että "joo, kyllähän ne hormoonit aika hyvin toimii". Ei ukko puhunu pariin kuukauteen mulle :D

Mua ärsyttää vain ja ainoostaan, jossei puhuta asioista oikeilla nimillään. Yks lysti, mitä joku vetää/ei vedä, kuhan ei esitä jtn muuta.
Tietämättömyyski on inhimillistä ja hyväksyttävää, kuhan ei ala puuttellisilla tiedoilla mitään väittämään, muuta ku mielipide asioissa tai udellen.

Siis nimenomaan toi sana MÖMMÖ vituttaa, se kertoo lähes 100% varmuudella että nyt ei olla ihan kartalla näistä asioista, mutta pitää silti sanoa jotain.

Juotteko proteiinisheikkejä töissä?
Muistan joskus kun olin yhen vähän ikävän kaverin työparina pitkään. Se oli sellanen tyyppi joka oli joka viikko jossain vaiheessa viikkoa vihanen
(varsinkin alkuviikosta kun krapula paino päälle)
Toin työmaalle protskusheikkerin ja vetäsin siitä aamukahvitauolla protskua naamaan.
Hirvee vittuilu tuli että mulla on "jotain huumeita" siinä sheikkerissä :D Sit tää tyyppi välillä piilotti mun protskusheikkerin missä oli protskujauhot...

Nyt oon jopa miettiny että miten sais duuniin vietyä protskua sillee että olis diplomaattinen ja herkimmillä ei menis herne nenään.
Tyyliin laittais johonkin jugurttipulloon ne protskut ja muka jois jugurttia. Tai sit tekis vaan nii, että jois vaan kotona sitä protskua ja söis töissä leipiä yms kahvitauolla.
Varmaan siitäkin vittuillaan "kokoajanko sä syöt"

Mut joo....kaikkia ei voi miellyttää...ehkä vaan vien sen protskusheikkerin sinne duuniin ja kuuntelen vittuilut. ei se maailma kai siihen kaadu.

Olenko oikeassa, jos veikkaan, että nämä ihme urvelot jotka valittaa proteiinin juonnista, itse vetävät kahvitauolla surutta naamaan jotain sokeripullamössöä ja limppareita, koska onhan se luonnollista ja terveellistä, että kahden tunnin välein pitää saada jotain makeaa ja sokerista naamaan ja niveletkin tykkää kun painoindeksi lähentelee 35....mutta proteiini, se on saatanasta!

Olenko oikeassa, jos veikkaan, että nämä ihme urvelot jotka valittaa proteiinin juonnista, itse vetävät kahvitauolla surutta naamaan jotain sokeripullamössöä ja limppareita, koska onhan se luonnollista ja terveellistä, että kahden tunnin välein pitää saada jotain makeaa ja sokerista naamaan ja niveletkin tykkää kun painoindeksi lähentelee 35....mutta proteiini, se on saatanasta!

Useimmiten se kyllä menee juuri näin :D Yleensä ne ihmiset ketkä on omaan elämäänsä ja elämäntapaansa oikeasti täysin tyytyväisiä niin jättää kyllä valittamatta jostain proteiinijuomista. Tietty kun ei asioista mitään tiedä niin helppo alkaa huutelemaan. Hyvät naurut ainakin saa jos ei muuta :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
True story joskus yhen työtoverin suusta: ''Kyl itelki tulee väkisin pysyttyy kunnossa, ku noita kaljakoreja kantelen usein ja ne painaa reilusti(viitaten siis omiin juomistottumuksiinsa, eikä mihkään kantelu työhön)''. Tuo lyhennetty aikas tarkka versio lausahduksesta, joka OIKEESTI heitettiin täysin TOSISSAAN, eikä läppänä. Ei tarvii uskoo, mut tää heebo oli aivan vakavissaan. Jouduin matemaattisesti hänelle laskemaan, että 24 pack kaljaa painaa huikeat 7,92kg eli tölvi per käsi= puolet tosta ;D. Yllätys hänen kasvoillaan oli jo priceless, mut tuun ikuisesti muistaan ton keskustelun :D.

Tietämättömyyttä ei tule koskaan aliarvioida.
Kyllähän se kaljakori painaa huomattavasti enemmän kuin ton 7,92kg, kun kuitenki toi on vaan sen kaljan paino..

Aikoinaan helvetin hyvä kun joku pariskunta tuli laivalta isojen kaljakärryjen kanssa ja sit suojatietä ylittäes mannerheimintiellä niin kaikki kaljat levis keskelle tietä :D siinä oli naurussa pidättelemistä kun autot tööttäili :D Pariskunta vaa kiros kovaan ääneen ja keräili kaljojaan :D

Aikoinaan helvetin hyvä kun joku pariskunta tuli laivalta isojen kaljakärryjen kanssa ja sit suojatietä ylittäes mannerheimintiellä niin kaikki kaljat levis keskelle tietä :D siinä oli naurussa pidättelemistä kun autot tööttäili :D Pariskunta vaa kiros kovaan ääneen ja keräili kaljojaan :D
Näin lentokentällä kun joku oli ostanut lentokoneesta muutaman viski- ja konjakkipullon ja ne oli siinä sinetöidyssä muovikassissa missä ne aina tulee. Siitä perkeleen pussista ratkes pohja ja ne pullot levis maahan ja tietysti paskaksi. Ei naurattanut vaan vitutti äijän puolesta. Mahtoiko edes valittaa lentoyhtiölle ja pyytää rahojaan takaisin? Joku sille sanoikin että voi todistaa että näin tosiaan kävi eikä se omalla toilailullaan niitä rikkonut, mutta se mutisi jotain siihen suuntaan että antaa olla.

Tultiin muuten aika kauas varsinaisesta aiheesta, mutta oli pakko kertoa tämä kun sopi tähän väliin.

Eihän tää ois paskaa reenata tällä helteellä, mutta salilla on niin paska ilmastointi, että hiki valuu jo ekan lämmittely sarjan jälkeen...

Mun mielestä taas on ihan huippua reenata kunnon helteellä. Järetön hien määrä ei haittaa yhtään, antaa vaan hyvää tekemisen meininkiä siihen touhuun. Hyvä tankkaus alle ja vettä koneeseen ni reeni kulkee paremmin kun viileemmillä keleillä.

Joku ÄIJÄ ilmeisesti käynyt vetämässä jalkapäivän. Salin molemmat reiden ojennuslaitteet rikki, hackin jalkalevy muljuaa ja toinen reiden koukistuslaite kanssa hieman heikossa hapessa. Mä en tajua ihmisiä...

Pitkästä aikaa vitutti oikein huolella kun muutama tyyliin parikymppinen kynäniskatissiposki oli varannut tyyliin tunniksi salin ainoan tuoreen 3d smithin jolla yrittivät nylkyttää jotain kulmasoutua ja tottakai vielä jollain akkojen painoilla (luokkaa 60 kg) vaikka vieressä olisi ollut vanhempi smith ja vapaita tankoja vaikka kuinka tarjolla kyseiseen touhuun eivätkä edes olleet mitään satunnaisia vierailijoita. Välillä täytyy oikein ihmetellä että onko jotkut oikeasti niin saatanan tyhmiä ettei yhtään säteile vai tekevätkö noin tahallaan. No seuraavalla kerralla kun on moinen tilanne niin täytyykin sitten opastaa saman tien vaihtamaan viereiseen laitteeseen kun eivät niillä herapurkeillaan ja fitnesstukkupaidoillaan kasva kuitenkaan yhtään sen isommiksi vaikka kuinka nylpyttäisivät salin parhaissa laitteissa.

Varmaan tärkeitä liikkeitä, kerta 3d smittiin pitäs mennä eikä voi samaa tehä vapaalla tangolla. Eikö voinu kysyä että välis tekis :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom