Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Salilla ei ole liiemmin ylimääräisiä penkkejä ja joku teki hauiskääntöä siinä.

Mutta tämän päivän isoin potutus: 10-20% kevyemmillä sarjapainoilla joutui tekemään kuin tavallisesti ja silti tuntui siltä, että sydän tulee rinnasta ulos ja muutenkin melkoisen heikko olo salilla. Ilmeisesti kipeäksi tulossa.

Sitten tulevaisuuskin jo potuttaa valmiiksi, kun sali on kiinni 16. pv eteenpäin 1-2 viikkoa jonkin ilmastointihommelin takia. :eek:

Muuten oli taas tosi kiva satujumppa, mut sitten ihan loppumetreillä kun tein fysiojuttuja kyykkyräkin edessä (tyyliin ainoa tilavampi mesta missä voi venytellä jne ja kun siinä ei ketään ollut), niin sellanen liian pieniin ja kireisiin miesten pitkiin kalsareihin varustaunut maratoonari "pt" tulee siihen ympärille hyörimään, _potkii_ mun kamat sivuun hänen tieltään ja alkaa kyykkäämään. Ei voinut kysyä että voisinko siirtyä että hän pääsee tekemään, tai että voiko mun kamoja siirtää. Tää kaveri on käynyt samaan aikaan ennenkin tuolla ja aina yhtä ylimielinen ja kusipäinen asenne. Ja toi pt-titteli tulee siitä kun se useasti neuvoo kovaan ääneen kokematonta muijaansa siihen malliin että se muija on varmasti kohta rikki. Teki mieli avata sanainen arkkuni, mutta poistuin vaan paikalta vähin äänin.

Tällä hetkellä potuttaa se kun salilla useampi jumppaaja on keksinyt että etureidet saa muhkeaan kasvuun reisiojennuskoneessa pudottamalla pakan joka toistolla ylhäältä lähes vapaapudotuksella alas jolloin saadaan aikaiseksi aivan saatanallinen meteli. Pitää yrittää pysytellä kaukana ettei ala korvat vinkumaan tuosta kirkkaasta kilahduksesta jonka rautapakka saa aikaiseksi.

Koin potutusta eilen, kun tein sellasessa flysilaitteessa tisuleita 30sek palautuksilla. Nousin laitteesta merkkaamaan viivan vihkoon ja ottamaan huikan, niin johan siinä laitteella oli joku urpo vaihtamassa painoja. Tässä vaiheessa toki en tiennyt että tuo henkilö on urpo. Tokaisin vain siinä että minulla olisi vielä yksi setti jäljellä, johon se jannu sitten sönkkäs salin "säännöistä" että laite ei ole minun ja se tekee välissä. Selitin siinä sitten että teen 30sek. tauoilla ja minulla menee koko settiin about 3-4min ja nyt olis vika setti. Se siinä jotain sönkkäs salietiketistä jne. ja lähti muualle.

Salietiketistä sen verran että turha siitä mouhottaa, kun itse ei edes vaivaudu kysymään saako tehdä välissä jne. Tämä jannu myös haisi pahalle. Itse aina annan tehdä välissä jos en lyhyillä palautuksilla ole tekemässä ja jos ei tartte paljoa painojen ja säätöjen kanssa touhuta.

Tällä hetkellä potuttaa se kun salilla useampi jumppaaja on keksinyt että etureidet saa muhkeaan kasvuun reisiojennuskoneessa pudottamalla pakan joka toistolla ylhäältä lähes vapaapudotuksella alas jolloin saadaan aikaiseksi aivan saatanallinen meteli. Pitää yrittää pysytellä kaukana ettei ala korvat vinkumaan tuosta kirkkaasta kilahduksesta jonka rautapakka saa aikaiseksi.

Painopakkojen paukuttelijat eivät tajua, että laitteiden vaijeritkin kuluvat paljon nopeammin tollasesta iditoottimaisesta rysäyttelystä ja ovat paskana alta aikayksikön.

Lenkillä iski aivan jäätävä kipu oikean polven sisäreunaan, kun oli kolmisen kilsaa menty. Onneksi olin juoksemassa ympyrää korttelissa ja kotiin siis lyhyt matka. Vitutukseen 250 etuheilautusta 24 kg kuulalla ja lekuriin. Kepit tuli ja lähete röntgeniin, jos ei kiou helpota. Särkylääkereseptinkin laittoi. Asiallinen lekuri kehotti elämään normisti ja palaamaan asiaan, jos ei loppuviikosta ala olemaan kunnossa. Ei siis mitään järjetöntä treenikieltoa, vaan sensein periaattein "kaikkea, mikä ei satu, saa tehdä."

Polven koukistaminen on vaikeaa ja paineen tunnetta on, joten vaikeaa viikkoa pukkaa.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Lämpöä 37 ja puoli, ja mulla ei juuri koskaan nouse lämpö, poislukien ihan pienenä joskus. Takapakkia pukkaa. Johan viimeisimmästä ehti päälle kuukausi kulua.

Lenkillä iski aivan jäätävä kipu oikean polven sisäreunaan, kun oli kolmisen kilsaa menty. Onneksi olin juoksemassa ympyrää korttelissa ja kotiin siis lyhyt matka. Vitutukseen 250 etuheilautusta 24 kg kuulalla ja lekuriin. Kepit tuli ja lähete röntgeniin, jos ei kiou helpota. Särkylääkereseptinkin laittoi. Asiallinen lekuri kehotti elämään normisti ja palaamaan asiaan, jos ei loppuviikosta ala olemaan kunnossa. Ei siis mitään järjetöntä treenikieltoa, vaan sensein periaattein "kaikkea, mikä ei satu, saa tehdä."

Polven koukistaminen on vaikeaa ja paineen tunnetta on, joten vaikeaa viikkoa pukkaa.

Tänään en ottanut keppejä mukaan duuniin ja pärjäsin niinkin. Kotiin tultua sortsit jalkaan ja polvessa aivan saakelinmoinen mustelma. Keppejä palauttaessa hoitsut arvelivat verisuonen tai jonkun muun osan ratkenneen. Salilla kyykkäsin 10 x 120 kg ilman ongelmia. Kävellessä se on kuitenkin kipeä ja hyppimään ei pysty lainkaan.

Salilla oli aivan törkeän hiostava ilma ja tuli kyllä hikoiltua kuin saunassa. Oli jo jalkaprässin lämmittelyissä yhtä lailla hikeä kuin normaalisti koko treenin loppuvaiheessa :confused:. Ja ikään kuin tämä ei riittäisi olin perkele unohtanut pyyhkeen kotio joten ei sitten suihkussakaan päässyt käymään :mad::D

Salilla oli aivan törkeän hiostava ilma ja tuli kyllä hikoiltua kuin saunassa. Oli jo jalkaprässin lämmittelyissä yhtä lailla hikeä kuin normaalisti koko treenin loppuvaiheessa :confused:. Ja ikään kuin tämä ei riittäisi olin perkele unohtanut pyyhkeen kotio joten ei sitten suihkussakaan päässyt käymään :mad::D
Jaa joku toinen urheilutalolla hikoileva. Kävin mavettelemassa itsekkin ja taju meinasi lähtä.. en ole koskaan hikoillut noin paljoa. Ihan hauskaa touhua kun ihan noroittain tippuu vetäessä hikeä lattialle.

Kyllä se toistuva kuseminen suihkussa on helvetin vittumaista, ainaki edellisellä salilla (Steel Body, tampere) meni (miesten)suihkuun nii kusihan siel hais ihan törkeesti... Useampaan otteeseen.
No onneks tuli vaihettua pari kuukaut sit muutenki toiseen saliin nii jäi tääki pois :)

Viitaten edelliseen.

Ite vältän urheilumestojen yms suihkuja. Yleensä aina omat treenit eri lajeissa on lähellä kotia joten pääsee nopeasti omaan suihkuun. Ei tarvi muiden silsoissa ja kusissa tallustella.

Kyllä se toistuva kuseminen suihkussa on helvetin vittumaista, ainaki edellisellä salilla (Steel Body, tampere) meni (miesten)suihkuun nii kusihan siel hais ihan törkeesti... Useampaan otteeseen.
Itse en ymmärrä tuon päälle muutenkaan, edes himassa. Hyi vittu.
Julkisessa tilassa on sitten jo tosiurpojen(tm) hommaa. :D

Sehän ei ole edes steriiliä, mikä tuntuu olevan jokin uskomus. Tosin vaikka olisi, niin hyi.

Kyllähän se on nuo hieltä ja ties miltä haisevat tyypit. Vaikea käsittää, miten ei itse huomaa sellaista käryä, joka saa muilla vedet valumaan silmistä salin toisessakin päässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom