Viksu Vaffa Orankimamma
sirkusapina
pertsonal einal rimmer ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laitat vaa ne painot polvien päälle ja yks kerrallaa tempaset ne ylös nostamalla sen jalalla ja kädellä samanaikaisesti.. Koita ny sit tosta saaha jotai selvää, vittu, että oon huono selittämään asioita..Ja seki tuosssa nyppii et joutuu ties mitä sirkustemppuja ja vimpsautuksia tekemään et edes alotusasentoon saa painot :D se on se treenin hankalin osio...
Pakki sekasi ny useemma päivän ja muutenki lataamaton olo, vaikka syöny hyvin ja eilenki meni 2 kuppii kahvia & 2 energiajuomaa virkeyden toivossa.
Toimii toki hyvinä selityksinä skippailla kyykkäilyt ja maastavedot. ''Hyväki'' selitys on silti vaan selitys.
Heh. Vuos sit aloin kahvia ja piristeitä kittaan, eikä paluuta ole :D. Kahvi on ihan syöpää mun suolistolle, jos vähänkään rutiinilla juon. Energiajuomat, vaikka aika sokerilitkua onki, ni toimii sit ihan ok, eikä vedä pakkia sekasin tai muutenkaan aiheuta mitää negatiivista ''pärinää''. Sinänsä hanurista, koska aiemmin ku ei tullu käytettyä näitä, ni oli aina pirtee muutenki. Mikälie stressi uuvutus...
hyhhyh toi määrä kahvia ni kakkaisin yleisel paikalla. Vuotaisin ku seula joka ontelosta :D.
Mä oon todennut sen jo aikoinaan että turha alkaa mitään kahvia kittaan jos on muutenkin tarpeeksi pirteä. Se menee sit äkkiä siihen että vasta kahvilla saavuttaa sen normaalipirteyden ja hyöty oli nolla. Tosin ei se mulle sovikaan. Ehkä juuri siksi etten sitä käytä tai sitten jostain ihan muusta syystä. En tiedä.Heh. Vuos sit aloin kahvia ja piristeitä kittaan, eikä paluuta ole :D. Kahvi on ihan syöpää mun suolistolle, jos vähänkään rutiinilla juon. Energiajuomat, vaikka aika sokerilitkua onki, ni toimii sit ihan ok, eikä vedä pakkia sekasin tai muutenkaan aiheuta mitää negatiivista ''pärinää''. Sinänsä hanurista, koska aiemmin ku ei tullu käytettyä näitä, ni oli aina pirtee muutenki. Mikälie stressi uuvutus...
Tuosta se tosiaan johtuu että monet tarvitsee aamulla sen kahvin jotta "päivä lähtee käyntiin".Se menee sit äkkiä siihen että vasta kahvilla saavuttaa sen normaalipirteyden ja hyöty oli nolla.
Aika jännä että noin kauan kesti diagnoosiin pääsy. Noilla tiedoilla mulla tuli jo tota sun tekstiä lukiessa giardia mieleen.Mä oon todennut sen jo aikoinaan että turha alkaa mitään kahvia kittaan jos on muutenkin tarpeeksi pirteä. Se menee sit äkkiä siihen että vasta kahvilla saavuttaa sen normaalipirteyden ja hyöty oli nolla. Tosin ei se mulle sovikaan. Ehkä juuri siksi etten sitä käytä tai sitten jostain ihan muusta syystä. En tiedä.
Mutta tuosta kun maha on sekaisin ja on vetämätön olo, mulla on ihan riittävästi kokemusta. Onnistuin ulkomaanmatkoilla hankkimaan tuossa vuodenvaihteen tienoilla itselleni aivan helvetin mystisiä vaivoja. Maha sekaisin, huono olo, huimaa, voimat pois, paino tippuu kun ei halua syödä, tulokset taas vaihteeksi miinus 20kg ja silleen. Tätä kesti kaksi vitun kuukautta ennen kuin lääkäri keksi mikä mua vaivaa. Helikobakteeri ja siihen päälle vielä giardia. Ne kun saatiin hoidettua niin alkoi näyttää taas vähän valoisammalta. Tulokset alkaa olla taas samoissa ja ei tässä muuta kuin seuraavaa takaiskua odotellessa. Tätä tää mun treeni on koko ajan. Soutamista ja huopaamista.
No se oli ihme säätöä. Mä kärvistelin jonkun kolme viikkoa niiden vaivojeni kanssa ja sit painelin lääkärille. Otettiin kaikenlaista koetta ja siinä meni aina hetki ennen kuin tuli tulokset. Sit taas uutta koetta jne. Verikokeista tuli tulosta aika äkkiä, mutta giardiassa taas vierähti kaksi viikkoa kun oli spesiaalinäyte ja tutkittiin jossain ihan muualla.Aika jännä että noin kauan kesti diagnoosiin pääsy. Noilla tiedoilla mulla tuli jo tota sun tekstiä lukiessa giardia mieleen.