Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
pertsonal einal rimmer ;)

Alkuviikosta iski norovirus taloon ja tuli itsellekin perusteellinen tyhjennys ja vuorokausi taju kankaalla. Treenin pariin palaaminen on todella tuskaa, mutta kahdessa viikossa palattaneen lähtöpisteeseen.

^No onhan tuo kerralla aika iso korotus. Itseänikin ketutti edellisellä salilla kun tein käsipainopenkkiä ja 40kg hantteleilla sai ihan nättejä kymppejä tehtyä, mutta kun seuraavat painot olivat 45kg niin sai ryskättyä sen 3-4 toistoa ja jäi sarjat turhan lyhkäiseksi. 2,5kg olisi vielä ihan inhimillinen korotus.

Juu noitten korotusten kanssa saa aina kirota. Pystypunnerrusta leikin salilla 14 kg käppäreillä jo sen verran pitkää sarjaa et ptiäs siirtyy isompiin. 16 kilolla sain ekalla kokeilulla 2 ja sitten seuraavalla kokeilulla jo peräti 5. 2 kilon korotus lienee miehille ihan ok, mut tämmösil pikkutytöil vähä eri juttu. Ja seki tuosssa nyppii et joutuu ties mitä sirkustemppuja ja vimpsautuksia tekemään et edes alotusasentoon saa painot :D se on se treenin hankalin osio...

Ja seki tuosssa nyppii et joutuu ties mitä sirkustemppuja ja vimpsautuksia tekemään et edes alotusasentoon saa painot :D se on se treenin hankalin osio...
Laitat vaa ne painot polvien päälle ja yks kerrallaa tempaset ne ylös nostamalla sen jalalla ja kädellä samanaikaisesti.. Koita ny sit tosta saaha jotai selvää, vittu, että oon huono selittämään asioita..

Vitun mummo pistää musiikin huutamaan helvetin kovalle ja jättää johonkin painot puoleksi tunniksi ja menee toiselle puolelle salia. Sitten se puhuu kokoajan ja puhuu yksinäänkin kokoajan ja ei helvetti miten raivostuttava salipersoona.

Pakki sekasi ny useemma päivän ja muutenki lataamaton olo, vaikka syöny hyvin ja eilenki meni 2 kuppii kahvia & 2 energiajuomaa virkeyden toivossa:zzzz:.
Toimii toki hyvinä selityksinä skippailla kyykkäilyt ja maastavedot. ''Hyväki'' selitys on silti vaan selitys.

Ruikuli on mielestäni ihan validi syy em. harjotteiden skippaamiseen :D En muuten tiedä onko kahvi/ES-dieetti paras mahdollinen sekaisin olevaan mahaan.

Heh. Vuos sit aloin kahvia ja piristeitä kittaan, eikä paluuta ole :D. Kahvi on ihan syöpää mun suolistolle, jos vähänkään rutiinilla juon. Energiajuomat, vaikka aika sokerilitkua onki, ni toimii sit ihan ok, eikä vedä pakkia sekasin tai muutenkaan aiheuta mitää negatiivista ''pärinää''. Sinänsä hanurista, koska aiemmin ku ei tullu käytettyä näitä, ni oli aina pirtee muutenki :rolleyes:. Mikälie stressi uuvutus...

Itel meni aikoinaan myöskin energiajuomia melkoset määrät ja oon kyllä tyytyväinen että ei mene enään. Tuli iha helkkarin ylikierroksilla käyvä olo eikä tosiaankaan kahvin kanssa combona tehnyt kyllä hyvää.. Nykyään menee kahvia se 3-5 kuppia päivään :)

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Heh. Vuos sit aloin kahvia ja piristeitä kittaan, eikä paluuta ole :D. Kahvi on ihan syöpää mun suolistolle, jos vähänkään rutiinilla juon. Energiajuomat, vaikka aika sokerilitkua onki, ni toimii sit ihan ok, eikä vedä pakkia sekasin tai muutenkaan aiheuta mitää negatiivista ''pärinää''. Sinänsä hanurista, koska aiemmin ku ei tullu käytettyä näitä, ni oli aina pirtee muutenki :rolleyes:. Mikälie stressi uuvutus...
Mä oon todennut sen jo aikoinaan että turha alkaa mitään kahvia kittaan jos on muutenkin tarpeeksi pirteä. Se menee sit äkkiä siihen että vasta kahvilla saavuttaa sen normaalipirteyden ja hyöty oli nolla. Tosin ei se mulle sovikaan. Ehkä juuri siksi etten sitä käytä tai sitten jostain ihan muusta syystä. En tiedä.

Mutta tuosta kun maha on sekaisin ja on vetämätön olo, mulla on ihan riittävästi kokemusta. Onnistuin ulkomaanmatkoilla hankkimaan tuossa vuodenvaihteen tienoilla itselleni aivan helvetin mystisiä vaivoja. Maha sekaisin, huono olo, huimaa, voimat pois, paino tippuu kun ei halua syödä, tulokset taas vaihteeksi miinus 20kg ja silleen. Tätä kesti kaksi vitun kuukautta ennen kuin lääkäri keksi mikä mua vaivaa. Helikobakteeri ja siihen päälle vielä giardia. Ne kun saatiin hoidettua niin alkoi näyttää taas vähän valoisammalta. Tulokset alkaa olla taas samoissa ja ei tässä muuta kuin seuraavaa takaiskua odotellessa. Tätä tää mun treeni on koko ajan. Soutamista ja huopaamista.

Se menee sit äkkiä siihen että vasta kahvilla saavuttaa sen normaalipirteyden ja hyöty oli nolla.
Tuosta se tosiaan johtuu että monet tarvitsee aamulla sen kahvin jotta "päivä lähtee käyntiin".
Kaikilla näin ei tosin taida tapahtua, eli yksilöstä kiinni.

Itsellä ei tuota ole, vaikka kahvia paljon juon, mutta satun vain pitämään kahvista.
Sitä ei siis ole, kun jos aamulla en kahvia juo niin ei virkeydessä mitään eroa ole.

Jostahi luin et kahvi piristää vain laiskimuksia :D kaiketi joku hutkimustutkimus. Itellä väsyneenä väsyttää ja pirteenä piristää. Ja aineenvaihdunta menee entistä överimmäksi...

Mä oon todennut sen jo aikoinaan että turha alkaa mitään kahvia kittaan jos on muutenkin tarpeeksi pirteä. Se menee sit äkkiä siihen että vasta kahvilla saavuttaa sen normaalipirteyden ja hyöty oli nolla. Tosin ei se mulle sovikaan. Ehkä juuri siksi etten sitä käytä tai sitten jostain ihan muusta syystä. En tiedä.

Mutta tuosta kun maha on sekaisin ja on vetämätön olo, mulla on ihan riittävästi kokemusta. Onnistuin ulkomaanmatkoilla hankkimaan tuossa vuodenvaihteen tienoilla itselleni aivan helvetin mystisiä vaivoja. Maha sekaisin, huono olo, huimaa, voimat pois, paino tippuu kun ei halua syödä, tulokset taas vaihteeksi miinus 20kg ja silleen. Tätä kesti kaksi vitun kuukautta ennen kuin lääkäri keksi mikä mua vaivaa. Helikobakteeri ja siihen päälle vielä giardia. Ne kun saatiin hoidettua niin alkoi näyttää taas vähän valoisammalta. Tulokset alkaa olla taas samoissa ja ei tässä muuta kuin seuraavaa takaiskua odotellessa. Tätä tää mun treeni on koko ajan. Soutamista ja huopaamista.
Aika jännä että noin kauan kesti diagnoosiin pääsy. Noilla tiedoilla mulla tuli jo tota sun tekstiä lukiessa giardia mieleen.

Mä juon päivässä 5-6 sellaista puolen litran mukillista kahvia. Ei kyllä ole mitään vaikutuksia. Aamulla jos ei satu ehtimään juoda, niin ei mitään eroa. Ja voi tuosta määrää kasvattaa lisääkin jos tulee päivään muita kahvitilaisuuksia. Aika teräsmaha olen kahvin suhteen.

Radion pauhaaminen överi kovaa salilla, varsinkin jos musiikki ei miellytä on asioita joka joskus rassaa. Tai jotkut ninjaa kuntosalilla äänekkäästi leikkivät haisevat urpot.

Ylimääräiset taukopäiväthän ne eniten ärsyttää. Pidin tuossa kevyttä viikkoa, ja just kun kävin kyselemässä Jto:lta neuvoja uuden ohjelman aloittamiseen, pamahti flunssa. Kuumeeton onneksi, josko nopeasti lähtisi kun vaan safkaa ja nesteyttää tarpeeksi.

Aika jännä että noin kauan kesti diagnoosiin pääsy. Noilla tiedoilla mulla tuli jo tota sun tekstiä lukiessa giardia mieleen.
No se oli ihme säätöä. Mä kärvistelin jonkun kolme viikkoa niiden vaivojeni kanssa ja sit painelin lääkärille. Otettiin kaikenlaista koetta ja siinä meni aina hetki ennen kuin tuli tulokset. Sit taas uutta koetta jne. Verikokeista tuli tulosta aika äkkiä, mutta giardiassa taas vierähti kaksi viikkoa kun oli spesiaalinäyte ja tutkittiin jossain ihan muualla.

Tänään vähän ärsytti kun eräs kundi tuli kaikkitietävän oloisenä pätemään mulle pinnapunnerrusta tehdessäni suunnilleen kuinka tyhmä liike se on. "Kylhän se nyt ylös tulee jos puoleen väliin asti nousee" argumentilla perusteltiin liikkeen turhuus penkkipunnerruksen apuliikkeenä. Noh selitin kuinka on heikot ojentajat ja näinollen viimmeinen puolikas heikko vs. alaosa. Tyyppiä harmitti kovasti myös ääni mikä kuuluu kun painot kuoletetaan pinnoille... Terkkuja vain jos luet tätä :)

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom