Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Sellanen about 38-40v turkkilais-viboja antava mies seuras mua tänään salilla. Menin tekemään vatsoja, se tuli viereen tekemään vatsoja ja heilumaan siihen viereen. Sitten tein kuntouttavaa jumppaa olkapäälle, se tuli viereen rykimään jotain pystypunnerruksen ja vipareiden yhdistelmää. Sit tein fysiojuttuja selälle vielä loppuun, niin tää hilaa hanurinsa ihan siihen lähimpään kuntopyörään, josta se tuijotti mua tosi perverssi ilme naamarillaan. Ärsytti. Muuten oli kyllä ihan helmi jumppa!

Aa :Dd. En tiiä mistä niin olin päätellyt. Ei sinänsä muuta tarinaa, mut tekee siitä ainaki yleisemmän.
Jostain syyst 40-v mies tiirailemassa pervo ilme kasvoillaan samaa sukupuolta vaan kuulostaa viel astetta kinkymmältä :D.
Itse ainakin luulin tuosta kvlt nimestä, koska luulin tr00 kvlt läppää heittävän vain miehet :D

Heitin kriittisen silmäyksen tulevan kesän bikinivartalooni. Mitä v****a? Vaikka tammikuusta lähtien olen käynyt hulluna salilla (ainakin kerran viikossa, miinus parin kuukauden sairastelut), niin mielestäni odottamaani huimaa muutosta ei ole tapahtunut! Uskomatonta. Ilmeisesti täytyy tihentää käymiskertoja tai ainakin käymisen lisäksi myös tehtävä jotain tarmokasta salilla. Voi rähmä.

Tuleehan tota bläk_____metalia kuunneltua aika paljon. Ja grindiä. Ja dödistä. Ja silleesti. Ja joo oishan se aika homoeroottista kaiketi ollu jos mies tuijottelis himokkaasti toista miestä salilla :D

edit/offtopic: Kävin pari päivää sitten kolkuttelemassa kvlt:n ovea. Ovat kiinni heinäkuuhun asti yhyy ;____;

Tuleehan tota bläk_____metalia kuunneltua aika paljon. Ja grindiä. Ja dödistä. Ja silleesti. Ja joo oishan se aika homoeroottista kaiketi ollu jos mies tuijottelis himokkaasti toista miestä salilla :D

edit/offtopic: Kävin pari päivää sitten kolkuttelemassa kvlt:n ovea. Ovat kiinni heinäkuuhun asti yhyy ;____;
Kyllähän se niin on, että rässi, poweri ja detti on ne parhaat subgenret, vai mitä? ;) corehönpöttelyt jätetään sit sinne ala-asteelle.

Juu, tämä oli itseironista sylvismiä ja toteamus siitä, kuinka tammikuussa hehkutettu vitneslaifstailföörevöööh ei ole ihan toteutunut suunnitelmien mukaan. Mutta hei! Kyllä kerran viikossa on jo saavutus keski-ikäiselle tanttaralle.

Mukana on myös purnausta, koska mediassa joku tsirpula tasaisin väliajoin hehkuttaa, kuinka nyt on niin ihquuu tämä uusi elämäntapa ja pitäisiköhän aloittaa bikinikisoihinkin treenaaminen ja näin onnistuin vieroittamaan itseni kokonaan ja lopullisesti sokerista ja karkit on kamalia.

Hah. Kuukauden suklaansyömistauon jälkeen voin todeta, että suklaa maistui SAATANALLISEN hyvältä edelleen.

Heitin kriittisen silmäyksen tulevan kesän bikinivartalooni. Mitä v****a? Vaikka tammikuusta lähtien olen käynyt hulluna salilla (ainakin kerran viikossa, miinus parin kuukauden sairastelut), niin mielestäni odottamaani huimaa muutosta ei ole tapahtunut! Uskomatonta. Ilmeisesti täytyy tihentää käymiskertoja tai ainakin käymisen lisäksi myös tehtävä jotain tarmokasta salilla. Voi rähmä.

Suosittelisin roimaa ratsastusta keppihevosen päällä viitenä päivänä viikossa.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Se kun niitä painoja jätetään laitteisiin. Tänään(eilen) salilla oli SEITSEMÄSSÄ laitteessa painot. Joka laitteessa pieniä 10, 5, 2.5 1.25kg lättyjä. Tangoissa lukotkin päissä vielä......

Oli ihan hyvä fiilis salille lähtiessä, mut sitten alkulämpän aikana selkä alko kramppaamaan niin homona ja kosahti juntturaan, et oli pakko lähteä kotiin. Kävelykin sattu taas. Taas kävi mielessä että meniköhän taas jotain hajalle tjsp. Itkuhan tässä meinaa taas tulla kun on meinaa aika samantapasia kipuja kun ennen leikkausta.

Juu, tämä oli itseironista sylvismiä ja toteamus siitä, kuinka tammikuussa hehkutettu vitneslaifstailföörevöööh ei ole ihan toteutunut suunnitelmien mukaan. Mutta hei! Kyllä kerran viikossa on jo saavutus keski-ikäiselle tanttaralle.

Mukana on myös purnausta, koska mediassa joku tsirpula tasaisin väliajoin hehkuttaa, kuinka nyt on niin ihquuu tämä uusi elämäntapa ja pitäisiköhän aloittaa bikinikisoihinkin treenaaminen ja näin onnistuin vieroittamaan itseni kokonaan ja lopullisesti sokerista ja karkit on kamalia.

Hah. Kuukauden suklaansyömistauon jälkeen voin todeta, että suklaa maistui SAATANALLISEN hyvältä edelleen.

Ja itsehän sitten taas ottaa kupoliin se, että jonkun randomien kisaprep -fitnessblogien perusteella on vallalla mielikuva, että fitness olisi pelkkää säkrifaissia. Toki tiettyjä valintoja joutuu tekemään, mutta kun se kuuluisa kokonaisuus hallussa, niin sitä suklaatahan nimenomaan saa ja voi syödä ja jopa hyvällä omallatunnolla <3

Ja itsehän sitten taas ottaa kupoliin se, että jonkun randomien kisaprep -fitnessblogien perusteella on vallalla mielikuva, että fitness olisi pelkkää säkrifaissia. Toki tiettyjä valintoja joutuu tekemään, mutta kun se kuuluisa kokonaisuus hallussa, niin sitä suklaatahan nimenomaan saa ja voi syödä ja jopa hyvällä omallatunnolla <3
Ite en oo mikkeen fitnessmimmi (tulloo varmaan ihan kauhiana yllärinä, heh), mutta olen huomannut laajemminkin tuon ilmiön, että poppoo aattelee että kun tosissaan käy salilla (jopa vaikkei kisais), niin sitten vaan mennään hampaat irvessä. Tony Halme aikanaan sano ja kirjoitti viksusti, että jos se salilla ja kisoissa käynti on niin kamalaa että hampaat irveessä pitää tehä, niin älä perkele tee sitä, että senhän pitäis olla hauskaa ja nautintoa! Olen sammoo mieltä. Jos ei oo mitteen terveellistä syytä rajoittaa ruokavaliotaan, niin kyllähän kisaaja oikeesti voi ja saa syödä hyvinkin monipuolisesti ja herkkuikin, koska treenissä kulluu kaloreita perskutasti ja mielikin pyssyy korkeemmalla kö syömisessä on naatiskeluakin. Jaksaa varmasti hommaa palajon pitempään kö sellaattiset immeiset jotka vetelee sitä kaalia ja parsaa vaan ja valittaa että on tää niin rankkaa mutta juu gatta säkrfais foor joor fitnes änd biuti...

Ite en oo mikkeen fitnessmimmi (tulloo varmaan ihan kauhiana yllärinä, heh), mutta olen huomannut laajemminkin tuon ilmiön, että poppoo aattelee että kun tosissaan käy salilla (jopa vaikkei kisais), niin sitten vaan mennään hampaat irvessä.

Kiitos, Orankimamma, liketän! Valehtelisin, jos väittäisin ettei tämä elämäntapa vaatisi valintoja, aikatauluttamista niin, että homma korkealla prio-listassa ja jopa ns. uhrauksia. Mutta niinhän se menee kaikessa, jos ei halua lopputuloksen olevan tyyliin silkkaa puuhastelua? Itse teen ne valinnat siksi, koska haluan ne tehdä ja niiden tekeminen tuottaa mulle tuhatkertaisesti enemmän hyvää oloa ja nautintoa, kuin tekemättä jättäminen. On ollut myös aikoja, että muuten elämässä niin paljon ja liikaa kaikkea, ja treeni tuntunut lähinnä rasitteelta. Silloin olen sitten taas suosiolla jättänyt treenin ja siihen liittyvät muut pois, koska se ei ole enää ollut se nautintoa tuottava asia.

Tony Halme aikanaan sano ja kirjoitti viksusti, että jos se salilla ja kisoissa käynti on niin kamalaa että hampaat irveessä pitää tehä, niin älä perkele tee sitä, että senhän pitäis olla hauskaa ja nautintoa! Olen sammoo mieltä.

Kuin myös. Samalla silti niin tämähän on kauhean hidas laji, ja jossa säännöllisyys ja pitkäjänteisyys ratkaisee. Eikä ne maisematkaan pahemmin vaihdu. Jos joku väittää, että jokaikinen treeni on aina yhtä juhlaa, niin a. joko se valehtelee tai b. ei ole koskaan epämukavuusalueella treenannut.

Jos ei oo mitteen terveellistä syytä rajoittaa ruokavaliotaan, niin kyllähän kisaaja oikeesti voi ja saa syödä hyvinkin monipuolisesti ja herkkuikin, koska treenissä kulluu kaloreita perskutasti ja mielikin pyssyy korkeemmalla kö syömisessä on naatiskeluakin. Jaksaa varmasti hommaa palajon pitempään kö sellaattiset immeiset jotka vetelee sitä kaalia ja parsaa vaan ja valittaa että on tää niin rankkaa mutta juu gatta säkrfais foor joor fitnes änd biuti...

Suurin osa tuttavapiirini kilpailijoista ei tiedä edes tuhannen kalorin tarkkuudella, mitä syö. Koska homma ulkoistettu. (Kisa)dieetillä sitten vaan jossain kohtaa päättelee, että ei tässä nyt varmaan enää älyttömiä kaloreita tule, kun annoskoot pienenee ja nälkäkin on kovempi. Mä tiedän kalorini hyvin tarkkaan, kun 'valmennan' itse itseäni. Ahdistusta siitä en koe, enemmän ahdistaisi mutuilla. Ehkä se on vähän meidän omakin vika, että tavallinen sukankuluttaja kokee homman niin hankalaksi ja mystiseksi. Ei sitä omaa valitsemaansa ruokavaliota ja elämäntapaa vaan oikein kiinnosta aina selitellä saati pakottaa irl, kun jatkuvasti on jotenkin puolustusasemissa sen osalta. Eihän kukaan golfiakaan pelaa ilman mailoja, mutta tässä lajissa sitä joutuu puolustelemaan jatkuvasti varsinkin sitä yhtä suoritevälineistä, joka tunnetaan myös nimellä ruoka :D

Hyvin kirjoitit Ja todettakoon että mikä tahansa välillä tuntuu puulta kun pitkään tekee. Ja puulta ajoittain, mutta pohjimmainen pointti ehkä oli että jos päällimmäinen fiilis enimmäkseen on että v m p , niin sit varmaan kandee miettii että voisko vaihtaa sen vitnessin vaikka emmäätiiä, postimerkkeilyyn ;) Tekis mieli kirjoittaa vastaavan voimaurheilusta, mutta en kyl ny vappuaattona jaksa pilata päivääni vellomalla negailussa kun on parempaakin tekemistä ;)

Itel fitness tavotteena maistaa jokaista Ben & Jerry's makua ;;,D. Toistaseks sujuu hyvin.

Itellä vähän samat missiot. Olen katsonut innokkaasti Rich Pianan videoita ja järkeillyt, että jos pyhästä kolminaisuudesta (roina, öljyt, B&J) nappaa edes yhden osasen niin saatan saada kolmanneksen Richin lihoista. Toistaiseksi olen käynyt kaikki Suomessa myytävät maut läpi noin kolmesti ja jäänyt ilman toivottua efektiä. Saatan muuttaa jenkkeihin etsimään puuttuvaa lenkkiä.

Hyvin kirjoitit Ja todettakoon että mikä tahansa välillä tuntuu puulta kun pitkään tekee. Ja puulta ajoittain, mutta pohjimmainen pointti ehkä oli että jos päällimmäinen fiilis enimmäkseen on että v m p , niin sit varmaan kandee miettii että voisko vaihtaa sen vitnessin vaikka emmäätiiä, postimerkkeilyyn ;) Tekis mieli kirjoittaa vastaavan voimaurheilusta, mutta en kyl ny vappuaattona jaksa pilata päivääni vellomalla negailussa kun on parempaakin tekemistä ;)

Omasta näkökulmasta se vasta säkrifaissia onkin että elää viikot jollain tuhatkakssataa kaloria per päivä, siihen päälle älytön määrä aerobista ilman muuta näkyvää tulosta kuin stressi, viikonloppuisin syöminen lähtee aina käsistä ja aiheuttaa syyllisyyttä ja itseinhoa, vaaka on peikko ja peilikuva v*tuttaa joka päivä niin paljon, ettei edes toisten onnistuneista elämäntaparemonteista pysty iloitsemaan, vaan myrkyttää niitä. Itse en halua elää niin, ja siihen suhteutettuna omat 'uhraukset' tuntuu hyvin pieniltä.

Jos silti tuntuu, että ei maistu, niin onhan niitä muitakin lajeja, kuten se postimerkkeily. Onneksi fitnessbuumi on hieman laantumassa, koska eihän se tosiaan jokaiselle se sopivin laji ole, eikä tarvikaan olla.

Potuttaa se kun alotetaan treenaaminen ihme hifistelytekniikoilla. Raskaita maveja, kyykkyjä ja penkkiä kerpele, eikä mitään tuntumahomoilua vähintään eka vuos....ainii ja hauist ;)

Kyllä. Ei pelkästään se, että se on turhaa, mutta kun haittaa jo muiden treeniäkin. Kun fysiikasta ja tekemisen tyylistä näkee, että ihan alussa tuo on eikä todellakaan lähesty oman natufysiikan rajoja vuosiin, niin silloin se on pelkkää muiden häiritsemistä, kun siihen omaan jättiläis-vuoropari-pyramidi -mihinlie -sarjaan varataan parit tangot, neljät käkkärit ja puolet nostoalueesta. JOS homma hoituisi edes jollain intensiteetillä, niin ok. Mutta kun puoli tuntia menee lähinnä hengailuun tai peilailuun.

Salilla käynnissä potuttaa eniten ihmiset jotka oman treenin sijasta keskittyy muiden treenien seuraamiseen. Jos joku haluaa tuntumahomoilla laitteissa niin so what.

Omaan makuun viisaampaa opetella löytämään ne lihakset ja käyttämään niitä eristetyillä liikkeillä kuin alkaa heti roiskimaan mavea ja kyykkyä egopainoilla ja loukata itsensä.

Ja kyllä se tuntumahomostelu useimmiten sohvallamakaamista tehokkaampaa,että sikäli ihan turhanakaan sitä ei kai voi pitää.

Mutta edistyneempänä treenarina on tietty helppo löytää aloittelijoista miljoona vikaa ja muistella kuinka itse aloitti treenaamisen superoptimaalisesti lihaskehityksen kannalta ja täydellisillä tekniikoillakin tietty.

On se kyllä karmeata olla kaukana natufysiikkansa rajoista ja häiritä vaan muita pro tason treenareita. Onpa onni että treenaan nykyään kotona niin ei ole moisia ongelmia:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom