Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllähän se on nuo hieltä ja ties miltä haisevat tyypit. Vaikea käsittää, miten ei itse huomaa sellaista käryä, joka saa muilla vedet valumaan silmistä salin toisessakin päässä.
Mä en kans tajuu tota.. Samalla salilla käy yks semmonen sälli, joka haisee niin pahasti hieltä, että jos se on puol tuntii sitte lähteny jo sielt, ni mä haistan sen vieläki siel salilla.. Eikö ihmiset jumalauta osaa pestä itteää/vaatteitaan.. Sanoisin jotain, mutku ei tiiä, että kui pahasti se loukkaantuu siitä vaikka ihan rakentavasti sanois..

Ne saatanan urpot, jotka tunkee kyykätessä sinne seinän ja tangon väliin hakeakseen painoja räkin telineistä. Eikö jumalauta voi odottaa 10 sekuntia, että saan setin tehtyä. Tänään taas yks vajakki tunki sinne, kiva laittaa tankoo takas telineeseen, kun toinen on siellä välissä paapuilemassa.

Vaihtoehtoisesti myös urpot jotka ottavat telineestä kässärit ja jäävät siihen telineen eteen vemputtamaan hauiksiaan/vipareita/whatever. Mikähän helvetti siinä on ettei voi ottaa askelta kahta pois telineen luota ettei muut joudu venailemaan. Itse tosin ihan mulkkuuttani ängen siihen väliin jos on telineelle asiaa.

Kärykeskusteluun pakko lisätä myös salilla eksessiivisesti hajusteita käyttävät kansalaiset. Ei ehkä ensialkuun ihan niin _etovaa_ kuin eritteiden haju, mutta tervetuloa pääkipu ja astmaatikko kiittää muutenkin. Meinaten nyt näitä, joiden paikallaolon haistaa jo tuulikaapissa.

Ensimmäinen kunnon kesäloma, tätä on odotettu kun saa keskittyä kunnolla liikuntaan ja palautumiseen kun ei työt haittaa. JAA sitten iskee jäätävä flunssa >:( heippa vaan treenit.

Itse en ymmärrä tuon päälle muutenkaan, edes himassa. Hyi vittu.
Julkisessa tilassa on sitten jo tosiurpojen(tm) hommaa. :D

Sehän ei ole edes steriiliä, mikä tuntuu olevan jokin uskomus. Tosin vaikka olisi, niin hyi.
Exä harrasti tätä suihkussa. Kymmeniä kertoja siitä nalkutin kun pönttö on jumalauta vieressä :F

Eilen oli ensimmäinen treeni melkein kolmen viikon tauon jälkeen. Otin tietysti aloituksen kevyesti, varaa jäi kaikkeen vitusti ja kyseessä oli oikeastaan melko satujumppa. Kuitenkin nyt paikat aivan juntturassa, pahimpana rinta ja alaselkä. Ensimmäiset pitkän tauon jälkeiset treenit on todella rasittavia tän takia.

Lähes absolutistina ja epäsuomalaisena ihmisenä, päädyin nyt sitte eilen kuitenkin piiiiiiiitkästä aikaa ''nauttimaan'' alkoholia, niinku sitä on tarkotettu nautittavaksi. Vaikka juonkin vaan kerran tuhanteen vuoteen, nii vastavoimana en osaa lopettaa mitään ajoissa . Eli krapulanhan siitä saa & lievän ''ei perse, tulikohan taas vähän harjotettua suorapuheisuutta liikaa'' skenaarion. Hyvä muistutus aina toki, miks valitsen esim urheilun/musiikin 99% ajasta, maksakirroosin sijaan.

Potutus osuus ei liity itsestäänselviin oireisiin, jota alkoholi ihmiskehossa & mielessä aiheuttaa,
vaan siihen, että mun piti mavettaa tänään enkkoja rikki, mut nyt en sitä voi tehdä :mad:. #tuhlaajapoika #hindsight'salways20/20
Vois käydä ostaan lisäravinteita(pekonia, lasipullo kokista & ben & jerry's) & pelata videopelejä------------>

Turha siitä on enempää stressiä ottaa jos joskus vähän irrottelee :D Kunnon hiilaritankkaukset vaan ja paukutat enkkoja huomenna :D

Joo siis en todellakaan ota. Ei vaa mun juttu oo ollu koskaan, ni oli tällanen helppo valituksen aihe heh.

Joskus aikanaan tuli itsekin sinkkumiehenä käytyä joka viikonloppu baarissa mutta ei kyllä enään ole napannut pitkään aikaan. Mielummin lähtee bodailemaan viikonloppuiltaisin. Onpahan salikin mukavan tyhjänä kun kaikki on muualla rilluttelemassa. :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Jep.. Tyhjä sali on kyl harvinaist herkkua, kesäsin välillä yleinen näky jopa. Nään sen niin, et joka vkloppu baarissa tarjoaa hetkellistä ''hyötyä'', ku taas terveellisempi vaihtoehto eli vaikka sitte urheilu, sali, tai vastaava tarjoaa ikuista hyötyä, eikä oikeen mitään negatiivistä, ellei vaivan näköä laske huonoks jutuks. Tietty mistä kukin pitää, ni sitä tekee tietty, jos itseään arvostaa :)

Onhan ne jäätävät domssit ny paljon mukavammat esim jaloissa seuraavana aamuna kun ei meinaa paskalle edes taipua vrt. krapula :D Tietty alkoholia voi nauttia monella tavalla.

Potutus osuus ei liity itsestäänselviin oireisiin, jota alkoholi ihmiskehossa & mielessä aiheuttaa,
vaan siihen, että mun piti mavettaa tänään enkkoja rikki, mut nyt en sitä voi tehdä
Nyt mä oon vähän myöhässä, mutta krapulahan on paras boosteri treeneihin. Moni on tehnyt ennätyksiä pikku kankkusessa. Tietty vaatii sen että pysyy sentään tolpillaan.

Ei vaan, en mäkään halua krapulapäivänä salille, mutta sen huomaa maanantaina, jos on lauantaina ottanut, että kulkee. Ja juu ihan oikeesti. Moni kuvittelee että se on ihan toisin päin, mutta kyllä se mulla parantaa suoritusta jostain kumman syystä.

Nyt mä oon vähän myöhässä, mutta krapulahan on paras boosteri treeneihin. Moni on tehnyt ennätyksiä pikku kankkusessa. Tietty vaatii sen että pysyy sentään tolpillaan.

Ei vaan, en mäkään halua krapulapäivänä salille, mutta sen huomaa maanantaina, jos on lauantaina ottanut, että kulkee. Ja juu ihan oikeesti. Moni kuvittelee että se on ihan toisin päin, mutta kyllä se mulla parantaa suoritusta jostain kumman syystä.

Itseasiassa ihmettelin täysin samaa kun kaverin kanssa olin salilla että paukutti ryyppyviikonlopun jälkeen ennätykset penkissä ja kertoi että palautunut yllättävän hyvin. Vähän ajattelin et miten se voi olla mahdollista :D

Kunnon tinttaus laskee testotasoja, ja tuon laskun elimistö kompensoi lisäämällä teston tuottoa. Tapahtuuko kompensaatio muutamassa päivässä ja onko sillä tässä tapauksessa oikeasti vaikutusta, en osaa kommentoida. Tuon krapulanaikaisen/jälkeisen enkkamoodin olen kuitenkin itsekin käytännössä huomannut...

Voisikohan tuo reenin kulkeminen ryyppäämis viikonlopun jälkeen johtua suurista viikonloppuna nautituista hiilari määristä? Kaikenmaailman alkoholijuomat eka lauantai illalla. Sen jälkeen mennään snägärin kautta josta ostetaan kaikenmaailman höttöschaibaa. Seuraavana päivänä on krapula ja tulee krapulassa vedettyy kaikenmaailman pizzaa ja kebabbia :D Maanantaina kunnon hiilaripöhöt päällä ja reeni kulkee? Tuohon päälle vielä jos on viikon ollut stressitasot korkealla ja pääsee itsensä "nollaamaan" viikonloppuna niin kai sekin jollain tavalla vaikuttaa?

Voisikohan tuo reenin kulkeminen ryyppäämis viikonlopun jälkeen johtua suurista viikonloppuna nautituista hiilari määristä? Kaikenmaailman alkoholijuomat eka lauantai illalla. Sen jälkeen mennään snägärin kautta josta ostetaan kaikenmaailman höttöschaibaa. Seuraavana päivänä on krapula ja tulee krapulassa vedettyy kaikenmaailman pizzaa ja kebabbia :D Maanantaina kunnon hiilaripöhöt päällä ja reeni kulkee? Tuohon päälle vielä jos on viikon ollut stressitasot korkealla ja pääsee itsensä "nollaamaan" viikonloppuna niin kai sekin jollain tavalla vaikuttaa?
Aika kaukaa haettua kyllä. Kyllä mun tulee selvänä viikonloppuna mätettyä enemmän kuin törpöttelyviikonloppuna. Oon aika huono syömään pikku kekkulissa saatika sitten krapulassa.
Niin ja en mä muutenkaan hiilareita rajoita, eli pöhöhän tässä on päällä 24/7/365.

^Testaapa kuule hiilariteoriaasi ja vedä viikon ränni. Tuon teorian mukaan maksimeita pitäs pukata joka liikkeessä maanlaajuisin ennätyksin. Tuolla logiikalla rantojenmiehetkin penkkaavat natuna 400 kg.

Eihän tässä kyse nyt ollut mistään viikon ränneistä kuitenkaan. Alunperinhän Powerhousu kertoi, että lauantaina kun on ottanut kännit ja sunnuntaina potenut krapulan niin maanantaina treeni kulkisi. Ja omalla kaverillani on ollut sama, että maanantaina puskenut ennätykset. :)

Eihän tässä kyse nyt ollut mistään viikon ränneistä kuitenkaan. Alunperinhän Powerhousu kertoi, että lauantaina kun on ottanut kännit ja sunnuntaina potenut krapulan niin maanantaina treeni kulkisi. Ja omalla kaverillani on ollut sama, että maanantaina puskenut ennätykset. :)

EDIT: Enkä ole missään vaiheessa puhunut, että puskisi reeneissä ennätykset joka ikisen viikonloppu ryyppäämisen jälkeen. En oikein hiffaa tuota sinun logiikkaasi millä saat mun logiikalla rantaleijonien puskevan 400kg penkistä. Kuulosti kyllä melko typerältä tuo :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom